ColdFeet is een wijs mens.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:16 schreef YPPY het volgende:
Altijd handig als je taxichauffeur wilt worden uniekhoorn.Als je weer nieuwe broeken moet gaan kopen omdat de andere steeds afzakken, ga je vast weer op de weegschaal staan.
![]()
Je hebt gelijk ColdFeet. Voorlopig blijft die weegschaal lekker onder de kast staan.
Wow!! Jij gaat ook ineens weer goed !quote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:36 schreef omearos het volgende:
Ik woog vanmorgen 86,1Ondanks verjaardag afgelopen weekend waarbij ik niet echt had opgelet
![]()
En volgende week begint het nieuwe blok voor groepslessen, en ik ben ingeloot voor beide lessen die ik wil volgenIk ga dan steps en poweryoga doen
Mijn ontbijt bestond 2,5 uur geleden uit 2 boterhammen met halvajam.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:39 schreef ymme het volgende:
Goede morgen, mijn ontbijt bestaat uit rijstenpap
ow ja, ik mag donderdag weerquote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:12 schreef freecell het volgende:
Vandaag zal dieettechnisch wel zeer verantwoord worden, mijn beugel is weer aangespannen en ze hebben een behoorlijk strak elastiek tussen mijn voortanden gezet. Ze maartegen bijten voorlopig.
Als lunch maar kwark dan vandaagEn vanavond chili con carne.
* Isabeau doet rondedansje vrolijk meequote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:30 schreef miss_dynastie het volgende:
*rent binnen*
Ik had een 9,5 voor mijn tentamen![]()
![]()
![]()
![]()
*rondedansje doet*
bedankt Isaquote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:29 schreef Isabeau het volgende:
Beterschap Beessie-JenEn zondag zijn we naar De Smelt geweest
![]()
danst ook ff meequote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:30 schreef miss_dynastie het volgende:
*rent binnen*
Ik had een 9,5 voor mijn tentamen![]()
![]()
![]()
![]()
*rondedansje doet*
nou in elk geval bedankt voor het aanbod, maar denk dat het wel gaat lukken, woon maar iets van 2-3 straten vanaf de supermarkt (in de wielewaal). Dus ik stap in de auto, en ben binnen een kwartiertje weer thuis vermoed ik.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:30 schreef Isabeau het volgende:
2,5 kilo in twee weken, wat goed zeg, Beessie-Jen! Ziek maar lekker uitEn als ik een boodschapje voor je kan doen dan gil je maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |