Of ze wisten gewoon al van tevoren hoeveel stappen ze moesten zetten (aangezien ze beiden niet goed uitkwamen of goed telden) en ze wisten bij welke persoon ze moesten stoppen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:04 schreef kepler het volgende:
die eerste truuk heb ik ook voor de helft door volgens mij
De jongens moesten nadat de dames gekozen hadden hun shirt uittrekken. Maar als je 1 shirt uittrekt dan krijg je dus een willekeurige naam, maar trek je 2 shirts uit dan krijg je Niels. Trek je er 3 shirts uit dan krijg je Martijn. Lijkt me een logische verklaring
Stappen ben ik nog niet helemaal uit
dat telspelletje is helemaal suf
Dan kunnen jullie allebei niet tellen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:05 schreef Zuignapje het volgende:
Ha ha, dat trucje van Uri klopte voor geen meter! Met ze 2en deden we precies wat hij zei en beide kwamen we op Milika uit. Erg slecht.
Dat viel mij ook op.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:05 schreef roburt het volgende:
[..]
was wel raar dat er maar 1 stukje miste en bij alle andere meerdere.
hij zei dat je eerst met de klok mee moest... (in tegenstelling tot die pijl)quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan kunnen jullie allebei niet tellen.
Je gaat eerst vanaf het kruis naar links (x aantal keer) dan naar rechts datzelfde aantal keer (dan sta je op fransie) daarna vallen er mensen af, heb je er acht over dus dan 4 naar links of rechts, maakt niets uit je komt altijd op patty.
Zooooo doorzichtig.
dat zou dan oplichterij zijnquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:05 schreef estranged het volgende:
[..]
Of ze wisten gewoon al van tevoren hoeveel stappen ze moesten zetten (aangezien ze beiden niet goed uitkwamen of goed telden) en ze wisten bij welke persoon ze moesten stoppen.
Dat maakt dan toch geen reet uit, als je eerst zoveel naar rechts gaat en dan weer evenveel naar links...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:11 schreef roburt het volgende:
[..]
hij zei dat je eerst met de klok mee moest... (in tegenstelling tot die pijl)
quote:
alles voor de showquote:
Tenzij er dus maar 1 soort puzzelstukje in de zak zat....quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:05 schreef roburt het volgende:
[..]
was wel raar dat er maar 1 stukje miste en bij alle andere meerdere.
je kon wel zien dat er meer inzittenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:19 schreef Apoc2003 het volgende:
[..]
Tenzijn er dus maar 1 soort puzzelstukje in de zak zat....
"... but ... IT IZ DANGEROUS11111!!!! I DONT LIKE THIZ KIND OF PERFORMANCES!11 CHILDREN COULD DO IT!!1"quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:17 schreef Zuignapje het volgende:
Heel nederland heeft voor patty gekozen.
Goh!
Stomme reactie van Uri net, eindelijk een goede truc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |