abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56402831
heyla hola

goedemorgen

wou zeggen 'weer een fris weekje', maar het is alweer woensdag!
Dus...

gisteren druk dagje gehad, veel gedaan, vooral veel gelopen, en lekker uit eten geweest
Ja doei.
pi_56403241
goeiemorgen!
ik heb de komende drie dagen het wat drukker, ik ga even invallen, dus ik mag weer studenten begeleiden..

Gelukkig zijn deze al iets meer ervaren, dus ben ik niet de hele dag aan het rennen..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_56403336
Leuk om weer even wat anders te doen Teigan!

Ik hang al de hele week op een historisch laag gewicht. Dat is best tof. Ondanks dat het van mij best nog historisch lager mag.
pi_56403396
Mijn gewicht daalt weer een beetje. Nog maar 7 ons boven mijn laagste dieetclub-gewicht.
Nu ik weer braaf hardloop zal het nog wel even blijven dalen, hoop ik. Iedere ons die ik niet mee hoef te sjouwen is weer meegenomen.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_56403433
Klinkt goed Teigan

Goed bezig Liejannuh

Vanmiddag weer lekker steps. Sporten wordt steeds leuker
pi_56403926
mijn gewicht daalt dus deze week helemaal niet...
Nou doen mijn darmen ook raar, dus misschien is dat wel de oorzaak, maar het voelt soms wel vervelend..
Ik zal deze maand wel geen update naar beneden kunnen geven, maar meer dan een halve kilo zal het ook niet schelen..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_56403982
Teigan: ik ben vaak zelfs een kilootje zwaarder als ik last heb van mijn darmen. Zou me er dus geen zorgen om maken.
***Levi was here***
pi_56404500
Vorige week woog ik 91,7 en nu weer 93,3

De afgelopen dagen heeft mij geen goed gedaan. Ik zit niet lekker in mijn vel. Ben al dagen niet meer 'af' geweest. Bah.
pi_56404567
het helpt als je niet meteen je kut gaat voelen over elke gram die je even schommelt...
Doei.
pi_56404669
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 10:38 schreef ymme het volgende:

De afgelopen dagen heeft mij geen goed gedaan. Ik zit niet lekker in mijn vel. Ben al dagen niet meer 'af' geweest. Bah.
En dat ondanks Herbalife???
Jemig, heb je geen geweldige tips voor de stoelgang dan van Herbalife?
pi_56404724
ik wilde niet over Herbalife beginnen
Doei.
pi_56404740
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 10:38 schreef ymme het volgende:

Pruimen eten, vezels eten, eventueel bij de apotheek van die zakjes met vezelpoederdinges halen...
Verder: veel bewegen en heel veel drinken.
***Levi was here***
pi_56404988
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 10:49 schreef Faithy het volgende:
ik wilde niet over Herbalife beginnen
Volgens mij is Ymme zelf nu niet aan de Herbalife... toch?
***Levi was here***
pi_56405015
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 10:59 schreef Levitation het volgende:

[..]

Volgens mij is Ymme zelf nu niet aan de Herbalife... toch?
ze kreeg toch korting als ze het ging verkopen? en dan zou ze het gaan doen

toch?
Doei.
pi_56405070
Ymme, enlighten us!
***Levi was here***
  woensdag 30 januari 2008 @ 11:05:01 #166
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_56405132
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 10:41 schreef Faithy het volgende:
het helpt als je niet meteen je kut gaat voelen over elke gram die je even schommelt...
idd dan voelde ik me vaak kut

Gister ineens een kilo zwaarder terwijl ik minder sondevoeding krijg . Nu was ik weer 3 ons lichter. En meot volgende weke ongesteld worden daar zal het wel aan liggen
pi_56405221
Bubsel, ik denk dat jouw lichaam sowieso nogal in de war is na alles wat er de afgelopen tijd is gebeurd. Zou de weegschaal voorlopig niet al te serieus nemen. Als het uiteindelijk maar beetje bij beetje daalt...
***Levi was here***
  woensdag 30 januari 2008 @ 11:15:12 #168
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_56405375
idd klopt ook ben al blij dat ik kan eten en drinken
pi_56405486
dat is inderdaad geweldig nieuws :
Doei.
pi_56405930
Ik heb zo'n trek in mijn roggebrood met kaas... alleen is het pas kwart voor twaaf en moet ik van mezelf nog zeker een half uur wachten. Het leven is hard.
***Levi was here***
pi_56405949
Ik las trouwens ergens dat gedroogde pruimen helemaal niet laxerend werken..

Maar ik weet niet meer waar het nou stond...
  woensdag 30 januari 2008 @ 11:43:32 #172
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_56405955
@bubseltje, dat is inderdaad een heel goed teken bubseltje fijn voor je.

@Ymme: ik heb het verhaal niet meegekregen , maar je doet herbalife? en is dat met shakes enzo?

@ Liejannuh; netjes hoor, je laagste gewicht! mag ik vragen hoeveel dat is en wat je streef is?

@ Levi; jij gaat ook hard de goede kant op dus? ik zit zelf nu nog 5 kg boven mijn allerlaagste dieetclubgewicht...
(moet daarbij zeggen dat dat allerlaagste gewicht misschien 1 keer op mijn weegschaal voorbij is gekomen )

heb helaas maandag niet kunnen trainen.. (had late dienst) en aankomende zaterdag hebben we geen competitie (en heb ik ook late dienst).. dus een week lang geen volleybal helemaal niet leuk! eigenlijk moet ik dus deze week maar eens ff weer op de crosstrainer gaan.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_56405991
Nee ik ben nog niet aan de herbalife. Na de carnaval pas.

En ik voel me niet kut door die kilo's.. Maar door alles wat er afgelopen weken gebeurt is.
pi_56406041
waarom pas na de carnaval dan?

waarom uitstellen

weet je, je moet érgens een besluit nemen dat je 'iets' gaat doen.. wat met afvallen te maken heeft.. zeg maar..
en er is altijd wel iets aan te wijzen om daarna te beginnen omdat 'het dan toch niet gaat werken' ofzo..

juist de carnaval dan gezond doorkomen lijkt me een goede start, maar wie ben ik
Doei.
  woensdag 30 januari 2008 @ 11:48:13 #175
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_56406060
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 11:44 schreef ymme het volgende:
Nee ik ben nog niet aan de herbalife. Na de carnaval pas.

En ik voel me niet kut door die kilo's.. Maar door alles wat er afgelopen weken gebeurt is.
ja dat kan ik me voorstellen

maar herbalife is dat met shakes? en mag je daarnaast nog andere dingen eten enzo?
en eerst maar genieten van carnaval dan
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')