Die was echt slecht ja. Blijven er 2 schilderijen over.. 2 en 4... zegt hij 4... kiezen ze 2... Als hij 2 gekozen had, hadden ze ook 2 getoond...quote:Op zondag 3 februari 2008 14:04 schreef Razorback het volgende:
Het 3de Puzzelstukje, ik zie er wel meer
[ afbeelding ]
En het serienummer vd 50 euri van die Geert-what's his name dan?quote:Op zondag 3 februari 2008 13:43 schreef DaFrenk het volgende:
Had eerder idee dat ze dat hele vak hebben ingestudeerd. Hij bleek ook alleen in dat ene vak. Niet iemand uit het grote publiek.
Misschien heeft Geert dat geld gekregen van die twee en kende hij alle serienummers van al die biljetten. Hij hoefde dan alleen nog maar te weten om welk biljet het ging.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
En het serienummer vd 50 euri van die Geert-what's his name dan?
Ik had eerst ook 7, toen acht. Maar dat is logisch, 7 is een getal wat veel gebruikt word. Ook zit het dicht bij de 5, waardoor mensen niet snel een 6 nemen, maar een getal daarna, 7 dus. Voor heel veel mensen is 7 ook een geluks getalquote:Op zondag 3 februari 2008 14:57 schreef Urquhart het volgende:
Ik had bij die truc van Uri ook meteen "7" in mijn hoofd. Maar misschien is dat iets psychologisch in verband met de getallen 5 en 15
Ik kan je verzekeren dat ze niets instuderen.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:43 schreef DaFrenk het volgende:
Had eerder idee dat ze dat hele vak hebben ingestudeerd. Hij bleek ook alleen in dat ene vak. Niet iemand uit het grote publiek.
De truc van Uri was een grote neppe vertoning. Het maakte niet uit welk getal je had genomen, zolang het maar tussen 5 en 15 had gezeten......je kwam altijd eerst bij Frans Bauer uit. Toen haalde hij wat bekende Nederlanders weg, en vervolgens maakte het niet uit of je 4 foto's langs boven/ onder ging want dan kwam je altijd bij Patty Brard uit.....quote:Op zondag 3 februari 2008 14:57 schreef Urquhart het volgende:
Ik had bij die truc van Uri ook meteen "7" in mijn hoofd. Maar misschien is dat iets psychologisch in verband met de getallen 5 en 15
Hoe weet je dat zo zeker? Familie van je?quote:Op zondag 3 februari 2008 17:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik kan je verzekeren dat ze niets instuderen.
idd, die truuk gaat gewoon sowieso met een camera, of een mic. Want waarom konden ze wel een getal zonder blindoek op lezen, maar als het om iets als uiterlijke kenmerken gaat, dan moet tie wel een blinddoek op? Sowieso, het met een blindoek is een aparte truuk, dan het oplezen van dat nummer van het bankbiljetquote:Op zondag 3 februari 2008 17:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat ze niets instuderen.
Omdat ik shows van ze heb bijgewoond, waarbij ze voorwerpen uit het publiek namen, zoals mijn bankpas (+rekeningnummer), sleutels, etc. Geen voorbereiding, geen camera's. Natuurlijk communiceren ze wle, maar wat het systeem is heb ik niet kunnen ontdekken.quote:Op zondag 3 februari 2008 19:13 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo zeker? Familie van je?
Ik denk dat hij morsetekens doorseint met zijn grote teen of zo. Wel knap als je dat zo snel kunt. Dat vergt maanden training in tegenstelling tot die andere doorzichtige googheltruukjes in deze show.quote:Op zondag 3 februari 2008 19:34 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Omdat ik shows van ze heb bijgewoond, waarbij ze voorwerpen uit het publiek namen, zoals mijn bankpas (+rekeningnummer), sleutels, etc. Geen voorbereiding, geen camera's. Natuurlijk communiceren ze wle, maar wat het systeem is heb ik niet kunnen ontdekken.
Van all die neppe optredens vond ik die 2 toch echt het best.quote:Op zondag 3 februari 2008 19:34 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Omdat ik shows van ze heb bijgewoond, waarbij ze voorwerpen uit het publiek namen, zoals mijn bankpas (+rekeningnummer), sleutels, etc. Geen voorbereiding, geen camera's. Natuurlijk communiceren ze wle, maar wat het systeem is heb ik niet kunnen ontdekken.
Ik denk dat de truuk anders gaat.quote:Op zondag 3 februari 2008 21:51 schreef Zeg_Maar het volgende:
heb alles niet gezien maar kan wel wat verklaren:
revolvers
patty met een geladen revolver, aub nooit!
tegenwoordig kun je de kop van patroon, de kogel dus, van was maken. lijkt net echt maar bij een schot verpulvert die.
een van die revolvers was wel geladen.
de doek voor de ogen kun je doorkijken, kun je speciaal kopen.
in de revolvers, de loop kan een klein lichtje zitten.
rood voor geladen en goen niet geladen.
aangezien 2 revolvers op hem gericht zijn ziet hij waar het lichtje zit dat via een ab oplicht.
ook zat er iets in de loop, mogelijk lampje of anders iets dat de losse flodder verpulvert.
wat ik nog niemand heb horen zeggen is dat de schietinstructeur via zijn vinger langs zijn lichaam een duidelijk sein gaf.
de instructeur kan alle wapens ff goed bekijken en dus zo aangeven of het veilig is of niet.
en idd het schieten is gewoon met een knalletje in de schietschijf
vooral erg origineel dit
Dat was al overduidelijk dacht ikquote:Op maandag 4 februari 2008 21:59 schreef Kersje86 het volgende:
nepperij dus eigenlijk....
bronquote:Uri Geller laat zaterdag tafels zweven in de huiskamer
In de komende live show van kijkcijferhit De Nieuwe Uri Geller laat Uri Geller met zijn ‘wonderbaarlijke gaven’ tafels bij de mensen thuis bewegen en zelfs zweven. Dat beweert een woordvoerder van SBS 6. “Met zijn wonderbaarlijke krachten zal hij het publiek energie geven waarmee tafels in de studio én thuis uit zichzelf zullen gaan bewegen en zelfs gaan zweven zonder dat ze worden opgetild door mensenhanden“, zegt de zegsman. Tijdens de liveshow zaterdag is onder meer Giel Beelen te gast.
Elke week staan volgens SBS 6 vele mensen verbaasd te kijken over wat er bij hen in de huiskamer gebeurt. “Dit gezien de grote hoeveelheid reacties die elke keer binnenkomen naar aanleiding van de interactieve experimenten van Uri Geller. Ook de optredens van de deelnemende mentalisten zorgen voor veel verwondering.”
In De Nieuwe Uri Geller gaat SBS 6 exclusief op zoek naar de Nederlandse opvolger van de wereldberoemde mentalist Uri Geller. Per aflevering keken de afgelopen twee weken meer dan 1,5 miljoen mensen naar de optredens van tien verschillende mentalisten die in de voetsporen van Uri Geller willen treden. “De wekelijkse live show De Nieuwe Uri Geller is na twee uitzendingen een ware kijkcijferhit te noemen.”
Zaterdag zullen vier van de resterende mentalisten opnieuw de mentale arena betreden met verschillende optredens. Tijdens de uitzending zijn dj Giel Beelen, presentatrice Ellemieke Vermolen en lifestyle-deskundige Irene van der Laar te gast in het programma om te participeren op het podium.
De Nieuwe Uri Geller is iedere zaterdag om 20.00 uur te zien op SBS 6.
Het gaat erom dat 2 pistolen helemaal niet geladen zijn, ook niet met losse flodders. Zodat alleen het pistool van degene die op de schijf schiet afgaat (al is het met een losse flodder). Op die manier wordt de aandacht afgeleid van het feit dat er misschien gewoon een rotje in de schijf zit. Dus de keuze moet beinvloed worden met de kist met 2 verdiepingen. Als alle 3 de pistolen zouden afgaan zou het veel duidelijker voor het publiek zijn dat ze allemaal losse flodders hebben, ook degene die op de schietschijf schiet,quote:Op zondag 3 februari 2008 03:40 schreef DrDentz het volgende:
Maar, waarom doen ze dan zo moeilijk als het toch allemaal losse flodders zijn? Ik bedoel Geert had de 'kogel', maar het gat werd veroorzaakt door een rotje.. leg dan die drie pistolen gewoon op tafel ipv dat mysterieuze koffertje
Ok, jammer dat ze dat nog volhouden. Ik doelde vooral op Uri die in het begin opeens heel laf zei, "het maakt niet uit, het gaat erom vermaakt te worden"quote:Op zondag 3 februari 2008 12:15 schreef Flyduck het volgende:
Ehmm fout.. en dat vind ik het erge ervan...
Vandaag nog in de media
"Producent Pascal van Meerten denkt van niet. “Zowel de deelnemers als Uri Geller zijn geen illusionisten maar mentalisten. Dat is een wezenlijk verschil. Mentalisten werken niet met illusies, maar met energieën en mentale krachten. "
Serienummer eurobiljet: Hij kreeg een biljet van iemand maar kan 50/20/10 biljetten paraat hebben gehad die z'n collega uit z'n hoofd heeft geleerd. Hij hoeft alleen maar het biljet dat hij gekregen heeft te verwisslen met die van hemzelf, want waarom moest hij anders ZELF het biljet vasthouden? Hij zegt daarna hardop welk biljet het is "50 euro" zodat de ander hoort welk serienummer hij moet oplepelen. Geert herkende natuurlijk niet dat hij een ander biljet terugkreeg, niemand die de serienummers van z'n geld uit z'n hoofd kent.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
En het serienummer vd 50 euri van die Geert-what's his name dan?
dit klopt niet.quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:31 schreef mike_another het volgende:
[..]
Serienummer eurobiljet: Hij kreeg een biljet van iemand maar kan 50/20/10 biljetten paraat hebben gehad die z'n collega uit z'n hoofd heeft geleerd. Hij hoeft alleen maar het biljet dat hij gekregen heeft te verwisslen met die van hemzelf, want waarom moest hij anders ZELF het biljet vasthouden? Hij zegt daarna hardop welk biljet het is "50 euro" zodat de ander hoort welk serienummer hij moet oplepelen. Geert herkende natuurlijk niet dat hij een ander biljet terugkreeg, niemand die de serienummers van z'n geld uit z'n hoofd kent.
Zal diegene bij jensen in het complot zittenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:06 schreef roburt het volgende:
[..]
dit klopt niet.
bij Jensen was iemand met een buitenlands biljet.
Die uitzending heb ik niet gezien, is daar nog een filmpje van beschikbaar? Ik beschreef alleen een manier die in ieder geval in de demonstratie in de Uri show WEL had kunnen werken.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:06 schreef roburt het volgende:
dit klopt niet.
bij Jensen was iemand met een buitenlands biljet.
http://www.youtube.com/watch?v=-ugVeDbYgoAquote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:52 schreef mike_another het volgende:
[..]
Die uitzending heb ik niet gezien, is daar nog een filmpje van beschikbaar? Ik beschreef alleen een manier die in ieder geval in de demonstratie in de Uri show WEL had kunnen werken.
Nee, Van der Laar gaf een seintje. Ze slikte toen zij bij het geladen pistool stond (dat stuk dat ze met haar handen eroverheen moest).quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:45 schreef Alcatraz het volgende:
Mental Carlo, haha. Die pistolen waren vast niet identiek..
Hoeveel spijkers zitten er in zo'n apparaat? Als het er een stuk of 100, 200 zijn in een volgeladen cartridge, voel je het verschil alleen al aan het gewichtquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:49 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Nee, Van der Laar gaf een seintje. Ze slikte toen zij bij het geladen pistool stond (dat stuk dat ze met haar handen eroverheen moest).
jahoor en als ze dat 'vergat' was hij nu doodquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:49 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Nee, Van der Laar gaf een seintje. Ze slikte toen zij bij het geladen pistool stond (dat stuk dat ze met haar handen eroverheen moest).
Ik denk zelf dat het bij dat stuk geweest moest zijn geweest toen zij met haar handen erover heen moest gaan. Dat was nogal dull en overbodig. Lijkt me sterk dat het alleen voor de show was. Toen moest een seintje gegeven zijn ofzo.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:52 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Hoeveel spijkers zitten er in zo'n apparaat? Als het er een stuk of 100, 200 zijn in een volgeladen cartridge, voel je het verschil alleen al aan het gewicht
Ellemieke Vermolen?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:56 schreef T3rr0r het volgende:
Och jezus, moet dat gore stinkvarken ook weer op het podium staan hoor. Wanneer gaat dat walgelijke gezwel nou eens dood en van de buis af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus jullie hebben thuis serieus met zn allen om de tafel gestaan?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:02 schreef MariaMena het volgende:
Gaap saai.. magneten.? Hier thuis gebeurde er niets, zoals gewoonlijk... doh!
En niet te vergeten de brandende kaars als checkpunt he?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:27 schreef Flyduck het volgende:
Ja die laatste truck was erg makkelijk, gewoon stappen onthouden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |