quote:Technisch directeur Martin van Geel van Ajax heeft feitelijk onjuiste en tendentieuze opmerkingen gemaakt over de transfer van Denny Landzaat naar Feyenoord. Dat stelt de Rotterdamse club in een officiële verklaring.
Van Geel stelde dat Feyenoord aan Landzaat een hoger salaris betaalt dan de Spanjaard Albert Luque krijgt bij Ajax. Daarom zou Landzaat De Kuip hebben verkozen boven de ArenA. Ajax had immers ook belangstelling voor de middenvelder van Wigan Athletic.
“Denny Landzaat verdient bij Feyenoord een salaris conform de binnen de club geldende norm'', stelt de Rotterdamse club. Volgens Feyenoord koos Luque afgelopen zomer voor Ajax en niet voor Feyenoord, mede vanwege zijn salariswensen. Die lagen volgens de Rotterdammers beduidend hoger dan die van Landzaat.

quote:
 ! Laat ons maar aan het lijntje houden. Er komt toch niemand.
 ! Laat ons maar aan het lijntje houden. Er komt toch niemand.

Ach, als Landzaat en Engelaar eerste en tweede keuze zijn kan het nooit veel zijn toch?quote:

Dus.quote:"Orlando Engelaar wil nog steeds voor donderdag, wanneer de transfermarkt sluit, bij Ajax voetballen. De aanvoerder van FC Twente hoopt dat zijn huidige werkgever de komende dagen alsnog overeenstemming met de Amsterdamse club bereikt.
“Er is dus nog helemaal niets veranderd”, zegt zijn zaakwaarnemer Edward Burleson. “Orlando wil graag naar Ajax maar gaat geen vertrek forceren. Hij heeft bij FC Twente laten weten dat hij hoopt dat beide clubs snel een akkoord bereiken.”

Je zou het inderdaad bijna gaan denkenquote:Op zondag 27 januari 2008 15:49 schreef ericajax het volgende:
Seedorf?

Voor de wedstrijd tegen Vitesse zei koster al met de komst van Kuffour, het is dus al rond met hem.quote:Op zondag 27 januari 2008 15:53 schreef BigFire het volgende:
Koster bedoelt gewoon Kuffour. maak je nou aub geen illusies
'middenvelder' is een conclusie van de media niet van Koster

Het is maar een forum. Er komt niemand, zet het nou eens uit jullie hoofd. En Seedorf al HELEMAAL niet!quote:Op zondag 27 januari 2008 15:55 schreef Jodelaar het volgende:
Guardado? Las ik laatst ergens op een forum..

als Kuffour al genoemd is dan lijkt het me Lindgrenquote:Op zondag 27 januari 2008 15:55 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Voor de wedstrijd tegen Vitesse zei koster al met de komst van Kuffour, het is dus al rond met hem.
En Kuffour is een verdediger.

Idd, die is een held Milan.quote:Op zondag 27 januari 2008 15:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
Denken jullie nou echt dat Seedorf komt?.

Ah gossiequote:Edgar Davids keek zondagmiddag tijdens de wedstrijd tussen Vitesse en Ajax (2-2) verbaasd rond toen hij een voorwerp naar zijn hoofd kreeg geslingerd. Voor de Arnhemse club hangt er nu een geldboete boven het hoofd.
De middenvelder van Ajax werd volgens De Telegraaf vanuit het Vitesse-vak geraakt door een projectiel wat veel op een aansteker leek.
Davids raakte in het Gelredome niet zichtbaar gewond en kon daarna weer gewoon doorgaan. De scheidsrechter Eric Braamhaar nam het gooiobject in ontvangst en zal het incident naar alle waarschijnlijkheid in zijn wedstrijdrapport opnemen.

quote:Op zondag 27 januari 2008 15:57 schreef Nashje het volgende:
Rasmus Lindgren? Paul Matthijs? Koen van de Laak? Goran Lovre? Mark-Jan Fledderus?

Dat nog niet eens. We halen meer spelers uit Groningen dan uit Kaapstad.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:06 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
FC groningen is gewoon het Ajax Cape Town van het noorden

Klopt al zijn dei van Cape Town weer 'gratis'. Al steek je gewoon geld in die club, geen idee hoeveel.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:09 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat nog niet eens. We halen meer spelers uit Groningen dan uit Kaapstad.

Nee. De eerste 3 spelers mocht Ajax gratis hebben, na die 3 betaald Ajax gewoon een bedrag aan CT.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:13 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Klopt al zijn dei van Cape Town weer 'gratis'. Al steek je gewoon geld in die club, geen idee hoeveel.

Hmm grote kans dat hij komt, goede versterking!quote:Op zondag 27 januari 2008 16:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik hoorde dat het Fabregas wordt.
Ik hoorde het van de vrouw van m'n buurman d'r nicht die in London werkt dat haar buurman bevriend is met de schoonmaker die dat hoorde via de vrouw van de materiaalman, waar hij een affaire mee had.

Dan komt Van Basten dus zeker niet.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:13 schreef devv05 het volgende:
Ik denk van Bommel
Nou ja, het zou een verrassing zijn..

quote:Op zondag 27 januari 2008 16:13 schreef devv05 het volgende:
Ik denk van Bommel
Nou ja, het zou een verrassing zijn..
 .
 .

Da's wel zo makkelijk scouten voor Martin. Hij hoeft alleen maar op Fok te kijken.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:07 schreef Houniet het volgende:
Kanu.

Inderdaad.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:18 schreef Zwansen het volgende:
Seedorf naar Ajax?
Dan zie ik nog eerder Ronaldinho, Messi en Elvis Presley met Foppe meegaan naar Peking.

Vind jij dat Luque zijn salaris ook daarwerkelijk verdient? Dan heeft Feyenoord toch juist goed gehandeld door Landzaat aan te trekken? Of is het gewoon jaloezie van de Ajacieden?quote:

.
. .
. !!!!!!!!!!!!!111111111
!!!!!!!!!!!!!111111111

Ja de derde is er net, vanaf nu moeten ze betalen.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:20 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee. De eerste 3 spelers mocht Ajax gratis hebben, na die 3 betaald Ajax gewoon een bedrag aan CT.

quote:Op zondag 27 januari 2008 16:26 schreef Wooldoor het volgende:
Keek Koster maar op Fok, ik denk dat hier af en toe best betere keuzes staan dan die hij maakt.

Jeuhjquote:

Klopt, geen daglicht door dat dak.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:29 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Sjonge jonge.. wat een kut stadion is het ook he.. net een sporthal.. de ArenA is kut.. maar het Gelredome is nog veel erger.. tering..

Ja maar als jij even terugleest kun je zien dat het nu ook niet goed is. Landzaat bij Feyenoord, Luque bij Ajax.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
Jaloezie vanwege Landzaat?.
Als je de topics terugleest kan je zien dat nagenoeg iedereen hier tegen de komst van Landzaat was. En als je de feyenoorders eens in de Oranje-topics leest, begrijp ik niet dat ze er nu opeens zo blij mee zijn..
Overigens verliest Twente net in eigen huis van Sparta.!!!!!!!!!!!!!111111111
enquote:
Dan denk ík van, wie is er hier nu eigenlijk zieligquote:

Vergeleken Ogararu wel jaquote:Op zondag 27 januari 2008 16:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Silva. Die speelde vandaag een solide wedstrijd

.
. 

Ajax speelde matig en heeft de benodigde kansen niet gemaakt.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoi Hou
Kun je ook tegen je maat Cyberia18 zeggen
Hoe speelde ajax eigenlijk vandaag (serieuze vraag)?

Wordt nog spannendquote:
 !
!

5 toch? Maar inderdaad spannend. Iedereen is gewoon slechtquote:Op zondag 27 januari 2008 17:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Die 6 punten zeggen deze competitie ook niet veel, alles zo close.

Behalve Heerenveen en Groningen natuurlijk..maar verder is het zo wisselvallig.

Wie de kampioen ook wordt, het aantal behaalde punten zal dramatisch zijn.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
5 toch? Maar inderdaad spannend. Iedereen is gewoon slecht

Whoops, ik vergeet een club.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
5 toch? Maar inderdaad spannend. Iedereen is gewoon slecht

Alcides is écht niet meer zwak hoor..TImmy Simons speelt beroerder de laatste tijd. En Afellay bedoel je volgens mij die niet van de partij is? Dat is inderdaad balen ja. Maar Aissati kan waarschijnlijk spelenquote:Op zondag 27 januari 2008 17:11 schreef Cyberia18 het volgende:
Steek
Silva-Heitinga-Vermaelen-Furby
Gabri-Perez-Davids
Rommedahl (het zal wel weer)-Huntelaar-Suarez
Zo beginnen we woensdag neem ik gewoon aan. In dat geval zie ik ons wel als de favoriet aangezien PSV hun, met afstand, gevaarlijkste man niet van de partij is.
Kromkamp en Alcides zijn hun zwakke schakels, bij ons Furby. Oftewel: 2-1.

Alcides speelt te laatste tijd iets beter.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:11 schreef Cyberia18 het volgende:
Steek
Silva-Heitinga-Vermaelen-Furby
Gabri-Perez-Davids
Rommedahl (het zal wel weer)-Huntelaar-Suarez
Zo beginnen we woensdag neem ik gewoon aan. In dat geval zie ik ons wel als de favoriet aangezien PSV hun, met afstand, gevaarlijkste man niet van de partij is.
Kromkamp en Alcides zijn hun zwakke schakels, bij ons Furby. Oftewel: 2-1.

En jij verwacht dat hij zich opeens als een waardige vervanger kan manifesteren?quote:Op zondag 27 januari 2008 17:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Alcides is écht niet meer zwak hoor..TImmy Simons speelt beroerder de laatste tijd. En Afellay bedoel je volgens mij die niet van de partij is? Dat is inderdaad balen ja. Maar Aissati kan waarschijnlijk spelen

Agreed!quote:Op zondag 27 januari 2008 17:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Zullen we het hier nu na een paar dagen eens weer gewoon over Ajax hebben? Ik meen te herinneren dat dit namelijk het Ajax Topic was. Het gaat echter de laatste dagen alleen maar over feyenoord en psv. Beetje irritant. Zouden de mods daar ook op kunnen letten? Wij als Ajacieden krijgen vaak te horen dat we irritant aanwezig zijn, terecht of niet, maar hier is het de laatste tijd echt zum kotsen hoe sommige users zich manifesteren...

Check, maar we kunnen natuurlijk ook niet altijd en overal aanwezig zijn. De topics gaan namelijk vrij hard.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Zouden de mods daar ook op kunnen letten?

Eens eens eens.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Zullen we het hier nu na een paar dagen eens weer gewoon over Ajax hebben? Ik meen te herinneren dat dit namelijk het Ajax Topic was. Het gaat echter de laatste dagen alleen maar over feyenoord en psv. Beetje irritant. Zouden de mods daar ook op kunnen letten? Wij als Ajacieden krijgen vaak te horen dat we irritant aanwezig zijn, terecht of niet, maar hier is het de laatste tijd echt zum kotsen hoe sommige users zich manifesteren...
quote:'Mysterieuze middenvelder Ajax is Lindgren'
De geruchten over de interesse van Ajax in Rasmus Lindgren worden steeds hardnekkiger. Volgens de laatste speculaties is de Zweed 'de mysterieuze middenvelder' die trainer Adrie Koster zondag aankondigde.
Lindgren zou een gelimiteerde transfersom hebben vastgesteld in zijn contract. Ajax heeft volgens de laatste berichtgeving dat onbekende bedrag geboden, waardoor FC Groningen een overstap niet meer in de weg zou kunnen staan.
De middenvelder heeft in zijn prille loopbaan al een verleden bij Ajax opgebouwd. Lindgren kwam voor zijn komst in Groningen uit voor de Amsterdammers, maar viel daar buiten de boot. Zijn groei onder Ron Jans zou Ajax geimponeerd hebben.
 . Mijn god.
. Mijn god.

Dat jij daar eenquote:Op zondag 27 januari 2008 17:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En jij verwacht dat hij zich opeens als een waardige vervanger kan manifesteren?
Daar mist hij simpelweg wedstrijdritme voor, hetgene waar hij al maanden op hoopt.
 voor moet gebruiken is natuurlijk belachelijk. Ik heb Aissati al vaker erg goed in zien vallen anders hoor. En met Bakkal / Culina op het middenveld staat het natuurlijk ook goed.
  voor moet gebruiken is natuurlijk belachelijk. Ik heb Aissati al vaker erg goed in zien vallen anders hoor. En met Bakkal / Culina op het middenveld staat het natuurlijk ook goed. 

Een Ajacied is ook welkom in het PSV topic, mits hij zich fatsoenlijk kan gedragen. Een discussie op normale toon is juist goed voor de levendigheid van een topic.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:18 schreef Da_Sandman het volgende:

Goede speler toch?quote:Op zondag 27 januari 2008 17:26 schreef Houniet het volgende:
Lindgren, dus...

Ik geloof het nog niet. Eigenlijk vind ik zelfs dat je het niet kan máken. En of hij goed genoeg is betwijfel ik al helemaal. Straks krijg je een iets betere Kroon-Dehli variant oid.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:26 schreef Houniet het volgende:
Lindgren, dus...

Ajax' jeugdopleiding bestaat tegenwoordig uit het opleiden van talenten bij andere clubs, om ze vervolgens terug te kopen?quote:Op zondag 27 januari 2008 17:24 schreef JohnnyH het volgende:
sjonge jonge, wat een flutbeleid

Wachten op Sneijder dusquote:Op zondag 27 januari 2008 17:27 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ajax' jeugdopleiding bestaat tegenwoordig uit het opleiden van talenten bij andere clubs, om ze vervolgens terug te kopen?
 !!
 !!

Dat dus, na Suarez-incident.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:28 schreef Jaggunsu het volgende:
Heb ik schijnbaar gemist, maar waarom wordt Luque eigenlijk nooit meer opgesteld?
Persona non grata bij Koster?

ik dacht dat dat uitgepraat was, en excuses aangeboden in de media etc?quote:

Dan kop ik hem even binnenquote:Op zondag 27 januari 2008 17:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Niet voor Ajax.
En ik voel je tegenreactie al aankomen

Krohn-Dehli is ook teruggekocht, hetzij transfervrij.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:31 schreef Wooldoor het volgende:
Yup we verhuren de verkeerde spelers die toch niets worden (Schilder, Krohn-Deli) en verkopen de goede (Lindgren, Boackye)

Prima natuurlijk, maar de wedstrijd van PSV hier nabeschouwen hoeft natuurlijk niet. Daar is het PSV topic voor. Daarom dit topic opgeschoond van zulke posts. Weer verder over Ajax, de wedstrijd tegen Vitesse, transfers, Koster, programma, enzovoort.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Een Ajacied is ook welkom in het PSV topic, mits hij zich fatsoenlijk kan gedragen. Een discussie op normale toon is juist goed voor de levendigheid van een topic.

Maduro is net vertrokken naar Valencia.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:38 schreef Prosac het volgende:
Wie gaat eruit bij Ajax voor Lindgren dan?

owh ja, die stoel op de bank moet wel warm blijven natuurlijk. 2,5 miljoen moet tie kosten.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:39 schreef RayMania het volgende:
[..]
Maduro is net vertrokken naar Valencia.

quote:Op zondag 27 januari 2008 17:37 schreef RayMania het volgende:
[..]
Prima natuurlijk, maar de wedstrijd van PSV hier nabeschouwen hoeft natuurlijk niet. Daar is het PSV topic voor. Daarom dit topic opgeschoond van zulke posts. Weer verder over Ajax, de wedstrijd tegen Vitesse, transfers, Koster, programma, enzovoort.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |