Een rondedansje op zijn tijd is goed voor de lijn!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
* Isabeau doet rondedansje vrolijk mee![]()
![]()
op gewicht blijven is soms ook al een hele prestatie, en misschien heeft je lijf even nodig om te beseffen dat het toch zijn vetvoorraad moet gaan verbranden.....quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Een rondedansje op zijn tijd is goed voor de lijn!
Ik val nog steeds amper af, maar het lukt me nog wel om mezelf te motiveren om verder te gaanAfvallen komt vanzelf! Sprak zij hoopvol....
Ben even heel nieuwsgierig wat je gehoord hebt? Ik ga toevallig soep met een salade eten, dus ook een warm elementquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:38 schreef Isabeau het volgende:
Hopenlijk knap je een beetje op van wat eten
En ik heb nu te vaak iets over warme dingetjes gelezen dat ik ook maar een warme lunch ga maken
Hij was niet lekkerquote:
Oeh, dat klinkt dan wel weer lekker! Beide trouwens! Al denk ik dat jouw keuze gezonder wasquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:00 schreef teigan het volgende:
ik had tomatenpompoensoep bij de lunch... Leek mij lekkerder dan asperge-crème..
Dat was zeker dat tentamen waarvan je dacht dat je het niet goed gemaakt hadquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:30 schreef miss_dynastie het volgende:
*rent binnen*
Ik had een 9,5 voor mijn tentamen![]()
![]()
![]()
![]()
*rondedansje doet*
bij de aspergecrème stond dan weer geen crème fraiche die je erin kon doen...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:17 schreef freecell het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt dan wel weer lekker! Beide trouwens! Al denk ik dat jouw keuze gezonder was
Ik heb net een sultana hartig gesnoept, mjumquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:26 schreef omearos het volgende:
Zo, lekker mandarijntjes gesnoept![]()
Nog een uurtje typen en dan is het wel weer genoeg voor vandaag.
Tijdens het leren probeer ik ook altijd zo ver mogelijk van mijn computer vandaan te zijnquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb net een sultana hartig gesnoept, mjum![]()
Morgen tentamen, dus probeer me hard te concentreren, maar het wil gewoon niet lukken... balen is dat... Wat ben jij aan het typen als ik vragen mag?
Dankjequote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:43 schreef omearos het volgende:
[..]
Tijdens het leren probeer ik ook altijd zo ver mogelijk van mijn computer vandaan te zijn
Ik ben het eindverslag van mijn bacheloropdracht aan het typen. De deadline is half februari, maar omdat volgende week colleges beginnen die ik wil volgen probeer ik het verslag deze week af te ronden.
Succes met leren
Ik studeer werktuigbouwkunde / industrieel ontwerpenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dankje
Ik normaal ook, maar ben een "puntenlijst" aan het maken, ik moet een aantal ethische stromingen enzo leren en dan is het prettig om zo'n overzichtje op papier te hebben
Waar gaat je scriptie over (of, wat studeer je?). Succes in ieder geval!!
Toen ik t topic opende, dacht ik nog: ik moet tegen uniekhoorn zeggen dat ze haar stemming niet moet laten afhangen van de weegschaal en dat ze reden heeft om trots op zichzelf te zijn.... Langzaam je levensstijl veranderen is moeilijk, maar oh zo goed voor je. En stoppen met aankomen is dan al een heel goed resultaat na 3 weken!quote:Op maandag 28 januari 2008 23:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik ben nu 3 weken meer aan het bewegen en hopenlijk wat bewuster eten maar ik durf me niet te wegen![]()
Maaarrrrrrrrrrrrrr ik ken nu heel veel straatnamen meer in onze durpke
En dat is natuurlijk nog veel leukerquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Ah, lekker een pagina met goed nieuws
Oh, YPPY jij hebt dat dus ook, ik had er helemaal overheen gelezen...
Nou ja, ik kon het vanmorgen toch niet laten...... 2 kgWhaaah, in 3 week met alleen meer bewegen en ietjes minder snoepen...
Alle goede komt langzaam, niet?
... En dat geldt ook voor jou. Laat je stemming niet beinvloeden als je niet bent afgevallen! Gezond eten en oefeningen betekent ook betere nachtrust, beter werkende darmen, een strakker lijf, een beter humeur, etc. En dat zijn ook goede resultaten!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
De laatste dagen ging trouwens goed qua gezond eten. Vanochtend ook weer braaf oefeningen gedaanBen erg benieuwd of ik er wat af heb aan het einde van de week, dat motiveert altijd zo lekker
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:25 schreef Faithy het volgende:
ja, het is een feit!
Faithy is officieel unbanned![]()
Getver, wat een eikel.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:35 schreef Maeghan het volgende:
Zo, ik ben bijgetrokken. Ik heb de laatste chocolaatjes opgemaakt vandaag, na op m'n werk een probleem gehad te hebben met een klant die dreigde mij buiten iets aan te doen omdat we een half jaar geleden de politie hebben gebeld omdat ie had gesloten. Ik ben niet bang voor die sukkel, een trillerig alcoholistje van 1.70, maar ik kan daar zo boos en chagrijnig van worden. Wat een verschrikkelijke eikel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |