Elke zaterdag avond om 20:00 op SBS 6 dusquote:Vanaf zaterdag 26 januari is het eindelijk zover! Het nu al meest spraakmakende programma van 2008, De Nieuwe Uri Geller, gaat dan van start! In De Nieuwe Uri Geller gaan tien kandidaten met bijzondere gaven elke week de strijd met elkaar aan om te bepalen wie zich de Uri Geller van Nederland mag noemen. Wie de uitverkoren Nederlandse mentalisten zijn, wordt op 26 januari in de eerste live show bekend gemaakt. Het programma wordt gepresenteerd door Tooske Ragas en Henkjan Smits.
Uri Geller zelf vervult een grote en speciale rol in het programma en is bij elke live uitzending aanwezig. De kijkers thuis bepalen uiteindelijk welke kandidaat het in zich heeft de ultieme mentalist van Nederland te worden. De wekelijkse live show staat garant voor spektakel in de studio én thuis. De kijkers moeten zich opmaken voor onverklaarbare dingen die bij hen thuis kunnen gebeuren. Uri Geller zal er vanuit de studio namelijk voor zorgen dat onder meer kapotte horloges weer op gang zullen komen en lepels van de tv af zullen springen. De mensen thuis kunnen dan ook gaan doorgeven wat er bij hen in de huiskamer gebeurd.
Kortom een show die je niet mag missen!
voor en door mentaal gehandicapten bedoel je zeker; ik heb gisteren aan vijf minuten (die taugay / homo aan touwtje) genoeg gezien om ook mijn eerdere indruk bevestigd te krijgen: die vent is meester in oplichterij, een slechte illusionist en de mensen die denken dat hij echt deze gaves heeft, verdienen eigenlijk een door uri gebogen loden kogel in den nek.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:35 schreef Flyduck het volgende:
Het is idd een show vol met mentalisten...
Thanks!!quote:Op zondag 27 januari 2008 17:20 schreef RaymanNL het volgende:
Aaaahh! Het is terug te zien: http://www.garnierstreami(...)ler/20080126_uri.wmv
quote:Op zondag 27 januari 2008 18:13 schreef DaFrenk het volgende:
Vraag me toch af hoe dat werkt met dat mes in die kokers. Moet toch ergens een logische verklaring zijn iig
Nee, dat was de ring van Patty. Hij zelf had geen ring om iig.. ook voor de rest niks op z'n armen en polsen.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:20 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hij had een knoepert van een ring om. Misschien een magneetje er in? Zodat het mes in de koker gaat trillen en hij kan dat horen of zo?? Weet ik veel!
Als het een magneet zou zijn, dan voelt hij gewoon bij welke koker zijn ring wordt aangetrokken door het mes.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:20 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hij had een knoepert van een ring om. Misschien een magneetje er in? Zodat het mes in de koker gaat trillen en hij kan dat horen of zo?? Weet ik veel!
Dat denk ik dan weer niet! Zo'n kerel gaat toch niet zijn leven (nou ja, in dat geval zijn hand) in de handen van een nepdiva leggen die ook nog eens enorm hyper is en in het verleden al meermalen heeft bewezen dat er af en toe een kronkel door haar hersens loopt??quote:Op zondag 27 januari 2008 18:33 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Als het een magneet zou zijn, dan voelt hij gewoon bij welke koker zijn ring wordt aangetrokken door het mes.
Maar ik denk gewoon dat patty van te voren een opdracht heeft gekregen onder welke koker ze het mes moest zetten.
Ja klopt ja.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:22 schreef RaymanNL het volgende:
Wat me ook steeds meer opvalt is dat Uri zelf zo overdreven verrast is als hij een klok laat tikken. Echt zo van: "Zie je wel! Ik kan het wel!" Dat doet tie altijd!
Uri Geller heeft Pokemon toch een keer aangeklaagd voor dat monster? Hij vond dat hij er te veel op leek. En die "SS-symbolen" op het lichaam van dat beest vond hij als jood zijnde zeer kwetsend.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:42 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ja klopt ja.En dat terwijl hij zegt al honderden klokken weer aan de praat te hebben gekregen.
Die kerel doet me trouwens ook hieraan denken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zou wel zielig zijn.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:41 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Uri Geller heeft Pokemon toch een keer aangeklaagd voor dat monster?
Dat is me eigenlijk nog nooit opgevallen.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:41 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
En die "SS-symbolen" op het lichaam van dat beest vond hij als jood zijnde zeer kwetsend.
Helaas is het wel waar. Dat geeft wel aan wat voor een idioot het is. Nintendo werd uiteraard in het gelijk gesteld.quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:00 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
paranormale nonsens!
Dat ze die gast nog een programma geven.... Uri is jaren geleden al ontmaskerd door James Randi.
ziehier een filmpje van the next Uri Geller waar Criss Angel (s' werelds beste illusionist), Jim Callahan (paranormaal neppert) owned...
Jim Callahan Gets owned by Criss Angel
en hier is een filmpje waar Uri Geller, Criss Angel en Jim Callahan commentaar geven over de gebeurtenis:
Uri Geller, Criss Angel & Jim Callahan give their opinions
Enige wetenschappelijke verklaring die ik kan bedenken is dat er op dat moment een bepaalde toonhoogte wordt uitgezonden die je neit kan horen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:44 schreef RaymanNL het volgende:
Trouwens, m'n collega die had dus ook haar horloge nee gelegd voor zich op tafel, ze had er niet aangezeten, maar op hjet moment dat uri die gingen zou laten werken begon het horloge dus wel weer te werken, is hier nog een verklaring voor? Hoe die dat doet?
idd.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:40 schreef JelleS het volgende:
Of een goeie grap van je collega.
Nee, de simultaan-vertaalster was ook paranormaal begaafd.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:30 schreef marcel-o het volgende:
De ondertitels stonden er al voordat het gezegd was(de uitzending zou wat achter kunnen lopen, maargoed)
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:00 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
paranormale nonsens!
Dat ze die gast nog een programma geven.... Uri is jaren geleden al ontmaskerd door James Randi.
ziehier een filmpje van the next Uri Geller waar Criss Angel (s' werelds beste illusionist), Jim Callahan (paranormaal neppert) owned...
en hier is een filmpje waar Uri Geller, Criss Angel en Jim Callahan commentaar geven over de gebeurtenis:
Even als de advocaat van de duivel;quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:02 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Enige wetenschappelijke verklaring die ik kan bedenken is dat er op dat moment een bepaalde toonhoogte wordt uitgezonden die je neit kan horen.
Misschien gaat er iets in een analoog horloge resoneren ofzo waardoor hij weer gata trillen en dus lopen?
uit hetzelfde programma phenomenon je ziet op een paar momenten een draadje, het is niet heel duidelijk te zien maar het is absoluut fake. checkquote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:00 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
paranormale nonsens!
niet zo naief doen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:20 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Even als de advocaat van de duivel;
Als het door een hoge toon zou worden gedaan zouden de werknemers van sbs dat weten, en dus zouden ze heel snel uri kunnen ontmaskeren. same met honderden andere tv stations waar uli geller is geweest.
En nu weet ik dat Uri al heel vaak ontmaskert is, maar zó makkelijk maakt hij het ons nou ook weer niet denk ik
En iemand enig idee hoe dat dan zit met die goud- en oliemijnen? Die spoort hij op, daar verdient hij miljoenen mee, en het lijkt me niet dat al die multinationals in zijn complot zitten
Ook denk ik trouwens niet dat Patty e.d. in het complot zaten hoor. Patty mag dan een hoog show gehalte hebben, toch geloof ik niet dat ze op die manier de hele kluit belazeren
Als ze zo nodig mensen willen belazeren hadden ze gewoon mensen in het publiek gezet en die toevallig gekozen lijkt me, ik denk niet dat BN'ers op deze manier aan de show meedoen
Hier precies hetzelfde. 2 horloges die niet meer werkten, en toen die Geller begon deden ze het weer. Ze lopen nu nog steeds.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:44 schreef RaymanNL het volgende:
Trouwens, m'n collega die had dus ook haar horloge nee gelegd voor zich op tafel, ze had er niet aangezeten, maar op hjet moment dat uri die gingen zou laten werken begon het horloge dus wel weer te werken, is hier nog een verklaring voor? Hoe die dat doet?
Mijn horloge ging niet lopen. Is dat ook bizar?quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:53 schreef Urquhart het volgende:
Hier precies hetzelfde. 2 horloges die niet meer werkten, en toen die Geller begon deden ze het weer. Ze lopen nu nog steeds.
De show zelf vond ik meer een verkapte Hans Klok in Las Vegas-show, maar met die horloges was vrij bizar.
Ligt eraan.quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:23 schreef Rasing het volgende:
[..]
Mijn horloge ging niet lopen. Is dat ook bizar?
Neuh, dat sowieso niet. Maar het is toch wel vreemd. Ik ben zelf extreem anti geller, ik bedoel het meeste wat hij doet is al lang bewezen, maar dit vind ik toch wel vreemd. Ook vind ik het vreemd hoe hij altijd olie kon vinden. Want dat heeft tie ook een tijdje gedaan.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:40 schreef JelleS het volgende:
Of een goeie grap van je collega.
Uitleg én plaats waar je de truuk kunt kopen vind je hier.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:49 schreef Zeg_Maar het volgende:
iemand al een link naar de uitleg van de chinees, de dolk en de papieren kokers?
ik neem aan dat die gozer een magneetje heeft of dat de koker een minimale marker heeft?
Mijn GOD! Ze doen gewoon alle truuks nog een keer, maar dan een paar ervan met Nederlanders. Wat een oplichting!quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:19 schreef GaylordF0kker het volgende:
[..]
Uitleg én plaats waar je de truuk kunt kopen vind je hier.
vond haar ook wat raar tellen..ze liep harder dan ze telde....quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:49 schreef estranged het volgende:
Die Nada van Nie ofzo had 22 stappen gemaakt om zogenaamd een keuze te maken, maar ze telde er maar 20...![]()
Of ze kan gewoon niet tellen
Deze leek me ook iets te makkelijk idd.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:52 schreef Apoc2003 het volgende:
Wat een vreselijk programma, heb zo juist een kandidaat gezien en ik kan niet geloven dat mensen hier van verstelt staan.
Een hypnotiseur een kandidaat 'hypnotiseerde' en toen een puzzel stuk liet kiezen dat ergens zou moeten passen op een schilderij achter een doek. Nadat de kandidaat een puzzelstuk had gekozen, moest hij 2 vragen beantwoorden, namelijk of het stuk in een even of oneven schilderij paste, en daarna moest hij een van de twee schilderijen aanwijzen. De kandidaat kwam (natuurlijk) uit bij het juiste schilderij.
Het is echter duidelijk doorgestoken kaart, aangezien de kandidaat eerst moest zeggen of het een even of oneven schilderij is. In dit geval koos de kandidaat de even schilderijen. De hypnotiseur onthulde daaropvolgend de oneven schilderijen, hij had echter ook de oneven kunnen onthullen, de vraag was namelijk neutraal! Het bewijs hiervoor komt echter wanneer de kandidaat een van de twee schilderijen moet noemen waar het puzzel stuk in zou moeten passen, hij noemt het rechter schilderij. Echter nu onthult de hypnotiseur het rechter schilderij, ipv het linker wat je zou verwachten. Hier bij komend dat de hypnotiseur van te voren de puzzelstukken in de zak uit het hoofd zou kunnen leren (of nog erger, er zit maar 1 soort puzzelstuk in de zak) en we kunnen alleen maar de conclusie trekken dat het een verschrikkelijke amateur is die daar dingen staat te vertonen, en dat mensen die dit geloven ontzettend dom zijn.
'Mentalisten'Uri
![]()
SBS6
![]()
![]()
![]()
Ik heb nieteens meegedaan aan die onzin.quote:
En de mensen die bellen dat ze byvoorbeeld op Jan Smit uitkwamen laten ze natuurlijk niet in de uitzending komenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:02 schreef bullshit. het volgende:
HAhaahaha wat een bullshit
nou een kansje van 25% ofzo dat je goed hebt, nou er bellen natuurlijk vast wel mensne die meteen denken dat het waar is...
Ook toevallig dat patty er meteen aan komt
was wel raar dat er maar 1 stukje miste en bij alle andere meerdere.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:52 schreef Apoc2003 het volgende:
Wat een vreselijk programma, heb zo juist een kandidaat gezien en ik kan niet geloven dat mensen hier van verstelt staan.
Een hypnotiseur een kandidaat 'hypnotiseerde' en toen een puzzel stuk liet kiezen dat ergens zou moeten passen op een schilderij achter een doek. Nadat de kandidaat een puzzelstuk had gekozen, moest hij 2 vragen beantwoorden, namelijk of het stuk in een even of oneven schilderij paste, en daarna moest hij een van de twee schilderijen aanwijzen. De kandidaat kwam (natuurlijk) uit bij het juiste schilderij.
Het is echter duidelijk doorgestoken kaart, aangezien de kandidaat eerst moest zeggen of het een even of oneven schilderij is. In dit geval koos de kandidaat de even schilderijen. De hypnotiseur onthulde daaropvolgend de oneven schilderijen, hij had echter ook de oneven kunnen onthullen, de vraag was namelijk neutraal! Het bewijs hiervoor komt echter wanneer de kandidaat een van de twee schilderijen moet noemen waar het puzzel stuk in zou moeten passen, hij noemt het rechter schilderij. Echter nu onthult de hypnotiseur het rechter schilderij, ipv het linker wat je zou verwachten. Hier bij komend dat de hypnotiseur van te voren de puzzelstukken in de zak uit het hoofd zou kunnen leren (of nog erger, er zit maar 1 soort puzzelstuk in de zak) en we kunnen alleen maar de conclusie trekken dat het een verschrikkelijke amateur is die daar dingen staat te vertonen, en dat mensen die dit geloven ontzettend dom zijn.
'Mentalisten'Uri
![]()
SBS6
![]()
![]()
![]()
Of ze wisten gewoon al van tevoren hoeveel stappen ze moesten zetten (aangezien ze beiden niet goed uitkwamen of goed telden) en ze wisten bij welke persoon ze moesten stoppen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:04 schreef kepler het volgende:
die eerste truuk heb ik ook voor de helft door volgens mij
De jongens moesten nadat de dames gekozen hadden hun shirt uittrekken. Maar als je 1 shirt uittrekt dan krijg je dus een willekeurige naam, maar trek je 2 shirts uit dan krijg je Niels. Trek je er 3 shirts uit dan krijg je Martijn. Lijkt me een logische verklaring
Stappen ben ik nog niet helemaal uit
dat telspelletje is helemaal suf
Dan kunnen jullie allebei niet tellen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:05 schreef Zuignapje het volgende:
Ha ha, dat trucje van Uri klopte voor geen meter! Met ze 2en deden we precies wat hij zei en beide kwamen we op Milika uit. Erg slecht.
Dat viel mij ook op.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:05 schreef roburt het volgende:
[..]
was wel raar dat er maar 1 stukje miste en bij alle andere meerdere.
hij zei dat je eerst met de klok mee moest... (in tegenstelling tot die pijl)quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan kunnen jullie allebei niet tellen.
Je gaat eerst vanaf het kruis naar links (x aantal keer) dan naar rechts datzelfde aantal keer (dan sta je op fransie) daarna vallen er mensen af, heb je er acht over dus dan 4 naar links of rechts, maakt niets uit je komt altijd op patty.
Zooooo doorzichtig.
dat zou dan oplichterij zijnquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:05 schreef estranged het volgende:
[..]
Of ze wisten gewoon al van tevoren hoeveel stappen ze moesten zetten (aangezien ze beiden niet goed uitkwamen of goed telden) en ze wisten bij welke persoon ze moesten stoppen.
Dat maakt dan toch geen reet uit, als je eerst zoveel naar rechts gaat en dan weer evenveel naar links...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:11 schreef roburt het volgende:
[..]
hij zei dat je eerst met de klok mee moest... (in tegenstelling tot die pijl)
quote:
alles voor de showquote:
Tenzij er dus maar 1 soort puzzelstukje in de zak zat....quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:05 schreef roburt het volgende:
[..]
was wel raar dat er maar 1 stukje miste en bij alle andere meerdere.
je kon wel zien dat er meer inzittenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:19 schreef Apoc2003 het volgende:
[..]
Tenzijn er dus maar 1 soort puzzelstukje in de zak zat....
"... but ... IT IZ DANGEROUS11111!!!! I DONT LIKE THIZ KIND OF PERFORMANCES!11 CHILDREN COULD DO IT!!1"quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:17 schreef Zuignapje het volgende:
Heel nederland heeft voor patty gekozen.
Goh!
Stomme reactie van Uri net, eindelijk een goede truc.
Oh ja hij liet ze zien he? Nouja, dan is het nog steeds een klein stukje van m'n verhaal dat niet klopt, mijn punt blijft het zelfde: "Mentalisten"quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:20 schreef kepler het volgende:
[..]
je kon wel zien dat er meer inzitten
Jaquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:21 schreef roburt het volgende:
en daarom was uri boos?
Je vindt het vervelend dat je hun trucjes niet doorhebt he?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:22 schreef Apoc2003 het volgende:
[..]
Oh ja hij liet ze zien he? Nouja, dan is het nog steeds een klein stukje van m'n verhaal dat niet klopt, mijn punt blijft het zelfde: "Mentalisten"
verkeerde knopquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:23 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Die twee jongens die nu komen zijn briljant! Ik heb ze een jaar of twee geleden aan het werk gezien op de Parade met een geniale show.
Ik kwam ook op Milika uit. Het ligt er aan of je bij "1", de foto meeneemt waar je al op staat of niet.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan kunnen jullie allebei niet tellen.
Je gaat eerst vanaf het kruis naar links (x aantal keer) dan naar rechts datzelfde aantal keer (dan sta je op fransie) daarna vallen er mensen af, heb je er acht over dus dan 4 naar links of rechts, maakt niets uit je komt altijd op patty.
Zooooo doorzichtig.
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:20 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
"... but ... IT IZ DANGEROUS11111!!!! I DONT LIKE THIZ KIND OF PERFORMANCES!11 CHILDREN COULD DO IT!!1"
Mooi ook hoe Nada van Nie uit de maat van de ECG sloeg.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:24 schreef glasbak het volgende:
Oh jah.. iemand achter de schermen die met een zendertje die hartmonitor op nul zet.. Ach ja..
Ja, nou ja.. stappen tellen kon ze ook al nietquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:25 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Mooi ook hoe Nada van Nie uit de maat van de ECG sloeg.
Ja en dat moest je niet doen zei hij. Hoe moeilijk is datquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:24 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Ik kwam ook op Milika uit. Het ligt er aan of je bij "1", de foto meeneemt waar je al op staat of niet.
Inderdaad, ontzettend vervelendquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je vindt het vervelend dat je hun trucjes niet doorhebt he?
Iemand die het toevallg nog weet?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:13 schreef Relin het volgende:
Hoeveel van die 'BN'ers' zaten er ook al weer in dat so called mentale truukje van zonet?
Ik had er tot voor kort een werkende videorecorder en dvd-speler op staan. Waren die dan kapot gegaan?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:29 schreef glasbak het volgende:
Ik heb trouwens een kapotte dvd speler op m'n tv staan. Gaat die het zometeen weer doen dan?
Nee, die worden omgetoverd naar Betamax en Blue rayquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik had er tot voor kort een werkende videorecorder en dvd-speler op staan. Waren die dan kapot gegaan?
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:33 schreef glasbak het volgende:
[..]
Nee, die worden omgetoverd naar Betamax en Blue ray
Zeg ik netquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:32 schreef Taurus het volgende:
Ik hoorde dat zij iets in hun schoen hadden waarmee ze kunnen tikken ofzoiets.. Maar dan nog vind ik het onwaarschijnlijk snel gaan. Al was het net wel frappant dat hij 'een pasje' en 'een ring' zei bij 'n labello
Zie mijn post boven jou..quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:37 schreef Zuignapje het volgende:
Dit vond ik knap! IEmand een verklaring?
Ik heb ze op de parade gezien en ik kan je verzekeren dat ze het zonder camera's ook kunnen, en in een nog veel hoger tempo.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:37 schreef glasbak het volgende:
Zijn zijn oren gecontroleerd op mini ontvangertjes? Volgens mij krijg hij de info gewoon ingefluisterd. Alles wat duidelijk in beeld komt heef tie goed, als het onduidelijk in beeld is, dan doet ie maar wat.
Ik hoop nu.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:43 schreef DrDentz het volgende:
wanneer gaat er nou een dooohoooddd
Laat die patty dan die vent doodschietenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:45 schreef T3rr0r het volgende:
Haha, de tering. Die kankerkop van Patty. Beter sterft ze nu aan een hartaanval
Ik hoorde de knal niet eensquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:53 schreef gelly het volgende:
1) Je mag volgens de wet niet met vuurwapens rondlopen, ook niet als "metalist". Laat staan dat je op een podium gaat staan schieten.
2) De wapens zijn nep, de dichte loop is duidelijk te zien.
Wat een act !!!
TV Moment van 2008quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:54 schreef DrDentz het volgende:
Maar niemand gelooft toch dat er echt een kans is dat hij beschoten gaat worden.. stel je voor, live executie op SBS6
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:55 schreef DrDentz het volgende:
Die kop van Patty Brard toen ze moest schieten![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
helemaal eens! die truc was zwaar ingestudeerd, die man die ze hart kon stoppen was pas knap.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:03 schreef tass het volgende:
Daarom gaat Uri ook steeds prat op de Entertainmant factor!!!
\Want als ie naar mental powers had gekeken, dan had die Vietnamees wel gewonnen in plaats van dat hele enge mannetje met zijn rose stropdas
Gozerquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:06 schreef Goofyduck het volgende:
mijn oplossing bij die vuurwapens:
Lijkt me dat ze wel echte revolvers gebruikten, want anders liep hij de kans dat hij daar al genept of gesnapt werd..
Als die ene broer zijn bek eens hield zou het geloofwaardiger zijn, kwestie van je eigen taal maken.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:42 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik heb ze op de parade gezien en ik kan je verzekeren dat ze het zonder camera's ook kunnen, en in een nog veel hoger tempo.
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:07 schreef Strychnine het volgende:
Ik heb even ingezapt bij het stuk dat die vietnamees voor Uri stond, waarop Uri zei dat hij die truc haatte omdat het gevaarlijk was en er kinderen keken.
Dat vond ik toch een mooi moment om te zappen
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij is de loop van een 9mm revolver toch groter in diameter. Het kan zijn dat het beeld op dit plaatje wat vertekend is. Maar het ziet er toch erg smal uit.quote:
Het zijn goocheltruuks, er is niemand die dat ontkent (ook de deelnemers niet, behalve om hun imago op een bepaald niveau te houden, en Uri was vroeger gewoon een charlatan). Rinke heeft wel eens opgetreden op een congres van de stichting Skepsis, het is een eerlijke illusionist (wat niets afdoet aan zijn truuks). Waarom mensen er meer in zien is me een raadsel, misschien de uitstraling van Uri.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:15 schreef Shakti het volgende:
Maar goed, ik ben een beetje sceptisch wat dat tovenaargebeuren betreft. Ik twijfel erover of ik er ook maar iets van moet en kan geloven.
Die was echt triest, die x stappen vooruit, en dan x stappen achteruit.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:40 schreef Jovatov het volgende:
Het dieptepunt voor mij was nog wel die truc van onze Uri. Ten eerste had ik Dries Roelvink in m'n gedachten, ten tweede was het wiskundig weghalen van poppetjes al veels te oud en extreem doorzichtig. En het duurde en het duurde maar...
Ja die was echt kansloos, dat geloofde ik ook al meteen niet. Dat kiezen bij Geert of hij die wel of niet wilde vond ik ook vreemd.quote:Op zondag 3 februari 2008 00:53 schreef mike_another het volgende:
Hartslag: Eeuwenoude truuk: stop maar 'ns opgerolde sok onder je oksel en druk je arm tegen je lichaam, de pols is dan bijna niet meer te voelen. Hartapparaat is natuurlijk gewoon nep, wat pijnlijk duidelijk werd toen het drumritme wat Nada aangaf op een hartslag van 110 uitkwam (time zelf maar) terwijl het apparaat 60 aangaf. Even adem in houden een paar minuten lukt wel in een plastic zak.
Het viel inderdaad op, hij deed het een beetje nerveus, pech dat Geert de "verkeerde" koos voor hem...quote:Op zondag 3 februari 2008 01:12 schreef roburt het volgende:
scherp mike
bij de mona lisa truc keek ik vol verbazing waarom nummer 4 juist weg werd gehaald terwijl hij dat nummer zei
zelfs mijn zusje die nooit iets snapt viel het op
Kan inderdaad ook, maar het ging soms een beetje te snel waardoor mij dat wel erg lastig leek. Ze kunnen de eerste 3 voorwerpen wel makkelijk raden door af te spreken dat hij bv altijd begint met een ring en daarna een horloge of zo. Jammer dat niemand een dode muis in z'n handtasje had, dat was vast niet gelukt met deze methode...quote:en over de truc Voorwerpen voorspellen
dat doen ze met een taal die ze zelf ontwikkeld hebben. kwestie van veel oefenen op ontcijferen wat de ander zegt.
Ik had zowat niets in de gaten maar die van de ophanging bijna wel...hij had 5 stroppen en hij hield er zelf steeds 1 omhoog waarvan Floortje en/of Patty moesten aangeven welk nummer ze kregen. De laatste die hij overhad kwam automatisch op het lege nummer terecht, dat was nummer 4. Toen Patty een kaartje trok was dat ook heel toevallig nummer 4. Ik meen te hebben gezien dat het zwarte bandje om de strop die niet echt was ietsje smaller was ter herkenning. Hoe diezelfde vent zo nu en dan op het Leidseplein lijkt te zweven is me nog altijd een raadsel...quote:Op zondag 3 februari 2008 01:47 schreef mike_another het volgende:
Ok, vorige week:
mes: al beschreven door anderen, het was duidelijk dat HIJ bepaalde welke koker over het mes geplaatst werd. Dus koker kan gemarkeerd zijn en blinddoek doorzichtig. Of een haartje bovenop de koker die te voelen is, of een magneetje die het mes voelt. Niet zonder gevaar overigens, je kan je vergissen en dat mes is inderdaad echt...
persoonsverwisseling: bij het raden van aantal keer aanraken ging het gek genoeg niet om hetzelfde moment en moest hij om een of andere vage reden "nep" boven Patty haar handen bewegen. Kan met blazen of een nylondraadje voor aanraking zorgen. Bij het prikje wees Patty duidelijk aan de achterkant van haar been aan, terwijl hij prikte aan de zijkant bij de ander. Kan dus een (bestuurbare) speld zijn uit de stoelzitting.
ring aan pijl: Hij stopt zogenaamd ZELF de ring in de appel, wat we dus niet duidelijk zien. Hij stopt de ring in z'n zak en loopt naar de mand waar de pijl in komt, waar geen enkele reden voor is, anders dan hem de kans te geven om terwijl hij de mand aanraakt de ring ergens erin te stoppen aan de pijl die daar al inzit later automatisch UIT de mand springt. De pijl uit z'n boog klapt IN de boog en wordt helemaal niet afgeschoten. De appel gaat stuk omdat hij hem heeft vastgepint op een schroef die in dat plankje zit en op afstand bestuurbaar is en de appel kapot maakt. Waarom anders niet de appel gewoon los op het hoofd zetten? Was net zo "gevaarlijk" als via dat plankje, als er ECHT een pijl werd afgeschoten.
gedachtes raden: De mentalist koos ZELF patty uit en vroeg haar ZELF aan een overleden persoon te denken en kon dus onmogelijk mis raden dat Patty voor haar recent overleden broer zou kiezen (gewoon in nieuws geweest, wat ze gek genoeg zelf nog zei). Al had ze voor een ander gekozen, dan nog zou ze dan tussendoor ook aan haar broer gedacht hebben -als ze tenminste menselijk is- en het als "hit" hebben ervaren. Het hartje waar die Floor aan dacht (zei ze zelf per ongeluk hardop, maar dat was de truuk niet) moest ze zelf EERST zeggen, voordat hij de tekening onthulde, hij kan wel 20 tekeningetjes in dat fototje gehad hebben en even tellen welk blaadje je toont, of wellicht even snel tekenen als niemand oplet.
ophanging: sowieso niet te controleren of die andere touwen wel echt waren, maar de keuze werd door hem beinvloedt omdat hij uit z'n mandje zelf steeds een setje met labels pakte, in dat mandje liggen dan verschillende pakketjes waarbij elk pakketje dan alleen maar labels bevat met hetzelfde nummer. Waarom mochten ze anders niet gewoon een nummer NOEMEN en moesten ze het via een label kiezen doen? De galg is ook beveiligd dat hij omlaagklapt door het gewicht als er per ongeluk wel een echt touw aan hangt, tenminste dat lijkt me wel verstandig.
Bellen als er iets gebeurd is: Precies, niet bellen als er NIETS gebeurd is. Dus het scoringspercentage is altijd 100%. Dat heet kansberekening, als 1 miljoen mensen naar het journaal kijken en alleen mogen bellen als er "iets" gebeurt, dan zou het raar zijn als er NIET bij 10 mensen van die 1 miljoen bv toevallig de stroom uitgevallen is. Laat staan lepels op die smalle flatscreens van tegenwoordig neerleggen en dan laten vallen door geluidstrilling van de boxen of een voorbijrijdende vrachtwagen. Het is bijna nog knapper dat er nog zoveel lepels WEL blijven liggen.
Zweven? Nee, hij lijkt enkel onnatuurlijk te rusten met de zijkant van z'n knie (kleermakerzit) op een paal. Gek toch dat er bij dat "zweven" toch altijd een vaste paal in de grond nodig is? Ook opvallend dat het exact met de 100 jaar oude truuk overeenkomt waarbij een vrouw zweeft "in trance" op enkel een bezemsteel bij haar hoofd of voet. Het is gewoon een stalen constrcutie die in de broek verwerkt is waar de NOGAL OPVALLEND STEVIGE paal in de grond in klikt. Het oogt enkel onnatuurlijk omdat je verwacht dat het zwaartepunt ervoor zorgt dat je kantelt, maar natuurlijk niet als de constructie waar je op zit stevig genoeg is. Net zoals je prima op het uiteinde van een duikplank kan staan..quote:Op zondag 3 februari 2008 02:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hoe diezelfde vent zo nu en dan op het Leidseplein lijkt te zweven is me nog altijd een raadsel...
Maar, waarom doen ze dan zo moeilijk als het toch allemaal losse flodders zijn? Ik bedoel Geert had de 'kogel', maar het gat werd veroorzaakt door een rotje.. leg dan die drie pistolen gewoon op tafel ipv dat mysterieuze koffertjequote:Op zondag 3 februari 2008 00:53 schreef mike_another het volgende:
Revolvers: in de kist zaten 2 verdiepingen, op 1 verdieping zaten 3 revolvers met alle drie een losse flodder. Op de andere verdieping zaten 2 revolvers zonder losse flodder. Daarom lagen de revolvers ook niet los op tafel en was er een "veiligheidsinspecteur" nodig om de (verdacht diepe) kist open te doen. De eerste die een pistool pakte kreeg de lade aangeboden met de 3 revolvers die ALLEMAAL een losse flodder bevatte. De volgende 2 kregen de lade aangeboden waar nog twee lege revolvers in zaten. De verschillende lades kunnen gemanipuleerd worden door de manier waarop de kist geopend werd door de assistent. Waarom mochten ze anders niet zelf de kist opnenen, en waarom bleef de kist niet gewoon openstaan? Dat is ook de reden waarom de kist niet ver genoeg openging om te kunnen zien welke revolver Geert gepakt had omdat we anders zouden zien dat de lege plek bij de andere 2 revolvers in de andere la een andere lege plek zou kunnen zijn. Knap ook dat Geert de schijf uberhaupt raakt voor iemand die nooit geschoten heeft, is natuurlijk een losse flodder (mag helemaal niet een echt vuurwapen in een show) en gewoon een rotje in de schietschijf.
Ja, wil het ook wel graag terug zien. Vorige week kwam het op een of andere alternatieve site. Maar een tijdje later kwam SBS6 zelf ook met een stream. Maar dat kan best pas morgen ofzo zijn.quote:Op zondag 3 februari 2008 08:48 schreef Tezz het volgende:
Mocht trouwens iemand weten waar de show online staat: graag een link! Ik heb het eerste optreden van Rinke gemist namelijk en wil het graag terugzien!
Ehmm fout.. en dat vind ik het erge ervan...quote:Op zondag 3 februari 2008 00:53 schreef mike_another het volgende:
Laten we het maar niet meer hebben over of het paranormaal is of niet. Dat beweren ze zelf inmiddels ook niet meer. Het is wel leuk om te speculeren over de mogelijke manieren waarop de truuks gedaan zouden kunnen zijn.
Die gast gelooft zeker ook nog in sinterklaas ofzo.quote:Op zondag 3 februari 2008 12:15 schreef Flyduck het volgende:
[..]
Ehmm fout.. en dat vind ik het erge ervan...
Vandaag nog in de media
"Producent Pascal van Meerten denkt van niet. “Zowel de deelnemers als Uri Geller zijn geen illusionisten maar mentalisten. Dat is een wezenlijk verschil. Mentalisten werken niet met illusies, maar met energieën en mentale krachten. "
Die was echt slecht ja. Blijven er 2 schilderijen over.. 2 en 4... zegt hij 4... kiezen ze 2... Als hij 2 gekozen had, hadden ze ook 2 getoond...quote:Op zondag 3 februari 2008 14:04 schreef Razorback het volgende:
Het 3de Puzzelstukje, ik zie er wel meer
[ afbeelding ]
En het serienummer vd 50 euri van die Geert-what's his name dan?quote:Op zondag 3 februari 2008 13:43 schreef DaFrenk het volgende:
Had eerder idee dat ze dat hele vak hebben ingestudeerd. Hij bleek ook alleen in dat ene vak. Niet iemand uit het grote publiek.
Misschien heeft Geert dat geld gekregen van die twee en kende hij alle serienummers van al die biljetten. Hij hoefde dan alleen nog maar te weten om welk biljet het ging.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
En het serienummer vd 50 euri van die Geert-what's his name dan?
Ik had eerst ook 7, toen acht. Maar dat is logisch, 7 is een getal wat veel gebruikt word. Ook zit het dicht bij de 5, waardoor mensen niet snel een 6 nemen, maar een getal daarna, 7 dus. Voor heel veel mensen is 7 ook een geluks getalquote:Op zondag 3 februari 2008 14:57 schreef Urquhart het volgende:
Ik had bij die truc van Uri ook meteen "7" in mijn hoofd. Maar misschien is dat iets psychologisch in verband met de getallen 5 en 15
Ik kan je verzekeren dat ze niets instuderen.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:43 schreef DaFrenk het volgende:
Had eerder idee dat ze dat hele vak hebben ingestudeerd. Hij bleek ook alleen in dat ene vak. Niet iemand uit het grote publiek.
De truc van Uri was een grote neppe vertoning. Het maakte niet uit welk getal je had genomen, zolang het maar tussen 5 en 15 had gezeten......je kwam altijd eerst bij Frans Bauer uit. Toen haalde hij wat bekende Nederlanders weg, en vervolgens maakte het niet uit of je 4 foto's langs boven/ onder ging want dan kwam je altijd bij Patty Brard uit.....quote:Op zondag 3 februari 2008 14:57 schreef Urquhart het volgende:
Ik had bij die truc van Uri ook meteen "7" in mijn hoofd. Maar misschien is dat iets psychologisch in verband met de getallen 5 en 15
Hoe weet je dat zo zeker? Familie van je?quote:Op zondag 3 februari 2008 17:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik kan je verzekeren dat ze niets instuderen.
idd, die truuk gaat gewoon sowieso met een camera, of een mic. Want waarom konden ze wel een getal zonder blindoek op lezen, maar als het om iets als uiterlijke kenmerken gaat, dan moet tie wel een blinddoek op? Sowieso, het met een blindoek is een aparte truuk, dan het oplezen van dat nummer van het bankbiljetquote:Op zondag 3 februari 2008 17:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat ze niets instuderen.
Omdat ik shows van ze heb bijgewoond, waarbij ze voorwerpen uit het publiek namen, zoals mijn bankpas (+rekeningnummer), sleutels, etc. Geen voorbereiding, geen camera's. Natuurlijk communiceren ze wle, maar wat het systeem is heb ik niet kunnen ontdekken.quote:Op zondag 3 februari 2008 19:13 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo zeker? Familie van je?
Ik denk dat hij morsetekens doorseint met zijn grote teen of zo. Wel knap als je dat zo snel kunt. Dat vergt maanden training in tegenstelling tot die andere doorzichtige googheltruukjes in deze show.quote:Op zondag 3 februari 2008 19:34 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Omdat ik shows van ze heb bijgewoond, waarbij ze voorwerpen uit het publiek namen, zoals mijn bankpas (+rekeningnummer), sleutels, etc. Geen voorbereiding, geen camera's. Natuurlijk communiceren ze wle, maar wat het systeem is heb ik niet kunnen ontdekken.
Van all die neppe optredens vond ik die 2 toch echt het best.quote:Op zondag 3 februari 2008 19:34 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Omdat ik shows van ze heb bijgewoond, waarbij ze voorwerpen uit het publiek namen, zoals mijn bankpas (+rekeningnummer), sleutels, etc. Geen voorbereiding, geen camera's. Natuurlijk communiceren ze wle, maar wat het systeem is heb ik niet kunnen ontdekken.
Ik denk dat de truuk anders gaat.quote:Op zondag 3 februari 2008 21:51 schreef Zeg_Maar het volgende:
heb alles niet gezien maar kan wel wat verklaren:
revolvers
patty met een geladen revolver, aub nooit!
tegenwoordig kun je de kop van patroon, de kogel dus, van was maken. lijkt net echt maar bij een schot verpulvert die.
een van die revolvers was wel geladen.
de doek voor de ogen kun je doorkijken, kun je speciaal kopen.
in de revolvers, de loop kan een klein lichtje zitten.
rood voor geladen en goen niet geladen.
aangezien 2 revolvers op hem gericht zijn ziet hij waar het lichtje zit dat via een ab oplicht.
ook zat er iets in de loop, mogelijk lampje of anders iets dat de losse flodder verpulvert.
wat ik nog niemand heb horen zeggen is dat de schietinstructeur via zijn vinger langs zijn lichaam een duidelijk sein gaf.
de instructeur kan alle wapens ff goed bekijken en dus zo aangeven of het veilig is of niet.
en idd het schieten is gewoon met een knalletje in de schietschijf
vooral erg origineel dit
Dat was al overduidelijk dacht ikquote:Op maandag 4 februari 2008 21:59 schreef Kersje86 het volgende:
nepperij dus eigenlijk....
bronquote:Uri Geller laat zaterdag tafels zweven in de huiskamer
In de komende live show van kijkcijferhit De Nieuwe Uri Geller laat Uri Geller met zijn ‘wonderbaarlijke gaven’ tafels bij de mensen thuis bewegen en zelfs zweven. Dat beweert een woordvoerder van SBS 6. “Met zijn wonderbaarlijke krachten zal hij het publiek energie geven waarmee tafels in de studio én thuis uit zichzelf zullen gaan bewegen en zelfs gaan zweven zonder dat ze worden opgetild door mensenhanden“, zegt de zegsman. Tijdens de liveshow zaterdag is onder meer Giel Beelen te gast.
Elke week staan volgens SBS 6 vele mensen verbaasd te kijken over wat er bij hen in de huiskamer gebeurt. “Dit gezien de grote hoeveelheid reacties die elke keer binnenkomen naar aanleiding van de interactieve experimenten van Uri Geller. Ook de optredens van de deelnemende mentalisten zorgen voor veel verwondering.”
In De Nieuwe Uri Geller gaat SBS 6 exclusief op zoek naar de Nederlandse opvolger van de wereldberoemde mentalist Uri Geller. Per aflevering keken de afgelopen twee weken meer dan 1,5 miljoen mensen naar de optredens van tien verschillende mentalisten die in de voetsporen van Uri Geller willen treden. “De wekelijkse live show De Nieuwe Uri Geller is na twee uitzendingen een ware kijkcijferhit te noemen.”
Zaterdag zullen vier van de resterende mentalisten opnieuw de mentale arena betreden met verschillende optredens. Tijdens de uitzending zijn dj Giel Beelen, presentatrice Ellemieke Vermolen en lifestyle-deskundige Irene van der Laar te gast in het programma om te participeren op het podium.
De Nieuwe Uri Geller is iedere zaterdag om 20.00 uur te zien op SBS 6.
Het gaat erom dat 2 pistolen helemaal niet geladen zijn, ook niet met losse flodders. Zodat alleen het pistool van degene die op de schijf schiet afgaat (al is het met een losse flodder). Op die manier wordt de aandacht afgeleid van het feit dat er misschien gewoon een rotje in de schijf zit. Dus de keuze moet beinvloed worden met de kist met 2 verdiepingen. Als alle 3 de pistolen zouden afgaan zou het veel duidelijker voor het publiek zijn dat ze allemaal losse flodders hebben, ook degene die op de schietschijf schiet,quote:Op zondag 3 februari 2008 03:40 schreef DrDentz het volgende:
Maar, waarom doen ze dan zo moeilijk als het toch allemaal losse flodders zijn? Ik bedoel Geert had de 'kogel', maar het gat werd veroorzaakt door een rotje.. leg dan die drie pistolen gewoon op tafel ipv dat mysterieuze koffertje
Ok, jammer dat ze dat nog volhouden. Ik doelde vooral op Uri die in het begin opeens heel laf zei, "het maakt niet uit, het gaat erom vermaakt te worden"quote:Op zondag 3 februari 2008 12:15 schreef Flyduck het volgende:
Ehmm fout.. en dat vind ik het erge ervan...
Vandaag nog in de media
"Producent Pascal van Meerten denkt van niet. “Zowel de deelnemers als Uri Geller zijn geen illusionisten maar mentalisten. Dat is een wezenlijk verschil. Mentalisten werken niet met illusies, maar met energieën en mentale krachten. "
Serienummer eurobiljet: Hij kreeg een biljet van iemand maar kan 50/20/10 biljetten paraat hebben gehad die z'n collega uit z'n hoofd heeft geleerd. Hij hoeft alleen maar het biljet dat hij gekregen heeft te verwisslen met die van hemzelf, want waarom moest hij anders ZELF het biljet vasthouden? Hij zegt daarna hardop welk biljet het is "50 euro" zodat de ander hoort welk serienummer hij moet oplepelen. Geert herkende natuurlijk niet dat hij een ander biljet terugkreeg, niemand die de serienummers van z'n geld uit z'n hoofd kent.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
En het serienummer vd 50 euri van die Geert-what's his name dan?
dit klopt niet.quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:31 schreef mike_another het volgende:
[..]
Serienummer eurobiljet: Hij kreeg een biljet van iemand maar kan 50/20/10 biljetten paraat hebben gehad die z'n collega uit z'n hoofd heeft geleerd. Hij hoeft alleen maar het biljet dat hij gekregen heeft te verwisslen met die van hemzelf, want waarom moest hij anders ZELF het biljet vasthouden? Hij zegt daarna hardop welk biljet het is "50 euro" zodat de ander hoort welk serienummer hij moet oplepelen. Geert herkende natuurlijk niet dat hij een ander biljet terugkreeg, niemand die de serienummers van z'n geld uit z'n hoofd kent.
Zal diegene bij jensen in het complot zittenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:06 schreef roburt het volgende:
[..]
dit klopt niet.
bij Jensen was iemand met een buitenlands biljet.
Die uitzending heb ik niet gezien, is daar nog een filmpje van beschikbaar? Ik beschreef alleen een manier die in ieder geval in de demonstratie in de Uri show WEL had kunnen werken.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:06 schreef roburt het volgende:
dit klopt niet.
bij Jensen was iemand met een buitenlands biljet.
http://www.youtube.com/watch?v=-ugVeDbYgoAquote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:52 schreef mike_another het volgende:
[..]
Die uitzending heb ik niet gezien, is daar nog een filmpje van beschikbaar? Ik beschreef alleen een manier die in ieder geval in de demonstratie in de Uri show WEL had kunnen werken.
Nee, Van der Laar gaf een seintje. Ze slikte toen zij bij het geladen pistool stond (dat stuk dat ze met haar handen eroverheen moest).quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:45 schreef Alcatraz het volgende:
Mental Carlo, haha. Die pistolen waren vast niet identiek..
Hoeveel spijkers zitten er in zo'n apparaat? Als het er een stuk of 100, 200 zijn in een volgeladen cartridge, voel je het verschil alleen al aan het gewichtquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:49 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Nee, Van der Laar gaf een seintje. Ze slikte toen zij bij het geladen pistool stond (dat stuk dat ze met haar handen eroverheen moest).
jahoor en als ze dat 'vergat' was hij nu doodquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:49 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Nee, Van der Laar gaf een seintje. Ze slikte toen zij bij het geladen pistool stond (dat stuk dat ze met haar handen eroverheen moest).
Ik denk zelf dat het bij dat stuk geweest moest zijn geweest toen zij met haar handen erover heen moest gaan. Dat was nogal dull en overbodig. Lijkt me sterk dat het alleen voor de show was. Toen moest een seintje gegeven zijn ofzo.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:52 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Hoeveel spijkers zitten er in zo'n apparaat? Als het er een stuk of 100, 200 zijn in een volgeladen cartridge, voel je het verschil alleen al aan het gewicht
Ellemieke Vermolen?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:56 schreef T3rr0r het volgende:
Och jezus, moet dat gore stinkvarken ook weer op het podium staan hoor. Wanneer gaat dat walgelijke gezwel nou eens dood en van de buis af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus jullie hebben thuis serieus met zn allen om de tafel gestaan?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:02 schreef MariaMena het volgende:
Gaap saai.. magneten.? Hier thuis gebeurde er niets, zoals gewoonlijk... doh!
En niet te vergeten de brandende kaars als checkpunt he?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:27 schreef Flyduck het volgende:
Ja die laatste truck was erg makkelijk, gewoon stappen onthouden..
Nee sorry, ik kreeg de mijne pas bij de friettent te pakken.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:42 schreef Flyduck het volgende:
Iemand mijn tafel voorbij zien komen???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |