abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56377831
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 08:16 schreef YPPY het volgende:
Altijd handig als je taxichauffeur wilt worden uniekhoorn. Als je weer nieuwe broeken moet gaan kopen omdat de andere steeds afzakken, ga je vast weer op de weegschaal staan.

Je hebt gelijk ColdFeet. Voorlopig blijft die weegschaal lekker onder de kast staan.
ColdFeet is een wijs mens. En je merkt het idd snel genoeg aan je kleding of je afvalt of niet.

Mag ik hier trouwens even klagen over de enorme pukken die zich begint te ontwikkelen op mijn kin? Hij doet pijn. Ben driftig aan het smeren met clearalis en nu maar hopen dat het ding voor vrijdag weg is.
pi_56377948
Ik woog vanmorgen 86,1 Ondanks verjaardag afgelopen weekend waarbij ik niet echt had opgelet
En volgende week begint het nieuwe blok voor groepslessen, en ik ben ingeloot voor beide lessen die ik wil volgen Ik ga dan steps en poweryoga doen
pi_56378088
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 08:36 schreef omearos het volgende:
Ik woog vanmorgen 86,1 Ondanks verjaardag afgelopen weekend waarbij ik niet echt had opgelet
En volgende week begint het nieuwe blok voor groepslessen, en ik ben ingeloot voor beide lessen die ik wil volgen Ik ga dan steps en poweryoga doen
Wow!! Jij gaat ook ineens weer goed ! Lekker man!
pi_56378222
Lekker omearos

Ik wil ook weer verder omlaag, maar mijn lijf wil nog niet meewerken..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_56378658
Beterschap Beessie-Jen En zondag zijn we naar De Smelt geweest

Omearos, tof dat je bent ingeloot! Ik werd standaard niet ingeloot bij de studentensportdingen En afvallen is altijd goed! Ga zo door.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_56378845
Goede morgen, mijn ontbijt bestaat uit rijstenpap
pi_56379069
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 09:39 schreef ymme het volgende:
Goede morgen, mijn ontbijt bestaat uit rijstenpap
Mijn ontbijt bestond 2,5 uur geleden uit 2 boterhammen met halvajam.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  dinsdag 29 januari 2008 @ 09:54:27 #108
35189 Troel
scherp en bot
pi_56379163
Ik had een witte boterham met kaas en eentje met pure hagelslag. Een keertje lekker zondigen
(ik probeer weer zoveel mogelijk volgens de lijst van Lemmens te leven om ervoor te zorgen dat ik zelf zo veel mogelijk vitamines enzo al binnenkrijg en minder stinkpoepstoffen, in de hoop dat het voor Ruben wat beter valt enzo en de badkamer hier wat frisser blijft ruiken )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56379211
Mijn ontbijt: fruit&fiibre met melk

Mijn lijf heeft blijkbaar besloten om weer af te vallen. Voor mijn gevoel doe ik namelijk niks verschillend van het afgelopen halfjaar en toch val ik nu wel weer af Naja, gewoon zo doorgaan qua eten en vanaf volgende week dus 2x per week sporten
pi_56379426
Morgen is het voor mij weer weegdag. Ik ben benieuwd, aangezien afgelopen dagen een beetje rommelig is geweest qua eten.
pi_56379543
Vandaag zal dieettechnisch wel zeer verantwoord worden, mijn beugel is weer aangespannen en ze hebben een behoorlijk strak elastiek tussen mijn voortanden gezet. Ze maar tegen bijten voorlopig.
Als lunch maar kwark dan vandaag En vanavond chili con carne.
pi_56379861
oh yeah, oh yeah

euforistisch dansje doet

81,9
Ja doei.
pi_56380164
Ga je de chili pureren, Freecell?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_56380318
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 10:12 schreef freecell het volgende:
Vandaag zal dieettechnisch wel zeer verantwoord worden, mijn beugel is weer aangespannen en ze hebben een behoorlijk strak elastiek tussen mijn voortanden gezet. Ze maar tegen bijten voorlopig.
Als lunch maar kwark dan vandaag En vanavond chili con carne.
ow ja, ik mag donderdag weer
  † In Memoriam † dinsdag 29 januari 2008 @ 11:30:08 #115
43556 miss_dynastie
pi_56381315
*rent binnen*
Ik had een 9,5 voor mijn tentamen
*rondedansje doet*
pi_56381407
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 10:42 schreef Isabeau het volgende:
Ga je de chili pureren, Freecell?
Uiteraard
pi_56381522
Wow, miss_d, wat goed zeg!!!!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_56382437
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 11:30 schreef miss_dynastie het volgende:
*rent binnen*
*rondedansje doet*
* Isabeau doet rondedansje vrolijk mee Wat goed zeg!!
  dinsdag 29 januari 2008 @ 12:18:16 #119
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_56382525
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 09:29 schreef Isabeau het volgende:
Beterschap Beessie-Jen En zondag zijn we naar De Smelt geweest
bedankt Isa nog steeds lang niet fit....kom ook nog maar net uit bed... gelukkig kon ik vandaag thuis blijven ivm rust op de afdeling... dus ga lekker uitzieken... (ben woe en do sowiezo vrij). straks misschien wel even langs supermarkt om wat dingen te halen die ik nu wel kan verdragen...

o ja de smelt. dat is best leuk daar... beetje in de sauna en turks stoombad enzo heerlijk!

*ow ja in 2 weken wel alweer 2,5 kilo kwijt... *
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 29 januari 2008 @ 12:18:49 #120
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_56382544
Wat goed zeg Miss_d en Motorbloempje!

Er staat me iets bij van een fietstocht die je opperde om misschien te gaan doen met zijn allen, gaat dit nog door? Zo ja, dan lijkt het me namelijk erg gezellig en sportief om mee te gaan!

De laatste dagen ging trouwens goed qua gezond eten. Vanochtend ook weer braaf oefeningen gedaan Ben erg benieuwd of ik er wat af heb aan het einde van de week, dat motiveert altijd zo lekker
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  dinsdag 29 januari 2008 @ 12:18:55 #121
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_56382548
quote:
*rent binnen*
*rondedansje doet*
danst ook ff mee
pi_56382823
2,5 kilo in twee weken, wat goed zeg, Beessie-Jen! Ziek maar lekker uit En als ik een boodschapje voor je kan doen dan gil je maar.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 12:34:40 #123
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_56382933
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 12:30 schreef Isabeau het volgende:
2,5 kilo in twee weken, wat goed zeg, Beessie-Jen! Ziek maar lekker uit En als ik een boodschapje voor je kan doen dan gil je maar.
nou in elk geval bedankt voor het aanbod, maar denk dat het wel gaat lukken, woon maar iets van 2-3 straten vanaf de supermarkt (in de wielewaal). Dus ik stap in de auto, en ben binnen een kwartiertje weer thuis vermoed ik.
eerst maar eens ff wat yoghurt proberen te eten zo...en wat vers sap ofzo...
pi_56383011
Hopenlijk knap je een beetje op van wat eten

En ik heb nu te vaak iets over warme dingetjes gelezen dat ik ook maar een warme lunch ga maken
pi_56383074
Ik heb een maaltijdreep op. Dinsdag is mijn vaste balansdag.
***Levi was here***
pi_56383117
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 12:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

* Isabeau doet rondedansje vrolijk mee
Een rondedansje op zijn tijd is goed voor de lijn!

Ik val nog steeds amper af, maar het lukt me nog wel om mezelf te motiveren om verder te gaan Afvallen komt vanzelf! Sprak zij hoopvol....
pi_56383125
Oeh, dat klinkt lekker, Levi
pi_56383314
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 12:44 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Een rondedansje op zijn tijd is goed voor de lijn!

Ik val nog steeds amper af, maar het lukt me nog wel om mezelf te motiveren om verder te gaan Afvallen komt vanzelf! Sprak zij hoopvol....
op gewicht blijven is soms ook al een hele prestatie, en misschien heeft je lijf even nodig om te beseffen dat het toch zijn vetvoorraad moet gaan verbranden.....

En het komt echt wel weer...
pi_56383439
Maatijdrepen vind ik écht saaie dingen
  dinsdag 29 januari 2008 @ 12:58:32 #130
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_56383511
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 12:38 schreef Isabeau het volgende:
Hopenlijk knap je een beetje op van wat eten

En ik heb nu te vaak iets over warme dingetjes gelezen dat ik ook maar een warme lunch ga maken
Ben even heel nieuwsgierig wat je gehoord hebt? Ik ga toevallig soep met een salade eten, dus ook een warm element
pi_56383565
ik had tomatenpompoensoep bij de lunch... Leek mij lekkerder dan asperge-crème..
pi_56383794
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 12:44 schreef Isabeau het volgende:
Oeh, dat klinkt lekker, Levi
Hij was niet lekker

Smaak aardbei-abrikoos en hij was mierzoet.

Morgen maar weer lekker roggebrood met kaas meenemen.
***Levi was here***
pi_56384057
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 13:00 schreef teigan het volgende:
ik had tomatenpompoensoep bij de lunch... Leek mij lekkerder dan asperge-crème..
Oeh, dat klinkt dan wel weer lekker! Beide trouwens! Al denk ik dat jouw keuze gezonder was
  dinsdag 29 januari 2008 @ 13:33:03 #134
35189 Troel
scherp en bot
pi_56384489
quote:
*rent binnen*
*rondedansje doet*
Dat was zeker dat tentamen waarvan je dacht dat je het niet goed gemaakt had

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56385620
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 13:17 schreef freecell het volgende:

[..]

Oeh, dat klinkt dan wel weer lekker! Beide trouwens! Al denk ik dat jouw keuze gezonder was
bij de aspergecrème stond dan weer geen crème fraiche die je erin kon doen...
pi_56387324
Zo, lekker mandarijntjes gesnoept
Nog een uurtje typen en dan is het wel weer genoeg voor vandaag.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 15:36:55 #137
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_56387573
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 15:26 schreef omearos het volgende:
Zo, lekker mandarijntjes gesnoept
Nog een uurtje typen en dan is het wel weer genoeg voor vandaag.
Ik heb net een sultana hartig gesnoept, mjum
Morgen tentamen, dus probeer me hard te concentreren, maar het wil gewoon niet lukken... balen is dat... Wat ben jij aan het typen als ik vragen mag?
pi_56387721
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 15:36 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Ik heb net een sultana hartig gesnoept, mjum
Morgen tentamen, dus probeer me hard te concentreren, maar het wil gewoon niet lukken... balen is dat... Wat ben jij aan het typen als ik vragen mag?
Tijdens het leren probeer ik ook altijd zo ver mogelijk van mijn computer vandaan te zijn
Ik ben het eindverslag van mijn bacheloropdracht aan het typen. De deadline is half februari, maar omdat volgende week colleges beginnen die ik wil volgen probeer ik het verslag deze week af te ronden.

Succes met leren
  dinsdag 29 januari 2008 @ 15:56:03 #139
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_56388048
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 15:43 schreef omearos het volgende:

[..]

Tijdens het leren probeer ik ook altijd zo ver mogelijk van mijn computer vandaan te zijn
Ik ben het eindverslag van mijn bacheloropdracht aan het typen. De deadline is half februari, maar omdat volgende week colleges beginnen die ik wil volgen probeer ik het verslag deze week af te ronden.

Succes met leren
Dankje

Ik normaal ook, maar ben een "puntenlijst" aan het maken, ik moet een aantal ethische stromingen enzo leren en dan is het prettig om zo'n overzichtje op papier te hebben

Waar gaat je scriptie over (of, wat studeer je?). Succes in ieder geval!!
pi_56388658
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 15:56 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Dankje

Ik normaal ook, maar ben een "puntenlijst" aan het maken, ik moet een aantal ethische stromingen enzo leren en dan is het prettig om zo'n overzichtje op papier te hebben

Waar gaat je scriptie over (of, wat studeer je?). Succes in ieder geval!!
Ik studeer werktuigbouwkunde / industrieel ontwerpen
  dinsdag 29 januari 2008 @ 19:39:39 #141
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_56393263
zoo mijn eten is erin gebleven en ik moet zeggen dat ik me wel beter voel in vergelijking met gisteren... gelukkig maar.
heb kast van vriendlief opgeruimd... was wel eens een keertje nodig en hij kwam er zelf steeds niet aan toe.

vanavond nog ff een appeltje denk ik..

heb net spinazie gegeten met zo'n nieuw visstick (uit de oven ) combino, en pijnboompitjes...
was wel lekker eigenlijk.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 20:05:18 #142
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_56393885
Ah, lekker een pagina met goed nieuws

Oh, YPPY jij hebt dat dus ook, ik had er helemaal overheen gelezen...
Nou ja, ik kon het vanmorgen toch niet laten...... 2 kg Whaaah, in 3 week met alleen meer bewegen en ietjes minder snoepen...
Alle goede komt langzaam, niet?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_56394615
Ik wou even laten weten dat ik niks te melden had.

Stiekeme TVP
Sanity is (not) statistical
pi_56398309
Laatste tijd eet ik nauwelijks en val niet eens af, ben zelfs iets aangekomen weeg nu 86.5. Ben weer begonnen met fitnessen denk dat mijn stofwisseling nu vrij traag is geworden.
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
pi_56398675
quote:
Op maandag 28 januari 2008 23:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik ben nu 3 weken meer aan het bewegen en hopenlijk wat bewuster eten maar ik durf me niet te wegen
Maaarrrrrrrrrrrrrr ik ken nu heel veel straatnamen meer in onze durpke
Toen ik t topic opende, dacht ik nog: ik moet tegen uniekhoorn zeggen dat ze haar stemming niet moet laten afhangen van de weegschaal en dat ze reden heeft om trots op zichzelf te zijn.... Langzaam je levensstijl veranderen is moeilijk, maar oh zo goed voor je. En stoppen met aankomen is dan al een heel goed resultaat na 3 weken!

Maar nu zie ik dit:
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 20:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Ah, lekker een pagina met goed nieuws

Oh, YPPY jij hebt dat dus ook, ik had er helemaal overheen gelezen...
Nou ja, ik kon het vanmorgen toch niet laten...... 2 kg Whaaah, in 3 week met alleen meer bewegen en ietjes minder snoepen...
Alle goede komt langzaam, niet?
En dat is natuurlijk nog veel leuker
pi_56398968
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 12:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
De laatste dagen ging trouwens goed qua gezond eten. Vanochtend ook weer braaf oefeningen gedaan Ben erg benieuwd of ik er wat af heb aan het einde van de week, dat motiveert altijd zo lekker
... En dat geldt ook voor jou. Laat je stemming niet beinvloeden als je niet bent afgevallen! Gezond eten en oefeningen betekent ook betere nachtrust, beter werkende darmen, een strakker lijf, een beter humeur, etc. En dat zijn ook goede resultaten!
Uiteindelijk ga je heus wel een keer afvallen Raak niet ontmoedigd als dat niet direct lukt!

Maar stiekem hopen we natuurlijk van wel
pi_56399216
ja, het is een feit!

Faithy is officieel unbanned
Doei.
pi_56399466
Zo, ik ben bijgetrokken. Ik heb de laatste chocolaatjes opgemaakt vandaag, na op m'n werk een probleem gehad te hebben met een klant die dreigde mij buiten iets aan te doen omdat we een half jaar geleden de politie hebben gebeld omdat ie had gesloten. Ik ben niet bang voor die sukkel, een trillerig alcoholistje van 1.70, maar ik kan daar zo boos en chagrijnig van worden. Wat een verschrikkelijke eikel.
Sanity is (not) statistical
pi_56402797
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 23:25 schreef Faithy het volgende:
ja, het is een feit!

Faithy is officieel unbanned
***Levi was here***
pi_56402829
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 23:35 schreef Maeghan het volgende:
Zo, ik ben bijgetrokken. Ik heb de laatste chocolaatjes opgemaakt vandaag, na op m'n werk een probleem gehad te hebben met een klant die dreigde mij buiten iets aan te doen omdat we een half jaar geleden de politie hebben gebeld omdat ie had gesloten. Ik ben niet bang voor die sukkel, een trillerig alcoholistje van 1.70, maar ik kan daar zo boos en chagrijnig van worden. Wat een verschrikkelijke eikel.
Getver, wat een eikel. Snap nooit veel van de gedachtengang van dat soort mensen. Als je iets fout doet en gepakt wordt, is dat toch je eigen schuld, wat is dan het nut van een ander bedreigen? Naja, ik ben gewoon te gewoon om zulke mensen te begrijpen. Sterkte ermee!
***Levi was here***
pi_56402831
heyla hola

goedemorgen

wou zeggen 'weer een fris weekje', maar het is alweer woensdag!
Dus...

gisteren druk dagje gehad, veel gedaan, vooral veel gelopen, en lekker uit eten geweest
Ja doei.
pi_56403241
goeiemorgen!
ik heb de komende drie dagen het wat drukker, ik ga even invallen, dus ik mag weer studenten begeleiden..

Gelukkig zijn deze al iets meer ervaren, dus ben ik niet de hele dag aan het rennen..
pi_56403336
Leuk om weer even wat anders te doen Teigan!

Ik hang al de hele week op een historisch laag gewicht. Dat is best tof. Ondanks dat het van mij best nog historisch lager mag.
pi_56403396
Mijn gewicht daalt weer een beetje. Nog maar 7 ons boven mijn laagste dieetclub-gewicht.
Nu ik weer braaf hardloop zal het nog wel even blijven dalen, hoop ik. Iedere ons die ik niet mee hoef te sjouwen is weer meegenomen.
***Levi was here***
pi_56403433
Klinkt goed Teigan

Goed bezig Liejannuh

Vanmiddag weer lekker steps. Sporten wordt steeds leuker
pi_56403926
mijn gewicht daalt dus deze week helemaal niet...
Nou doen mijn darmen ook raar, dus misschien is dat wel de oorzaak, maar het voelt soms wel vervelend..
Ik zal deze maand wel geen update naar beneden kunnen geven, maar meer dan een halve kilo zal het ook niet schelen..
pi_56403982
Teigan: ik ben vaak zelfs een kilootje zwaarder als ik last heb van mijn darmen. Zou me er dus geen zorgen om maken.
***Levi was here***
pi_56404500
Vorige week woog ik 91,7 en nu weer 93,3

De afgelopen dagen heeft mij geen goed gedaan. Ik zit niet lekker in mijn vel. Ben al dagen niet meer 'af' geweest. Bah.
pi_56404567
het helpt als je niet meteen je kut gaat voelen over elke gram die je even schommelt...
Doei.
pi_56404669
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 10:38 schreef ymme het volgende:

De afgelopen dagen heeft mij geen goed gedaan. Ik zit niet lekker in mijn vel. Ben al dagen niet meer 'af' geweest. Bah.
En dat ondanks Herbalife???
Jemig, heb je geen geweldige tips voor de stoelgang dan van Herbalife?
pi_56404724
ik wilde niet over Herbalife beginnen
Doei.
pi_56404740
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 10:38 schreef ymme het volgende:

Pruimen eten, vezels eten, eventueel bij de apotheek van die zakjes met vezelpoederdinges halen...
Verder: veel bewegen en heel veel drinken.
***Levi was here***
pi_56404988
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 10:49 schreef Faithy het volgende:
ik wilde niet over Herbalife beginnen
Volgens mij is Ymme zelf nu niet aan de Herbalife... toch?
***Levi was here***
pi_56405015
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 10:59 schreef Levitation het volgende:

[..]

Volgens mij is Ymme zelf nu niet aan de Herbalife... toch?
ze kreeg toch korting als ze het ging verkopen? en dan zou ze het gaan doen

toch?
Doei.
pi_56405070
Ymme, enlighten us!
***Levi was here***
  woensdag 30 januari 2008 @ 11:05:01 #166
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_56405132
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 10:41 schreef Faithy het volgende:
het helpt als je niet meteen je kut gaat voelen over elke gram die je even schommelt...
idd dan voelde ik me vaak kut

Gister ineens een kilo zwaarder terwijl ik minder sondevoeding krijg . Nu was ik weer 3 ons lichter. En meot volgende weke ongesteld worden daar zal het wel aan liggen
pi_56405221
Bubsel, ik denk dat jouw lichaam sowieso nogal in de war is na alles wat er de afgelopen tijd is gebeurd. Zou de weegschaal voorlopig niet al te serieus nemen. Als het uiteindelijk maar beetje bij beetje daalt...
***Levi was here***
  woensdag 30 januari 2008 @ 11:15:12 #168
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_56405375
idd klopt ook ben al blij dat ik kan eten en drinken
pi_56405486
dat is inderdaad geweldig nieuws :
Doei.
pi_56405930
Ik heb zo'n trek in mijn roggebrood met kaas... alleen is het pas kwart voor twaaf en moet ik van mezelf nog zeker een half uur wachten. Het leven is hard.
***Levi was here***
pi_56405949
Ik las trouwens ergens dat gedroogde pruimen helemaal niet laxerend werken..

Maar ik weet niet meer waar het nou stond...
  woensdag 30 januari 2008 @ 11:43:32 #172
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_56405955
@bubseltje, dat is inderdaad een heel goed teken bubseltje fijn voor je.

@Ymme: ik heb het verhaal niet meegekregen , maar je doet herbalife? en is dat met shakes enzo?

@ Liejannuh; netjes hoor, je laagste gewicht! mag ik vragen hoeveel dat is en wat je streef is?

@ Levi; jij gaat ook hard de goede kant op dus? ik zit zelf nu nog 5 kg boven mijn allerlaagste dieetclubgewicht...
(moet daarbij zeggen dat dat allerlaagste gewicht misschien 1 keer op mijn weegschaal voorbij is gekomen )

heb helaas maandag niet kunnen trainen.. (had late dienst) en aankomende zaterdag hebben we geen competitie (en heb ik ook late dienst).. dus een week lang geen volleybal helemaal niet leuk! eigenlijk moet ik dus deze week maar eens ff weer op de crosstrainer gaan.
pi_56405991
Nee ik ben nog niet aan de herbalife. Na de carnaval pas.

En ik voel me niet kut door die kilo's.. Maar door alles wat er afgelopen weken gebeurt is.
pi_56406041
waarom pas na de carnaval dan?

waarom uitstellen

weet je, je moet érgens een besluit nemen dat je 'iets' gaat doen.. wat met afvallen te maken heeft.. zeg maar..
en er is altijd wel iets aan te wijzen om daarna te beginnen omdat 'het dan toch niet gaat werken' ofzo..

juist de carnaval dan gezond doorkomen lijkt me een goede start, maar wie ben ik
Doei.
  woensdag 30 januari 2008 @ 11:48:13 #175
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_56406060
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 11:44 schreef ymme het volgende:
Nee ik ben nog niet aan de herbalife. Na de carnaval pas.

En ik voel me niet kut door die kilo's.. Maar door alles wat er afgelopen weken gebeurt is.
ja dat kan ik me voorstellen

maar herbalife is dat met shakes? en mag je daarnaast nog andere dingen eten enzo?
en eerst maar genieten van carnaval dan
pi_56406120
en verder uiteraard sterkte enzo ymme met de andere nare dingen
Doei.
pi_56406135
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 11:43 schreef teigan het volgende:

Bij mij werkt 't, althans gewelde pruimen werken enorm op mijn darmen.
***Levi was here***
pi_56406190
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 11:47 schreef Faithy het volgende:
waarom pas na de carnaval dan?

waarom uitstellen

weet je, je moet érgens een besluit nemen dat je 'iets' gaat doen.. wat met afvallen te maken heeft.. zeg maar..
en er is altijd wel iets aan te wijzen om daarna te beginnen omdat 'het dan toch niet gaat werken' ofzo..

juist de carnaval dan gezond doorkomen lijkt me een goede start, maar wie ben ik
Omdat ik vorige week 1,3 kilo ofzo was afgevallen. Door gezond te eten. Ik weet dat herbalife niet mijn patroon verandert, maar voor mij gewoon ff makkelijk is. Omdat ik geen broodeter ben enzo.

Ik weet dat ik het ook zonder herbalife kan. Maar het is gewoon voor een makkelijker weg kiezen af en toe
pi_56406208
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 11:43 schreef teigan het volgende:

Iemand in het slank-topic had een stuk hierver gepost, zal zo ff zoeken of ik het kan vinden.

Stonden meer nuttige dingen in, sowieso de toon van zelf nadenken over je eten was leerzaam.

Edit:
hier werd het gepost in het slank-topic en daarin wordt hier naar gelinkt voor het hele artikel
pi_56406226
dat was niet mijn vraag, maar hoe dan ook, succes dan maar
Doei.
pi_56406921
woeiii, net even mezelf gewogen, omdat veel van mijn broeken toch niet echt meer passen (ze zakken af ) en ik ben nu onder de 90 kilo 89,3
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_56406989
gefeliciteerd
Doei.
pi_56407474
Gaaf, GB Echt fijn voor je!

Weet iemand hier wat de gevolgen zijn van een jodiumtekort? Vroeg ik me zo ineens af... Omdat in NL jodium wordt toegevoegd aan brood en ik zelden brood eet, vraag ik me af of ik wel genoeg binnenkrijg.
Waar kun je het nog meer uithalen?
pi_56407521
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 12:50 schreef ColdFeet het volgende:

Weet iemand hier wat de gevolgen zijn van een jodiumtekort? Vroeg ik me zo ineens af... Omdat in NL jodium wordt toegevoegd aan brood en ik zelden brood eet, vraag ik me af of ik wel genoeg binnenkrijg.
Zout toch? (d'r staat tenminste altijd op : verrijkt met jodium) Vroeger was er ook zo'n hype dat je jodiumpillen in huis moest hebben in het geval er een atoomaanval zou komen, het had iets met je schildklier van doen geloof ik........
pi_56407528
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 12:50 schreef ColdFeet het volgende:

zeevis, en sommige soorten zout
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_56407553
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 12:52 schreef conleche het volgende:

[..]

Zout toch? (d'r staat tenminste altijd op : verrijkt met jodium) Vroeger was er ook zo'n hype dat je jodiumpillen in huis moest hebben in het geval er een atoomaanval zou komen, het had iets met je schildklier van doen geloof ik........
Ja, en je moest in de trapkast gaan zitten, want dáár was je veilig.
***Levi was here***
pi_56407588
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 12:52 schreef conleche het volgende:

[..]

Maar of dat nou zo gezond is... Dan moet je wel stevig aan het zout, of niet? Bestaat er niet gewoon een voedingssuplement dat mij gaat voorzien van voldoende jodium?

Zeevis wist ik, MM, thanks. Maar dat eet ik misschien eens per week, want Mr CF is niet echt een liefhebber... Zonde, hè
pi_56407704
Coldfeet, hier heb je misschien wel wat aan±

http://www.voedingscentru(...)elementen/jodium.htm
pi_56407779
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 12:55 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Maar of dat nou zo gezond is... Dan moet je wel stevig aan het zout, of niet? Bestaat er niet gewoon een voedingssuplement dat mij gaat voorzien van voldoende jodium?

Zeevis wist ik, MM, thanks. Maar dat eet ik misschien eens per week, want Mr CF is niet echt een liefhebber... Zonde, hè
Je kan ook altijd multivitamine en -mineralen pilletjes gaan eten.
Als je echt een fors tekort zou hebben, zou je hypothyriood kunnen worden. Daarbij wordt je traag, kouwelijk, dikker, vergeetachtig en kan je obstipatie krijgen. Weet niet hoeveel brood enzo je moet eten om voldoende binnen te krigjen.
In de eetmeter staat het niet uitgespecificeerd geloof ik, jammer eigenlijk.
Het mooi kotsende meisje.
pi_56407782
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 12:53 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ja, en je moest in de trapkast gaan zitten, want dáár was je veilig.
Jammer dat ik op de begane grond woon, zonder trap en dus trapkast. Nu ben ik verloren
pi_56407986
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 13:04 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Je kan ook altijd multivitamine en -mineralen pilletjes gaan eten.
Als je echt een fors tekort zou hebben, zou je hypothyriood kunnen worden. Daarbij wordt je traag, kouwelijk, dikker, vergeetachtig en kan je obstipatie krijgen. Weet niet hoeveel brood enzo je moet eten om voldoende binnen te krigjen.
In de eetmeter staat het niet uitgespecificeerd geloof ik, jammer eigenlijk.
Volgens mij moet je een boterhammetje of 4 per dag eten...
Voor nu: traag, check. Dikker, check. Vergeetachtig, check.

Van pure schrik maar even drie boterhammetjes gehaald in de kantine. Maar eigenlijk hou ik niet van brood.

Teigan, thanks, dat is heldere info!
pi_56408056
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 13:05 schreef conleche het volgende:

[..]

Jammer dat ik op de begane grond woon, zonder trap en dus trapkast. Nu ben ik verloren
kelder en anders vlucht je eerst naar de buren (overleven doe je het toch niet )
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_56408201
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 13:20 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

kelder en anders vlucht je eerst naar de buren (overleven doe je het toch niet )
Het enige doel van de voorlichting die destijds over een kernaanval gegeven werd was ook het voorkomen van massa hysterie. Overleven doe je het inderdaad toch niet.
***Levi was here***
pi_56408205
lekker thuis

nu twee kleine afbakbroodjes eten en dan vanmiddag samen hardlopen

heb honger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja doei.
  † In Memoriam † woensdag 30 januari 2008 @ 14:03:38 #195
43556 miss_dynastie
pi_56408942
We zijn gister een eind gaan wandelen en hebben daarbij het mobieltje bij laten houden wat we precies deden. Topsnelheid was 15 km/ uur, maar dat was uiteraard wel bergafwaarts
pi_56410447
steps gaat niet door Ik ga zo nog maar gewoon een stukje fietsen, ga ik vandaag wel de stad in ipv morgenavond (is ook veel rustiger nu )
pi_56411295
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 14:03 schreef miss_dynastie het volgende:
We zijn gister een eind gaan wandelen en hebben daarbij het mobieltje bij laten houden wat we precies deden. Topsnelheid was 15 km/ uur, maar dat was uiteraard wel bergafwaarts
Kan een telefoon bijhouden met wat voor een snelheid je aan het wandelen bent ja

Mijn vriend heeft sinds vandaag de nokia n95. HIerop zit navigatie, deze zou dat ook wel kunnen, maar de hoe of wat? Wij zijn echte leken daarin
pi_56411310
ben ineens beetje ziekig geworden..

ben knalrood en heb 't koud, terwijl ik gloei.. maar wil wel hardlopen... zo eerst maar even naar de supermarkt, en daarna een evt. kort rondje
Ja doei.
pi_56411351
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 15:45 schreef motorbloempje het volgende:
ben ineens beetje ziekig geworden..

ben knalrood en heb 't koud, terwijl ik gloei.. maar wil wel hardlopen... zo eerst maar even naar de supermarkt, en daarna een evt. kort rondje
als je koorts hebt kan je beter niet gaan hardlopen.
pi_56411416
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 15:47 schreef octopussy het volgende:

[..]

als je koorts hebt kan je beter niet gaan hardlopen.
Iznie goei voor je hart, nee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')