Oh ja hij liet ze zien he? Nouja, dan is het nog steeds een klein stukje van m'n verhaal dat niet klopt, mijn punt blijft het zelfde: "Mentalisten"quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:20 schreef kepler het volgende:
[..]
je kon wel zien dat er meer inzitten
Jaquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:21 schreef roburt het volgende:
en daarom was uri boos?
Je vindt het vervelend dat je hun trucjes niet doorhebt he?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:22 schreef Apoc2003 het volgende:
[..]
Oh ja hij liet ze zien he? Nouja, dan is het nog steeds een klein stukje van m'n verhaal dat niet klopt, mijn punt blijft het zelfde: "Mentalisten"
verkeerde knopquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:23 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Die twee jongens die nu komen zijn briljant! Ik heb ze een jaar of twee geleden aan het werk gezien op de Parade met een geniale show.
Ik kwam ook op Milika uit. Het ligt er aan of je bij "1", de foto meeneemt waar je al op staat of niet.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan kunnen jullie allebei niet tellen.
Je gaat eerst vanaf het kruis naar links (x aantal keer) dan naar rechts datzelfde aantal keer (dan sta je op fransie) daarna vallen er mensen af, heb je er acht over dus dan 4 naar links of rechts, maakt niets uit je komt altijd op patty.
Zooooo doorzichtig.
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:20 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
"... but ... IT IZ DANGEROUS11111!!!! I DONT LIKE THIZ KIND OF PERFORMANCES!11 CHILDREN COULD DO IT!!1"
Mooi ook hoe Nada van Nie uit de maat van de ECG sloeg.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:24 schreef glasbak het volgende:
Oh jah.. iemand achter de schermen die met een zendertje die hartmonitor op nul zet.. Ach ja..
Ja, nou ja.. stappen tellen kon ze ook al nietquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:25 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Mooi ook hoe Nada van Nie uit de maat van de ECG sloeg.
Ja en dat moest je niet doen zei hij. Hoe moeilijk is datquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:24 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Ik kwam ook op Milika uit. Het ligt er aan of je bij "1", de foto meeneemt waar je al op staat of niet.
Inderdaad, ontzettend vervelendquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je vindt het vervelend dat je hun trucjes niet doorhebt he?
Iemand die het toevallg nog weet?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:13 schreef Relin het volgende:
Hoeveel van die 'BN'ers' zaten er ook al weer in dat so called mentale truukje van zonet?
Ik had er tot voor kort een werkende videorecorder en dvd-speler op staan. Waren die dan kapot gegaan?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:29 schreef glasbak het volgende:
Ik heb trouwens een kapotte dvd speler op m'n tv staan. Gaat die het zometeen weer doen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |