Ik denk dat jij het was he, kan het nooit 100% zeker zeggen natuurlijk hehequote:Op zondag 27 januari 2008 18:18 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
ja? en dan zegt ie ook niets.. haha![]()
Hoe was je reis dan vanochtend? Voor ons was het super relaxed!
Hou me hart vast voor aanstaande woensdag.. zullen echt positioneel beter en met meer strijdlust moeten gaan spelen!
Ik krijg een smsje als Jorien weer een post heeft gemaakt.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:19 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Als psv'er binnen 6 minuten op een trol van f'noorder reageren in een Ajax-topic. Hulde
zowieso vond ik het sfeertje niks. Zag helemaal niks van dat zakdoekje aan de overkantquote:Op zondag 27 januari 2008 18:21 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
HAHA! Jaaa.. we kwamen niet meer bij toen die gast dat omriep.. Wat denk je hier van trouwens:
[..]
Die paar sliertjes?![]()
[ afbeelding ]
Ach jah.. al met al was het maar weer een frustrerend middagje.. dat nota bene de slechtste man op t veld de 1-1 moest makenquote:Op zondag 27 januari 2008 18:23 schreef Noshiba het volgende:
[..]
zowieso vond ik het sfeertje niks. Zag helemaal niks van dat zakdoekje aan de overkant
wat ik dan wel weer bruut van was dat: pietpietpietpietpiet na een redding van piet
Sfeer was kut, bij ons was het ook niks, beetje schreeuwen naar de lange zijdequote:Op zondag 27 januari 2008 18:23 schreef Noshiba het volgende:
[..]
zowieso vond ik het sfeertje niks. Zag helemaal niks van dat zakdoekje aan de overkant
wat ik dan wel weer bruut van was dat: pietpietpietpietpiet na een redding van piet
perez scoorde de 1-1 niet hoor?quote:Op zondag 27 januari 2008 18:24 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ach jah.. al met al was het maar weer een frustrerend middagje.. dat nota bene de slechtste man op t veld de 1-1 moest maken
Trouwens best tevreden met Silva
nou vergeleken met urby was perez nog goed zelfs..quote:
Briljant.. ze stonden er maar bij en keken ernaar.. hahaaquote:
Gefrustreerd?quote:Op zondag 27 januari 2008 18:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
4-5-1 spelen met 1 spits.
En nog door geluk van de scheids in de allerlaatste seconden winnen![]()
Maarja, ajax gaat vol op psv klappen woensdag
Iemand was de vijver bij heteren ingereden en wij kwamen toevallig langs.quote:
Is niet zo moeilijk als het topic in je MyAT staat he.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:19 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Als psv'er binnen 6 minuten op een trol van f'noorder reageren in een Ajax-topic. Hulde
Wij reden er redelijk vlot voorbij maar toen waren ze al weg.. offcourse..quote:Op zondag 27 januari 2008 18:34 schreef Noshiba het volgende:
affelay speelt niet!
Was er trouwens nog iemand naar de mac daar op t hoekie geracet?
Speeltie ook nog bij PSV dan?quote:Op zondag 27 januari 2008 18:33 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Gefrustreerd?
Maar heb je onze nieuwe Balzak zien spelen? Niet bepaald verdedigend he! En Farfan? En Afellay? En Bakkal? En gisteren met Lazovic én Koevermans vanaf de 60e minuut ofzo. Wat lul jij toch ook maar raak he
En heel die scheids had er niks mee temaken. Excelsior heeft ook genoeg overtredingen gemaakt waar hij voor had kunnen fluiten. Daar hoor je mij toch ook niet over zeuren? Gefrustreerd mannetje.
Prutser was dat. Ben er de hele dag genoeg tegengekomen. Heb wel een auto of vier/vijf verkeerd om zien staan en nog een motorrijder die vlak voor mn neus op zn bek ging.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:27 schreef Jasza het volgende:
[..]
Haha geniaal dat![]()
Die kneus was zo die vijver ingereden
Busschauffeur bij ons:quote:Op zondag 27 januari 2008 18:35 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Wij reden er redelijk vlot voorbij maar toen waren ze al weg..
offcourse..
quote:Op zondag 27 januari 2008 18:35 schreef Jasza het volgende:
[..]
Iemand was de vijver bij heteren ingereden en wij kwamen toevallig langs.
Welke bus zat jij dan? Dan moet je dus ook in het 1ste cluster gezeten hebben op de terugweg..quote:Op zondag 27 januari 2008 18:36 schreef Jasza het volgende:
[..]
Busschauffeur bij ons:
Ja Utrecht zit ook in bussen hier in de buurt, dus gelijk de helft van die bus:
Oh ze mogen wel toevallig even langskomen rijden![]()
![]()
En nee ben niet naar de mac gegaan maar ze waren natuurlijk binnen 10 seconde weg, iedereen in onze bus kreeg spontaan trek in de mac
Ja en? Dan kan hij normaalgesproken toch nog wel aanvallend spelen (als hij wel speelt).quote:Op zondag 27 januari 2008 18:34 schreef Noshiba het volgende:
affelay speelt niet!
Was er trouwens nog iemand naar de mac daar op t hoekie geracet?
CSI_Miami had een zwart shirt aan met AFC AJAX erop en het oude logo, met daaronder een grijze capuchontrui oid. klopt dat?quote:Op zondag 27 januari 2008 18:22 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het was he, kan het nooit 100% zeker zeggen natuurlijk hehe![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |