abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56383117
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 12:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

* Isabeau doet rondedansje vrolijk mee
Een rondedansje op zijn tijd is goed voor de lijn!

Ik val nog steeds amper af, maar het lukt me nog wel om mezelf te motiveren om verder te gaan Afvallen komt vanzelf! Sprak zij hoopvol....
pi_56383125
Oeh, dat klinkt lekker, Levi
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_56383314
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 12:44 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Een rondedansje op zijn tijd is goed voor de lijn!

Ik val nog steeds amper af, maar het lukt me nog wel om mezelf te motiveren om verder te gaan Afvallen komt vanzelf! Sprak zij hoopvol....
op gewicht blijven is soms ook al een hele prestatie, en misschien heeft je lijf even nodig om te beseffen dat het toch zijn vetvoorraad moet gaan verbranden.....

En het komt echt wel weer...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_56383439
Maatijdrepen vind ik écht saaie dingen
  dinsdag 29 januari 2008 @ 12:58:32 #130
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_56383511
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 12:38 schreef Isabeau het volgende:
Hopenlijk knap je een beetje op van wat eten

En ik heb nu te vaak iets over warme dingetjes gelezen dat ik ook maar een warme lunch ga maken
Ben even heel nieuwsgierig wat je gehoord hebt? Ik ga toevallig soep met een salade eten, dus ook een warm element
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_56383565
ik had tomatenpompoensoep bij de lunch... Leek mij lekkerder dan asperge-crème..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_56383794
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 12:44 schreef Isabeau het volgende:
Oeh, dat klinkt lekker, Levi
Hij was niet lekker

Smaak aardbei-abrikoos en hij was mierzoet.

Morgen maar weer lekker roggebrood met kaas meenemen.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_56384057
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 13:00 schreef teigan het volgende:
ik had tomatenpompoensoep bij de lunch... Leek mij lekkerder dan asperge-crème..
Oeh, dat klinkt dan wel weer lekker! Beide trouwens! Al denk ik dat jouw keuze gezonder was
  dinsdag 29 januari 2008 @ 13:33:03 #134
35189 Troel
scherp en bot
pi_56384489
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 11:30 schreef miss_dynastie het volgende:
*rent binnen*
Ik had een 9,5 voor mijn tentamen
*rondedansje doet*
Dat was zeker dat tentamen waarvan je dacht dat je het niet goed gemaakt had

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56385620
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 13:17 schreef freecell het volgende:

[..]

Oeh, dat klinkt dan wel weer lekker! Beide trouwens! Al denk ik dat jouw keuze gezonder was
bij de aspergecrème stond dan weer geen crème fraiche die je erin kon doen...
pi_56387324
Zo, lekker mandarijntjes gesnoept
Nog een uurtje typen en dan is het wel weer genoeg voor vandaag.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 15:36:55 #137
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_56387573
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 15:26 schreef omearos het volgende:
Zo, lekker mandarijntjes gesnoept
Nog een uurtje typen en dan is het wel weer genoeg voor vandaag.
Ik heb net een sultana hartig gesnoept, mjum
Morgen tentamen, dus probeer me hard te concentreren, maar het wil gewoon niet lukken... balen is dat... Wat ben jij aan het typen als ik vragen mag?
pi_56387721
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 15:36 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Ik heb net een sultana hartig gesnoept, mjum
Morgen tentamen, dus probeer me hard te concentreren, maar het wil gewoon niet lukken... balen is dat... Wat ben jij aan het typen als ik vragen mag?
Tijdens het leren probeer ik ook altijd zo ver mogelijk van mijn computer vandaan te zijn
Ik ben het eindverslag van mijn bacheloropdracht aan het typen. De deadline is half februari, maar omdat volgende week colleges beginnen die ik wil volgen probeer ik het verslag deze week af te ronden.

Succes met leren
  dinsdag 29 januari 2008 @ 15:56:03 #139
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_56388048
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 15:43 schreef omearos het volgende:

[..]

Tijdens het leren probeer ik ook altijd zo ver mogelijk van mijn computer vandaan te zijn
Ik ben het eindverslag van mijn bacheloropdracht aan het typen. De deadline is half februari, maar omdat volgende week colleges beginnen die ik wil volgen probeer ik het verslag deze week af te ronden.

Succes met leren
Dankje

Ik normaal ook, maar ben een "puntenlijst" aan het maken, ik moet een aantal ethische stromingen enzo leren en dan is het prettig om zo'n overzichtje op papier te hebben

Waar gaat je scriptie over (of, wat studeer je?). Succes in ieder geval!!
pi_56388658
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 15:56 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Dankje

Ik normaal ook, maar ben een "puntenlijst" aan het maken, ik moet een aantal ethische stromingen enzo leren en dan is het prettig om zo'n overzichtje op papier te hebben

Waar gaat je scriptie over (of, wat studeer je?). Succes in ieder geval!!
Ik studeer werktuigbouwkunde / industrieel ontwerpen
  dinsdag 29 januari 2008 @ 19:39:39 #141
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_56393263
zoo mijn eten is erin gebleven en ik moet zeggen dat ik me wel beter voel in vergelijking met gisteren... gelukkig maar.
heb kast van vriendlief opgeruimd... was wel eens een keertje nodig en hij kwam er zelf steeds niet aan toe.

vanavond nog ff een appeltje denk ik..

heb net spinazie gegeten met zo'n nieuw visstick (uit de oven ) combino, en pijnboompitjes...
was wel lekker eigenlijk.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 29 januari 2008 @ 20:05:18 #142
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_56393885
Ah, lekker een pagina met goed nieuws

Oh, YPPY jij hebt dat dus ook, ik had er helemaal overheen gelezen...
Nou ja, ik kon het vanmorgen toch niet laten...... 2 kg Whaaah, in 3 week met alleen meer bewegen en ietjes minder snoepen...
Alle goede komt langzaam, niet?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_56394615
Ik wou even laten weten dat ik niks te melden had.

Stiekeme TVP
Sanity is (not) statistical
pi_56398309
Laatste tijd eet ik nauwelijks en val niet eens af, ben zelfs iets aangekomen weeg nu 86.5. Ben weer begonnen met fitnessen denk dat mijn stofwisseling nu vrij traag is geworden.
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
pi_56398675
quote:
Op maandag 28 januari 2008 23:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik ben nu 3 weken meer aan het bewegen en hopenlijk wat bewuster eten maar ik durf me niet te wegen
Maaarrrrrrrrrrrrrr ik ken nu heel veel straatnamen meer in onze durpke
Toen ik t topic opende, dacht ik nog: ik moet tegen uniekhoorn zeggen dat ze haar stemming niet moet laten afhangen van de weegschaal en dat ze reden heeft om trots op zichzelf te zijn.... Langzaam je levensstijl veranderen is moeilijk, maar oh zo goed voor je. En stoppen met aankomen is dan al een heel goed resultaat na 3 weken!

Maar nu zie ik dit:
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 20:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Ah, lekker een pagina met goed nieuws

Oh, YPPY jij hebt dat dus ook, ik had er helemaal overheen gelezen...
Nou ja, ik kon het vanmorgen toch niet laten...... 2 kg Whaaah, in 3 week met alleen meer bewegen en ietjes minder snoepen...
Alle goede komt langzaam, niet?
En dat is natuurlijk nog veel leuker
pi_56398968
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 12:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
De laatste dagen ging trouwens goed qua gezond eten. Vanochtend ook weer braaf oefeningen gedaan Ben erg benieuwd of ik er wat af heb aan het einde van de week, dat motiveert altijd zo lekker
... En dat geldt ook voor jou. Laat je stemming niet beinvloeden als je niet bent afgevallen! Gezond eten en oefeningen betekent ook betere nachtrust, beter werkende darmen, een strakker lijf, een beter humeur, etc. En dat zijn ook goede resultaten!
Uiteindelijk ga je heus wel een keer afvallen Raak niet ontmoedigd als dat niet direct lukt!

Maar stiekem hopen we natuurlijk van wel
pi_56399216
ja, het is een feit!

Faithy is officieel unbanned
Doei.
pi_56399466
Zo, ik ben bijgetrokken. Ik heb de laatste chocolaatjes opgemaakt vandaag, na op m'n werk een probleem gehad te hebben met een klant die dreigde mij buiten iets aan te doen omdat we een half jaar geleden de politie hebben gebeld omdat ie had gesloten. Ik ben niet bang voor die sukkel, een trillerig alcoholistje van 1.70, maar ik kan daar zo boos en chagrijnig van worden. Wat een verschrikkelijke eikel.
Sanity is (not) statistical
pi_56402797
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 23:25 schreef Faithy het volgende:
ja, het is een feit!

Faithy is officieel unbanned
***Levi was here***
pi_56402829
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 23:35 schreef Maeghan het volgende:
Zo, ik ben bijgetrokken. Ik heb de laatste chocolaatjes opgemaakt vandaag, na op m'n werk een probleem gehad te hebben met een klant die dreigde mij buiten iets aan te doen omdat we een half jaar geleden de politie hebben gebeld omdat ie had gesloten. Ik ben niet bang voor die sukkel, een trillerig alcoholistje van 1.70, maar ik kan daar zo boos en chagrijnig van worden. Wat een verschrikkelijke eikel.
Getver, wat een eikel. Snap nooit veel van de gedachtengang van dat soort mensen. Als je iets fout doet en gepakt wordt, is dat toch je eigen schuld, wat is dan het nut van een ander bedreigen? Naja, ik ben gewoon te gewoon om zulke mensen te begrijpen. Sterkte ermee!
***Levi was here***
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')