abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 30 januari 2008 @ 22:48:06 #51
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_56421668
* Cynix ® is na één uitzending wel zo'n beetje klaar met Uri. Volgende keer gooien we er gewoon een lekker filmpje in.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 2 februari 2008 @ 20:45:33 #52
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_56485641
ik zeg katja schuurman
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_56485678
Patty Brard
> Be Yourself; everyone else is taken <
pi_56485724
He, daar kwam het bekende truukje met het aanraken van een gehypnotiseerde ook al weer voorbij.
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_56485775
Die Nada van Nie ofzo had 22 stappen gemaakt om zogenaamd een keuze te maken, maar ze telde er maar 20...
Of ze kan gewoon niet tellen
pi_56485797
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 20:49 schreef estranged het volgende:
Die Nada van Nie ofzo had 22 stappen gemaakt om zogenaamd een keuze te maken, maar ze telde er maar 20...
Of ze kan gewoon niet tellen
vond haar ook wat raar tellen..ze liep harder dan ze telde....
pi_56485891
ja die tellen van haar klopte helemaal niet
en waarom deed die ene 28 stappen maar zei hij dat ze er nog niet was ofzo..?
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
  zaterdag 2 februari 2008 @ 20:52:14 #58
58060 Apoc2003
Er gaat niets boven groningen!
pi_56485902
Wat een vreselijk programma, heb zo juist een kandidaat gezien en ik kan niet geloven dat mensen hier van verstelt staan.

Een hypnotiseur een kandidaat 'hypnotiseerde' en toen een puzzel stuk liet kiezen dat ergens zou moeten passen op een schilderij achter een doek. Nadat de kandidaat een puzzelstuk had gekozen, moest hij 2 vragen beantwoorden, namelijk of het stuk in een even of oneven schilderij paste, en daarna moest hij een van de twee schilderijen aanwijzen. De kandidaat kwam (natuurlijk) uit bij het juiste schilderij.

Het is echter duidelijk doorgestoken kaart, aangezien de kandidaat eerst moest zeggen of het een even of oneven schilderij is. In dit geval koos de kandidaat de even schilderijen. De hypnotiseur onthulde daaropvolgend de oneven schilderijen, hij had echter ook de oneven kunnen onthullen, de vraag was namelijk neutraal! Het bewijs hiervoor komt echter wanneer de kandidaat een van de twee schilderijen moet noemen waar het puzzel stuk in zou moeten passen, hij noemt het rechter schilderij. Echter nu onthult de hypnotiseur het rechter schilderij, ipv het linker wat je zou verwachten. Hier bij komend dat de hypnotiseur van te voren de puzzelstukken in de zak uit het hoofd zou kunnen leren (of nog erger, er zit maar 1 soort puzzelstuk in de zak) en we kunnen alleen maar de conclusie trekken dat het een verschrikkelijke amateur is die daar dingen staat te vertonen, en dat mensen die dit geloven ontzettend dom zijn.

'Mentalisten' Uri SBS6

[ Bericht 6% gewijzigd door Apoc2003 op 02-02-2008 20:58:41 ]
"Something hidden. Go and find it. Go and look behind the Ranges. Something lost behind the Ranges. Lost and wating for you. Go!"
-Rudyard Kipling
pi_56485918
En die ander had er maar 29 en moest er toen 2 bij doen. Lijkt wel f ze eerst geoefend hadden met 29 en 22 stappen maar er later 31 en 20 van hebben gemaakt. (blijft 51)
pi_56485940
die waarschuwing na de reclame !!!!!!!!!!
  zaterdag 2 februari 2008 @ 20:55:58 #61
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_56486047
Millecam? Uri zei toch Milika (van Milika Peterzon)
Gourmetten of steengrillen?
  zaterdag 2 februari 2008 @ 21:00:00 #62
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_56486189
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 20:52 schreef Apoc2003 het volgende:
Wat een vreselijk programma, heb zo juist een kandidaat gezien en ik kan niet geloven dat mensen hier van verstelt staan.

Een hypnotiseur een kandidaat 'hypnotiseerde' en toen een puzzel stuk liet kiezen dat ergens zou moeten passen op een schilderij achter een doek. Nadat de kandidaat een puzzelstuk had gekozen, moest hij 2 vragen beantwoorden, namelijk of het stuk in een even of oneven schilderij paste, en daarna moest hij een van de twee schilderijen aanwijzen. De kandidaat kwam (natuurlijk) uit bij het juiste schilderij.

Het is echter duidelijk doorgestoken kaart, aangezien de kandidaat eerst moest zeggen of het een even of oneven schilderij is. In dit geval koos de kandidaat de even schilderijen. De hypnotiseur onthulde daaropvolgend de oneven schilderijen, hij had echter ook de oneven kunnen onthullen, de vraag was namelijk neutraal! Het bewijs hiervoor komt echter wanneer de kandidaat een van de twee schilderijen moet noemen waar het puzzel stuk in zou moeten passen, hij noemt het rechter schilderij. Echter nu onthult de hypnotiseur het rechter schilderij, ipv het linker wat je zou verwachten. Hier bij komend dat de hypnotiseur van te voren de puzzelstukken in de zak uit het hoofd zou kunnen leren (of nog erger, er zit maar 1 soort puzzelstuk in de zak) en we kunnen alleen maar de conclusie trekken dat het een verschrikkelijke amateur is die daar dingen staat te vertonen, en dat mensen die dit geloven ontzettend dom zijn.

'Mentalisten' Uri SBS6
Deze leek me ook iets te makkelijk idd.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_56486201
mijn hand lag op jan smit
pi_56486222
wat een verschrikkelijk nep programma zeg
er klopt geen drol van
  zaterdag 2 februari 2008 @ 21:01:09 #65
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_56486227
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 21:00 schreef roburt het volgende:
mijn hand lag op jan smit
Ik heb nieteens meegedaan aan die onzin.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_56486229
Wat leuk, hij kan telspelletjes

"verplaats je vinger 4 stappen links of rechts"
Eehm.. dan kom je altijd op dezelfde, of je nou links of rechts gaat.

(m'n vriendin kwam trouwens uit op Jan Smit)
pi_56486230
welk getal je ook nam, je kwam altijd op patty uit. maar ik had een ander in gedachten
pi_56486260
Zo'n simpel trucje, tuurlijk kom je uit waar hij wil, als je eerst x keer naar links moet dan x naar rechts, zelfde startpunt... poe poe...
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_56486270
HAhaahaha wat een bullshit
nou een kansje van 25% ofzo dat je goed hebt, nou er bellen natuurlijk vast wel mensne die meteen denken dat het waar is...
Ook toevallig dat patty er meteen aan komt
pi_56486296
Ik heb het net ook gezien met die vinger. Niet meegedaan, maar wat was de truc precies?
Zie het al, blijft lachwekkend.
Al dat publiek met die vingertjes in het publiek, ook al was er geen scherm
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  zaterdag 2 februari 2008 @ 21:04:10 #71
34586 kepler
No bounce, no play
pi_56486300
die eerste truuk heb ik ook voor de helft door volgens mij

De jongens moesten nadat de dames gekozen hadden hun shirt uittrekken. Maar als je 1 shirt uittrekt dan krijg je dus een willekeurige naam, maar trek je 2 shirts uit dan krijg je Niels. Trek je er 3 shirts uit dan krijg je Martijn. Aangezien de dames er al staan weten de jongens hoeveel shirts ze moeten uittrekken. Lijkt me een logische verklaring

Stappen ben ik nog niet helemaal uit

dat telspelletje is helemaal suf
The line is a dot to you!
pi_56486310
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 21:02 schreef bullshit. het volgende:
HAhaahaha wat een bullshit
nou een kansje van 25% ofzo dat je goed hebt, nou er bellen natuurlijk vast wel mensne die meteen denken dat het waar is...
Ook toevallig dat patty er meteen aan komt
En de mensen die bellen dat ze byvoorbeeld op Jan Smit uitkwamen laten ze natuurlijk niet in de uitzending komen
  zaterdag 2 februari 2008 @ 21:04:45 #73
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_56486311
Haha, die kop van Nada toen Patty binnen kwam

Echt zo'n geirriteerd gezicht, geweldig!

Verder deed die eerste kneus een truukje wat zo uit een show van Derren Brown zou kunnen komen. Alleen Derren Brown weet het veel beter te verpakken en beweert niet dat het mentale krachten zijn maar gewoon een psychologische truuk.
It's about being boss, not being the boss...
pi_56486324
ik had ook patty...en u moet ik dus bellen....80 cent p m???
ja doei!
pi_56486328
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 20:52 schreef Apoc2003 het volgende:

'Mentalisten' Uri SBS6
was wel raar dat er maar 1 stukje miste en bij alle andere meerdere.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')