Yep, met alle hulp van achter..quote:Op maandag 28 januari 2008 23:05 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
objectief gezien zijn ze dat ook
brian zit er het langst
en ze spelen het langste samen
Jawel joh moet je doen, zelden zulke domme, domme mensen gehoordquote:Op maandag 28 januari 2008 23:08 schreef petraa het volgende:
Ik kan echt niet naar Brian en Amanda luisteren. Is dat raar ?
Nee, maar ook wel weer vermakelijk en intriest..............quote:Op maandag 28 januari 2008 23:08 schreef petraa het volgende:
De zelfverheerlijking van die 2 komen mij al tijden m'n strot uit...........dus, MUTEquote:Op maandag 28 januari 2008 23:08 schreef petraa het volgende:
Bij mij staan stream 3&4 gemute en zelfs dat vind ik onuitstaanbaar. Is dat raar ?quote:Op maandag 28 januari 2008 23:08 schreef petraa het volgende:
Pracht OP Yavidoquote:Op maandag 28 januari 2008 23:11 schreef Yavido het volgende:
Beter laat dan nooit, bij deze alsnog mijn OP
Hij is mooiquote:Op maandag 28 januari 2008 23:11 schreef Yavido het volgende:
ach onze huub heeft toch ook wel de nodige hulp van achter gehadquote:Op maandag 28 januari 2008 23:09 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Yep, met alle hulp van achter..
Wakker houden? Mocht niet meer... bedtijdgebod
Spullen verplaatsen naar de slaapkamer: mocht niet meer
Een eyepencil pakken? Waaaaaaaaaaaaaaah persoonlijk bezit!!
Alles is gedaan om Brian en Amanda uit het schot te houden, en nog steeds, en dat maken ze de grootste hufters aller tijden![]()
Bedankt voor de moeitequote:Op maandag 28 januari 2008 23:11 schreef Yavido het volgende:
Best aardigquote:Op maandag 28 januari 2008 23:11 schreef Yavido het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |