Of d'r synthetische pruik, d'r acryl nagels en weet ik veel watquote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:07 schreef Disana het volgende:
Brian gaat kranten halen om een steekvlam in de kachel te veroorzaken.
Er is hoop, misschien smelten de siliconen wel.
Ja hij gaat morgen weg.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:08 schreef Lobasca het volgende:
Maarre... Lampenkap Luc is er dus nog?
snik helaas welquote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:08 schreef Lobasca het volgende:
Maarre... Lampenkap Luc is er dus nog?
Helaas... de vlam trekt naar boven.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Of d'r synthetische pruik, d'r acryl nagels en weet ik veel wat
En blijft 'ie dan ook weg?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja hij gaat morgen weg.
En morgen is het nu al want het is 10 over 12 dus hij gaat VANDAAG weg!![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:11 schreef Disana het volgende:
Steekvlam dankzij de tv gids... helaas alleen naar boven.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:11 schreef Desii het volgende:
[..]
snik helaas wel
Maar ik heb een kaartje naar Huubsel gestuurd en hem ff haarfijn uitgelegd, dat Lamme Luc samen Brian Hedda wilde uitnodigen...... hoop dat ze die lamzak nog in de villa willen houwe en dat gedeelte niet zwart maken in mijn kaart en dat hij als afscheid een scheldrap van Huub kado krijgt
Joh. zonde voor je postzegel, Huub wilde toch zelf ook Hedda uitnodigen. Hedda komt niet en geljk heeft ze, ze zal nu wel helemaal gek zijn om alsnog daar naar toe te komen. Ik denk dat haar moeder haar dan helemaal voor gek verklaard, die loopt toch al niet zo weg met Huub.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:11 schreef Desii het volgende:
[..]
snik helaas wel
Maar ik heb een kaartje naar Huubsel gestuurd en hem ff haarfijn uitgelegd, dat Lamme Luc samen Brian Hedda wilde uitnodigen...... hoop dat ze die lamzak nog in de villa willen houwe en dat gedeelte niet zwart maken in mijn kaart en dat hij als afscheid een scheldrap van Huub kado krijgt
dat maakt Brian zelluf nog wel uit, lijkt mequote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:13 schreef Disana het volgende:
Amanda vindt dat ze de paar dagen voor Het Gevecht geen heftige seks moeten hebben.
och, een postzegel boeit me niet......... maar een scene waar Lamme Luc ff het vuur aan schenen wordt gelegd... lijkt me wel kickequote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:14 schreef coldstar het volgende:
[..]
Joh. zonde voor je postzegel, Huub wilde toch zelf ook Hedda uitnodigen. Hedda komt niet en geljk heeft ze, ze zal nu wel helemaal gek zijn om alsnog daar naar toe te komen. Ik denk dat haar moeder haar dan helemaal voor gek verklaard, die loopt toch al niet zo weg met Huub.
Dat heeft hij zeker verdiendquote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:16 schreef Desii het volgende:
[..]
och, een postzegel boeit me niet......... maar een scene waar Lamme Luc ff het vuur aan schenen wordt gelegd... lijkt me wel kicke
Nou, als je Brian nu zo hoort (en ziet) op de streams lijkt dat helemaal voor hem weggelegd, dat vuurtjequote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:16 schreef Desii het volgende:
[..]
maar een scene waar Lamme Luc ff het vuur aan schenen wordt gelegd... lijkt me wel kicke
aanval van Huub? wat was dat dan?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:02 schreef kit2u het volgende:
Huub probeert Clair te verkopen aan Jaap.
Mooi naks.
LL is bang geworden na de aanval van Huub zondag op hem.
Dus snel koffers.broekpoep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |