Terugweg ging iedereen tegelijk hoor, zat in bus 21quote:Op zondag 27 januari 2008 18:38 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Welke bus zat jij dan? Dan moet je dus ook in het 1ste cluster gezeten hebben op de terugweg..
Wij hebben nog wel de Mac bezocht..
in Oss..
terug was 1 teringbende met alle bussen tegelijk langs dat busplein politie alles tegen te houden gelijk op t nieuws 4 kilometer file van het geldredome naar nog ietsquote:Op zondag 27 januari 2008 18:38 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Welke bus zat jij dan? Dan moet je dus ook in het 1ste cluster gezeten hebben op de terugweg..
Wij hebben nog wel de Mac bezocht..
in Oss..
Hij had wel iets zwarts aan dacht ik ja, zoveel niggas zie je ook neit bij Ajax in het uitvak dus ik denk dat het een bingo wasquote:Op zondag 27 januari 2008 18:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
CSI_Miami had een zwart shirt aan met AFC AJAX erop en het oude logo, met daaronder een grijze capuchontrui oid. klopt dat?
WTFquote:
IK BEN GESPOTquote:Op zondag 27 januari 2008 18:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
CSI_Miami had een zwart shirt aan met AFC AJAX erop en het oude logo, met daaronder een grijze capuchontrui oid. klopt dat?
Oh oke.. ik dacht dat van niet.. ik zat in de 4de bus.. nr 12quote:Op zondag 27 januari 2008 18:40 schreef Jasza het volgende:
[..]
Terugweg ging iedereen tegelijk hoor, zat in bus 21
Ik zag er idd ook maar weinig.. stuk of 4 incl mijzelf..quote:Op zondag 27 januari 2008 18:40 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hij had wel iets zwarts aan dacht ik ja, zoveel niggas zie je ook neit bij Ajax in het uitvak dus ik denk dat het een bingo was
Wie andersquote:Op zondag 27 januari 2008 18:42 schreef Noshiba het volgende:
leuke chat hier =D
was het trouwens sjonnie die die gozert van het veld afduwde?
Wowquote:Op zondag 27 januari 2008 18:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Sterker nog, hij heeft al een paar doelpunten gemaakt dit seizoen. Hij is inderdaad wel uit vorm ja. Maar dat het een verdedigend ingestelde speler is kun je toch niet zeggen. )
een paar potientiele kanidatenquote:Op zondag 27 januari 2008 18:44 schreef Jasza het volgende:
Had iedereen ze vrouw meegenomen vandaag ofzo?
Veel lelijke mokkels vandaag
wtf was dat allesquote:Op zondag 27 januari 2008 18:21 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
HAHA! Jaaa.. we kwamen niet meer bij toen die gast dat omriep.. Wat denk je hier van trouwens:
[..]
Die paar sliertjes?![]()
[ afbeelding ]
Ja kaartje alsnog gelukt dan CSIquote:Op zondag 27 januari 2008 18:43 schreef Silenus het volgende:
Mooi, dan kom ik je in Kerkrade wel een handje geven als ik je zie Miami.
Een paar, ja.quote:
Nog steeds de nasleep van Karel Aalbers...quote:
Ja zijn ze nog in de verkoop? lag nog op bed?quote:
Ben daar niet bij.. was langsgeweest bij 2 verschillende TB's in Oss die zeiden beide dat het uitverkocht was.. dus hebben we maar een Tele2-kijk-middagje-in-de-kroeg gepland met een grote groep joden uit Ossquote:Op zondag 27 januari 2008 18:43 schreef Silenus het volgende:
Mooi, dan kom ik je in Kerkrade wel een handje geven als ik je zie Miami.
Ja briljante actie hequote:
Zie bovenstaandquote:
Verkoop is zaterdag begonnen, dus denk dat je nog best kunt halen.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:49 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ja zijn ze nog in de verkoop? lag nog op bed?![]()
Zo nee, iemand kaart over?
Die 2 die met die doos langsliepen voor de wedstrijd in de gracht zou ik daarintegen insta einsen of niet Noshibaquote:
Hmm, heb ik niet gezien. Ik stond een eindje verderop, meer naar boven.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:50 schreef Jasza het volgende:
[..]
Die 2 die met die doos langsliepen voor de wedstrijd in de gracht zou ik daarintegen insta einsen of niet Noshiba
sodeju ik wist niet dat boeren en moffen tegelijk ook nog lekker konden zijnquote:Op zondag 27 januari 2008 18:50 schreef Jasza het volgende:
[..]
Die 2 die met die doos langsliepen voor de wedstrijd in de gracht zou ik daarintegen insta einsen of niet Noshiba
Jammer ouwe.. waren 2 best mooie damesquote:Op zondag 27 januari 2008 18:50 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Hmm, heb ik niet gezien. Ik stond een eindje verderop, meer naar boven.
Hehe die tandenborstel nog steeds als ik eraan terugdenk ga ik platquote:Op zondag 27 januari 2008 18:51 schreef Noshiba het volgende:
[..]
sodeju ik wist niet dat boeren en moffen tegelijk ook nog lekker konden zijn
Wat wel naaierij was was dat de geile wijven van vorig jaar ons niet meer fouilleerden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |