ColdFeet is een wijs mens.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:16 schreef YPPY het volgende:
Altijd handig als je taxichauffeur wilt worden uniekhoorn.Als je weer nieuwe broeken moet gaan kopen omdat de andere steeds afzakken, ga je vast weer op de weegschaal staan.
![]()
Je hebt gelijk ColdFeet. Voorlopig blijft die weegschaal lekker onder de kast staan.
Wow!! Jij gaat ook ineens weer goed !quote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:36 schreef omearos het volgende:
Ik woog vanmorgen 86,1Ondanks verjaardag afgelopen weekend waarbij ik niet echt had opgelet
![]()
En volgende week begint het nieuwe blok voor groepslessen, en ik ben ingeloot voor beide lessen die ik wil volgenIk ga dan steps en poweryoga doen
Mijn ontbijt bestond 2,5 uur geleden uit 2 boterhammen met halvajam.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:39 schreef ymme het volgende:
Goede morgen, mijn ontbijt bestaat uit rijstenpap
ow ja, ik mag donderdag weerquote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:12 schreef freecell het volgende:
Vandaag zal dieettechnisch wel zeer verantwoord worden, mijn beugel is weer aangespannen en ze hebben een behoorlijk strak elastiek tussen mijn voortanden gezet. Ze maartegen bijten voorlopig.
Als lunch maar kwark dan vandaagEn vanavond chili con carne.
* Isabeau doet rondedansje vrolijk meequote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:30 schreef miss_dynastie het volgende:
*rent binnen*
Ik had een 9,5 voor mijn tentamen![]()
![]()
![]()
![]()
*rondedansje doet*
bedankt Isaquote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:29 schreef Isabeau het volgende:
Beterschap Beessie-JenEn zondag zijn we naar De Smelt geweest
![]()
danst ook ff meequote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:30 schreef miss_dynastie het volgende:
*rent binnen*
![]()
![]()
![]()
*rondedansje doet*
nou in elk geval bedankt voor het aanbod, maar denk dat het wel gaat lukken, woon maar iets van 2-3 straten vanaf de supermarkt (in de wielewaal). Dus ik stap in de auto, en ben binnen een kwartiertje weer thuis vermoed ik.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:30 schreef Isabeau het volgende:
2,5 kilo in twee weken, wat goed zeg, Beessie-Jen! Ziek maar lekker uitEn als ik een boodschapje voor je kan doen dan gil je maar.
Een rondedansje op zijn tijd is goed voor de lijn!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
* Isabeau doet rondedansje vrolijk mee![]()
![]()
op gewicht blijven is soms ook al een hele prestatie, en misschien heeft je lijf even nodig om te beseffen dat het toch zijn vetvoorraad moet gaan verbranden.....quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Een rondedansje op zijn tijd is goed voor de lijn!
Ik val nog steeds amper af, maar het lukt me nog wel om mezelf te motiveren om verder te gaanAfvallen komt vanzelf! Sprak zij hoopvol....
Ben even heel nieuwsgierig wat je gehoord hebt? Ik ga toevallig soep met een salade eten, dus ook een warm elementquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:38 schreef Isabeau het volgende:
Hopenlijk knap je een beetje op van wat eten
En ik heb nu te vaak iets over warme dingetjes gelezen dat ik ook maar een warme lunch ga maken
Hij was niet lekkerquote:
Oeh, dat klinkt dan wel weer lekker! Beide trouwens! Al denk ik dat jouw keuze gezonder wasquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:00 schreef teigan het volgende:
ik had tomatenpompoensoep bij de lunch... Leek mij lekkerder dan asperge-crème..
Dat was zeker dat tentamen waarvan je dacht dat je het niet goed gemaakt hadquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:30 schreef miss_dynastie het volgende:
*rent binnen*
![]()
![]()
![]()
*rondedansje doet*
bij de aspergecrème stond dan weer geen crème fraiche die je erin kon doen...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:17 schreef freecell het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt dan wel weer lekker! Beide trouwens! Al denk ik dat jouw keuze gezonder was
Ik heb net een sultana hartig gesnoept, mjumquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:26 schreef omearos het volgende:
Zo, lekker mandarijntjes gesnoept![]()
Nog een uurtje typen en dan is het wel weer genoeg voor vandaag.
Tijdens het leren probeer ik ook altijd zo ver mogelijk van mijn computer vandaan te zijnquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb net een sultana hartig gesnoept, mjum![]()
Morgen tentamen, dus probeer me hard te concentreren, maar het wil gewoon niet lukken... balen is dat... Wat ben jij aan het typen als ik vragen mag?
Dankjequote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:43 schreef omearos het volgende:
[..]
Tijdens het leren probeer ik ook altijd zo ver mogelijk van mijn computer vandaan te zijn
Ik ben het eindverslag van mijn bacheloropdracht aan het typen. De deadline is half februari, maar omdat volgende week colleges beginnen die ik wil volgen probeer ik het verslag deze week af te ronden.
Succes met leren
Ik studeer werktuigbouwkunde / industrieel ontwerpenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dankje
Ik normaal ook, maar ben een "puntenlijst" aan het maken, ik moet een aantal ethische stromingen enzo leren en dan is het prettig om zo'n overzichtje op papier te hebben
Waar gaat je scriptie over (of, wat studeer je?). Succes in ieder geval!!
Toen ik t topic opende, dacht ik nog: ik moet tegen uniekhoorn zeggen dat ze haar stemming niet moet laten afhangen van de weegschaal en dat ze reden heeft om trots op zichzelf te zijn.... Langzaam je levensstijl veranderen is moeilijk, maar oh zo goed voor je. En stoppen met aankomen is dan al een heel goed resultaat na 3 weken!quote:Op maandag 28 januari 2008 23:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik ben nu 3 weken meer aan het bewegen en hopenlijk wat bewuster eten maar ik durf me niet te wegen![]()
Maaarrrrrrrrrrrrrr ik ken nu heel veel straatnamen meer in onze durpke
En dat is natuurlijk nog veel leukerquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Ah, lekker een pagina met goed nieuws
Oh, YPPY jij hebt dat dus ook, ik had er helemaal overheen gelezen...
Nou ja, ik kon het vanmorgen toch niet laten...... 2 kgWhaaah, in 3 week met alleen meer bewegen en ietjes minder snoepen...
Alle goede komt langzaam, niet?
... En dat geldt ook voor jou. Laat je stemming niet beinvloeden als je niet bent afgevallen! Gezond eten en oefeningen betekent ook betere nachtrust, beter werkende darmen, een strakker lijf, een beter humeur, etc. En dat zijn ook goede resultaten!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
De laatste dagen ging trouwens goed qua gezond eten. Vanochtend ook weer braaf oefeningen gedaanBen erg benieuwd of ik er wat af heb aan het einde van de week, dat motiveert altijd zo lekker
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:25 schreef Faithy het volgende:
ja, het is een feit!
Faithy is officieel unbanned![]()
Getver, wat een eikel.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:35 schreef Maeghan het volgende:
Zo, ik ben bijgetrokken. Ik heb de laatste chocolaatjes opgemaakt vandaag, na op m'n werk een probleem gehad te hebben met een klant die dreigde mij buiten iets aan te doen omdat we een half jaar geleden de politie hebben gebeld omdat ie had gesloten. Ik ben niet bang voor die sukkel, een trillerig alcoholistje van 1.70, maar ik kan daar zo boos en chagrijnig van worden. Wat een verschrikkelijke eikel.
En dat ondanks Herbalife???quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:38 schreef ymme het volgende:
Vorige week woog ik 91,7 en nu weer 93,3
De afgelopen dagen heeft mij geen goed gedaan. Ik zit niet lekker in mijn vel. Ben al dagen niet meer 'af' geweest. Bah.
Pruimen eten, vezels eten, eventueel bij de apotheek van die zakjes met vezelpoederdinges halen...quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:38 schreef ymme het volgende:
Vorige week woog ik 91,7 en nu weer 93,3
De afgelopen dagen heeft mij geen goed gedaan. Ik zit niet lekker in mijn vel. Ben al dagen niet meer 'af' geweest. Bah.
Volgens mij is Ymme zelf nu niet aan de Herbalife... toch?quote:
ze kreeg toch korting als ze het ging verkopen?quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:59 schreef Levitation het volgende:
[..]
Volgens mij is Ymme zelf nu niet aan de Herbalife... toch?
idd dan voelde ik me vaak kutquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:41 schreef Faithy het volgende:
het helpt als je niet meteen je kut gaat voelen over elke gram die je even schommelt...
ja dat kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 30 januari 2008 11:44 schreef ymme het volgende:
Nee ik ben nog niet aan de herbalife. Na de carnaval pas.
En ik voel me niet kut door die kilo's.. Maar door alles wat er afgelopen weken gebeurt is.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:43 schreef teigan het volgende:
Ik las trouwens ergens dat gedroogde pruimen helemaal niet laxerend werken..
Maar ik weet niet meer waar het nou stond...
Omdat ik vorige week 1,3 kilo ofzo was afgevallen. Door gezond te eten. Ik weet dat herbalife niet mijn patroon verandert, maar voor mij gewoon ff makkelijk is. Omdat ik geen broodeter ben enzo.quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:47 schreef Faithy het volgende:
waarom pas na de carnaval dan?
waarom uitstellen![]()
![]()
weet je, je moet érgens een besluit nemen dat je 'iets' gaat doen.. wat met afvallen te maken heeft.. zeg maar..
en er is altijd wel iets aan te wijzen om daarna te beginnen omdat 'het dan toch niet gaat werken' ofzo..
juist de carnaval dan gezond doorkomen lijkt me een goede start, maar wie ben ik![]()
Iemand in het slank-topic had een stuk hierver gepost, zal zo ff zoeken of ik het kan vinden.quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:43 schreef teigan het volgende:
Ik las trouwens ergens dat gedroogde pruimen helemaal niet laxerend werken..
Maar ik weet niet meer waar het nou stond...
Zout toch? (d'r staat tenminste altijd op : verrijkt met jodium) Vroeger was er ook zo'n hype dat je jodiumpillen in huis moest hebben in het geval er een atoomaanval zou komen, het had iets met je schildklier van doen geloof ik........quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:50 schreef ColdFeet het volgende:
Gaaf, GBEcht fijn voor je!
Weet iemand hier wat de gevolgen zijn van een jodiumtekort? Vroeg ik me zo ineens af... Omdat in NL jodium wordt toegevoegd aan brood en ik zelden brood eet, vraag ik me af of ik wel genoeg binnenkrijg.
Waar kun je het nog meer uithalen?
zeevis, en sommige soorten zoutquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:50 schreef ColdFeet het volgende:
Gaaf, GBEcht fijn voor je!
Weet iemand hier wat de gevolgen zijn van een jodiumtekort? Vroeg ik me zo ineens af... Omdat in NL jodium wordt toegevoegd aan brood en ik zelden brood eet, vraag ik me af of ik wel genoeg binnenkrijg.
Waar kun je het nog meer uithalen?
Ja, en je moest in de trapkast gaan zitten, want dáár was je veilig.quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:52 schreef conleche het volgende:
[..]
Zout toch? (d'r staat tenminste altijd op : verrijkt met jodium) Vroeger was er ook zo'n hype dat je jodiumpillen in huis moest hebben in het geval er een atoomaanval zou komen, het had iets met je schildklier van doen geloof ik........
Maar of dat nou zo gezond is... Dan moet je wel stevig aan het zout, of niet? Bestaat er niet gewoon een voedingssuplement dat mij gaat voorzien van voldoende jodium?quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:52 schreef conleche het volgende:
[..]
Zout toch? (d'r staat tenminste altijd op : verrijkt met jodium) Vroeger was er ook zo'n hype dat je jodiumpillen in huis moest hebben in het geval er een atoomaanval zou komen, het had iets met je schildklier van doen geloof ik........
Je kan ook altijd multivitamine en -mineralen pilletjes gaan eten.quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar of dat nou zo gezond is... Dan moet je wel stevig aan het zout, of niet? Bestaat er niet gewoon een voedingssuplement dat mij gaat voorzien van voldoende jodium?
Zeevis wist ik, MM, thanks. Maar dat eet ik misschien eens per week, want Mr CF is niet echt een liefhebber... Zonde, hè
Jammer dat ik op de begane grond woon, zonder trap en dus trapkast. Nu ben ik verlorenquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:53 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ja, en je moest in de trapkast gaan zitten, want dáár was je veilig.![]()
Volgens mij moet je een boterhammetje of 4 per dag eten...quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:04 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Je kan ook altijd multivitamine en -mineralen pilletjes gaan eten.
Als je echt een fors tekort zou hebben, zou je hypothyriood kunnen worden. Daarbij wordt je traag, kouwelijk, dikker, vergeetachtig en kan je obstipatie krijgen. Weet niet hoeveel brood enzo je moet eten om voldoende binnen te krigjen.
In de eetmeter staat het niet uitgespecificeerd geloof ik, jammer eigenlijk.
kelderquote:Op woensdag 30 januari 2008 13:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Jammer dat ik op de begane grond woon, zonder trap en dus trapkast. Nu ben ik verloren
Het enige doel van de voorlichting die destijds over een kernaanval gegeven werd was ook het voorkomen van massa hysterie. Overleven doe je het inderdaad toch niet.quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:20 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
kelderen anders vlucht je eerst naar de buren (overleven doe je het toch niet
)
Kan een telefoon bijhouden met wat voor een snelheid je aan het wandelen bent jaquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:03 schreef miss_dynastie het volgende:
We zijn gister een eind gaan wandelen en hebben daarbij het mobieltje bij laten houden wat we precies deden. Topsnelheid was 15 km/ uur, maar dat was uiteraard wel bergafwaarts![]()
als je koorts hebt kan je beter niet gaan hardlopen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:45 schreef motorbloempje het volgende:
ben ineens beetje ziekig geworden..
ben knalrooden heb 't koud, terwijl ik gloei.. maar wil wel hardlopen... zo eerst maar even naar de supermarkt, en daarna een evt. kort rondje
Iznie goei voor je hart, nee.quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:47 schreef octopussy het volgende:
[..]
als je koorts hebt kan je beter niet gaan hardlopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |