ja maar ja maar hij heeft een echte Rocky Bilboa training gehad en nu is hij moequote:Op maandag 28 januari 2008 17:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian gaat even op bed liggen?
Godver, wat is dat toch weer, ben vanochtend toch ook al 4 uur mijn nest uit gekomen. Verschrikkelijke domme, luie lul.
Een uurtje geleden zei hij anders nog dat het tijd werd dat Mike wegging.quote:Op maandag 28 januari 2008 17:49 schreef riri het volgende:
Jaap heeft echt lol....die vindt Mikey wel leuk
Ja en,nee hoorquote:Op maandag 28 januari 2008 18:09 schreef mootie het volgende:
Mag ik wensen dat Amanda ter plekke door neervalt? Of is dat raar?
neuquote:Op maandag 28 januari 2008 18:09 schreef mootie het volgende:
Mag ik wensen dat Amanda ter plekke door neervalt? Of is dat raar?
Waar komt dit plotseling vandaan?quote:Op maandag 28 januari 2008 18:06 schreef mootie het volgende:
Mikey is de nieuwe Lieke.
Amanda en Selene vinden hem hebberig, hij wilde een psp en heet een D&G zonnebril op de lijst gezet.
Amanda: Als ik straks een huisje voor hem regel...
Net zo gezond, mentaal, als anaalsnol zelf isquote:Op maandag 28 januari 2008 18:11 schreef Disana het volgende:
Amanda: hij is gewoon gezond, hij heeft gewoon voeten.
Madammetje voelt zich beter dan Mikey... en ze heeft het zo goed met hem voor maar dan moet hij wel naar haar luisteren.quote:Op maandag 28 januari 2008 18:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Net zo gezond, mentaal, als anaalsnol zelf is
Amanda zal, als volwassen vrouw, een soort intake doen met Mike en beslissen of hij psychologische hulp nodig heeft.........................quote:Op maandag 28 januari 2008 18:09 schreef Disana het volgende:
Ah, Amanda gaat met Mikey praten over wat hij nou wil.
Je zult maar een coach als Amanda hebben.
Amanda heeft altijd moeten knokken voor haar centjes en woonruimte.quote:Op maandag 28 januari 2008 18:13 schreef neehe het volgende:
Wat deden Amanda en Zeurlene eigenlijk buiten DGK ?
Dat heeft Slène ook, als je niet doet wat zij zegt, dan deug je nietquote:Op maandag 28 januari 2008 18:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Madammetje voelt zich beter dan Mikey... en ze heeft het zo goed met hem voor maar dan moet hij wel naar haar luisteren.
Die gaat hij zeker vergokken.quote:Op maandag 28 januari 2008 18:16 schreef Disana het volgende:
Aap uit de mouw, Selene heeft geen zin meer die 500 euro die ze had toegezegd aan hem te geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |