ik ken er wel een paar hier aan wie je kan vragen hoe relaxt het isquote:Op maandag 28 januari 2008 22:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat je zo'n plank voor je kop hebt zoals A en B, wow dat lijkt me echt relaxed... dat je zo dom kan zijn.. dat wil ik ook wel eens.
Zo relaxt gedragen die zich anders nietquote:Op maandag 28 januari 2008 22:52 schreef Guuskeee het volgende:
top Yavido![]()
.
[..]
ik ken er wel een paar hier aan wie je kan vragen hoe relaxt het is
Tuurlijk zit Brain onder de plak bij Amanda.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:53 schreef coldstar het volgende:
Nou hebben we echt nieuws....Claire zegt, Brain staat onder de plak bij Amanda, dat kan je echty zien.
Huub wil echt niet dat Brain het huis wint, hij zweert dat hij het dan in de brand steekt. Dan ga ik maar de bak in. Claire kan het zich weer voor stellen.
Zei Brian dat?quote:Op maandag 28 januari 2008 22:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Straks over 2 maand als Brian bij de popo eerste staat, dan zegt Brian...
Zie je wel ...
*brrrrrrrrrrrrrr nachtmerrie*
Ja lijkt me logische, is ook wel vervelend om dit te horen. Maar ze had het van te voren kunnen weten, dat dit gebeuren zal. Ze weten volgens mij ook nog steeds niet dat die beelden ook weer op internet terecht gekomen zijn.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:54 schreef Rotterdammert het volgende:
'pijpslet' is zo te zien wel aangekomen bij Clair
hij zat alweer te zuchtenquote:Op maandag 28 januari 2008 22:58 schreef blomst het volgende:
Brian word alweer een beetje para van de woordenvloed van Amanda geloof ik, hij wil zichzelf natuurlijk horen praten.
Klinkt als een soort therapie.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:56 schreef Scandalous het volgende:
brian en amanda proberen zich maar te overtuigen dat ze zo sterk zijn...
Brain heeft opzich het recht niet om haar voor pijpslet uit te maken aangezien de grootste pretslet nog altijd elke avond naast hem ligt.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:54 schreef Rotterdammert het volgende:
'pijpslet' is zo te zien wel aangekomen bij Clair
Het verveelende is denk ik, dat dit nog zo is ook. Ik denk nog steeds dat Amanda en Brain heel moeilijk uit elkaar te halen zijn. Ik begrijp er ook helemaal niet van dat ze er nu nog een nieuwe ingezet hebben. Het lijkt me zo moeilijk daar als nieuwe binnen te komen.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:56 schreef Scandalous het volgende:
Nee, maar het is wel een nachtmerrie voor mij...quote:
Volgens mij zijn ze helemaal niet zo moeilijk uit elkaar te krijgen, ze moeten er alleen wel de kans voor krijgen.quote:Op maandag 28 januari 2008 23:02 schreef coldstar het volgende:
[..]
Het verveelende is denk ik, dat dit nog zo is ook. Ik denk nog steeds dat Amanda en Brain heel moeilijk uit elkaar te halen zijn. Ik begrijp er ook helemaal niet van dat ze er nu nog een nieuwe ingezet hebben. Het lijkt me zo moeilijk daar als nieuwe binnen te komen.
Mag jij vinden is je goed recht. Daarom is het Brain zijn goed recht om dit over Claire te zeggen. Vrijheid van meningsuitting noemen ze dat hier in dit land.quote:Op maandag 28 januari 2008 23:01 schreef Frasier het volgende:
[..]
Brain heeft opzich het recht niet om haar voor pijpslet uit te maken aangezien de grootste pretslet nog altijd elke avond naast hem ligt.
Je hebt mensenkennis of niet......................quote:Op maandag 28 januari 2008 23:03 schreef Disana het volgende:
Brian weet dat Mikey van jongsafaan al tegen dingen in ging.
Ik vind hem zó'n paljas in die vaderlijke rol...quote:Op maandag 28 januari 2008 23:04 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Je hebt mensenkennis of niet......................
objectief gezien zijn ze dat ookquote:Op maandag 28 januari 2008 22:56 schreef Scandalous het volgende:
Ik lees hier niet anders dat Amanda onder de plak van Brain zit, vandaar dat ik dacht nieuws te hebben.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:56 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Tuurlijk zit Brain onder de plak bij Amanda.
Het is nu nog maar zijn enige dekking. Die moet ie te vriend houden.
Aan Lieke had hij nog af en toe een reserve dekking.
Gaat leuk worden als we de rollen omgedraaid zien worden.
Huub mag zich naar Claire toe ook maar beter gaan gedragen.
Als hij vreemd blijft gaan, zal ook Claire de overstap maken. Net als Lieke.
Liefde maakt blind, dus nu zal het nog niet zo spelen, maar........................
Ook weer zo'n sterke oneliner van Amanda........quote:Op maandag 28 januari 2008 23:05 schreef beequeen het volgende:
Amanda zegt dat je als je vakkenvuller niet verder wilt komen lukt je dat ook niet.
Nee, zelfbevlekking is iets dat bij voorkeur niet met anderen wordt gedeeld.quote:Op maandag 28 januari 2008 23:08 schreef petraa het volgende:
Ik kan echt niet naar Brian en Amanda luisteren. Is dat raar ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |