quote:
Goeie avond...quote:Op maandag 28 januari 2008 17:00 schreef mootie het volgende:
T-LEX KOM HIER! WE MOETEN JE SPREKEN! VERDULLEME.
http://nl.youtube.com/watch?v=qRA2zMwXjXMquote:Op maandag 28 januari 2008 17:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het wachten is op Ruudvoor een verslag van de dag
quote:Op maandag 28 januari 2008 17:10 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=qRA2zMwXjXM
![]()
Whehehe, dat gekke hokje altijdquote:Op maandag 28 januari 2008 17:09 schreef pullup het volgende:
Er waren volgens Mike heel veel alleenstaande moeders die om strooikaarten van Brian vroegen
Ach...was op verzoek van Amanda...lalalaquote:
Vertel, vertel.quote:
Ik snap wel waarom jij je eigen broodje moet smeren en niet wordt uitgezwaait als je naar je werk gaatquote:Op maandag 28 januari 2008 17:12 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ach...was op verzoek van Amanda...lalala
Maar daar mag ik geen uitspraken over doen van het hokje.
Even later: Er was een meisje met een kindquote:Op maandag 28 januari 2008 17:09 schreef pullup het volgende:
Er waren volgens Mike heel veel alleenstaande moeders die om strooikaarten van Brian vroegen
Er hangt zelfs nog een labeltje aan zn shirtquote:Op maandag 28 januari 2008 17:12 schreef beequeen het volgende:
Ik moet zeggen dat de overall van Mike er erg schoon uitziet of ligt dat aan mij?
Ik ben beausquote:Op maandag 28 januari 2008 17:12 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ach...was op verzoek van Amanda...lalala
Maar daar mag ik geen uitspraken over doen van het hokje.
neuhhhjjjquote:Op maandag 28 januari 2008 17:02 schreef Lobasca het volgende:
Tis toch niet 'de' Alex van Desii?
Sorryquote:Op maandag 28 januari 2008 17:31 schreef Desii het volgende:
[..]
neuhhhjjj... mijn Alex vindt DGK nix en snapt mij voor geen ene meter
Oh my...... een pijpslet met HIV...... wanneer zal Brian deze leuke oneliner gaan gebruiken?quote:Op maandag 28 januari 2008 17:35 schreef Scandalous het volgende:
Wat zitten ze nou weer te roddelen over dat Huub of Claire HIV heeft?
geef nix joh... kon toch wezenquote:
jaap zou dat gehoord hebben over clair.quote:Op maandag 28 januari 2008 17:35 schreef Scandalous het volgende:
Maar Amanda toch hopelijk als 12?quote:Op maandag 28 januari 2008 17:41 schreef Kinga het volgende:
[..]
Op zich heeft ze daar wel een punt. Ik vind haar ook heel kinderlijk overkomen..
Daar komt Jaap net mee.quote:Op maandag 28 januari 2008 17:35 schreef Scandalous het volgende:
En dat was het dan? Jemig de pemig, wat schietie daar mee op? Een weekje stagelopen en dan verwacht hij zeker dat de banen in ene voor het oprapen liggen?quote:Op maandag 28 januari 2008 17:05 schreef Varen het volgende:
Mike organiseert vrijdag een feetsje om zijn stage af te sluiten. Met extra drank, de bouwvakkers komen ook
Nee het is het idee van z'n huidige werkgever; eerst aankijken hoe het gaat, na 13 jaar ofzo niet gewerkt te hebben, hoe het is om de draad weer op te pakken, daarna mischien een contract oid.quote:Op maandag 28 januari 2008 17:42 schreef Charmian het volgende:
[..]
En dat was het dan? Jemig de pemig, wat schietie daar mee op? Een weekje stagelopen en dan verwacht hij zeker dat de banen in ene voor het oprapen liggen?
wat knap dat je daar naar kan luisteren....quote:Op maandag 28 januari 2008 17:41 schreef mootie het volgende:
Oh god...... Amanda en Selene vinden dat Claire bijna niks in huis doet.
Mijn handen jeuken.
Hm en na één week weet je dat dan al...knappe werkgever. en wat als het tegenvalt, dan maar een uitkering trekken?quote:Op maandag 28 januari 2008 17:43 schreef neo567 het volgende:
[..]
Nee het is het idee van z'n huidige werkgever; eerst aankijken hoe het gaat, na 13 jaar ofzo niet gewerkt te hebben, hoe het is om de draad weer op te pakken, daarna mischien een contract oid.
uit ervaring heb ik geleerd dat jaap iemand aleen leuk vind als het hem utkomt.quote:Op maandag 28 januari 2008 17:49 schreef riri het volgende:
Jaap heeft echt lol....die vindt Mikey wel leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |