Laterquote:Op maandag 28 januari 2008 23:28 schreef beequeen het volgende:
Geen bonje dus, tijd om te nokken. Succes voor de nachtploeg en trusten voor de FOKkers die te bedde gaan.
Tot morgen.
Tja Claire daar zit je dan, waar iedereen bij is zegt Huub : Als ik nu moet kiezen dan kies ik voor Jaap en niet voor Claire.quote:
En vice versaquote:Op maandag 28 januari 2008 23:28 schreef coldstar het volgende:
Jaap vertrouwd Huub voor geen meter....en gelijk heeft hij.
als je tussen de regels doorluister.. hoor je ook dat Jaap&Huub een deal hebben om samen verder te gaan.quote:Op maandag 28 januari 2008 23:28 schreef coldstar het volgende:
Jaap vertrouwd Huub voor geen meter....en gelijk heeft hij.
Spel draait wel om miljoenen, hoe verliefd claire ook is...quote:Op maandag 28 januari 2008 23:31 schreef neehe het volgende:
[..]
Tja Claire daar zit je dan, waar iedereen bij is zegt Huub : Als ik nu moet kiezen dan kies ik voor Jaap en niet voor Claire.
Steek die maar in je zak Claire, leuk zo'n eerlijk vriendje. ( t'zijn toch pubers he )
Mee eens.....quote:Op maandag 28 januari 2008 23:32 schreef Desii het volgende:
[..]
als je tussen de regels doorluister.. hoor je ook dat Jaap&Huub een deal hebben om samen verder te gaan.
Er werd net ook gezegd, er zit er maar één op de schop en dat weten we allemaal (lees: Claire) ook wel logisch, want zij is te nieuw om te kunnen (lees: mogen van de schim) winnen
dat heeft tie vanmiddag ook recht in haar gezicht gezegd.quote:Op maandag 28 januari 2008 23:31 schreef neehe het volgende:
[..]
Tja Claire daar zit je dan, waar iedereen bij is zegt Huub : Als ik nu moet kiezen dan kies ik voor Jaap en niet voor Claire.
Steek die maar in je zak Claire, leuk zo'n eerlijk vriendje. ( t'zijn toch pubers he )
Ik zie het voordeel welquote:Op maandag 28 januari 2008 23:38 schreef coldstar het volgende:
Pesies Jaap er is helemaal geen voordeel bij het laten denken dat Jaap en huub scheuren vertonen. Het is gewoon weer een plan dat voor Huub goed uit komt. Als Claire voor pijpslet wordt uitgemaakt, geldt dit ook voor Huub. Ook hij zet zichzelf voor schut. Hij dwingt aleen respect bij een ander af, die moeten respect hebben voor zijn sex aanvallen.
quote:Op maandag 28 januari 2008 23:37 schreef Yavido het volgende:
Beetje Offtopic, maar Brian en Amanda worden tegenwoordig ondertiteld op RTL![]()
[ afbeelding ]
En nee, dit is geen photoshop bewerking. Het is écht zo.
Maar om het nu te zeggen waar iedereen bij is ?quote:Op maandag 28 januari 2008 23:38 schreef Desii het volgende:
[..]
dat heeft tie vanmiddag ook recht in haar gezicht gezegd.
idd, daar hoeft niemand het voor te zeggen, dat is zo logisch alsikweeniewaquote:Op maandag 28 januari 2008 23:38 schreef Katewalker het volgende:
Ik heb de pest aan Jaap en vind Claire wel leuk..maar vind het ook logisch dat als Huub zou moeten kiezen hij voor Jaap gaat..als Claire een beetje realistisch is beseft zij dat ook wel...
Dat denk ik dus helemaal niet. Amanda heeft net duidelijk aan Brain aangegeven, niet in te gaan op de dingen die ze doen. Ik denk dat Brain dit op dit moment goed door heeft.quote:Op maandag 28 januari 2008 23:39 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik zie het voordeel wel
Op het moment dat B en A denken dat het trio niet lekker zit, worden weer helemaal euforisch... en daardoor komen plannen tegen hun twee ineens veel harder aan.
Ik denk dat ie de stoel omver gooit net als toen met die tafel. Hoe kunnen ze zijn assneukertje nou op de stoel zetten!!quote:Op maandag 28 januari 2008 23:44 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dat denk ik dus helemaal niet. Amanda heeft net duidelijk aan Brain aangegeven, niet in te gaan op de dingen die ze doen. Ik denk dat Brain dit op dit moment goed door heeft.
Daarom denk ik ook niet dat Brain kwaad wordt dat ze Amanda op de stoel gezet hebben. Hij zal er om lachen en het door hebben. Ik geloof echt niet dat het weken gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |