Denk dat dat eerder betrekking heeft op jezelf danquote:Op maandag 28 januari 2008 14:20 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
volgens mij is ze een officiele errorist.
PRECIES, riri.quote:Op maandag 28 januari 2008 14:17 schreef riri het volgende:
[..]
Lijkt me heel goed...
Zijn hier maar een beperkt aantal mensen die posten en voor het grootste aantal allemaal Huub aanhangers....er zitten ook nog andere mensen in die villa..
en er zijn er ook die niet meer posten alleen al omdat ze hier veel gescheld over zich heen krijgen omdat ze een andere mening hebben.
Het is hier niet een Huub forum maar een COS.
Dus ontopic graag...iedereen ziet het zoals hij of zij het ziet...respecteer dat
l
Als jij een mening post Riri dan mag ik daar op reageren, je zei zelf ooit eens geen roze bril op te hebben en noemde anderen niet objectief tov Huub.quote:Op maandag 28 januari 2008 14:17 schreef riri het volgende:
[..]
Lijkt me heel goed...
Zijn hier maar een beperkt aantal mensen die posten en voor het grootste aantal allemaal Huub aanhangers....er zitten ook nog andere mensen in die villa..en er zijn er ook die niet meer posten alleen al omdat ze hier veel gescheld over zich heen krijgen omdat ze een andere mening hebben.
Het is hier niet een Huub forum maar een COS.
Dus ontopic graag...iedereen ziet het zoals hij of zij het ziet...respecteer dat
l
kan me herrineren dat toen guuske (volgens mij) een keer een foto van een lelijk oud vrouwtjequote:Op maandag 28 januari 2008 14:30 schreef riri het volgende:
[..]
Denk dat dat eerder betrekking heeft op jezelf dan
Er was ons gewezen niet op elkaar te reageren en een ander aan te vallen maar het ontopic te houden...over de streams dus en dat wat zich daar afspeelt.
Misschien dat we ons daaraan zouden kunnen houden?
Ik reageer dus ook niet meer op aanvallen op de persoon en stuur het wel door aan de moderator
Mooie OP Petraquote:Op maandag 28 januari 2008 14:39 schreef petraa het volgende:
Gezellig hiero. OP is klaar
Mooie OP.quote:Op maandag 28 januari 2008 14:39 schreef petraa het volgende:
en wat was ie snelquote:Op maandag 28 januari 2008 14:39 schreef petraa het volgende:
quote:Op maandag 28 januari 2008 14:39 schreef petraa het volgende:
Ik gok in het kantoor.quote:Op maandag 28 januari 2008 14:45 schreef miesy het volgende:
waar is jaap nu weer, trouwens?
weet iemand dat?
Opzich zou Jaap gewoon dagen naar huis kunnen...ff chillen bij Cora. We missen hem toch niet...quote:Op maandag 28 januari 2008 14:45 schreef miesy het volgende:
waar is jaap nu weer, trouwens?
weet iemand dat?
het zou me idd niet eens verbazen, lol!quote:Op maandag 28 januari 2008 14:54 schreef T-lex het volgende:
[..]
Opzich zou Jaap gewoon dagen naar huis kunnen...ff chillen bij Cora. We missen hem toch niet...![]()
We gaan er zelfs al vanuit dat hij braaf in kantoor zit als we hem een dag nie top de streams hebben gezien.
Luc mocht 1 week als gastspelers voor de derde keer terug komen,quote:Op maandag 28 januari 2008 14:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
het zou goed nieuws zijn als LL oprot.
Denk dat hij afgelopen zaterdag zijn eigen graf heeft gegraven ......
Dat ze dat eens verboden. Als er iets passieve non-beelden oplevert is het wel zo'n sukkel die aan z'n PSP zit vastgeroest.quote:Op maandag 28 januari 2008 15:02 schreef Lady-night het volgende:
En jawel hoor Brian weer met de PSP
Is wel 3 minuten tv hoorquote:Op maandag 28 januari 2008 15:07 schreef Copycat het volgende:
Sowieso, waarom ligt die nitwit in bed? Omdat ie een training heeft gehad?
Ik zie het nu al voor me...quote:Op maandag 28 januari 2008 15:05 schreef beequeen het volgende:
De pimp is weer druk met zijn HO's.
[ afbeelding ]
Ik voorzie eerder: "Mickey, bro. Het leven is hard daar buiten, weet je. Daarom zal ik zo goed zijn om op je PSP te passen, hier binnen."quote:Op maandag 28 januari 2008 15:09 schreef T-lex het volgende:
Ik zie het nu al voor me...
Het vertrek van Mikey uit de villa...met z'n alle op het bordes en dan de mooie woorden van Brian: "Mickey Brother, ik zal je PSP missen..boks"![]()
Ik geloof er ook geen ruk van dat de redactie zou accepteren dat Huub zich uren per dag, met een koptelefoon op, aan de groep zou onttrekken.quote:Op maandag 28 januari 2008 15:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat ze dat eens verboden. Als er iets passieve non-beelden oplevert is het wel zo'n sukkel die aan z'n PSP zit vastgeroest.
ach, misschien doen alle kickboksers dat wel meteen na de trainingquote:Op maandag 28 januari 2008 15:07 schreef Copycat het volgende:
Sowieso, waarom ligt die nitwit in bed? Omdat ie een training heeft gehad?
das een verkapte teeveepeequote:
Huub ligt al heel de dag met Claire in de Chill...weinig verschil dus.quote:Op maandag 28 januari 2008 15:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik geloof er ook geen ruk van dat de redactie zou accepteren dat Huub zich uren per dag, met een koptelefoon op, aan de groep zou onttrekken.
En hij moet ook nog zijn haren kort, vind Amanda niet leuk.quote:Op maandag 28 januari 2008 15:12 schreef tuinfluiter het volgende:
Mikey mag als gast-speler 30 minuten op zijn eigen PSP2 per dag.
En Brian? iets langer, om wat afleiding te hebben of is het een box-game?
Over 19 dagen is de boks-wedstrijd, trainen, uitrusten, PSP-en.....vanaf 1 februari geen sex,
als dat maar niet gaat ophopen in zijn rug , zoals toen met Nena.
30 minuten???quote:Op maandag 28 januari 2008 15:12 schreef tuinfluiter het volgende:
Over 19 dagen is de boks-wedstrijd, trainen, uitrusten, PSP-en.....vanaf 1 februari geen sex,
als dat maar niet gaat ophopen in zijn rug , zoals toen met Nena.
Dat zou het kunnen zijn, of omdat hij eindelijk bij Huub door de mand is gevallen ....quote:Op maandag 28 januari 2008 15:13 schreef tipsch het volgende:
Gaat Laffe Lul moven, omdat hij niet tégen Brian wil worden ingezet?
Groot verschil, die heeft een gesprek.quote:Op maandag 28 januari 2008 15:18 schreef T-lex het volgende:
[..]
Huub ligt al heel de dag met Claire in de Chill...weinig verschil dus.
als dat zo is dan mag er dus een ander in die daar niet zoveel moeite mee heeftquote:Op maandag 28 januari 2008 15:13 schreef tipsch het volgende:
Gaat Laffe Lul moven, omdat hij niet tégen Brian wil worden ingezet?
Net of je die blubber kan gebruiken voor in de uitzending.quote:Op maandag 28 januari 2008 15:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Groot verschil, die heeft een gesprek.
wat belachelijkquote:Op maandag 28 januari 2008 15:12 schreef tuinfluiter het volgende:
Nee, maar er zijn vast wel mensen die dat soort gesprekken leuk vinden om te volgen op de streams.quote:Op maandag 28 januari 2008 15:22 schreef T-lex het volgende:
[..]
Net of je die blubber kan gebruiken voor in de uitzending.
of ze is een latente lesboquote:Op maandag 28 januari 2008 15:31 schreef beequeen het volgende:
Ik val midden in het gesprek tussen Zeur en Amanda dus geen idee over wie ze het hebben, ik denk Huub.
Zeur: Hij probeerde mij uit de kast te jagen.
Zij begint ook al Briantilliaans te brabbelen.
en dan het idee dat ze denkt dat die vriendin zich daarvoor wil lenen. Wat voor vriendin is dat danquote:Op maandag 28 januari 2008 15:37 schreef mootie het volgende:
Amanda wil dus haar vriendin Audrey inzetten als hoer voor Huub.
Waarom zou Amanda eigenlijk zo weinig vriendinnen overhebben?
Het zijn ook altijd dezelfde verhalen, zo saai.quote:Op maandag 28 januari 2008 15:37 schreef mootie het volgende:
Amanda wil dus haar vriendin Audrey inzetten als hoer voor Huub.
Waarom zou Amanda eigenlijk zo weinig vriendinnen overhebben?
Het gevoel, daar draait het om he, en Amanda haar gevoelens zijn niet positief.quote:Op maandag 28 januari 2008 15:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het zijn ook altijd dezelfde verhalen, zo saai.
Als je zwarte kleding draagt ben je onzeker, aldus Zeur.
ik verstond in de hemaquote:Op maandag 28 januari 2008 15:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En Selene heeft van ene "Thijs" gehoord, dat de sexparty van Claire met Huub
bijna helemaal zonder dekens te zien is geweest ...... mooi gelekt FEBO![]()
Een pijpslet?quote:Op maandag 28 januari 2008 15:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
en dan het idee dat ze denkt dat die vriendin zich daarvoor wil lenen. Wat voor vriendin is dat dan
Denk niet dat Claire en ook Huub dat al weten...dat zal ze ze straks wel gaan vertellenquote:Op maandag 28 januari 2008 15:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat zijn het ook een klootzakken achter. Ik kan hier zo boos om worden.quote:Op maandag 28 januari 2008 15:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
nee, die stomp in Amanda haar buik word niet doorgelekt.quote:Op maandag 28 januari 2008 15:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat zijn het ook een klootzakken achter. Ik kan hier zo boos om worden.
Er bestaat geen info over Brian of de Kubatzen die ze door kunnen spelen aan Huub, Jaap of Claire, tuurlijk niet, het kindje van God is immers heilig.
EXACTquote:Op maandag 28 januari 2008 15:22 schreef miesy het volgende:
[..]
als dat zo is dan mag er dus een ander in die daar niet zoveel moeite mee heeft
Ligt op bed te lezenquote:Op maandag 28 januari 2008 15:52 schreef blomst het volgende:
Maar is Luc echt naar huis???
Nee dus, ik zie hem in bed liggen![]()
Ik stoor me hier ook al tijden aan, maar heb me er inmiddels min of meer bij neergelegd.quote:Op maandag 28 januari 2008 15:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat zijn het ook een klootzakken achter. Ik kan hier zo boos om worden.
Ik ben benieuwd of het mag maar Amanda op de ontslagstoel is al meer dan voldoende om Brian para te maken.quote:Op maandag 28 januari 2008 16:05 schreef milk-shake het volgende:
gaan ze eindelijk plannen maken tegen A en B....he he..dat werd tijd
quote:Op maandag 28 januari 2008 15:48 schreef Kinga het volgende:
Wat heeft Selene een dikke kop gekregen zeg....
Ja, als hij er niet bij zit dan kan hij er wat vanquote:Op maandag 28 januari 2008 16:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goh, ik zie eindelijk weer eens iets van de oude Huub terug, fel richting Brian.
oooohhh!!quote:Op maandag 28 januari 2008 16:13 schreef beequeen het volgende:
Kijk, dit hoor ik graag. Ze willen Brian overal op pakken. Het slaan van Amanda en het opknopen onder de douche.
En dit alles zonder SL, zie je wel FEBO....jullie kunnen het.
eindelijk weer eens leuke streamsquote:Op maandag 28 januari 2008 16:13 schreef beequeen het volgende:
Kijk, dit hoor ik graag. Ze willen Brian overal op pakken. Het slaan van Amanda en het opknopen onder de douche.
En dit alles zonder SL, zie je wel FEBO....jullie kunnen het.
Pimp spelen met zijn PSP denk ik, Amanda loopt iig naar beneden en je weet, waar Brian is is Amanda.quote:Op maandag 28 januari 2008 16:21 schreef Lady-night het volgende:
Waar is Brian...afluisteren???
Het gaat hem meer om Brians reactie denk ikquote:Op maandag 28 januari 2008 16:25 schreef neo567 het volgende:
Brain stemt amanda er nooit uit, want als hij dat doet dan is hij de volgende, heel simpel en zo waar.
op persoonlijke vlak heet ze wel degelijk een eigen mening.quote:Op maandag 28 januari 2008 16:20 schreef Rotterdammert het volgende:
heeft claire ook nog een eigen mening, of vind ze alles wat huub zegt maar goed?
Dat weten H, J en C ook wel, het gaat om het idee. Brian para omdat ze losgaan op Amanda.quote:Op maandag 28 januari 2008 16:25 schreef neo567 het volgende:
Brain stemt amanda er nooit uit, want als hij dat doet dan is hij de volgende, heel simpel en zo waar.
Nou en, zou tijd worden dat ze eens moet luisteren naar wat anderen hebben te zeggen over haar zonder dat ze er als een alarm doorheen gaat joelen.quote:Op maandag 28 januari 2008 16:25 schreef neo567 het volgende:
Dat zou de eerste keer zijn toch voor Mannie?quote:Op maandag 28 januari 2008 16:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou en, zou tijd worden dat ze eens moet luisteren naar wat anderen hebben te zeggen over haar zonder dat ze er als een alarm doorheen gaat joelen.
Je blijft het proberen hè, lief van je.quote:Op maandag 28 januari 2008 16:32 schreef noekje het volgende:
Claire is leuk als ze zo hardop lacht.
Ja!quote:Op maandag 28 januari 2008 16:34 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Dat zou de eerste keer zijn toch voor Mannie?
Claire komt echt uit een ei, ze heeft nog nooit van Slipknot gehoord.quote:Op maandag 28 januari 2008 16:34 schreef miesy het volgende:
en 2 uur lang durende slipknot show in plaats van idols?![]()
![]()
nou ik ken der meerdere......................het is ook een soort van aparte muziek...quote:Op maandag 28 januari 2008 16:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Claire komt echt uit een ei, ze heeft nog nooit van Slipknot gehoord.
Het is ook niet mijn genre maar de naam ken je toch wel?quote:Op maandag 28 januari 2008 16:38 schreef milk-shake het volgende:
nou ik ken der meerdere......................het is ook een soort van aparte muziek...
quote:Op maandag 28 januari 2008 16:36 schreef noekje het volgende:
En omdat jij een vuige anaalslet bent, stemmen we je eruit!
Kan niet wachten op de verbaasde koppies van Brian en Amanda.
of de juiste mensen zitten vaandag achter de knoppen,quote:Op maandag 28 januari 2008 16:29 schreef beequeen het volgende:
Ze mogen echt alles zeggen op dit moment. Ze hebben het er zelfs over dat de FEBO de baan voor Mikey geregeld heeft, niet Brian.
Slopnik zegt ze netquote:Op maandag 28 januari 2008 16:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Claire komt echt uit een ei, ze heeft nog nooit van Slipknot gehoord.
Laten we wel wezen. Hoe onstlagrondes precies werken, weten wij ook nietquote:Op maandag 28 januari 2008 16:17 schreef beequeen het volgende:
Claire weet niet hoe een ontslagronde werkt, nou ja zeg, wat weet ze eigenlijk wel?
quote:Op maandag 28 januari 2008 16:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn genre maar de naam ken je toch wel?
Bron: VV.quote:Huub, Jaap en Claire verzamelen zich in het kantoor, want het is tijd voor tactisch beraad. Huub heeft een idee, zo blijkt. “We moeten Amanda op de ontslagbank krijgen”, stelt hij voor. Claire en Jaap vinden het prima. “Echt, we moeten Brian over de zeik krijgen. Het is veel te lang geleden dat ik hem aan het janken heb gemaakt!”, spreekt hij strijdvaardig. “Met een beetje mazzel smeren we hem een boete aan. Dat gun ik hem wel”, voegt hij er zelf aan toe. Nou, wat een taal! En dat terwijl het juist weer even beter leek te gaan tussen Huub en Brian!
oo!quote:Op maandag 28 januari 2008 16:36 schreef noekje het volgende:
En omdat jij een vuige anaalslet bent, stemmen we je eruit!
Kan niet wachten op de verbaasde koppies van Brian en Amanda.
Dat is haar steun aan Mickey. Bouwvakkers steunen elkaar!quote:Op maandag 28 januari 2008 16:41 schreef lorence1 het volgende:
heeft selene al enig idee dat een kont in de broek hoort ipv erboven?
Als ze die brief maar goed opbergen danquote:
Proest dat ziet er toch minder sexy uit dan het klonkquote:
Jeuzus!quote:
Jaaaa, ze is echt solidair met Mikey.quote:
UP YOURS, roekepoekquote:Op maandag 28 januari 2008 16:42 schreef beequeen het volgende:
Oh jee, PoekieRoekie vindt dit niet leuk.![]()
[..]
Bron: VV.
Dat vind ik ook een leuke zowaar. Dat dronken voeren en wakker houden is ' over the top 'quote:Op maandag 28 januari 2008 16:47 schreef beequeen het volgende:
Huub en Jaap willen een snood plan beramen om de PSP van Mikey terug te winnen zodat Brian er niet meer mee kan spelen. Het wordt steeds leuker.![]()
Klonk het als fapmateriaal dan?quote:Op maandag 28 januari 2008 16:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Proest dat ziet er toch minder sexy uit dan het klonk
Amanda: ja doeiiiquote:Op maandag 28 januari 2008 16:53 schreef beequeen het volgende:
Brian krijgt toch het advies om 2 weken voor de bokswedstrijd niet te wippen.....hij denkt er serieus over na.
Amanda kijkt wat sipjes en zeg dat hij haar dan wel moet bevredigen. Dat zou dan de 4e of 5e keer worden?
Hopelijk vallen alle pannetjes op zijn harsesquote:Op maandag 28 januari 2008 16:54 schreef mootie het volgende:
Brian: Op zondag gaan alle daken voor het laatst los.
ze vertelde toch aan nadia dat ze nog maar 2 x in haar leven echt was klaargekomenquote:Op maandag 28 januari 2008 16:53 schreef beequeen het volgende:
Brian krijgt toch het advies om 2 weken voor de bokswedstrijd niet te wippen.....hij denkt er serieus over na.
Amanda kijkt wat sipjes en zeg dat hij haar dan wel moet bevredigen. ?
quote:Op maandag 28 januari 2008 16:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hopelijk vallen alle pannetjes op zijn harses
Dat scheen vaginaal te zijnquote:Op maandag 28 januari 2008 16:55 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ze vertelde toch aan nadia dat ze nog maar 2 x in haar leven echt was klaargekomen
Volgens Amanda deden Estelle en Ruud Gullit het wel voor een wedstrijd. Zou ze ernaast gezeten hebben?quote:Op maandag 28 januari 2008 16:54 schreef Lobasca het volgende:
Amanda wil de dokter gaan vragen of het verhaal van Luc klopt
Hadden ze het niet over Sylvie en Raf?quote:Op maandag 28 januari 2008 16:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens Amanda deden Estelle en Ruud Gullit het wel voor een wedstrijd. Zou ze ernaast gezeten hebben?
Wat is nou 2 weken..een beetje kerel kan veel langer zonder als het moet...quote:Op maandag 28 januari 2008 16:53 schreef beequeen het volgende:
Amanda kijkt wat sipjes en zeg dat hij haar dan wel moet bevredigen. Dat zou dan de 4e of 5e keer worden?
Brian zei dat Ruud Gullit al retired wasquote:Op maandag 28 januari 2008 16:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens Amanda deden Estelle en Ruud Gullit het wel voor een wedstrijd. Zou ze ernaast gezeten hebben?
Uit de toon waarop jullie over die bilnaad spraken natuurlijk niet,maar dat waren vrouwenmeningenquote:
Bedslet is een nieuwe!quote:Op maandag 28 januari 2008 16:56 schreef lorence1 het volgende:
het lijkt wel of brian helemaal opleeft nu hij weet dat hij voor 2 weken van amanda als bedslet verlost is
quote:Op maandag 28 januari 2008 16:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Uit de toon waarop jullie over die bilnaad spraken natuurlijk niet,maar dat waren vrouwenmeningenIk wou het even controleren
Als Queen zijnde zou ik dat echt niet weten en mijn King denkt daar toch ook anders over.quote:Op maandag 28 januari 2008 16:57 schreef Mokum020 het volgende:
Wat is nou 2 weken..een betje kerel kan veel langer zonder als het moet...
toch?
Morgen is ie weg... geloof ikquote:Op maandag 28 januari 2008 16:59 schreef PeterNB het volgende:
Hallo Fok!-vriendjes en vriendinnetjes !!
Zit Luc Lamzak daar nou NOG ?????????
Ik geloooof dat hij vanavond weg gaatquote:Op maandag 28 januari 2008 16:59 schreef PeterNB het volgende:
Hallo Fok!-vriendjes en vriendinnetjes !!
Zit Luc Lamzak daar nou NOG ?????????
quote:Op maandag 28 januari 2008 17:01 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik geloooof dat hij vanavond weg gaat
Het zal tijd worden ! Die vent hoort met een baby in een buggy op zaterdagmiddagquote:
Dat bleek in dit geval zeker jaquote:Op maandag 28 januari 2008 16:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
WIJ vrouwen hebben daar een heul beste kijk op anders
Welke sport is dat?quote:Op maandag 28 januari 2008 17:02 schreef Carlaa het volgende:
sex tijdens een wedstrijd schijnt ook goed te zijn...
quote:Op maandag 28 januari 2008 17:01 schreef Donnie29 het volgende:
Het hek!
quote:Op maandag 28 januari 2008 17:02 schreef Varen het volgende:
auto
Is dit een raadsel?quote:Op maandag 28 januari 2008 17:03 schreef Varen het volgende:
mike
T-lexquote:Op maandag 28 januari 2008 17:02 schreef Lobasca het volgende:
Tis toch niet 'de' Alex van Desii?
Kan me niet voorstellen, die zijn niet echt fan van Brian en Amanda.quote:Op maandag 28 januari 2008 17:02 schreef Lobasca het volgende:
quote:Op maandag 28 januari 2008 17:02 schreef Carlaa het volgende:
sex tijdens een wedstrijd schijnt ook goed te zijn...
Are you sure?quote:Op maandag 28 januari 2008 17:04 schreef mootie het volgende:
[..]
T-lexWe gaan gewoon eisen dat hij nog een kaartje schrijft, dat er vanaf nu niet meer gesext mag worden.
Het wachten is op Ruudquote:Op maandag 28 januari 2008 17:04 schreef Scandalous het volgende:
Mike heeft gewerkt met allemaal Polen
quote:
Goeie avond...quote:Op maandag 28 januari 2008 17:00 schreef mootie het volgende:
T-LEX KOM HIER! WE MOETEN JE SPREKEN! VERDULLEME.
http://nl.youtube.com/watch?v=qRA2zMwXjXMquote:Op maandag 28 januari 2008 17:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het wachten is op Ruudvoor een verslag van de dag
quote:
quote:Op maandag 28 januari 2008 17:10 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=qRA2zMwXjXM
![]()
Whehehe, dat gekke hokje altijdquote:Op maandag 28 januari 2008 17:09 schreef pullup het volgende:
Er waren volgens Mike heel veel alleenstaande moeders die om strooikaarten van Brian vroegen
Ach...was op verzoek van Amanda...lalalaquote:
Vertel, vertel.quote:
Ik snap wel waarom jij je eigen broodje moet smeren en niet wordt uitgezwaait als je naar je werk gaatquote:Op maandag 28 januari 2008 17:12 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ach...was op verzoek van Amanda...lalala
Maar daar mag ik geen uitspraken over doen van het hokje.
Even later: Er was een meisje met een kindquote:Op maandag 28 januari 2008 17:09 schreef pullup het volgende:
Er waren volgens Mike heel veel alleenstaande moeders die om strooikaarten van Brian vroegen
Er hangt zelfs nog een labeltje aan zn shirtquote:Op maandag 28 januari 2008 17:12 schreef beequeen het volgende:
Ik moet zeggen dat de overall van Mike er erg schoon uitziet of ligt dat aan mij?
Ik ben beausquote:Op maandag 28 januari 2008 17:12 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ach...was op verzoek van Amanda...lalala
Maar daar mag ik geen uitspraken over doen van het hokje.
neuhhhjjjquote:Op maandag 28 januari 2008 17:02 schreef Lobasca het volgende:
Sorryquote:Op maandag 28 januari 2008 17:31 schreef Desii het volgende:
[..]
neuhhhjjj... mijn Alex vindt DGK nix en snapt mij voor geen ene meter
Oh my...... een pijpslet met HIV...... wanneer zal Brian deze leuke oneliner gaan gebruiken?quote:Op maandag 28 januari 2008 17:35 schreef Scandalous het volgende:
Wat zitten ze nou weer te roddelen over dat Huub of Claire HIV heeft?
geef nix joh... kon toch wezenquote:
jaap zou dat gehoord hebben over clair.quote:Op maandag 28 januari 2008 17:35 schreef Scandalous het volgende:
Maar Amanda toch hopelijk als 12?quote:Op maandag 28 januari 2008 17:41 schreef Kinga het volgende:
[..]
Op zich heeft ze daar wel een punt. Ik vind haar ook heel kinderlijk overkomen..
Daar komt Jaap net mee.quote:Op maandag 28 januari 2008 17:35 schreef Scandalous het volgende:
En dat was het dan? Jemig de pemig, wat schietie daar mee op? Een weekje stagelopen en dan verwacht hij zeker dat de banen in ene voor het oprapen liggen?quote:Op maandag 28 januari 2008 17:05 schreef Varen het volgende:
Mike organiseert vrijdag een feetsje om zijn stage af te sluiten. Met extra drank, de bouwvakkers komen ook
Nee het is het idee van z'n huidige werkgever; eerst aankijken hoe het gaat, na 13 jaar ofzo niet gewerkt te hebben, hoe het is om de draad weer op te pakken, daarna mischien een contract oid.quote:Op maandag 28 januari 2008 17:42 schreef Charmian het volgende:
[..]
En dat was het dan? Jemig de pemig, wat schietie daar mee op? Een weekje stagelopen en dan verwacht hij zeker dat de banen in ene voor het oprapen liggen?
wat knap dat je daar naar kan luisteren....quote:Op maandag 28 januari 2008 17:41 schreef mootie het volgende:
Oh god...... Amanda en Selene vinden dat Claire bijna niks in huis doet.
Mijn handen jeuken.
Hm en na één week weet je dat dan al...knappe werkgever. en wat als het tegenvalt, dan maar een uitkering trekken?quote:Op maandag 28 januari 2008 17:43 schreef neo567 het volgende:
[..]
Nee het is het idee van z'n huidige werkgever; eerst aankijken hoe het gaat, na 13 jaar ofzo niet gewerkt te hebben, hoe het is om de draad weer op te pakken, daarna mischien een contract oid.
uit ervaring heb ik geleerd dat jaap iemand aleen leuk vind als het hem utkomt.quote:Op maandag 28 januari 2008 17:49 schreef riri het volgende:
Jaap heeft echt lol....die vindt Mikey wel leuk
ja maar ja maar hij heeft een echte Rocky Bilboa training gehad en nu is hij moequote:Op maandag 28 januari 2008 17:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian gaat even op bed liggen?
Godver, wat is dat toch weer, ben vanochtend toch ook al 4 uur mijn nest uit gekomen. Verschrikkelijke domme, luie lul.
Een uurtje geleden zei hij anders nog dat het tijd werd dat Mike wegging.quote:Op maandag 28 januari 2008 17:49 schreef riri het volgende:
Jaap heeft echt lol....die vindt Mikey wel leuk
Ja en,nee hoorquote:Op maandag 28 januari 2008 18:09 schreef mootie het volgende:
Mag ik wensen dat Amanda ter plekke door neervalt? Of is dat raar?
neuquote:Op maandag 28 januari 2008 18:09 schreef mootie het volgende:
Mag ik wensen dat Amanda ter plekke door neervalt? Of is dat raar?
Waar komt dit plotseling vandaan?quote:Op maandag 28 januari 2008 18:06 schreef mootie het volgende:
Mikey is de nieuwe Lieke.
Amanda en Selene vinden hem hebberig, hij wilde een psp en heet een D&G zonnebril op de lijst gezet.
Amanda: Als ik straks een huisje voor hem regel...
Net zo gezond, mentaal, als anaalsnol zelf isquote:Op maandag 28 januari 2008 18:11 schreef Disana het volgende:
Amanda: hij is gewoon gezond, hij heeft gewoon voeten.
Madammetje voelt zich beter dan Mikey... en ze heeft het zo goed met hem voor maar dan moet hij wel naar haar luisteren.quote:Op maandag 28 januari 2008 18:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Net zo gezond, mentaal, als anaalsnol zelf is
Amanda zal, als volwassen vrouw, een soort intake doen met Mike en beslissen of hij psychologische hulp nodig heeft.........................quote:Op maandag 28 januari 2008 18:09 schreef Disana het volgende:
Ah, Amanda gaat met Mikey praten over wat hij nou wil.
Je zult maar een coach als Amanda hebben.
Amanda heeft altijd moeten knokken voor haar centjes en woonruimte.quote:Op maandag 28 januari 2008 18:13 schreef neehe het volgende:
Wat deden Amanda en Zeurlene eigenlijk buiten DGK ?
Dat heeft Slène ook, als je niet doet wat zij zegt, dan deug je nietquote:Op maandag 28 januari 2008 18:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Madammetje voelt zich beter dan Mikey... en ze heeft het zo goed met hem voor maar dan moet hij wel naar haar luisteren.
Die gaat hij zeker vergokken.quote:Op maandag 28 januari 2008 18:16 schreef Disana het volgende:
Aap uit de mouw, Selene heeft geen zin meer die 500 euro die ze had toegezegd aan hem te geven.
Idd doet me denken aan een stukje tekst uit dirty diana:quote:Op maandag 28 januari 2008 18:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Amanda heeft altijd moeten knokken voor haar centjes en woonruimte.
Oh nee..... ze had altijd een 'verloofde' die alles betaalde. Plus een moeder die de duizendjes liet rondslingeren.
Nog even de vraag: Waar komt dit ploseling vandaan? Heeft Mike zich tegen Amanda en Brian gekeerd of heeft de FEBO gelekt?quote:Op maandag 28 januari 2008 18:16 schreef mootie het volgende:
Amanda val toch dood!
Ik viel in het gesprek. Volgens mij moet er gewoon iemand over de tong gaan, eerst was het Claire.quote:Op maandag 28 januari 2008 18:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nog even de vraag: Waar komt dit ploseling vandaan? Heeft Mike zich tegen Amanda en Brian gekeerd of heeft de FEBO gelekt?
Nou, dat is niet helemaal waar. Tijdens het dominospelen heeft Mike meerdere malen over gokken gesproken.quote:Op maandag 28 januari 2008 18:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat heeft Amanda toch gewoon verzonnen, ik heb Mikey nooit over gokken gehoord.
Is hij iemand die alles vergokt? Dat is wat ze beweerde.quote:Op maandag 28 januari 2008 18:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, dat is niet helemaal waar. Tijdens het dominospelen heeft Mike meerdere malen over gokken gesproken.
Ok, thanx, ik vind het maar vreemd. Toen Mike even geleden thuiskwam van het werk vloog Amanda hem om zijn nek.quote:Op maandag 28 januari 2008 18:19 schreef Disana het volgende:
Ik viel in het gesprek. Volgens mij moet er gewoon iemand over de tong gaan, eerst was het Claire.
... en hij zal het wel zonder pammetjes moeten doen sinds hij in training is, vandaar ook dat hij weer behoorlijk snel para isquote:Op maandag 28 januari 2008 17:57 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja maar ja maar hij heeft een echte Rocky Bilboa training gehad en nu is hij moe
Niet met zoveel woorden maar hij wist alles van valsspelen. Dat deed hij, net als zijn mentor Brian, constant.quote:Op maandag 28 januari 2008 18:20 schreef Disana het volgende:
Is hij iemand die alles vergokt? Dat is wat ze beweerde.
Idd, ze heeft zelf een f*cking care-free zuip/feest leven achter de rug, en gaat mikey met fantoom-moedergevoelens even vertellen hoe de maatschappij in elkaar steekt, erger kan ik me niet ergeren, dat soort uitzendburo type meisjes. blehquote:Op maandag 28 januari 2008 18:28 schreef mootie het volgende:
Dus die doos die haar hele leven nog geen klap uitgevoerd heeft gaat Mikey nu vertellen hoe hij zijn leven moet leven. Top...
2 wijvenquote:Op maandag 28 januari 2008 18:30 schreef noekje het volgende:
Die Mickey, hij wordt ook wel gelijk in het diepe gegooid. Je komt kapot terug en er begint een gelijk een wijf aan je kop te zeuren.
Mijn hart huilt voor hem.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |