Idd doet me denken aan een stukje tekst uit dirty diana:quote:Op maandag 28 januari 2008 18:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Amanda heeft altijd moeten knokken voor haar centjes en woonruimte.
Oh nee..... ze had altijd een 'verloofde' die alles betaalde. Plus een moeder die de duizendjes liet rondslingeren.
Nog even de vraag: Waar komt dit ploseling vandaan? Heeft Mike zich tegen Amanda en Brian gekeerd of heeft de FEBO gelekt?quote:Op maandag 28 januari 2008 18:16 schreef mootie het volgende:
Amanda val toch dood!
Ik viel in het gesprek. Volgens mij moet er gewoon iemand over de tong gaan, eerst was het Claire.quote:Op maandag 28 januari 2008 18:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nog even de vraag: Waar komt dit ploseling vandaan? Heeft Mike zich tegen Amanda en Brian gekeerd of heeft de FEBO gelekt?
Nou, dat is niet helemaal waar. Tijdens het dominospelen heeft Mike meerdere malen over gokken gesproken.quote:Op maandag 28 januari 2008 18:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat heeft Amanda toch gewoon verzonnen, ik heb Mikey nooit over gokken gehoord.
Is hij iemand die alles vergokt? Dat is wat ze beweerde.quote:Op maandag 28 januari 2008 18:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, dat is niet helemaal waar. Tijdens het dominospelen heeft Mike meerdere malen over gokken gesproken.
Ok, thanx, ik vind het maar vreemd. Toen Mike even geleden thuiskwam van het werk vloog Amanda hem om zijn nek.quote:Op maandag 28 januari 2008 18:19 schreef Disana het volgende:
Ik viel in het gesprek. Volgens mij moet er gewoon iemand over de tong gaan, eerst was het Claire.
... en hij zal het wel zonder pammetjes moeten doen sinds hij in training is, vandaar ook dat hij weer behoorlijk snel para isquote:Op maandag 28 januari 2008 17:57 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja maar ja maar hij heeft een echte Rocky Bilboa training gehad en nu is hij moe
Niet met zoveel woorden maar hij wist alles van valsspelen. Dat deed hij, net als zijn mentor Brian, constant.quote:Op maandag 28 januari 2008 18:20 schreef Disana het volgende:
Is hij iemand die alles vergokt? Dat is wat ze beweerde.
Idd, ze heeft zelf een f*cking care-free zuip/feest leven achter de rug, en gaat mikey met fantoom-moedergevoelens even vertellen hoe de maatschappij in elkaar steekt, erger kan ik me niet ergeren, dat soort uitzendburo type meisjes. blehquote:Op maandag 28 januari 2008 18:28 schreef mootie het volgende:
Dus die doos die haar hele leven nog geen klap uitgevoerd heeft gaat Mikey nu vertellen hoe hij zijn leven moet leven. Top...
2 wijvenquote:Op maandag 28 januari 2008 18:30 schreef noekje het volgende:
Die Mickey, hij wordt ook wel gelijk in het diepe gegooid. Je komt kapot terug en er begint een gelijk een wijf aan je kop te zeuren.
Mijn hart huilt voor hem.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |