quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:08 schreef blomst het volgende:
[..]
Vooral de laatste opmerking dat ze niet blij is dat hij weggaat, dat het haar helemaal niets doet.
Dat dus, daarbij gun ik hem van harte dat hij een tijdje in een omgeving als de villa kan doorbrengen, laat Mike maar een paar maanden opknappen, hij heeft het in het dagelijks leven ("thuis") al zwaar genoeg.quote:
Maar dan ook echt opknappen, want dat gezeur van die domme dozen gisteravond, draagt daar niet aan bij.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dus, daarbij gun ik hem van harte dat hij een tijdje in een omgeving als de villa kan doorbrengen, laat Mike maar een paar maanden opknappen, hij heeft het in het dagelijks leven ("thuis") al zwaar genoeg.
Het is alleen met die fucking kutvilla net als met Duitsland:
Leuke Gouden Kooi villa, maar jammer dat er Gouden Kooi bewoners wonen
Neuh.. het is dat je ze niet kunt vermijden in die villa, maar IRL zou je er toch zo bij weglopen?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar dan ook echt opknappen, want dat gezeur van die domme dozen gisteravond, draagt daar niet aan bij.
Come again? Waar doet Mike zielig?? Hij is aan t werk... of heb je daar ook al een cam op staan?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:19 schreef Demon_Hunter het volgende:
die mike moet nie zo zielig doen , het is maar een gastspeler.
nee heb het over gisteren hij had zelf kunnen koken :pquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Come again? Waar doet Mike zielig?? Hij is aan t werk... of heb je daar ook al een cam op staan?
Mike had daar zelf zo ongeveer het minste commentaar op..... vooral in de COS maakte men zich (terecht) kwaad.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:22 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
nee heb het over gisteren hij had zelf kunnen koken :p
o, sorry had ik niet meegekregen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mike had daar zelf zo ongeveer het minste commentaar op..... vooral in de COS maakte men zich (terecht) kwaad.
Ik bedoel te zeggen, dat als de redactie echt iets positiefs met Mike wil bereiken, moeten die dozen een zeikverbod krijgen, want het sloeg echt nergens op. Net als dat uit zijn slaaphouden overigens.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh.. het is dat je ze niet kunt vermijden in die villa, maar IRL zou je er toch zo bij weglopen?
Ik ken iig niet van dat soort infantiele trutjes, en ik was van plan dat zo te houden.
Hij zal zich helemaal moeten bewijzen en daar hoort koken voor jezelf ook bij of heeft ie straks een werkster thuis die dat voor hem doet?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mike had daar zelf zo ongeveer het minste commentaar op..... vooral in de COS maakte men zich (terecht) kwaad.
Prima dat hij zich zal moeten bewijzen, maar dan moet je wel ff een realistisch eisenpakket neerleggen, en van iemand die jaren op straat geleefd heeft en wiens capaciteiten danig zijn aangetast door langdurig drugsgebruik kun je nou eenmaal niet verwachten dat die in een maandje zo opgeknapt is dat hij/zij geheel zelfstandig zou kunnen functioneren in de maatschappij. Sterker nog: ik vermoed dat Mike nooit geheel zelfstandig zal kunnen functioneren en een vorm van begeleiding nodig zal blijven hebben.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:27 schreef trettie het volgende:
[..]
Hij zal zich helemaal moeten bewijzen en daar hoort koken voor jezelf ook bij of heeft ie straks een werkster thuis die dat voor hem doet?
Ik denk het niet als ie weggaat is ie weer alleen en dat betekend zelf overal voor zorgen.
Nou had dat gisteravond anders gekund maar als niemand het doet zul je het zelf moeten doen en niet rond gaan lopen kijken of iemand anders zo vriendelijk wil zijn dat werkt n.l. straks ook niet als je alleen woont.
Ja het zeurpotje moet nodig naar huis.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:36 schreef Demon_Hunter het volgende:
selene moet echt snel oprotten.
geen ideequote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:42 schreef Demon_Hunter het volgende:
whehe waneer moet ze dr toets maken.
wat een heldquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:45 schreef Lobasca het volgende:
Maar ja, ze beginnen gelijk met de test, en Brian werpt zich als leraar op.
4 vragen, 1 foutquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:46 schreef T-lex het volgende:
Oké....Brian is Amanda aan het overhoren.
Hij vraagt naar de betekenis van wat verkeersborden. En moet toegeven, ze doet het niet slecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |