abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56393473
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 19:39 schreef Leandra het volgende:

[..]

Oeps, jij durft
Mocht je later spijt krijgen van deze post, dan geven we gewoon je hersenschudding de schuld

Brian is een rat, en dat kan wel de bedoeling van "het spel" zijn maar dat je het spel goed speelt is volgens de fora natuurlijk geen reden om datzelfde spel ook te winnen
Nee precies, het is een kwestie van wie je het het meeste gunt en dan komt Brian er in het algemeen niet zo goed vanaf.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_56393480
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 19:41 schreef Demon_Hunter het volgende:

[..]

Dat dus, en blijkbaar mag het want hij is er nog niet uitgekicked
Sterker nog, hij wordt er rijkelijk voor beloond: uitjes en gastspelers voor die stinkrat te over.
Ik denk dat hij in de ogen van de meeste COSsers, inclusief mijzelf, allang gediskwalificeerd had moeten zijn.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 19:48:40 #28
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_56393493
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 19:46 schreef John316 het volgende:
Hoe vaak de dochescene al is benoemd ongelooflijk, maar huubje die een meisje paalt vol in beeld is prima Sowieso zou iemand als Amanda menig man tot waanzin drijven. In het echte leven waren die al lang uit elkaar pfff.. Dingen in perspectief zien is lastig hè
Niemand die blind "fan" is van iemand ziet zaken nog in perspectief... dat is het vervelende
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_56393498
quote:
Hoe vaak de dochescene al is benoemd ongelooflijk, maar huubje die een meisje paalt vol in beeld is prima Sowieso zou iemand als Amanda menig man tot waanzin drijven. In het echte leven waren die al lang uit elkaar pfff.. Dingen in perspectief zien is lastig hè
Daar heb je dan weer gelijk in. Iemand mishandelen onder de douche is hetzelfde als sex hebben.

Mijn excuses dat ik het al die tijd verkeerd heb gezien.
pi_56393504
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 19:36 schreef Demon_Hunter het volgende:
Wat heeft iedereen hier tegen Brain ? ik bedoel hij speelt het spel goed , door pure angst te zaaien.
Brian doet helemaal niks.Daarom mag ik hem niet.Alles doet hij via anderen en na 5 minuten is hij al para en mag het niet meer.Zie liever dat iemand op eigen kracht wint.
pi_56393513
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 19:45 schreef Leandra het volgende:

[..]

Volgens mij is niemand daar door de screenings gekomen om zijn of haar "mooie eigenschappen"
Tegen zoveel relativering ben ik dan weer niet bestand. Alhoewel ik Claire verdenk van gewone eigenschappen wat haar bijna mooi maakt. Zal wel een foutje zijn dan.
Go hard or go home
  dinsdag 29 januari 2008 @ 19:49:29 #32
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_56393520
Sowieso .. de enige manier om brian te pakken is ook daarwerkelijk brian pakken en niet amanda ..
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_56393532
quote:
Hoe vaak de dochescene al is benoemd ongelooflijk, maar huubje die een meisje paalt vol in beeld is prima
goeie vergelijking, joh!
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
  † In Memoriam † dinsdag 29 januari 2008 @ 19:50:19 #34
135305 beequeen
Lost.
pi_56393538
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 19:43 schreef John316 het volgende:
Ik ben ook Brianfan hoor, zeker vind ik huubje ook grappig, de vrouwen zijn van laag niveau, nog geen fatsoenlijke (in de ruimste zin van het woord) vrouw gezien daar.

Echt het niveau waarmee sommige forummers over Brian praten.. lager dan die kerel zelf is hoor.
Je mag hier een fan zijn van iedereen maar je bent op dit forum een uitzondering.
Geeft niet hoor, geniet van zijn sneaky acties en zijn wifebeater praktijken.

Sex en je vriendin door de douchecabine rossen .....echt vergelijkbaar.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_56393540
quote:
Douche-toestand en iemand palen. Ik zie toch een verschil.
Go hard or go home
pi_56393590
quote:
Het meisje palen gaat met goedkeuring en plezier van beiden is echt heel wat anders dat een meid die niets bijzonders doet de douche door rammen.
Als Brian niet tegen Amanda is opgewassen moet ie het uit maken en d'r niet uit pure onmacht gaan mishandelen.
pi_56393593
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 19:49 schreef Demon_Hunter het volgende:
Sowieso .. de enige manier om brian te pakken is ook daarwerkelijk brian pakken en niet amanda ..
Als je Brian nat spettert flipt hij al.En Brian moet in de finale dus mogen ze amper wat doen bij hem.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 19:53:04 #38
177114 Demon_Hunter
pi_56393594
Ok :p nevermind die opmerking die ik net maakte, gebeurt er nog wat in de villa ?
  dinsdag 29 januari 2008 @ 19:53:40 #39
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_56393605
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 19:47 schreef 2live het volgende:
[..]
Nee precies, het is een kwestie van wie je het het meeste gunt en dan komt Brian er in het algemeen niet zo goed vanaf.
Dat neemt niet weg dat Brian nog steeds degene kan zijn die het spel het beste speelt... vooralsnog is hij iig degene die er het langst inzit, en dus de voorlopige winnaar, of dat de gebruikers van de fora nou bevalt of niet.

We zitten dan ook niet naar een spelletje domino om een paar M&M's te kijken, we kijken naar een pest-show waar het doel is iedereen "jouw" huis uit te jagen.

En het vervelende is dat "de kijkers" kennelijk het liefst een show vol pesten en hufterigheid zien, want de eerste 3 maanden keek er geen hond naar DGK (okay, behalve die paar users die ook in de eerste 100 COSsen gepost hebben) en vanaf het moment dat de hufterigheid begon toe te slaan, begon het programma te scoren.

Als men de hufterigheid niet beloond had door te gaan kijken, dan was Brian hier allang niet meer mee weggegkomen en had John de Mol idd zijn pestshow niet kunnen maken.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 29 januari 2008 @ 19:55:18 #40
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_56393640
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 19:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Tegen zoveel relativering ben ik dan weer niet bestand. Alhoewel ik Claire verdenk van gewone eigenschappen wat haar bijna mooi maakt. Zal wel een foutje zijn dan.
Zelfs de redactie is DGK-moe en laat af en toe een steekje vallen
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 29 januari 2008 @ 19:55:46 #41
177114 Demon_Hunter
pi_56393643
1 ding moeten jullie wel toegeven, Brian staat op dit moment ijzersterk in de villa, zijn relatie met amanda is toch verbazingwekkend stabiel
pi_56393650
Het probleem is dus, dat omdat Brian Amanda fysiek geweld heeft aangedaan, de rest opeens allemaal niet meer zo erg is. Terwijl het seks fragment toch wel iets mensonterender is dan de douchescene.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 19:57:15 #43
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_56393671
Wow, gebeurd dit allemaal op de streams ?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 29 januari 2008 @ 19:58:14 #44
177114 Demon_Hunter
pi_56393690
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 19:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Wow, gebeurd dit allemaal op de streams ?
Nee we dwalen af
pi_56393699
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 19:56 schreef John316 het volgende:
Het probleem is dus, dat omdat Brian Amanda fysiek geweld heeft aangedaan, de rest opeens allemaal niet meer zo erg is. Terwijl het seks fragment toch wel iets mensonterender is dan de douchescene.
Je meent dit echt he?
pi_56393713
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 19:55 schreef Demon_Hunter het volgende:
1 ding moeten jullie wel toegeven, Brian staat op dit moment ijzersterk in de villa, zijn relatie met amanda is toch verbazingwekkend stabiel
Hij kan niet anders.En Amanda is allang blij dat ze een vriendje heeft en ermee samenwoont.
pi_56393715
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 19:55 schreef Demon_Hunter het volgende:
amanda is bang van hem en mag niet moeilijk doen, of anders....

maar verder hebben ze een super stabiele relatie, ja.
lol!
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_56393733
Sex mensonterend? Van welke planeet kom jij?
pi_56393766
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 19:56 schreef John316 het volgende:
ja seks is slecht, en dan ook nog het dekbed vergeten, slecht, slecht slecht.
Nee dan nog liever een doucheslang om mijn keel gewikkeld
Goedemorgen :W
  † In Memoriam † dinsdag 29 januari 2008 @ 20:01:17 #50
135305 beequeen
Lost.
pi_56393768
[quote]Op dinsdag 29 januari 2008 19:53 schreef Leandra het volgende:

Als men de hufterigheid niet beloond had door te gaan kijken, dan was Brian hier allang niet meer mee weggegkomen en had John de Mol idd zijn pestshow niet kunnen maken.
[/quote\Ergo: Wij zijn dus de schuldigen dat dit kutprogramma nos steeds op de tv en streams te zien is.
Wat een enge gedachte.

Sorry voor de hufterige quote, foutje.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')