Dat van Davids begreep ik wel, die liep tegen rood aan te hikken.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
Godverdomme klote Koster met zijn kutrommedahl
Hij weet na de afgelopen wedstrijden nog steeds niet dat Ajax elke wedstrijd veel te veel tegendoelpunten krijgt en dat Ajax al 4 wedstrijden de 2e helft domineert maar toch kiest hij ervoor om Rommedahl en Davids in de basis te zetten om vervolgens Davids te wisselen.
Als hij begin 2e helft Davids erin brengt ipv eruit haalt dan heb je extra pit want de eerste helft wordt toch wel verneukt door urby basisplaats emanuelson.
Suarez moest erin blijven en rommedahl moet je gebruiken in de 70ste minuut zodat zijn snelheid extra impact heeft. Onbegrijpelijk overigens dat Verthongen wordt geslachtoffert boven furby!
Wie niet... gaat nog leuk worden de komende week.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:31 schreef Wooldoor het volgende:
Nu zal Feyenoord natuurlijk net als psv ook weer met een gelukje winnen.
Ben hier goed ziek van.
Inderdaad, iedereen die een kans heeft gehad liet het afweten vandaag en niet alleen Rommedahl.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:32 schreef denthemen het volgende:
Volgens mij is het niet alleen Rommedahl hoor die in aanvallend opzicht veel heeft gemist, ook Huntelaar, Leo etc
Ach als hij die bal vlak voor tijd binnenschiet had iedereen hem een held gevonden...quote:Op zondag 27 januari 2008 14:35 schreef Urquhart het volgende:
Duur puntverlies
En verdomme Rommedahl de hele wedstrijd
quote:Op zondag 27 januari 2008 14:37 schreef jna het volgende:
Na die 1-2 leek het wel alsof ze het wel weer genoeg vonden. Toen konden ze echt de wedstrijd beslissen door even door te gaan.
Dat dan weer wel.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik vond Silva echt een verademing tenopzichte van Oga en Colin.
Teveel 100% kansen gemist vandaag, dramatisch.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:37 schreef S-Two het volgende:
Ik hoor dus weer dat we het weer verneukt hebben. Leuk.
Idd, Leo viel heel zwak in. Verder werd 't ook wel erg vaak beetje makkelijk van afstand geprobeerd zonder enig succes.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:32 schreef denthemen het volgende:
Volgens mij is het niet alleen Rommedahl hoor die in aanvallend opzicht veel heeft gemist, ook Huntelaar, Leo etc
Dat is 90% zeker 3 of 4 wedstrijden puntverlies.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:38 schreef Urquhart het volgende:
En dan hebben we nog een aantal van die leuke uitwedstrijden in het vooruitzicht
Twente uit
Heerenveen uit
Psv uit
Groningen uit
Nac uit
Roda uit
Hetzelfde verhaal
Wij gaan echt niet meer kampioen worden.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:38 schreef Urquhart het volgende:
En dan hebben we nog een aantal van die leuke uitwedstrijden in het vooruitzicht
Twente uit
Heerenveen uit
Psv uit
Groningen uit
Nac uit
Roda uit
Hetzelfde verhaal
Ach dat valt ook wel mee. Silva speelde een slechte tot redelijk wedstrijd. Veel verkeerde inspeel ballen, lange ballen waar niemand iets mee kan etc.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik vond Silva echt een verademing tenopzichte van Oga en Colin.
Leo moet ook gewoon een keer een basisplaats krijgen, na de 2-2 was Ajax nergens meer en neem dan je team maar op sleeptouw als Leo zijnde. Overigens vond ik de kans van Gabri echt de grootste blunder, die MOET hangen...quote:Op zondag 27 januari 2008 14:40 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Idd, Leo viel heel zwak in. Verder werd 't ook wel erg vaak beetje makkelijk van afstand geprobeerd zonder enig succes.
Nee, tenzij Kuffour opeens de Messias achterin wordt, maar dat zie ik ook niet snel gebeuren.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:40 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Wij gaan echt niet meer kampioen worden.
Verademing, alleen nu gaat er nog meer vanaf linksquote:Op zondag 27 januari 2008 14:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
Maar ehm, wat zijn de eerste, voorzichtige meningen over Silva na zijn eerste wedstrijd?
Vraag me af wie er voor Kuffour dan naar de bank moet ...quote:Op zondag 27 januari 2008 14:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, tenzij Kuffour opeens de Messias achterin wordt, maar dat zie ik ook niet snel gebeuren.
mag ook wel tegen een vitesse wat vorige week nog met 4-0 van Willem II verloor. daarbij lieten ze ook het initiatief aan Ajax vanaf de 1-0. ondanks dat kregen ze er nog een goal in en een handje vol kansen. realistisch gezien was het vandaag weer typisch kut zoals we al zovaak gezien hebben. kampioenschap kunnen we vergeten omdat Ajax ook niet met de meest nodige versterkingen komt.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:38 schreef denthemen het volgende:
Het spel was niet eens héél slecht
Hij hoeft 't team ook niet op sleeptouw te nemen, maar de keren dat hij de bal wel had verspeelde hij 'm vaak te simpel. Ik zie hem overigens nog steeds liever in de basis dan Rommedahl, maar nog liever gewoon Luque in de basis natuurlijk.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Leo moet ook gewoon een keer een basisplaats krijgen, na de 2-2 was Ajax nergens meer en neem dan je team maar op sleeptouw als Leo zijnde. Overigens vond ik de kans van Gabri echt de grootste blunder, die MOET hangen...
Inderdaad, dat zie ik ook niet gebeuren. Volgens mij gaat hij gigantisch floppen net als Urzaiz. Maar dat zullen we moeten afwachten.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, tenzij Kuffour opeens de Messias achterin wordt, maar dat zie ik ook niet snel gebeuren.
Zelfde soort speler als Ogaruru, dat was al vantevoren bekend. Misschien ietsjes beter, maar het is pas 1 wedstrijd, dus nog kansen genoeg om de fout in te gaanquote:Op zondag 27 januari 2008 14:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
Maar ehm, wat zijn de eerste, voorzichtige meningen over Silva na zijn eerste wedstrijd?
Mee eens hoor.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:44 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Hij hoeft 't team ook niet op sleeptouw te nemen, maar de keren dat hij de bal wel had verspeelde hij 'm vaak te simpel. Ik zie hem overigens nog steeds liever in de basis dan Rommedahl, maar nog liever gewoon Luque in de basis natuurlijk.
Heitinga linie naar voren. Tegen Utrecht deed hij dat uitstekend.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:43 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Vraag me af wie er voor Kuffour dan naar de bank moet ...
Verder lijkt het me nu toch ook wel duidelijk waarom Koster vervangen moet worden het komende seizoen, want hij krijgt het zooitje ook niet aan het winnen.
Ik vond 'm redelijk goed spelen. Jammer dat hij z'n man niet kon stoppen bij de 2-2, maar dat neem ik 'm niet kwalijk.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ajax doet het zelf. En psv wint met geluk maar wint wel, en dat maakt een kampioen....voor de 4de keer op rijquote:Op zondag 27 januari 2008 14:31 schreef Wooldoor het volgende:
Nu zal Feyenoord natuurlijk net als psv ook weer met een gelukje winnen.
Ben hier goed ziek van.
in Praag is het weer ook niet best nee.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:33 schreef Riro het volgende:
Mooi kut weer.
Met dat uit-programma wat we nog krijgen heb je daar vrij weinig aan.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:47 schreef Ruiseart het volgende:
Na 3 februari staan we weer eerste, no problem maaaan
Ik weet het niet meer.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:45 schreef zjroentje het volgende:
22 verliespunten na 21 wedstrijden, dit gaat toch nergens meer over.
Bij ajax heerst wel weer eens een wanbeleid. Feyenoord legt tenminste geld op tafel. Iets wat de heren bestuur van ajax natuurlijk niet doen. Weer een middelmatige voetballer kopen (Silva) Maar he dat scheelt weer een paar miljoen.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:47 schreef Wooldoor het volgende:
Ook wel lekker bezig die media met de stelling van de week of dag:
is peter Bosz daadkrachtiger dan Martin Van Gaal nadat Feyenoord landzaat heeft gekocht. Who gives a fuck we hebben landzaat niet eens nodig zoals feyenoord.
quote:Op zondag 27 januari 2008 14:48 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
in Praag is het weer ook niet best nee.
Dinsdagavond land ik op Schiphol.quote:
Ach ja, gelukig zijn de andere ploegen ook niet echt constant.. ik zie wel wat er gebeurd, kan alleen maar meevallen als we kampioen zouden worden.. maar zoals het nu verloopt is dat heel ver weg.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Met dat uit-programma wat we nog krijgen heb je daar vrij weinig aan.
In het geval van Landzaat heeft Van Geel gewoon gelijk. Hij zal sowieso een bankzitter worden, en daar dan een salaris van 2.5 miljoen voor geven: het grootste binnen de Ajax-selectie en de eredivisie, voor een veredelde meevoetballende middenvelder. Godzijdank heeft Van Geel hier niet aan meegedaan.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:47 schreef Wooldoor het volgende:
Ook wel lekker bezig die media met de stelling van de week of dag:
is peter Bosz daadkrachtiger dan Martin Van Gaal nadat Feyenoord landzaat heeft gekocht. Who gives a fuck we hebben landzaat niet eens nodig zoals feyenoord.
Landzaat is een Duitser.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:51 schreef Wooldoor het volgende:
Nee Landzaat is een topper.
Nee dat klopt, dit is gewoon het falen van de trainer.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:51 schreef denthemen het volgende:
Jongens, de 2-2 is niet echt de schuld van het bestuur dacht ik hoor
precies. kampioenschap kan nog wel maar realistisch gezien moet je dat niet verwachten, dan kan het alleen maar meevallen.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:51 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Ach ja, gelukig zijn de andere ploegen ook niet echt constant.. ik zie wel wat er gebeurd, kan alleen maar meevallen als we kampioen zouden worden.. maar zoals het nu verloopt is dat heel ver weg.
Middenvelder is welkom, maar dan denk ik aan een Bradley of El-Ahmadi, maar niet aan een Landzaat.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:54 schreef Wooldoor het volgende:
Er mag toch nog wel een middenvelder bij want als Davids eruit gaat en je sterkste middenvelder die je daarvoor erin kan zetten Siem de Jong is zie je wel dat je daar een tekort aan heb.
Nope. Ik neem het Van Geel kwalijk dat hij niet in de zomer al adequate spelers heeft aangetrokken wat een hoop tegendoelpunten en ellende had kunnen voorkomen. Aankopen in de winterstop zijn alleen maar om de gaten te dichten terwijl het schip al aan het zinken is.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:51 schreef denthemen het volgende:
Jongens, de 2-2 is niet echt de schuld van het bestuur dacht ik hoor
Precies al las ik dat Everton 5 miljoen zou willen geven voor Bradley :Squote:Op zondag 27 januari 2008 14:55 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Middenvelder is welkom, maar dan denk ik aan een Bradley of El-Ahmadi, maar niet aan een Landzaat.
Psv speelt de laatste weken ook drama, die hadden gisteren avond nog ontzettend veel geluk door in de 93e minuut te scoren.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:55 schreef BigFire het volgende:
[..]
precies. kampioenschap kan nog wel maar realistisch gezien moet je dat niet verwachten, dan kan het alleen maar meevallen.
Onzin, Vitesse uit is gewoon moeilijk, Ajax was veel beter, had veel kansen etc. Dan ligt het aan de voorhoede dat er niks mee gedaan isquote:Op zondag 27 januari 2008 14:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee dat klopt, dit is gewoon het falen van de trainer.
Jullie leerden op training toch ook gewoon 1-2tjes aan te gaan, en met wie het klikte op training daar ging je in de wedstrijd op inspelen en zo leer je elkaar kennen.
Ajax kent geen ingestudeerde corner, vrije trap of 1-2tjes.
Ja maar met deze selectie hoor je daar gewoon te winnenquote:Op zondag 27 januari 2008 14:56 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Nope. Ik neem het Van Geel kwalijk dat hij niet in de zomer al adequate spelers heeft aangetrokken wat een hoop tegendoelpunten en ellende had kunnen voorkomen. Aankopen in de winterstop zijn alleen maar om de gaten te dichten terwijl het schip al aan het zinken is.
Boumsong gaat voor 3 miljoen van juventus naar lyon. Die had ik er graag bij willen hebben ipv Kuffour, maar die zal wel helemaal boven de salaris norm uitsteken en die komt ook niet naar Ajax.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:57 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Precies al las ik dat Everton 5 miljoen zou willen geven voor Bradley :S
tuurlijk, vandaag hadden we gewoon geen geluk. kansen zat en we waren gewoon beter. maar god wat hebben we dit seizoen al veel onnodige punten laten liggen.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:59 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ja maar met deze selectie hoor je daar gewoon te winnen
Dan nog zie ik dat soort dingen gewoon nooit gebeuren, nooit eens een snelle vrije trap van Ajax maar altijd van de tegenstander. En idd de voorhoed had moeten scoren en dan met name Gabri!quote:Op zondag 27 januari 2008 14:59 schreef denthemen het volgende:
[..]
Onzin, Vitesse uit is gewoon moeilijk, Ajax was veel beter, had veel kansen etc. Dan ligt het aan de voorhoede dat er niks mee gedaan is
Tuurlijk kom ik, we breken de tent af na de 0-3 van dzuzdakquote:Op zondag 27 januari 2008 15:03 schreef denthemen het volgende:
[..]
Kom je Woensdag ook?
Of heb je dan ook een pyama feestje bij Marcel?
En dan woensdag een kaart pakken is missen tegen Feyenoord.quote:Op zondag 27 januari 2008 15:13 schreef F1Bas het volgende:
Enige voordeel is geen schorsingen tegen PSV.
Tegen Feyenoord is niet zo`n heel groot probleem. Denk dat de Ajax defensie het heel wat moeilijker tegen PSV zal hebben dan tegen Feyenoord.quote:Op zondag 27 januari 2008 15:15 schreef Houniet het volgende:
En dan woensdag een kaart pakken is missen tegen Feyenoord.
Ben nu wel erg benieuwd...quote:Ajax bezig met 'mysterieuze' middenvelder
Ajax heeft nog een verrassing in petto voor het verstrijken van de transferdeadline. De Amsterdammers zoeken na het mislukken van de transfers van Denny Landzaat en Orlando Engelaar naar een versterking in de middenlinie.
"Ajax is nog volop bezig", zei trainer Adrie Koster na afloop van de wedstrijd tegen Vitesse (2-2). "Met wie? Laat je verrassen, zou ik zo zeggen."
Eerder vandaag liep de overgang van Orlando Engelaar naar Ajax klippen. De middenvelder wil nog steeds per direct naar de Amsterdammers vertrekken. "Hij gaat echter geen vertrek forceren", zegt zijn zaakwaarnemer Edward Burleson. "De clubs moeten er uitkomen. Maar laat het duidelijk zijn, Engelaar is toe aan een nieuwe stap in zijn loopbaan."
quote:Technisch directeur Martin van Geel van Ajax heeft feitelijk onjuiste en tendentieuze opmerkingen gemaakt over de transfer van Denny Landzaat naar Feyenoord. Dat stelt de Rotterdamse club in een officiële verklaring.
Van Geel stelde dat Feyenoord aan Landzaat een hoger salaris betaalt dan de Spanjaard Albert Luque krijgt bij Ajax. Daarom zou Landzaat De Kuip hebben verkozen boven de ArenA. Ajax had immers ook belangstelling voor de middenvelder van Wigan Athletic.
“Denny Landzaat verdient bij Feyenoord een salaris conform de binnen de club geldende norm'', stelt de Rotterdamse club. Volgens Feyenoord koos Luque afgelopen zomer voor Ajax en niet voor Feyenoord, mede vanwege zijn salariswensen. Die lagen volgens de Rotterdammers beduidend hoger dan die van Landzaat.
quote:
Ach, als Landzaat en Engelaar eerste en tweede keuze zijn kan het nooit veel zijn toch?quote:
Dus.quote:"Orlando Engelaar wil nog steeds voor donderdag, wanneer de transfermarkt sluit, bij Ajax voetballen. De aanvoerder van FC Twente hoopt dat zijn huidige werkgever de komende dagen alsnog overeenstemming met de Amsterdamse club bereikt.
“Er is dus nog helemaal niets veranderd”, zegt zijn zaakwaarnemer Edward Burleson. “Orlando wil graag naar Ajax maar gaat geen vertrek forceren. Hij heeft bij FC Twente laten weten dat hij hoopt dat beide clubs snel een akkoord bereiken.”
Je zou het inderdaad bijna gaan denkenquote:Op zondag 27 januari 2008 15:49 schreef ericajax het volgende:
Seedorf?
Voor de wedstrijd tegen Vitesse zei koster al met de komst van Kuffour, het is dus al rond met hem.quote:Op zondag 27 januari 2008 15:53 schreef BigFire het volgende:
Koster bedoelt gewoon Kuffour. maak je nou aub geen illusies
'middenvelder' is een conclusie van de media niet van Koster
Het is maar een forum. Er komt niemand, zet het nou eens uit jullie hoofd. En Seedorf al HELEMAAL niet!quote:Op zondag 27 januari 2008 15:55 schreef Jodelaar het volgende:
Guardado? Las ik laatst ergens op een forum..
als Kuffour al genoemd is dan lijkt het me Lindgrenquote:Op zondag 27 januari 2008 15:55 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Voor de wedstrijd tegen Vitesse zei koster al met de komst van Kuffour, het is dus al rond met hem.
En Kuffour is een verdediger.
Idd, die is een held Milan.quote:Op zondag 27 januari 2008 15:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
Denken jullie nou echt dat Seedorf komt?.
Ah gossiequote:Edgar Davids keek zondagmiddag tijdens de wedstrijd tussen Vitesse en Ajax (2-2) verbaasd rond toen hij een voorwerp naar zijn hoofd kreeg geslingerd. Voor de Arnhemse club hangt er nu een geldboete boven het hoofd.
De middenvelder van Ajax werd volgens De Telegraaf vanuit het Vitesse-vak geraakt door een projectiel wat veel op een aansteker leek.
Davids raakte in het Gelredome niet zichtbaar gewond en kon daarna weer gewoon doorgaan. De scheidsrechter Eric Braamhaar nam het gooiobject in ontvangst en zal het incident naar alle waarschijnlijkheid in zijn wedstrijdrapport opnemen.
quote:Op zondag 27 januari 2008 15:57 schreef Nashje het volgende:
Rasmus Lindgren? Paul Matthijs? Koen van de Laak? Goran Lovre? Mark-Jan Fledderus?
Dat nog niet eens. We halen meer spelers uit Groningen dan uit Kaapstad.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:06 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
FC groningen is gewoon het Ajax Cape Town van het noorden
Klopt al zijn dei van Cape Town weer 'gratis'. Al steek je gewoon geld in die club, geen idee hoeveel.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:09 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat nog niet eens. We halen meer spelers uit Groningen dan uit Kaapstad.
Nee. De eerste 3 spelers mocht Ajax gratis hebben, na die 3 betaald Ajax gewoon een bedrag aan CT.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:13 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Klopt al zijn dei van Cape Town weer 'gratis'. Al steek je gewoon geld in die club, geen idee hoeveel.
Hmm grote kans dat hij komt, goede versterking!quote:Op zondag 27 januari 2008 16:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik hoorde dat het Fabregas wordt.
Ik hoorde het van de vrouw van m'n buurman d'r nicht die in London werkt dat haar buurman bevriend is met de schoonmaker die dat hoorde via de vrouw van de materiaalman, waar hij een affaire mee had.
Dan komt Van Basten dus zeker niet.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:13 schreef devv05 het volgende:
Ik denk van Bommel
Nou ja, het zou een verrassing zijn..
quote:Op zondag 27 januari 2008 16:13 schreef devv05 het volgende:
Ik denk van Bommel
Nou ja, het zou een verrassing zijn..
Da's wel zo makkelijk scouten voor Martin. Hij hoeft alleen maar op Fok te kijken.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:07 schreef Houniet het volgende:
Kanu.
Inderdaad.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:18 schreef Zwansen het volgende:
Seedorf naar Ajax?
Dan zie ik nog eerder Ronaldinho, Messi en Elvis Presley met Foppe meegaan naar Peking.
Vind jij dat Luque zijn salaris ook daarwerkelijk verdient? Dan heeft Feyenoord toch juist goed gehandeld door Landzaat aan te trekken? Of is het gewoon jaloezie van de Ajacieden?quote:
Ja de derde is er net, vanaf nu moeten ze betalen.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:20 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee. De eerste 3 spelers mocht Ajax gratis hebben, na die 3 betaald Ajax gewoon een bedrag aan CT.
quote:Op zondag 27 januari 2008 16:26 schreef Wooldoor het volgende:
Keek Koster maar op Fok, ik denk dat hier af en toe best betere keuzes staan dan die hij maakt.
Jeuhjquote:
Klopt, geen daglicht door dat dak.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:29 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Sjonge jonge.. wat een kut stadion is het ook he.. net een sporthal.. de ArenA is kut.. maar het Gelredome is nog veel erger.. tering..
Ja maar als jij even terugleest kun je zien dat het nu ook niet goed is. Landzaat bij Feyenoord, Luque bij Ajax.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
Jaloezie vanwege Landzaat?.
Als je de topics terugleest kan je zien dat nagenoeg iedereen hier tegen de komst van Landzaat was. En als je de feyenoorders eens in de Oranje-topics leest, begrijp ik niet dat ze er nu opeens zo blij mee zijn..
Overigens verliest Twente net in eigen huis van Sparta.!!!!!!!!!!!!!111111111
enquote:
Dan denk ík van, wie is er hier nu eigenlijk zieligquote:
Vergeleken Ogararu wel jaquote:Op zondag 27 januari 2008 16:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Silva. Die speelde vandaag een solide wedstrijd
Ajax speelde matig en heeft de benodigde kansen niet gemaakt.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoi Hou![]()
Kun je ook tegen je maat Cyberia18 zeggen![]()
Hoe speelde ajax eigenlijk vandaag (serieuze vraag)?
Wordt nog spannendquote:
5 toch? Maar inderdaad spannend. Iedereen is gewoon slechtquote:Op zondag 27 januari 2008 17:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Die 6 punten zeggen deze competitie ook niet veel, alles zo close.
Wie de kampioen ook wordt, het aantal behaalde punten zal dramatisch zijn.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
5 toch? Maar inderdaad spannend. Iedereen is gewoon slecht![]()
Behalve Heerenveen en Groningen natuurlijk..maar verder is het zo wisselvallig.
Whoops, ik vergeet een club.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
5 toch? Maar inderdaad spannend. Iedereen is gewoon slecht![]()
Behalve Heerenveen en Groningen natuurlijk..maar verder is het zo wisselvallig.
Alcides is écht niet meer zwak hoor..TImmy Simons speelt beroerder de laatste tijd. En Afellay bedoel je volgens mij die niet van de partij is? Dat is inderdaad balen ja. Maar Aissati kan waarschijnlijk spelenquote:Op zondag 27 januari 2008 17:11 schreef Cyberia18 het volgende:
Steek
Silva-Heitinga-Vermaelen-Furby
Gabri-Perez-Davids
Rommedahl (het zal wel weer)-Huntelaar-Suarez
Zo beginnen we woensdag neem ik gewoon aan. In dat geval zie ik ons wel als de favoriet aangezien PSV hun, met afstand, gevaarlijkste man niet van de partij is.
Kromkamp en Alcides zijn hun zwakke schakels, bij ons Furby. Oftewel: 2-1.
Alcides speelt te laatste tijd iets beter.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:11 schreef Cyberia18 het volgende:
Steek
Silva-Heitinga-Vermaelen-Furby
Gabri-Perez-Davids
Rommedahl (het zal wel weer)-Huntelaar-Suarez
Zo beginnen we woensdag neem ik gewoon aan. In dat geval zie ik ons wel als de favoriet aangezien PSV hun, met afstand, gevaarlijkste man niet van de partij is.
Kromkamp en Alcides zijn hun zwakke schakels, bij ons Furby. Oftewel: 2-1.
En jij verwacht dat hij zich opeens als een waardige vervanger kan manifesteren?quote:Op zondag 27 januari 2008 17:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Alcides is écht niet meer zwak hoor..TImmy Simons speelt beroerder de laatste tijd. En Afellay bedoel je volgens mij die niet van de partij is? Dat is inderdaad balen ja. Maar Aissati kan waarschijnlijk spelen
Agreed!quote:Op zondag 27 januari 2008 17:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Zullen we het hier nu na een paar dagen eens weer gewoon over Ajax hebben? Ik meen te herinneren dat dit namelijk het Ajax Topic was. Het gaat echter de laatste dagen alleen maar over feyenoord en psv. Beetje irritant. Zouden de mods daar ook op kunnen letten? Wij als Ajacieden krijgen vaak te horen dat we irritant aanwezig zijn, terecht of niet, maar hier is het de laatste tijd echt zum kotsen hoe sommige users zich manifesteren...
Check, maar we kunnen natuurlijk ook niet altijd en overal aanwezig zijn. De topics gaan namelijk vrij hard.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Zouden de mods daar ook op kunnen letten?
Eens eens eens.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Zullen we het hier nu na een paar dagen eens weer gewoon over Ajax hebben? Ik meen te herinneren dat dit namelijk het Ajax Topic was. Het gaat echter de laatste dagen alleen maar over feyenoord en psv. Beetje irritant. Zouden de mods daar ook op kunnen letten? Wij als Ajacieden krijgen vaak te horen dat we irritant aanwezig zijn, terecht of niet, maar hier is het de laatste tijd echt zum kotsen hoe sommige users zich manifesteren...
quote:'Mysterieuze middenvelder Ajax is Lindgren'
De geruchten over de interesse van Ajax in Rasmus Lindgren worden steeds hardnekkiger. Volgens de laatste speculaties is de Zweed 'de mysterieuze middenvelder' die trainer Adrie Koster zondag aankondigde.
Lindgren zou een gelimiteerde transfersom hebben vastgesteld in zijn contract. Ajax heeft volgens de laatste berichtgeving dat onbekende bedrag geboden, waardoor FC Groningen een overstap niet meer in de weg zou kunnen staan.
De middenvelder heeft in zijn prille loopbaan al een verleden bij Ajax opgebouwd. Lindgren kwam voor zijn komst in Groningen uit voor de Amsterdammers, maar viel daar buiten de boot. Zijn groei onder Ron Jans zou Ajax geimponeerd hebben.
Dat jij daar eenquote:Op zondag 27 januari 2008 17:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En jij verwacht dat hij zich opeens als een waardige vervanger kan manifesteren?
Daar mist hij simpelweg wedstrijdritme voor, hetgene waar hij al maanden op hoopt.
Een Ajacied is ook welkom in het PSV topic, mits hij zich fatsoenlijk kan gedragen. Een discussie op normale toon is juist goed voor de levendigheid van een topic.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Goede speler toch?quote:Op zondag 27 januari 2008 17:26 schreef Houniet het volgende:
Lindgren, dus...
Ik geloof het nog niet. Eigenlijk vind ik zelfs dat je het niet kan máken. En of hij goed genoeg is betwijfel ik al helemaal. Straks krijg je een iets betere Kroon-Dehli variant oid.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:26 schreef Houniet het volgende:
Lindgren, dus...
Ajax' jeugdopleiding bestaat tegenwoordig uit het opleiden van talenten bij andere clubs, om ze vervolgens terug te kopen?quote:Op zondag 27 januari 2008 17:24 schreef JohnnyH het volgende:
sjonge jonge, wat een flutbeleid
Wachten op Sneijder dusquote:Op zondag 27 januari 2008 17:27 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ajax' jeugdopleiding bestaat tegenwoordig uit het opleiden van talenten bij andere clubs, om ze vervolgens terug te kopen?
Dat dus, na Suarez-incident.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:28 schreef Jaggunsu het volgende:
Heb ik schijnbaar gemist, maar waarom wordt Luque eigenlijk nooit meer opgesteld?
Persona non grata bij Koster?
ik dacht dat dat uitgepraat was, en excuses aangeboden in de media etc?quote:
Dan kop ik hem even binnenquote:Op zondag 27 januari 2008 17:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Niet voor Ajax.
En ik voel je tegenreactie al aankomen
Krohn-Dehli is ook teruggekocht, hetzij transfervrij.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:31 schreef Wooldoor het volgende:
Yup we verhuren de verkeerde spelers die toch niets worden (Schilder, Krohn-Deli) en verkopen de goede (Lindgren, Boackye)
Prima natuurlijk, maar de wedstrijd van PSV hier nabeschouwen hoeft natuurlijk niet. Daar is het PSV topic voor. Daarom dit topic opgeschoond van zulke posts. Weer verder over Ajax, de wedstrijd tegen Vitesse, transfers, Koster, programma, enzovoort.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Een Ajacied is ook welkom in het PSV topic, mits hij zich fatsoenlijk kan gedragen. Een discussie op normale toon is juist goed voor de levendigheid van een topic.
Maduro is net vertrokken naar Valencia.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:38 schreef Prosac het volgende:
Wie gaat eruit bij Ajax voor Lindgren dan?
owh ja, die stoel op de bank moet wel warm blijven natuurlijk. 2,5 miljoen moet tie kosten.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:39 schreef RayMania het volgende:
[..]
Maduro is net vertrokken naar Valencia.
quote:Op zondag 27 januari 2008 17:37 schreef RayMania het volgende:
[..]
Prima natuurlijk, maar de wedstrijd van PSV hier nabeschouwen hoeft natuurlijk niet. Daar is het PSV topic voor. Daarom dit topic opgeschoond van zulke posts. Weer verder over Ajax, de wedstrijd tegen Vitesse, transfers, Koster, programma, enzovoort.
AZ<----WIIquote:Op zondag 27 januari 2008 17:41 schreef LudoSanders het volgende:
Groningen nog een speler verkopen aan Ajax, lijkt me sterk?
Waarom denk jij dat Ajax over het kwalitatief beste elftal beschikt? Ben je er zeker van dat de spelers op iedere positie beter zijn dan bij de concurrenten?quote:Op zondag 27 januari 2008 17:39 schreef Cyberia18 het volgende:
We hebben nu kwalitatief gezien het beste elftal (net als vorig seizoen) in de Eredivisie en nog ga je zien dat we ons gaan verslikken in de kleine clubs. Om strontziek van te worden
Je kan ook overdrijven zeg, pffquote:Op zondag 27 januari 2008 17:43 schreef RayMania het volgende:
Op iedere positie niet nee. Maar ik denk dat alleen psv redelijk te vergelijken is met Ajax.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat Ajax over het kwalitatief beste elftal beschikt? Ben je er zeker van dat de spelers op iedere positie beter zijn dan bij de concurrenten?
Op de keeper en linksbackpositie na wel ja. We hebben de beste aanvalsduo, we hebben het beste middenveld en nu na het aantrekken van Silva en de terugkomst van Vermaelen een goede verdediging. Dat bij elkaar genomen kan ik me geen betere elf voorstellen, noch bij Feyenoord, noch bij PSV.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat Ajax over het kwalitatief beste elftal beschikt? Ben je er zeker van dat de spelers op iedere positie beter zijn dan bij de concurrenten?
Ja ze zoeken toch een drive of wat?quote:Op zondag 27 januari 2008 17:49 schreef Prosac het volgende:
[..]
vandaar dat jullie er thuis en in de beker kansloos vanaf gingen.
Maar wat nog altijd missen is die wil, die strijdlust die er vanaf minuut 1 moet zijn.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Op de keeper en linksbackpositie na wel ja. We hebben de beste aanvalsduo, we hebben het beste middenveld en nu na het aantrekken van Silva en de terugkomst van Vermaelen een goede verdediging. Dat bij elkaar genomen kan ik me geen betere elf voorstellen, noch bij Feyenoord, noch bij PSV.
Ik moet zeggen dat jouw posts ook nou ook niet bol staan van de goed onderbouwde argumenten.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:50 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ja ze zoeken toch een drive of wat?
Onderbouw je uitspraak eens ofzo shit ey, in plaats van zulke domme opmerkingen te plaatsen
Klopt, ik was niet eens teleurgesteld na de vroege achterstand van vandaag. Meestal gaan we daarna pas voetballenquote:Op zondag 27 januari 2008 17:52 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Maar wat nog altijd missen is die wil, die strijdlust die er vanaf minuut 1 moet zijn.
Die clubs in de subtop compenseren dat zeker met inzet en samenspel. Iets wat zowel bij Ajax als PSV regelmatig ver te zoeken is. Al zie je bij beide ploegen wel dat het opeens een stuk beter gaat als men dat wél doet.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:47 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Op iedere positie niet nee. Maar ik denk dat alleen psv redelijk te vergelijken is met Ajax.
Helaas is dit enkel op papier. Bijvoorbeeld Heerenveen en Groningen hebben net wat minder kwaliteit in de selectie maar compenseren dat ruimschoots met inzet en samenspel.
Je zegt dat NAC eventjes 3 puntjes is, omdat jullie tegen goede ploegen beter spelen en voor de stop ook wonnen van Heerenveen. Dan zeg ik dat ajax in de beker kansloos eraf ging tegen NAC en thuis ook al terecht verloor van NAC.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:50 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ja ze zoeken toch een drive of wat?
Onderbouw je uitspraak eens ofzo shit ey, in plaats van zulke domme opmerkingen te plaatsen
Nou, tegen die goeie clubs werd anders alleen van Heerenveen, in de Arena, gewonnen (Groningen, Twente gelijk, NAC verloren). Uit werd in de beker al kansloos van NAC verloren (dus helemaal niet zeker drie punten) en tegen Feyenoord werd met nog knap gelijk gespeeld. Ik weet niet waar je het vandaan haalt dat Ajax tegen goeie clubs goed speelt, want dit seizoen zijn er maar bar weinig punten gehaald (of je moet AZ meerekenen). Dit seizoen is niet vorig seizoen (PSV, Twente, Feyenoord uit).quote:Op zondag 27 januari 2008 17:46 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven zeg, pff
ajax speelt goed tegen goeie clubs en dramatisch tegen slechte clubs
Vorig jaar heerenveen gemakkelijk gewonnen, Nac word zeker 3 punten etc etc
Het komt echt wel goed maar kampioen word lastig!
Dat is het probleem dus. Maar ik doelde met mijn opmerking gewoon puur op de kwaliteiten van onze basiself.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:52 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Maar wat nog altijd missen is die wil, die strijdlust die er vanaf minuut 1 moet zijn.
En dan stadion delen met Haarlem!quote:Op zondag 27 januari 2008 17:54 schreef BigKahuna het volgende:
Laten we ons deel van het eigenaarschap van de Arena verkopen en voor dat geld Alexandre Pato kopen.
ik moet zeggen dat ze vandaag leuk gestreden hebben, jammer dat davids er met voorzorgsmaatregelen eruit moest. Maar goed als je zo'n santi kolk ziet rennen is er wel verschil met de strijdlust bij een suarez bijvoorbeeldquote:Op zondag 27 januari 2008 17:52 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die gast rechts naast t uitvak in z'n roze shirtquote:Op zondag 27 januari 2008 17:54 schreef Jasza het volgende:
2-8 was niet raar geweest vandaag, wat een fucking kansen en wat een reis zeg.
Verder leek het wel lady's day in het uitvak, Wtf zeg
En die malloot die bij het fouilleren ze tandenborstel tevoorschijn haalde, geniaal
Tandenborstel? Waarom?quote:Op zondag 27 januari 2008 17:54 schreef Jasza het volgende:
2-8 was niet raar geweest vandaag, wat een fucking kansen en wat een kenker reis zeg.
Verder leek het wel lady's day in het uitvak, Wtf zeg
En die malloot die bij het fouilleren ze tandenborstel tevoorschijn haalde, geniaal
Vast gelijk doorgegaan vanuit het uitgaan maar wel geniaal dat het ineens uit zijn zakken word getoverdquote:Op zondag 27 januari 2008 17:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Tandenborstel? Waarom?![]()
![]()
Kenker reis? Zo ver is Arnhem nu toch ook weer niet van Amsterdam(en waarom 'kenker'
)
Stond linksonder van het uitvak dus heb geen dingen rechts naast het uitvak gezien maar voor de wedstrijd was er gezeik ofzo daar?quote:Op zondag 27 januari 2008 17:57 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Die gast rechts naast t uitvak in z'n roze shirt![]()
en die gast met die zwarte vitesse arnhem 'hooligan' trui
Idd, Groningen en Heerenveen hebben een aardige selectie maar komen natuurlijk niet in de buurt wat kwaliteit betreft bij Ajax en psv. Feyenoord zit daar een beetje tussen wat mij betreft. Kwa selectie wel iets beter dan de subtop maar net wat minder dan Ajax en psv. Maar helaas telt alleen kwaliteit niet...quote:Op zondag 27 januari 2008 17:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die clubs in de subtop compenseren dat zeker met inzet en samenspel. Iets wat zowel bij Ajax als PSV regelmatig ver te zoeken is. Al zie je bij beide ploegen wel dat het opeens een stuk beter gaat als men dat wél doet.
Haha was dat jou bus, fucking mooi inderdaad zie je dat ding ineens afslaanquote:Op zondag 27 januari 2008 18:00 schreef Silenus het volgende:
Ik had ook een brakke dag zeg, jezus.
Na de wedstrijd in een kolonne weg van het Gelredome, denkt de buschauffeur (ik ging met Axios Den Bosch) ineens dat 'ie na 1 minuut wel een afslag kan nemen. Motoragent er als een haas achteraan, "Waar ga je heen?!"
Chauffeur: "Euh ja, naar Den Bosch"
Agent: "Dan zit je nu al helemaal fout. Omkeren en aansluiten!"
Wij terugrijden, rijden we rechtstreeks de Vitesse-file in met bussen met Vitesse-supporters, die als mongolen tegen de ramen aan gingen hangen. Vervolgens het hele konvooi kwijt geraakt en midden door Arnhem teruggereden zonder politiebegeleiding of wat dan ook.![]()
Dat confettispektakel was trouwens wel heel treurig en bovendien was het apart dat smsjes als 'Hoezee hoezee voor Zyklon-B' bij Vitesse gewoon door de keuring komen en op de grote beeldschermen verschenen.
juah, die gozer in t roze liep ons voor homo's uit te maken en die bolle in z'n vitesse arnhem shirt vond het leuk om ons uit te dagen met kom dan kom dan, toen kwam er een steward die zegt al ga je nog 1x staan ga je het stadion uit, gelijk zit hond af.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:00 schreef Jasza het volgende:
[..]
Stond linksonder van het uitvak dus heb geen dingen rechts naast het uitvak gezien maar voor de wedstrijd was er gezeik ofzo daar?
Want?quote:Op zondag 27 januari 2008 17:58 schreef S-Two het volgende:
Die mysterieuze middenvelder zal, Martin van Geel kennende, wel Boateng worden.
Schilder terughalen als linksback terwijl hij een jaar als linkshalf/linksbuiten heeft gespeeld is natuurlijk ook niet echt bevorderlijk voor zijn niveau.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:31 schreef Wooldoor het volgende:
Yup we verhuren de verkeerde spelers die toch niets worden (Schilder, Krohn-Deli) en verkopen de goede (Lindgren, Boackye)
Wat is er laf aan?quote:Op zondag 27 januari 2008 18:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Hup ajax,
win van psv, verneder dat laffe voetbal![]()
haha vond het wel een grappig shirtquote:Op zondag 27 januari 2008 18:07 schreef Jasza het volgende:
Dit bedoel ik dus:
[ afbeelding ]
Mafkees die gast joh, Jasza capuchona op de foto
JA, zeg effe tegen hem dat hij die -1 even moet fixen want ik snapte er geen ene reet van liep vlak achter hem!quote:Op zondag 27 januari 2008 18:02 schreef Jasza het volgende:
[..]
Haha was dat jou bus, fucking mooi inderdaad zie je dat ding ineens afslaan![]()
![]()
Wat een mafkezen ook zijn die gasten![]()
Gasten hier die gozer nog gezien met:
Van Geel
-1
achterop ze shirt, is maatje van me
Oh kut Noshiba liep 1 centimeter achter mequote:Op zondag 27 januari 2008 18:11 schreef Noshiba het volgende:
[..]
JA, zeg effe tegen hem dat hij die -1 even moet fixen want ik snapte er geen ene reet van liep vlak achter hem!
Beter laf spelen en 4 maal op rij kampioen worden dan laf, slecht, inspiratieloos en oerlelijk nooit iet presteren de laatste jaren.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Hup ajax,
win van psv, verneder dat laffe voetbal![]()
4-5-1 spelen met 1 spits.quote:
Was lekker avond sfeertje toch?quote:Op zondag 27 januari 2008 18:11 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
haha vond het wel een grappig shirt
Vond het vandaag wel stilletjes in het uitvak.. had verwacht dat er meer herrie zou zijn..
Maar ow ow ow.. dat dak.. ongelooflijk zeg.. net een sporthal.. kwam binnen en had echt zoiets van.. wtf
ja? en dan zegt ie ook niets.. hahaquote:Op zondag 27 januari 2008 18:13 schreef Jasza het volgende:
[..]
Oh kut Noshiba liep 1 centimeter achter me![]()
Hij bedoelt er dus mee dat Van GEel een koekenbakker is![]()
Ohja CSI jou heb ik wel gezien btw
En op Feyenoord volgende week. Vergeet dat niet.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
4-5-1 spelen met 1 spits.
En nog door geluk van de scheids in de allerlaatste seconden winnen![]()
Maarja, ajax gaat vol op psv klappen woensdag
Als psv'er binnen 6 minuten op een trol van f'noorder reageren in een Ajax-topicquote:Op zondag 27 januari 2008 18:13 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Beter laf spelen en 4 maal op rij kampioen worden dan laf, slecht, inspiratieloos en oerlelijk nooit iet presteren de laatste jaren.
Ze doen maar, Podolski ownt de hele eredvisie komende maandenquote:Op zondag 27 januari 2008 18:18 schreef Zwansen het volgende:
[..]
En op Feyenoord volgende week. Vergeet dat niet.
HAHA! Jaaa.. we kwamen niet meer bij toen die gast dat omriep.. Wat denk je hier van trouwens:quote:Op zondag 27 januari 2008 18:17 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Was lekker avond sfeertje toch?
Vorig jaar was wel het toppunt, kom je binnen, nee je mag niet roken. Steken ze georganiseert vuurwerk af
Die paar sliertjes?quote:Supporters van Vitesse hebben aangekondigd met een grote sfeeractie te komen voor het duel Vitesse-Ajax. Zeventig serpentinekanonnen zullen voor aanvang van het competitieduel grote wolken geelzwarte linten de lucht in blazen. Deze actie is afkomstig uit Amerika.
zag er niet uit op tvquote:Op zondag 27 januari 2008 18:21 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
HAHA! Jaaa.. we kwamen niet meer bij toen die gast dat omriep.. Wat denk je hier van trouwens:
[..]
Die paar sliertjes?![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat jij het was he, kan het nooit 100% zeker zeggen natuurlijk hehequote:Op zondag 27 januari 2008 18:18 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
ja? en dan zegt ie ook niets.. haha![]()
Hoe was je reis dan vanochtend? Voor ons was het super relaxed!
Hou me hart vast voor aanstaande woensdag.. zullen echt positioneel beter en met meer strijdlust moeten gaan spelen!
Ik krijg een smsje als Jorien weer een post heeft gemaakt.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:19 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Als psv'er binnen 6 minuten op een trol van f'noorder reageren in een Ajax-topic. Hulde
zowieso vond ik het sfeertje niks. Zag helemaal niks van dat zakdoekje aan de overkantquote:Op zondag 27 januari 2008 18:21 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
HAHA! Jaaa.. we kwamen niet meer bij toen die gast dat omriep.. Wat denk je hier van trouwens:
[..]
Die paar sliertjes?![]()
[ afbeelding ]
Ach jah.. al met al was het maar weer een frustrerend middagje.. dat nota bene de slechtste man op t veld de 1-1 moest makenquote:Op zondag 27 januari 2008 18:23 schreef Noshiba het volgende:
[..]
zowieso vond ik het sfeertje niks. Zag helemaal niks van dat zakdoekje aan de overkant
wat ik dan wel weer bruut van was dat: pietpietpietpietpiet na een redding van piet
Sfeer was kut, bij ons was het ook niks, beetje schreeuwen naar de lange zijdequote:Op zondag 27 januari 2008 18:23 schreef Noshiba het volgende:
[..]
zowieso vond ik het sfeertje niks. Zag helemaal niks van dat zakdoekje aan de overkant
wat ik dan wel weer bruut van was dat: pietpietpietpietpiet na een redding van piet
perez scoorde de 1-1 niet hoor?quote:Op zondag 27 januari 2008 18:24 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ach jah.. al met al was het maar weer een frustrerend middagje.. dat nota bene de slechtste man op t veld de 1-1 moest maken
Trouwens best tevreden met Silva
nou vergeleken met urby was perez nog goed zelfs..quote:
Briljant.. ze stonden er maar bij en keken ernaar.. hahaaquote:
Gefrustreerd?quote:Op zondag 27 januari 2008 18:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
4-5-1 spelen met 1 spits.
En nog door geluk van de scheids in de allerlaatste seconden winnen![]()
Maarja, ajax gaat vol op psv klappen woensdag
Iemand was de vijver bij heteren ingereden en wij kwamen toevallig langs.quote:
Is niet zo moeilijk als het topic in je MyAT staat he.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:19 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Als psv'er binnen 6 minuten op een trol van f'noorder reageren in een Ajax-topic. Hulde
Wij reden er redelijk vlot voorbij maar toen waren ze al weg.. offcourse..quote:Op zondag 27 januari 2008 18:34 schreef Noshiba het volgende:
affelay speelt niet!
Was er trouwens nog iemand naar de mac daar op t hoekie geracet?
Speeltie ook nog bij PSV dan?quote:Op zondag 27 januari 2008 18:33 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Gefrustreerd?
Maar heb je onze nieuwe Balzak zien spelen? Niet bepaald verdedigend he! En Farfan? En Afellay? En Bakkal? En gisteren met Lazovic én Koevermans vanaf de 60e minuut ofzo. Wat lul jij toch ook maar raak he
En heel die scheids had er niks mee temaken. Excelsior heeft ook genoeg overtredingen gemaakt waar hij voor had kunnen fluiten. Daar hoor je mij toch ook niet over zeuren? Gefrustreerd mannetje.
Prutser was dat. Ben er de hele dag genoeg tegengekomen. Heb wel een auto of vier/vijf verkeerd om zien staan en nog een motorrijder die vlak voor mn neus op zn bek ging.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:27 schreef Jasza het volgende:
[..]
Haha geniaal dat![]()
Die kneus was zo die vijver ingereden
Busschauffeur bij ons:quote:Op zondag 27 januari 2008 18:35 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Wij reden er redelijk vlot voorbij maar toen waren ze al weg..
offcourse..
quote:Op zondag 27 januari 2008 18:35 schreef Jasza het volgende:
[..]
Iemand was de vijver bij heteren ingereden en wij kwamen toevallig langs.
Welke bus zat jij dan? Dan moet je dus ook in het 1ste cluster gezeten hebben op de terugweg..quote:Op zondag 27 januari 2008 18:36 schreef Jasza het volgende:
[..]
Busschauffeur bij ons:
Ja Utrecht zit ook in bussen hier in de buurt, dus gelijk de helft van die bus:
Oh ze mogen wel toevallig even langskomen rijden![]()
![]()
En nee ben niet naar de mac gegaan maar ze waren natuurlijk binnen 10 seconde weg, iedereen in onze bus kreeg spontaan trek in de mac
Ja en? Dan kan hij normaalgesproken toch nog wel aanvallend spelen (als hij wel speelt).quote:Op zondag 27 januari 2008 18:34 schreef Noshiba het volgende:
affelay speelt niet!
Was er trouwens nog iemand naar de mac daar op t hoekie geracet?
CSI_Miami had een zwart shirt aan met AFC AJAX erop en het oude logo, met daaronder een grijze capuchontrui oid. klopt dat?quote:Op zondag 27 januari 2008 18:22 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het was he, kan het nooit 100% zeker zeggen natuurlijk hehe![]()
quote:
Sterker nog, hij heeft al een paar doelpunten gemaakt dit seizoen. Hij is inderdaad wel uit vorm ja. Maar dat het een verdedigend ingestelde speler is kun je toch niet zeggen. )quote:
Terugweg ging iedereen tegelijk hoor, zat in bus 21quote:Op zondag 27 januari 2008 18:38 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Welke bus zat jij dan? Dan moet je dus ook in het 1ste cluster gezeten hebben op de terugweg..
Wij hebben nog wel de Mac bezocht..
in Oss..
terug was 1 teringbende met alle bussen tegelijk langs dat busplein politie alles tegen te houden gelijk op t nieuws 4 kilometer file van het geldredome naar nog ietsquote:Op zondag 27 januari 2008 18:38 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Welke bus zat jij dan? Dan moet je dus ook in het 1ste cluster gezeten hebben op de terugweg..
Wij hebben nog wel de Mac bezocht..
in Oss..
Hij had wel iets zwarts aan dacht ik ja, zoveel niggas zie je ook neit bij Ajax in het uitvak dus ik denk dat het een bingo wasquote:Op zondag 27 januari 2008 18:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
CSI_Miami had een zwart shirt aan met AFC AJAX erop en het oude logo, met daaronder een grijze capuchontrui oid. klopt dat?
WTFquote:
IK BEN GESPOTquote:Op zondag 27 januari 2008 18:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
CSI_Miami had een zwart shirt aan met AFC AJAX erop en het oude logo, met daaronder een grijze capuchontrui oid. klopt dat?
Oh oke.. ik dacht dat van niet.. ik zat in de 4de bus.. nr 12quote:Op zondag 27 januari 2008 18:40 schreef Jasza het volgende:
[..]
Terugweg ging iedereen tegelijk hoor, zat in bus 21
Ik zag er idd ook maar weinig.. stuk of 4 incl mijzelf..quote:Op zondag 27 januari 2008 18:40 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hij had wel iets zwarts aan dacht ik ja, zoveel niggas zie je ook neit bij Ajax in het uitvak dus ik denk dat het een bingo was
Wie andersquote:Op zondag 27 januari 2008 18:42 schreef Noshiba het volgende:
leuke chat hier =D
was het trouwens sjonnie die die gozert van het veld afduwde?
Wowquote:Op zondag 27 januari 2008 18:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Sterker nog, hij heeft al een paar doelpunten gemaakt dit seizoen. Hij is inderdaad wel uit vorm ja. Maar dat het een verdedigend ingestelde speler is kun je toch niet zeggen. )
een paar potientiele kanidatenquote:Op zondag 27 januari 2008 18:44 schreef Jasza het volgende:
Had iedereen ze vrouw meegenomen vandaag ofzo?
Veel lelijke mokkels vandaag
wtf was dat allesquote:Op zondag 27 januari 2008 18:21 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
[..]
Die paar sliertjes?![]()
[ afbeelding ]
Ja kaartje alsnog gelukt dan CSIquote:Op zondag 27 januari 2008 18:43 schreef Silenus het volgende:
Mooi, dan kom ik je in Kerkrade wel een handje geven als ik je zie Miami.
Een paar, ja.quote:
Nog steeds de nasleep van Karel Aalbers...quote:
Ja zijn ze nog in de verkoop? lag nog op bed?quote:
Ben daar niet bij.. was langsgeweest bij 2 verschillende TB's in Oss die zeiden beide dat het uitverkocht was.. dus hebben we maar een Tele2-kijk-middagje-in-de-kroeg gepland met een grote groep joden uit Ossquote:Op zondag 27 januari 2008 18:43 schreef Silenus het volgende:
Mooi, dan kom ik je in Kerkrade wel een handje geven als ik je zie Miami.
Ja briljante actie hequote:
Zie bovenstaandquote:
Verkoop is zaterdag begonnen, dus denk dat je nog best kunt halen.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:49 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ja zijn ze nog in de verkoop? lag nog op bed?![]()
Zo nee, iemand kaart over?
Die 2 die met die doos langsliepen voor de wedstrijd in de gracht zou ik daarintegen insta einsen of niet Noshibaquote:
Hmm, heb ik niet gezien. Ik stond een eindje verderop, meer naar boven.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:50 schreef Jasza het volgende:
[..]
Die 2 die met die doos langsliepen voor de wedstrijd in de gracht zou ik daarintegen insta einsen of niet Noshiba
sodeju ik wist niet dat boeren en moffen tegelijk ook nog lekker konden zijnquote:Op zondag 27 januari 2008 18:50 schreef Jasza het volgende:
[..]
Die 2 die met die doos langsliepen voor de wedstrijd in de gracht zou ik daarintegen insta einsen of niet Noshiba
Jammer ouwe.. waren 2 best mooie damesquote:Op zondag 27 januari 2008 18:50 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Hmm, heb ik niet gezien. Ik stond een eindje verderop, meer naar boven.
Hehe die tandenborstel nog steeds als ik eraan terugdenk ga ik platquote:Op zondag 27 januari 2008 18:51 schreef Noshiba het volgende:
[..]
sodeju ik wist niet dat boeren en moffen tegelijk ook nog lekker konden zijn
Wat wel naaierij was was dat de geile wijven van vorig jaar ons niet meer fouilleerden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |