Laten we wel wezen. Hoe onstlagrondes precies werken, weten wij ook nietquote:Op maandag 28 januari 2008 16:17 schreef beequeen het volgende:
Claire weet niet hoe een ontslagronde werkt, nou ja zeg, wat weet ze eigenlijk wel?
quote:Op maandag 28 januari 2008 16:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn genre maar de naam ken je toch wel?
Bron: VV.quote:Huub, Jaap en Claire verzamelen zich in het kantoor, want het is tijd voor tactisch beraad. Huub heeft een idee, zo blijkt. “We moeten Amanda op de ontslagbank krijgen”, stelt hij voor. Claire en Jaap vinden het prima. “Echt, we moeten Brian over de zeik krijgen. Het is veel te lang geleden dat ik hem aan het janken heb gemaakt!”, spreekt hij strijdvaardig. “Met een beetje mazzel smeren we hem een boete aan. Dat gun ik hem wel”, voegt hij er zelf aan toe. Nou, wat een taal! En dat terwijl het juist weer even beter leek te gaan tussen Huub en Brian!
oo!quote:Op maandag 28 januari 2008 16:36 schreef noekje het volgende:
En omdat jij een vuige anaalslet bent, stemmen we je eruit!
Kan niet wachten op de verbaasde koppies van Brian en Amanda.
Dat is haar steun aan Mickey. Bouwvakkers steunen elkaar!quote:Op maandag 28 januari 2008 16:41 schreef lorence1 het volgende:
heeft selene al enig idee dat een kont in de broek hoort ipv erboven?
Als ze die brief maar goed opbergen danquote:
Proest dat ziet er toch minder sexy uit dan het klonkquote:
Jeuzus!quote:
Jaaaa, ze is echt solidair met Mikey.quote:
UP YOURS, roekepoekquote:Op maandag 28 januari 2008 16:42 schreef beequeen het volgende:
Oh jee, PoekieRoekie vindt dit niet leuk.![]()
[..]
Bron: VV.
Dat vind ik ook een leuke zowaar. Dat dronken voeren en wakker houden is ' over the top 'quote:Op maandag 28 januari 2008 16:47 schreef beequeen het volgende:
Huub en Jaap willen een snood plan beramen om de PSP van Mikey terug te winnen zodat Brian er niet meer mee kan spelen. Het wordt steeds leuker.![]()
Klonk het als fapmateriaal dan?quote:Op maandag 28 januari 2008 16:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Proest dat ziet er toch minder sexy uit dan het klonk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |