ik ken er wel een paar hier aan wie je kan vragen hoe relaxt het isquote:Op maandag 28 januari 2008 22:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat je zo'n plank voor je kop hebt zoals A en B, wow dat lijkt me echt relaxed... dat je zo dom kan zijn.. dat wil ik ook wel eens.
Zo relaxt gedragen die zich anders nietquote:Op maandag 28 januari 2008 22:52 schreef Guuskeee het volgende:
top Yavido![]()
.
[..]
ik ken er wel een paar hier aan wie je kan vragen hoe relaxt het is
Tuurlijk zit Brain onder de plak bij Amanda.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:53 schreef coldstar het volgende:
Nou hebben we echt nieuws....Claire zegt, Brain staat onder de plak bij Amanda, dat kan je echty zien.
Huub wil echt niet dat Brain het huis wint, hij zweert dat hij het dan in de brand steekt. Dan ga ik maar de bak in. Claire kan het zich weer voor stellen.
Zei Brian dat?quote:Op maandag 28 januari 2008 22:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Straks over 2 maand als Brian bij de popo eerste staat, dan zegt Brian...
Zie je wel ...
*brrrrrrrrrrrrrr nachtmerrie*
Ja lijkt me logische, is ook wel vervelend om dit te horen. Maar ze had het van te voren kunnen weten, dat dit gebeuren zal. Ze weten volgens mij ook nog steeds niet dat die beelden ook weer op internet terecht gekomen zijn.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:54 schreef Rotterdammert het volgende:
'pijpslet' is zo te zien wel aangekomen bij Clair
hij zat alweer te zuchtenquote:Op maandag 28 januari 2008 22:58 schreef blomst het volgende:
Brian word alweer een beetje para van de woordenvloed van Amanda geloof ik, hij wil zichzelf natuurlijk horen praten.
Klinkt als een soort therapie.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:56 schreef Scandalous het volgende:
brian en amanda proberen zich maar te overtuigen dat ze zo sterk zijn...
Brain heeft opzich het recht niet om haar voor pijpslet uit te maken aangezien de grootste pretslet nog altijd elke avond naast hem ligt.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:54 schreef Rotterdammert het volgende:
'pijpslet' is zo te zien wel aangekomen bij Clair
Het verveelende is denk ik, dat dit nog zo is ook. Ik denk nog steeds dat Amanda en Brain heel moeilijk uit elkaar te halen zijn. Ik begrijp er ook helemaal niet van dat ze er nu nog een nieuwe ingezet hebben. Het lijkt me zo moeilijk daar als nieuwe binnen te komen.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:56 schreef Scandalous het volgende:
Nee, maar het is wel een nachtmerrie voor mij...quote:
Volgens mij zijn ze helemaal niet zo moeilijk uit elkaar te krijgen, ze moeten er alleen wel de kans voor krijgen.quote:Op maandag 28 januari 2008 23:02 schreef coldstar het volgende:
[..]
Het verveelende is denk ik, dat dit nog zo is ook. Ik denk nog steeds dat Amanda en Brain heel moeilijk uit elkaar te halen zijn. Ik begrijp er ook helemaal niet van dat ze er nu nog een nieuwe ingezet hebben. Het lijkt me zo moeilijk daar als nieuwe binnen te komen.
Mag jij vinden is je goed recht. Daarom is het Brain zijn goed recht om dit over Claire te zeggen. Vrijheid van meningsuitting noemen ze dat hier in dit land.quote:Op maandag 28 januari 2008 23:01 schreef Frasier het volgende:
[..]
Brain heeft opzich het recht niet om haar voor pijpslet uit te maken aangezien de grootste pretslet nog altijd elke avond naast hem ligt.
Je hebt mensenkennis of niet......................quote:Op maandag 28 januari 2008 23:03 schreef Disana het volgende:
Brian weet dat Mikey van jongsafaan al tegen dingen in ging.
Ik vind hem zó'n paljas in die vaderlijke rol...quote:Op maandag 28 januari 2008 23:04 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Je hebt mensenkennis of niet......................
objectief gezien zijn ze dat ookquote:Op maandag 28 januari 2008 22:56 schreef Scandalous het volgende:
Ik lees hier niet anders dat Amanda onder de plak van Brain zit, vandaar dat ik dacht nieuws te hebben.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:56 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Tuurlijk zit Brain onder de plak bij Amanda.
Het is nu nog maar zijn enige dekking. Die moet ie te vriend houden.
Aan Lieke had hij nog af en toe een reserve dekking.
Gaat leuk worden als we de rollen omgedraaid zien worden.
Huub mag zich naar Claire toe ook maar beter gaan gedragen.
Als hij vreemd blijft gaan, zal ook Claire de overstap maken. Net als Lieke.
Liefde maakt blind, dus nu zal het nog niet zo spelen, maar........................
Ook weer zo'n sterke oneliner van Amanda........quote:Op maandag 28 januari 2008 23:05 schreef beequeen het volgende:
Amanda zegt dat je als je vakkenvuller niet verder wilt komen lukt je dat ook niet.
Nee, zelfbevlekking is iets dat bij voorkeur niet met anderen wordt gedeeld.quote:Op maandag 28 januari 2008 23:08 schreef petraa het volgende:
Ik kan echt niet naar Brian en Amanda luisteren. Is dat raar ?
Yep, met alle hulp van achter..quote:Op maandag 28 januari 2008 23:05 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
objectief gezien zijn ze dat ook
brian zit er het langst
en ze spelen het langste samen
Jawel joh moet je doen, zelden zulke domme, domme mensen gehoordquote:Op maandag 28 januari 2008 23:08 schreef petraa het volgende:
Nee, maar ook wel weer vermakelijk en intriest..............quote:Op maandag 28 januari 2008 23:08 schreef petraa het volgende:
De zelfverheerlijking van die 2 komen mij al tijden m'n strot uit...........dus, MUTEquote:Op maandag 28 januari 2008 23:08 schreef petraa het volgende:
Bij mij staan stream 3&4 gemute en zelfs dat vind ik onuitstaanbaar. Is dat raar ?quote:Op maandag 28 januari 2008 23:08 schreef petraa het volgende:
Pracht OP Yavidoquote:Op maandag 28 januari 2008 23:11 schreef Yavido het volgende:
Beter laat dan nooit, bij deze alsnog mijn OP
Hij is mooiquote:Op maandag 28 januari 2008 23:11 schreef Yavido het volgende:
ach onze huub heeft toch ook wel de nodige hulp van achter gehadquote:Op maandag 28 januari 2008 23:09 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Yep, met alle hulp van achter..
Wakker houden? Mocht niet meer... bedtijdgebod
Spullen verplaatsen naar de slaapkamer: mocht niet meer
Een eyepencil pakken? Waaaaaaaaaaaaaaah persoonlijk bezit!!
Alles is gedaan om Brian en Amanda uit het schot te houden, en nog steeds, en dat maken ze de grootste hufters aller tijden![]()
Bedankt voor de moeitequote:Op maandag 28 januari 2008 23:11 schreef Yavido het volgende:
Best aardigquote:Op maandag 28 januari 2008 23:11 schreef Yavido het volgende:
Huub had ook al lang weg moeten wezen, net zoals Brian en Amanda...quote:Op maandag 28 januari 2008 23:17 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ach onze huub heeft toch ook wel de nodige hulp van achter gehad
hoeveel aan boetes heeft hij ook weer uitstaan ?
Is dit gespeeld of echt wat er nu gebeurd?quote:Op maandag 28 januari 2008 23:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Huub en Jaap spelen weer "Good cop, bad cop ...."
Klikquote:Op maandag 28 januari 2008 23:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Is dit gespeeld of echt wat er nu gebeurd?
Dat is gesusdquote:Op maandag 28 januari 2008 23:21 schreef beequeen het volgende:
Komt er nog ruzie tussen Brian en Huub of wat?
Excuse me? Bedoel je niet Jaap?quote:Op maandag 28 januari 2008 23:22 schreef neo567 het volgende:
Dat is gesusddoor huub, hij vertelde dat als hij echt moest kiezen hij niet voor claire maar voor amanda zou gaan...
Wat bedoel je skattie?quote:Op maandag 28 januari 2008 23:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Heeft Amanda ze hopeloos gemaakt?
dat zei ze... weet het voor de rest ook niet, volg het niet constantquote:
Truste BQquote:Op maandag 28 januari 2008 23:28 schreef beequeen het volgende:
Geen bonje dus, tijd om te nokken. Succes voor de nachtploeg en trusten voor de FOKkers die te bedde gaan.
Tot morgen.
En andersom...quote:Op maandag 28 januari 2008 23:28 schreef coldstar het volgende:
Jaap vertrouwd Huub voor geen meter....en gelijk heeft hij.
Laterquote:Op maandag 28 januari 2008 23:28 schreef beequeen het volgende:
Geen bonje dus, tijd om te nokken. Succes voor de nachtploeg en trusten voor de FOKkers die te bedde gaan.
Tot morgen.
Tja Claire daar zit je dan, waar iedereen bij is zegt Huub : Als ik nu moet kiezen dan kies ik voor Jaap en niet voor Claire.quote:
En vice versaquote:Op maandag 28 januari 2008 23:28 schreef coldstar het volgende:
als je tussen de regels doorluister.. hoor je ook dat Jaap&Huub een deal hebben om samen verder te gaan.quote:Op maandag 28 januari 2008 23:28 schreef coldstar het volgende:
Spel draait wel om miljoenen, hoe verliefd claire ook is...quote:Op maandag 28 januari 2008 23:31 schreef neehe het volgende:
[..]
Tja Claire daar zit je dan, waar iedereen bij is zegt Huub : Als ik nu moet kiezen dan kies ik voor Jaap en niet voor Claire.
Steek die maar in je zak Claire, leuk zo'n eerlijk vriendje. ( t'zijn toch pubers he )
Mee eens.....quote:Op maandag 28 januari 2008 23:32 schreef Desii het volgende:
[..]
als je tussen de regels doorluister.. hoor je ook dat Jaap&Huub een deal hebben om samen verder te gaan.
Er werd net ook gezegd, er zit er maar één op de schop en dat weten we allemaal (lees: Claire) ook wel logisch, want zij is te nieuw om te kunnen (lees: mogen van de schim) winnen
dat heeft tie vanmiddag ook recht in haar gezicht gezegd.quote:Op maandag 28 januari 2008 23:31 schreef neehe het volgende:
[..]
Tja Claire daar zit je dan, waar iedereen bij is zegt Huub : Als ik nu moet kiezen dan kies ik voor Jaap en niet voor Claire.
Steek die maar in je zak Claire, leuk zo'n eerlijk vriendje. ( t'zijn toch pubers he )
Ik zie het voordeel welquote:Op maandag 28 januari 2008 23:38 schreef coldstar het volgende:
Pesies Jaap er is helemaal geen voordeel bij het laten denken dat Jaap en huub scheuren vertonen. Het is gewoon weer een plan dat voor Huub goed uit komt. Als Claire voor pijpslet wordt uitgemaakt, geldt dit ook voor Huub. Ook hij zet zichzelf voor schut. Hij dwingt aleen respect bij een ander af, die moeten respect hebben voor zijn sex aanvallen.
quote:Op maandag 28 januari 2008 23:37 schreef Yavido het volgende:
Beetje Offtopic, maar Brian en Amanda worden tegenwoordig ondertiteld op RTL![]()
[ afbeelding ]
En nee, dit is geen photoshop bewerking. Het is écht zo.
Maar om het nu te zeggen waar iedereen bij is ?quote:Op maandag 28 januari 2008 23:38 schreef Desii het volgende:
[..]
dat heeft tie vanmiddag ook recht in haar gezicht gezegd.
idd, daar hoeft niemand het voor te zeggen, dat is zo logisch alsikweeniewaquote:Op maandag 28 januari 2008 23:38 schreef Katewalker het volgende:
Ik heb de pest aan Jaap en vind Claire wel leuk..maar vind het ook logisch dat als Huub zou moeten kiezen hij voor Jaap gaat..als Claire een beetje realistisch is beseft zij dat ook wel...
Dat denk ik dus helemaal niet. Amanda heeft net duidelijk aan Brain aangegeven, niet in te gaan op de dingen die ze doen. Ik denk dat Brain dit op dit moment goed door heeft.quote:Op maandag 28 januari 2008 23:39 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik zie het voordeel wel
Op het moment dat B en A denken dat het trio niet lekker zit, worden weer helemaal euforisch... en daardoor komen plannen tegen hun twee ineens veel harder aan.
Ik denk dat ie de stoel omver gooit net als toen met die tafel. Hoe kunnen ze zijn assneukertje nou op de stoel zetten!!quote:Op maandag 28 januari 2008 23:44 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dat denk ik dus helemaal niet. Amanda heeft net duidelijk aan Brain aangegeven, niet in te gaan op de dingen die ze doen. Ik denk dat Brain dit op dit moment goed door heeft.
Daarom denk ik ook niet dat Brain kwaad wordt dat ze Amanda op de stoel gezet hebben. Hij zal er om lachen en het door hebben. Ik geloof echt niet dat het weken gaat.
nee amanda, maar ze willen het doen voorkomen dat ze Jaap op de stoel zetten ofzo begrijp ik eruitquote:Op maandag 28 januari 2008 23:45 schreef neehe het volgende:
Willen Huub en Jaap nu Jaap op de stoel hebben ?
We wachten af....quote:Op maandag 28 januari 2008 23:45 schreef Ceessie het volgende:
[..]
Ik denk dat ie de stoel omver gooit net als toen met die tafel. Hoe kunnen ze zijn assneukertje nou op de stoel zetten!!
Zucht... Ze willen tot donderdag verwarring zaaien, dat er problemen zijn tussen H, C en J. De bedoeling is dat Amanda en Brian denken dat er een reeele kans is om Jaap weg te stemmen.quote:Op maandag 28 januari 2008 23:45 schreef neehe het volgende:
Dat begreep ik ook, maar komt Jaap ook echt op de stoel ?quote:Op maandag 28 januari 2008 23:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Zucht... Ze willen tot donderdag verwarring zaaien, dat er problemen zijn tussen H, C en J. De bedoeling is dat Amanda en Brian denken dat er een reeele kans is om Jaap weg te stemmen.
Jaap gaat natuurlijk nergens heen, en het gebash zal daardoor nog harden aankomen.
* neo567 * proest *quote:Op maandag 28 januari 2008 23:52 schreef Lobasca het volgende:A en B struikelen over elkaar heen om in hun eigen reet een veer te kunnen steken..
Ja, die komt op de stoel, en omdat ze denken dat Jaap erop komt, komt het des te harder aan.quote:Op maandag 28 januari 2008 23:53 schreef neehe het volgende:
[..]
Dat begreep ik ook, maar komt Jaap ook echt op de stoel ?
En dat Jaap nergens heengaat snap ik ook wel, hij stelde het zelf voor.
Amanda moet erop.
Natuurlijk doet ie dat het is alleen te hopen dat er geen gedachtenlezer bij is.....quote:Op maandag 28 januari 2008 23:57 schreef neehe het volgende:
Wedden dat Huub Brian gaat aanmoedigen bij het gevecht, nu zegt hij dat hij hoopt dat Brian helemaal inelkaar wordt geslagen en dat hij hem uitlacht.
Ik vind je echt stoer dat je naar die 2 kan luisterenquote:Op maandag 28 januari 2008 23:56 schreef Disana het volgende:
Van mixjes word je vet, aldus Amanda.
Ik ben een bikkel en ik offer me graag opquote:Op maandag 28 januari 2008 23:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vind je echt stoer dat je naar die 2 kan luisteren
Ja, dat willen ze gaan doen om Amanda en Brain te laten geloven dat er echt scheurtjes in de relatie zitten. Ik vind het niet zo erg sterk eerlijk gezegd, Amanda vbertrouwd hem echt helemaal niet. Ik denk dat ze zo door de mand vallen als ze dat doet, het is gewoon niet erg realistische denk ik.quote:Op maandag 28 januari 2008 23:45 schreef neehe het volgende:
en ik denk van wel..... maar we zullen het vanzelf wel merkenquote:Op maandag 28 januari 2008 23:44 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dat denk ik dus helemaal niet. Amanda heeft net duidelijk aan Brain aangegeven, niet in te gaan op de dingen die ze doen. Ik denk dat Brain dit op dit moment goed door heeft.
Daarom denk ik ook niet dat Brain kwaad wordt dat ze Amanda op de stoel gezet hebben. Hij zal er om lachen en het door hebben. Ik geloof echt niet dat het werken gaat.
Of d'r synthetische pruik, d'r acryl nagels en weet ik veel watquote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:07 schreef Disana het volgende:
Brian gaat kranten halen om een steekvlam in de kachel te veroorzaken.
Er is hoop, misschien smelten de siliconen wel.
Ja hij gaat morgen weg.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:08 schreef Lobasca het volgende:
Maarre... Lampenkap Luc is er dus nog?
snik helaas welquote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:08 schreef Lobasca het volgende:
Maarre... Lampenkap Luc is er dus nog?
Helaas... de vlam trekt naar boven.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Of d'r synthetische pruik, d'r acryl nagels en weet ik veel wat
En blijft 'ie dan ook weg?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja hij gaat morgen weg.
En morgen is het nu al want het is 10 over 12 dus hij gaat VANDAAG weg!![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:11 schreef Disana het volgende:
Steekvlam dankzij de tv gids... helaas alleen naar boven.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:11 schreef Desii het volgende:
[..]
snik helaas wel
Maar ik heb een kaartje naar Huubsel gestuurd en hem ff haarfijn uitgelegd, dat Lamme Luc samen Brian Hedda wilde uitnodigen...... hoop dat ze die lamzak nog in de villa willen houwe en dat gedeelte niet zwart maken in mijn kaart en dat hij als afscheid een scheldrap van Huub kado krijgt
Joh. zonde voor je postzegel, Huub wilde toch zelf ook Hedda uitnodigen. Hedda komt niet en geljk heeft ze, ze zal nu wel helemaal gek zijn om alsnog daar naar toe te komen. Ik denk dat haar moeder haar dan helemaal voor gek verklaard, die loopt toch al niet zo weg met Huub.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:11 schreef Desii het volgende:
[..]
snik helaas wel
Maar ik heb een kaartje naar Huubsel gestuurd en hem ff haarfijn uitgelegd, dat Lamme Luc samen Brian Hedda wilde uitnodigen...... hoop dat ze die lamzak nog in de villa willen houwe en dat gedeelte niet zwart maken in mijn kaart en dat hij als afscheid een scheldrap van Huub kado krijgt
dat maakt Brian zelluf nog wel uit, lijkt mequote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:13 schreef Disana het volgende:
Amanda vindt dat ze de paar dagen voor Het Gevecht geen heftige seks moeten hebben.
och, een postzegel boeit me niet......... maar een scene waar Lamme Luc ff het vuur aan schenen wordt gelegd... lijkt me wel kickequote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:14 schreef coldstar het volgende:
[..]
Joh. zonde voor je postzegel, Huub wilde toch zelf ook Hedda uitnodigen. Hedda komt niet en geljk heeft ze, ze zal nu wel helemaal gek zijn om alsnog daar naar toe te komen. Ik denk dat haar moeder haar dan helemaal voor gek verklaard, die loopt toch al niet zo weg met Huub.
Dat heeft hij zeker verdiendquote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:16 schreef Desii het volgende:
[..]
och, een postzegel boeit me niet......... maar een scene waar Lamme Luc ff het vuur aan schenen wordt gelegd... lijkt me wel kicke
Nou, als je Brian nu zo hoort (en ziet) op de streams lijkt dat helemaal voor hem weggelegd, dat vuurtjequote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:16 schreef Desii het volgende:
[..]
maar een scene waar Lamme Luc ff het vuur aan schenen wordt gelegd... lijkt me wel kicke
aanval van Huub? wat was dat dan?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:02 schreef kit2u het volgende:
Huub probeert Clair te verkopen aan Jaap.
Mooi naks.
LL is bang geworden na de aanval van Huub zondag op hem.
Dus snel koffers.broekpoep
Jammer dat hij nou weg gaat morgen, komt je brief nog te laat aan ook....Ik zou ook die gezichten wel willen zien hoor....quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:16 schreef Desii het volgende:
[..]
och, een postzegel boeit me niet......... maar een scene waar Lamme Luc ff het vuur aan schenen wordt gelegd... lijkt me wel kicke
Er bestaat gelukkig ook nog zoiets als onverwachte rukwinden, dus er is hoop!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:11 schreef Disana het volgende:
Steekvlam dankzij de tv gids... helaas alleen naar boven.
[ afbeelding ]
Ja dat is streamertje pesten...hij eet salmiakballenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:41 schreef Ziet het volgende:
maakt brian nu dat rare geluid?
Dan weet ze wat ze mistquote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:49 schreef Ziet het volgende:
oh en over vrouwelijke orgasmes (dat is dan voor amanda wel weer handig!)
Ze ziet het ongetwijfeld niet als missen. Het is gewoon een zeldzame beloning voor haar voor het slaafse gedrag dat ze gelange tijd moet volhouden en het aandachtig luisteren naar St.Brian en beamen met "ja en amen".quote:
ja die kut amanda met de post van claire, amanda mag alles, die stinkhoer.quote:
Ikwil dat ze een boete krijgt ze zit gewoon in de laden van een ander te zoeken naar post.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:07 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ja die kut amanda met de post van claire, amanda mag alles, die stinkhoer.
btw: is reply op je pm
En Huub word er voor bestraft.. Dus ik verwacht ook een straf voor de nono'squote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:07 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Idd als een ander een boete voor iets krijgt dan mag je toch verwachten dan.. ownee Amanda en Brian zijn natuurlijk geen gewone miljonairs..quote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:20 schreef trettie het volgende:
[..]
Ikwil dat ze een boete krijgt ze zit gewoon in de laden van een ander te zoeken naar post.
Het slingerde niet rond en zeker niet in het kantoor!!!!!
Dus Febo doe een keer wat je doen moet en geef een boete dan zijn ze alvast een beetje opgefokt voor wat er komen gaat.
Tuurlijk, Claire moet nu maar eens gaan leveren, en niet alleen maar zitten roken en zuipen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:07 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Hoeft helemaal niet doet Amanda niet en Brainless al helemaal niet dus hoezo Claire wel???quote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:29 schreef neehe het volgende:
[..]
Tuurlijk, Claire moet nu maar eens gaan leveren, en niet alleen maar zitten roken en zuipen.
Ze zit potverpieleke niet thuis.
Dat moet van de FEBO, daarom mogen ze de brieven van Claire lezen, anders hadden ze wel een waarschuwing gehad.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:33 schreef trettie het volgende:
[..]
Hoeft helemaal niet doet Amanda niet en Brainless al helemaal niet dus hoezo Claire wel???
Wat mij betreft hoeft het niet alleen bij die siliconen te blijven hoor.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:07 schreef Disana het volgende:
Brian gaat kranten halen om een steekvlam in de kachel te veroorzaken.
Er is hoop, misschien smelten de siliconen wel.
De FEBO heeft zelf nogal een probleem. Als zij de beelden van de uiterst coole reactie van Claire op het zielige pijpslet-beigen van gisteren, niet kunnen inpassen, zie ik dat toch echt als hun beperking.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:39 schreef neehe het volgende:
[..]
Dat moet van de FEBO, daarom mogen ze de brieven van Claire lezen, anders hadden ze wel een waarschuwing gehad.
Claire is een beetje onzichtbaar in DGK, en moet nu eens wat gaan doen.
Alleen Huub verdedigd haar tegenover de anderen, Jaap vindt haar zwak en de rest ook.
Dus kom op Claire laat eens wat zien !!
Haar billen blij, want die hebben ook geen zin meer om tegen haar enkels aan te kijken.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:13 schreef Disana het volgende:
Amanda vindt dat ze de paar dagen voor Het Gevecht geen heftige seks moeten hebben.
Sylvia was ook zo rustig en cool.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:45 schreef tipsch het volgende:
[..]
De FEBO heeft zelf nogal een probleem. Als zij met de beelden van de uiterst nette coole reactie van Claire op het zielige pijpslet-beigen van gisteren, niet kunnen inpassen, zie ik dat toch echt als hun beperking.
De flink laconieke reactie van Claire op het lage gepijpslet van Amanda/Brian/Luc/Selene en Mike was de enige juiste. Dat zal de FEBO ook wel begrijpen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:53 schreef neehe het volgende:
[..]
Sylvia was ook zo rustig en cool.
Die kreeg daarom de toneelhaak.
De FEBO houd meer van schreeuwen en schelden volgens mij.
Hoe Claire het doet vindt ik ook wel ok, al mag wel iets meer het gas erop wat mij betreft.
Wat gemener en geniepiger reageren svp.![]()
Ik ook trusten iedereen.. denk dat er niemand meer zit maar goed heb het toch gezegd..quote:Op dinsdag 29 januari 2008 02:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Iedereen slaapt, ga er ook vandoor, welterusten.
mike is gaan werken en heeft een pakkie brood meegenomen geloof ikquote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:27 schreef Schanulleke het volgende:
Is d'r echt nog niks gebeurd vanochtend?
Deze vind je bovenaan elk topic. Omdat Gert en ik (Noekje) niet altijd aanwezig zijn, is een topicreport plaatsen de meest snelle oplossing. Ook andere moderators die even komen buurten zien deze. Topicreports kun je ook anoniem melden.
Palma is erquote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:55 schreef T-lex het volgende:
Goeie morgen...heb er zin in vandaag.![]()
Als het goed is kunnen we vandaag LamLul uitzwaaien...
In de villa nog weinig actie waarneembaar...wachten is op Palma.
Ik denk er ook overna,om te kappen,het is niet leuk meer,heb er wel 1 ding van over gehouden, en als ik bij mij langs de watekant kijk,en ik zie een RAT lopen dan moet ik wel even aan de kooi denken.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:24 schreef maril het volgende:
Goed nieuws, ik ben genezen van de gouden kooi, ik heb streams , maar ik kijk niet meer en op cos lees ik nog nauwelijks, bedankt Huub door jou kutgedrag en fakespel is mijn lust om te kijken en hier te lezen voorbij, toch nog een positief einde naar hem toe, verder blijft het een hurk eerste klas, een volksmennertje
, ik ben klaar met de kooi, veel kijkplezier gewenst voor degene die wel genieten , want ik gun het de fokkers wel.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:30 schreef Jewscky1 het volgende:
Ik denk er ook overna,om te kappen,het is niet leuk meer,heb er wel 1 ding van over gehouden, en als ik bij mij langs de watekant kijk,en ik zie een RAT lopen dan moet ik wel even aan de kooi denken.
Die zijn op woensdag en donderdag.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:35 schreef Verida het volgende:
Uitslaapdagen lijken ineens niet meer te gelden. Iedereen tegelijk op.
Uitslaapdagen zijn woensdag en donderdag.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:35 schreef Verida het volgende:
Uitslaapdagen lijken ineens niet meer te gelden. Iedereen tegelijk op.
Zowat is nog net niet genoegquote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:52 schreef T-lex het volgende:
Amanda en Brian knuffelen mekaar zowat dood....wat lief.![]()
Brian kan alleen maar sneren maken over de in zijn ogen mindere hygiëne van anderen, ook al is het grappenderwijs ?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:53 schreef Katewalker het volgende:
Palma zegt *dan ga je toch romantisch douchen...Brian zegt daarop dat Palma dat misschien eens moet doen....
(...)
Niks vreemd, José is het zat dat ze iedere ochtend 10 x naar beneden moet om Amanda, Brain, LL en Zeur uit bed te rammen en gelijk heeft ze.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:53 schreef Katewalker het volgende:
Er is iets................iets anders...iets vreemds...
B&A waren lekker Palma aan het fokken. Eerst in bed blijven liggen en knuffelen. Vervolgens net doen of ze er uit komen en dan kruipt Amanda gewoon weer bij Brian op schoot en gaan ze weer verder met dat geknuffel en gezoen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:53 schreef Katewalker het volgende:
Helma werkt en Palma houdt zittend op de badkamer toezicht in de slaapkamer...Brrrrian is nu ook uit bed...Palma gaat in discussie met Brian over het niet opstaan..dat het allemaal te lang duurt...Brrian vindt zichzelf romantisch...Palma zegt *dan ga je toch romantisch douchen...Brian zegt daarop dat Palma dat misschien eens moet doen....Amanda vraagt Palma om een sapje....Palma "wat denk jij?....jij denkt echt dat je een prinsesje bent he?...."
En Dilana is door Palma inmiddels buiten vastgezet aan haar riem, een korte riem. Ik ben benieuwd of ze die hond gaan missen binnen, of dat hij vast blijft staan tot Mike thuiskomt.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:04 schreef Katewalker het volgende:
Hahahaha Dilana heeft waarschijnlijk ham van de eettafel gejat...tja..dat heb je met dieren in huis...nooooit zomaar eten op tafel laten liggen en en weg gaan, al helemaal geen vlees...
Zijn maar losse flodders, Brian kan nooit geen fatsoenlijke discussie aan, laat staan met Palma en Huub.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:13 schreef T-lex het volgende:
Brian is op oorlogspad lijkt het...eerst Palma...en nu tegen Huub.
En achteraf úren opscheppen, hoe goed hij Huub klemlulde...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:14 schreef 2live het volgende:
[..]
Zijn maar losse flodders, Brian kan nooit geen fatsoenlijke discussie aan, laat staan met Palma en Huub.
Waarom kijkt Huub nu zo zuur dan...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:14 schreef 2live het volgende:
[..]
Zijn maar losse flodders, Brian kan nooit geen fatsoenlijke discussie aan, laat staan met Palma en Huub.
Omdat je met een hersenloos iemand niet kunt praten, dat frustreert.quote:
Dat was heel duidelijk ja, Huub loopt weg en Luc begint tegen Claire, van Brian viel ook op, hij liep met zijn krant weg naar de bank maar toen Amanda binnenkwam ging hij weer terug naar de keuken.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:19 schreef pullup het volgende:Die Luc blijft laf tot het einde. Huub weg en hij durft het tegen Claire op te nemen
Omdat Brian suggereerde dat Huub verdriet zou hebben om Lieke...quote:
En nu wordt het toch langzamerhand tijd dat Claire eens een keer tegengas gaat geven. En dat hoeft niet met schelden of schreeuwen maar je kunt niet eeuwig alles blijven negeren.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:20 schreef beequeen het volgende:
Tuurlijk Brian, noem Claire nog maar even een pijpslet, sterk.
Jan Willem zou zeggen...op een schaal van 1 tot 10 is dit wel een 9'tje.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:22 schreef beequeen het volgende:
Lekker gespannen sfeertje zeg, het is om te snijden. Dat belooft wat voor vandaag, heerlijk.
Je hebt wel een beetje gelijk maar dit werkt bij Brian toch het beste, negeren, daar kan hij absoluut niet tegen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:24 schreef 2live het volgende:
En nu wordt het toch langzamerhand tijd dat Claire eens een keer tegengas gaat geven. En dat hoeft niet met schelden of schreeuwen maar je kunt niet eeuwig alles blijven negeren.
Ik kan er ergens ook wel inkomen dat je moedeloos wordt van die verbale diarree die uit Brian komt. Het gaat zo ontzettend nergens over dat ik me waarschijnlijk de moeite ook niet zou getroosten daar serieus op in te gaan.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:24 schreef 2live het volgende:
En nu wordt het toch langzamerhand tijd dat Claire eens een keer tegengas gaat geven. En dat hoeft niet met schelden of schreeuwen maar je kunt niet eeuwig alles blijven negeren.
Wat voor tegengas bedoel je precies? Claire zegt toch wat terug? Tegengas geven tegen iemand die je uitscheldt voor pijpslet..okee..wat moet je dan zeggen?..Je kan het negeren..je kan iets terug zeggen bv..lekker toch? of..ben je jaloers?....of moet ze de tafel omgooien..melk in zijn gezicht smijten...wat?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:24 schreef 2live het volgende:
[..]
quote:10:17 - Terror-Claire?
“Het is je laatste ontbijtje Luc!”, laat Claire de rapper weten. “Hoeveel laatste ontbijtjes ik wel niet heb gehad hier…”, mompelt hij bij wijze van antwoord. Maar daar laat hij het niet bij, de manier waarop zij de opmerking maakte, staat de rapper niet aan. “Denk je dat je nu ineens terror-Claire bent?”, roept hij boos. Dat Claire en Luc niet echt op elkaar gesteld zijn, is inmiddels wel duidelijk. De blondine kan een glimlach dan ook niet onderdrukken op het begin van deze laatste dag van Double L. Maargoed, zoals hij zelf al te kennen gaf, hij is wel vaker weggegaan en weer teruggekomen…
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je hebt wel een beetje gelijk maar dit werkt bij Brian toch het beste, negeren, daar kan hij absoluut niet tegen.
Ze wil zich in ieder geval niet verlagen tot het nivo van Brian en Amanda, dat siert haar imo.
Dat dusquote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan er ergens ook wel inkomen dat je moedeloos wordt van die verbale diarree die uit Brian komt. Het gaat zo ontzettend nergens over dat ik me waarschijnlijk de moeite ook niet zou getroosten daar serieus op in te gaan.
Aan de andere kant zit ik niet in de kooi en als Claire een beetje verbaal sterk is, heeft ze hem zo in de hoek der dombo's geluld. Stilzwijgend er het jouwe van denken is niet bepaald enerverende televisie, tenslotte.
Dat hij het vervolgens in zijn verwrongen brein zo zal draaien dat hij je heeft klemgeluld, moet je dan maar voor lief nemen.
Ik moet er niet aan denken dat ze een 2e Lieke gaat worden met haar oeverloze gezeur, tegengas of niet, ik vond Lieke tenenkrommend in discussies.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:33 schreef 2live het volgende:
Dat dus. Lieke gaf ook tegengas zonder schelden of schreeuwen, dus dan maak je ook tv.
Met dit gedrag gaat Claire het niet redden. Ik heb nog op geen enkele manier gezien dat er een klein beetje pit in Claire zit. Zij is vooral lief en aardig, dat vind ik ook, maar daarom juist geen DGK materiaal.
Ze moeten toch met een hele goeie smoes komen om hem weer dat hok binnen te loodsen, zijn bijdrage is nihil en Brian is klaar met zijn nummers.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:29 schreef Copycat het volgende:
Dat voorspelt weinig goeds:
Zo was ze in het begin niet. Toen kon ze Natas en de rest gek maken met haar kalmte, maar ze reageerde wel .quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken dat ze een 2e Lieke gaat worden met haar oeverloze gezeur, tegengas of niet, ik vond Lieke tenenkrommend in discussies.
Ik maakte gisteren ook geen grapje toen ik dit postte:quote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:36 schreef tuinfluiter het volgende:
Mike stond om 05:45 op , douchen , Dilana uitgelaten, broodpakketje en
om 06:32 werd Mikey opgehaald door zijn collega .
Mike heeft niet meer dan twee uren kunnen slapen mede door mede-huisgenoten in de villa
en heeft net flink moeten hoesten.
quote:Op maandag 28 januari 2008 19:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laat ie lekker Brian zelf uit z'n slaap houden dan.
Een vrijwel onbemiddelbare werkeloze dronken voeren en uit z'n slaap houden in z'n eerste werkweek is natuurlijk sowieso het zieligste wat je kunt doen, ongeacht wie je daarmee eigenlijk wilt pakken.
Laat Mike iig zelf deze kans verprutsen als hij dat al doet, maar laat het niet verprutsen door een verwend, verwaand, arrogant kutkaboutertje wat niets beters te doen heeft.
En gezien Mike de enige is in die hele fucking kutvilla die wel wat doet, stel ik voor dat hij de MB krijgt.
Hij heeft zijn slaap en zijn rust nodig
Mee eens. Hij is verdorie de enige daar die écht wat werk verricht, is in feite geen volwaardig onderdeel van het spel en wordt door de anderen uit zijn slaap gehouden.quote:
of nog beter naar huis.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mee eens. Hij is verdorie de enige daar die écht wat werk verricht, is in feite geen volwaardig onderdeel van het spel en wordt door de anderen uit zijn slaap gehouden.
Naar de Master Bedroom met Mikey!
Mooi niet, de masterbedroom is het domein van Jaap en hij kan hem naar believe uitlenen. Mike kan wel over een paar dagen verdwenen zijn, Masterbedroom is dan weer voor iedereen en Brian en Amanda kunnen hem zo claimen, omdat Brian dan zijn rust nodig heeft voor zijn 'gevecht'.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mee eens. Hij is verdorie de enige daar die écht wat werk verricht, is in feite geen volwaardig onderdeel van het spel en wordt door de anderen uit zijn slaap gehouden.
Naar de Master Bedroom met Mikey!
Vooral de laatste opmerking dat ze niet blij is dat hij weggaat, dat het haar helemaal niets doet.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:02 schreef Lobasca het volgende:
Claire heeft Luc flink over de pis gekregen
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:08 schreef blomst het volgende:
[..]
Vooral de laatste opmerking dat ze niet blij is dat hij weggaat, dat het haar helemaal niets doet.
Dat dus, daarbij gun ik hem van harte dat hij een tijdje in een omgeving als de villa kan doorbrengen, laat Mike maar een paar maanden opknappen, hij heeft het in het dagelijks leven ("thuis") al zwaar genoeg.quote:
Maar dan ook echt opknappen, want dat gezeur van die domme dozen gisteravond, draagt daar niet aan bij.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dus, daarbij gun ik hem van harte dat hij een tijdje in een omgeving als de villa kan doorbrengen, laat Mike maar een paar maanden opknappen, hij heeft het in het dagelijks leven ("thuis") al zwaar genoeg.
Het is alleen met die fucking kutvilla net als met Duitsland:
Leuke Gouden Kooi villa, maar jammer dat er Gouden Kooi bewoners wonen
Neuh.. het is dat je ze niet kunt vermijden in die villa, maar IRL zou je er toch zo bij weglopen?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar dan ook echt opknappen, want dat gezeur van die domme dozen gisteravond, draagt daar niet aan bij.
Come again? Waar doet Mike zielig?? Hij is aan t werk... of heb je daar ook al een cam op staan?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:19 schreef Demon_Hunter het volgende:
die mike moet nie zo zielig doen , het is maar een gastspeler.
nee heb het over gisteren hij had zelf kunnen koken :pquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Come again? Waar doet Mike zielig?? Hij is aan t werk... of heb je daar ook al een cam op staan?
Mike had daar zelf zo ongeveer het minste commentaar op..... vooral in de COS maakte men zich (terecht) kwaad.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:22 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
nee heb het over gisteren hij had zelf kunnen koken :p
o, sorry had ik niet meegekregen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mike had daar zelf zo ongeveer het minste commentaar op..... vooral in de COS maakte men zich (terecht) kwaad.
Ik bedoel te zeggen, dat als de redactie echt iets positiefs met Mike wil bereiken, moeten die dozen een zeikverbod krijgen, want het sloeg echt nergens op. Net als dat uit zijn slaaphouden overigens.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh.. het is dat je ze niet kunt vermijden in die villa, maar IRL zou je er toch zo bij weglopen?
Ik ken iig niet van dat soort infantiele trutjes, en ik was van plan dat zo te houden.
Hij zal zich helemaal moeten bewijzen en daar hoort koken voor jezelf ook bij of heeft ie straks een werkster thuis die dat voor hem doet?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mike had daar zelf zo ongeveer het minste commentaar op..... vooral in de COS maakte men zich (terecht) kwaad.
Prima dat hij zich zal moeten bewijzen, maar dan moet je wel ff een realistisch eisenpakket neerleggen, en van iemand die jaren op straat geleefd heeft en wiens capaciteiten danig zijn aangetast door langdurig drugsgebruik kun je nou eenmaal niet verwachten dat die in een maandje zo opgeknapt is dat hij/zij geheel zelfstandig zou kunnen functioneren in de maatschappij. Sterker nog: ik vermoed dat Mike nooit geheel zelfstandig zal kunnen functioneren en een vorm van begeleiding nodig zal blijven hebben.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:27 schreef trettie het volgende:
[..]
Hij zal zich helemaal moeten bewijzen en daar hoort koken voor jezelf ook bij of heeft ie straks een werkster thuis die dat voor hem doet?
Ik denk het niet als ie weggaat is ie weer alleen en dat betekend zelf overal voor zorgen.
Nou had dat gisteravond anders gekund maar als niemand het doet zul je het zelf moeten doen en niet rond gaan lopen kijken of iemand anders zo vriendelijk wil zijn dat werkt n.l. straks ook niet als je alleen woont.
Ja het zeurpotje moet nodig naar huis.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:36 schreef Demon_Hunter het volgende:
selene moet echt snel oprotten.
geen ideequote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:42 schreef Demon_Hunter het volgende:
whehe waneer moet ze dr toets maken.
wat een heldquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:45 schreef Lobasca het volgende:
Maar ja, ze beginnen gelijk met de test, en Brian werpt zich als leraar op.
4 vragen, 1 foutquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:46 schreef T-lex het volgende:
Oké....Brian is Amanda aan het overhoren.
Hij vraagt naar de betekenis van wat verkeersborden. En moet toegeven, ze doet het niet slecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |