SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
quote:Op zondag 27 januari 2008 15:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
Trouwens nog wel even attenderen dat het acteerwerk van Lisa Smit bijzonder goed is. Je leeft met het personage mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Klinkt alsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben benieuwd naar deze film, ben wel gecharmeerd van Maassen als acteur.
"Atb is lief, groetjes Peri."
quote:Op maandag 28 januari 2008 15:17 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]was idd wat me gaandeweg de film steeds meer opviel, typisch gevalletjeSPOILER: Klinkt alsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben benieuwd naar deze film, ben wel gecharmeerd van Maassen als acteur.![]()
Kost je wel minimaal 2 uur fok tijd tong!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb me vermaakt maar hij was (in mijn ogen) niet super.,,/
Ik heb helaas alleen de voorstukjes nog maar gezien maar die Joska (Bob Schwarze) is ook keigoed.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:12 schreef Falco het volgende:
Ben wel benieuwd hiernaar. Theo Maassen zou wel zo'n personage erg goed kunnen neerzetten.
Drie maanden inmiddelsquote:Op zondag 3 februari 2008 19:46 schreef SunChaser het volgende:
Sinds wanneer woon jij in Antwerpen?
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 03:56 schreef -Menn0- het volgende:
Ik vond het juist tegen vallen, ik vond er nou niet echt een verhaal in zitten. En soms waren dingen TE ongeloofwaardigeens,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb me vermaakt maar hij was (in mijn ogen) niet super.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mee eens.Ze mochten wat mij betreft wat meer over de achtergrond van Johan laten zien. Nu is hij gewoon een psycho killer, zonder enig motief of verleden ofzo. Volgens mij werd er zelfs gezegd "zo ben ik geboren" ofzo, beetje makkelijk.
En Theo Maassen was af en toe niet helemaal geloofwaardig vond ik, bijv. als hij dingen zegt zoals "ik wil bewijzen dat ik gewoon kan terug keren in de maatschappij"vond ik iets te welbespraakt voor een zwakbegaafde psychopaat.
Maar goed, details, verder wel goeie filmde dreigende sfeer kwam vooral ook door dat constante achtergrond geluid/muziek.
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 03:56 schreef -Menn0- het volgende:
Ik vond het juist tegen vallen, ik vond er nou niet echt een verhaal in zitten. En soms waren dingen TE ongeloofwaardigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb me vermaakt maar hij was (in mijn ogen) niet super.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erg toffe film vond ik, goede hoofdrolspelers en er zat de hele film een goede spanning in waardoor hij bleef boeien.Op 09-02-2008 13:35 schreef Triggershot:
Kanet Shay'an M3 Al-Fa O+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:24 schreef SunChaser het volgende:
Las in de varagids dat t eigenlijk geen bioscoopfilm is maar een Telefilm. Hijn komt dan 31 mei ook al op tv.
Ik ben werkelijk totaal géén filmliefhebber, ken namen van bekende acteurs amper en val doorgaans nog voor de helft van een film in slaap en heb dus geen idee waar je op doelt en wat het begrip *telefilm* isquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:23 schreef SunChaser het volgende:
Schnitzelparadijs en bloedbroeders kregen ook een bioscooprelease terwijl t Telefilms zijn.
Een telefilm (televisiefilm) maakt voor tv, voor en met geld van de publieke omroepen dus. Elk jaar komt er een serie telfilms op tv. Anders dan een Alles is Liefde of Mordwijven, die wel speciaal voor de bios worden gemaakt, is een telefilm speciaal bedoeld voor tv. Alleen releasen ze sommige films in de bios, omdat ie meer potentie heeft dan een televsieifilm.quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:47 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik ben werkelijk totaal géén filmliefhebber, ken namen van bekende acteurs amper en val doorgaans nog voor de helft van een film in slaap en heb dus geen idee waar je op doelt en wat het begrip *telefilm* is
Begrijp ik het nu goed en komt de film niet in alle bioscopen?
Waarom zegt iedereen dat toch steeds?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 01:44 schreef Raven_ het volgende:
Ja, a.s. zaterdag om 22:00 op NED3. Ik ben verrast. Behoorlijk snel!
Misschien omdat de media aandacht bij veel mensen de indruk heeft gewekt dat het een echte bioscoopfilm is.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 01:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Waarom zegt iedereen dat toch steeds?Het is een telefilm, bedoeld voor tv.
En omdat ie eerst in de bios heeft gedraaid met een echte première.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 02:12 schreef Raven_ het volgende:
[..]
Misschien omdat de media aandacht bij veel mensen de indruk heeft gewekt dat het een echte bioscoopfilm is.
welk net en hoelaat?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 10:06 schreef SunChaser het volgende:
Vandaag op tv
http://lisadude.hyves.nl/quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:11 schreef SunChaser het volgende:
In Lisa Smit?
Anita. Het is haar eerste keer.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:21 schreef SunChaser het volgende:
[..]
offtopic
[ afbeelding ] <----- Wie wordt er geneukt?
idd altijd leuk die telefilms.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:05 schreef Theroin. het volgende:
Telefilms! Hier heb ik naar uitgekeken, ben benieuwd. Theo
.
Haha, inderdaad. Te slecht.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:12 schreef IQM het volgende:
*pisvlek rijdt naar rechts*
Belgische politie: "We zijn ze kwijt"!!!
En waarom vinden ze hem op het einde opeens wél?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:12 schreef IQM het volgende:
*pisvlek rijdt naar rechts*
Belgische politie: "We zijn ze kwijt"!!!
Dat deed hij bij elk meisje, en de sieraden bewaarde hij in een doosje.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:36 schreef Gluckskafer het volgende:
Ik snap alleen het einde niet. Waarom hij haar wurgt.
Maar ik heb dan ook het eerste kwartier gemist.
Prima film, maar dit was zo irritantquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:08 schreef IQM het volgende:
Oh ja, nu valt het me weer op. Die rare, korte knippen midden in een scène. Schijnt een (oude) filmtechniek te zijn, maar ik vind het maar irritant en nietstoevoegend. De knippen lijken compleet willekeurig te zijn gedaan.
Denk omdat die dat met alle jonge meisjes doet, net als zn zusje.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:36 schreef Gluckskafer het volgende:
Hoeveel Nederlandse films heb je gezien?:')quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:30 schreef golfer het volgende:
Voor Nederlandse begrippen
Ik heb ook het eerste deel gemist, maar erg geloofwaardig neergezet:quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:36 schreef Gluckskafer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:08 schreef IQM het volgende:
Oh ja, nu valt het me weer op. Die rare, korte knippen midden in een scène. Schijnt een (oude) filmtechniek te zijn, maar ik vind het maar irritant en nietstoevoegend. De knippen lijken compleet willekeurig te zijn gedaan.
http://en.wikipedia.org/wiki/Jump_cutquote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Prima film, maar dit was zo irritantIk dacht dat ze hem gewoon niet goed hadden geknipt met de scenes die opnieuw moesten
verder echt een toffe film![]()
Had hij zijn vader ook vermoord?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:37 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Dat deed hij bij elk meisje, en de sieraden bewaarde hij in een doosje.
Zijn oma heeft hij ook vermoord, die zag je liggen in een vrieskist.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:42 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Had hij zijn vader ook vermoord?
En zijn oma?
Wordt niet met zoveel woorden duidelijk gemaakt, maar zijn oma iig wel... (vrieskist scene).quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:42 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Had hij zijn vader ook vermoord?
En zijn oma?
Ja, zie er ook niet de toegevoegde waarde van in. Komt onnodig rommelig over.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:39 schreef IQM het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Jump_cut
Kut-filmtechniek.
Konden ze de locatie traceren, neem ik aan.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:45 schreef Klopkoek het volgende:
Ik snap alleen niet wat die mobiele telefoon die op het laatst af ging (maar niet beantwoord werd) moest betekenen. Iemand?
Hmm, misschien dat ze daardoor de locatie hebben getraceerd?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:45 schreef Klopkoek het volgende:
Ik snap alleen niet wat die mobiele telefoon die op het laatst af ging (maar niet beantwoord werd) moest betekenen. Iemand?
Owja, Belgische politieDat is nog wel het meest geloofwaardige aan de film.
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:23 schreef IQM het volgende:
[..]
En waarom vinden ze hem op het einde opeens wél?
Net zo ongeloofwaardig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooie film, vond door dat knipwerk juist de sfeer van het jagerige vergroot worden..en letterlijk ook 'verknipt'
(maar da's misschien te vergezocht) (zo van: wat zit er in die tussentijd, gaten in geheugen/dingen verdringen) verrassend eind..![b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit: blablabla
Zeker mee eensquote:In het begin van de film heb je nog vertrouwen dat hij écht onschuldig is en helemaal niet niet gek is maar langszamerhand kom je er achter dat hij wel degelijk gestoord is.
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:49 schreef m-niki het volgende:
Ik moest denken aan Lenny uit 'Of mice and men' van Steinbeck... alleen is die echt verstandelijke gehandicapt...
maar die had ook niet door wat ie deed, dacht dat hij gewoon heel lief was voor ze, maarNee, dat is juist het probleem. Er zitten geen gaten of een 'tussentijd' in de scène. Er wordt letterlijk één seconde uit een lopende scène geknipt. Midden ín die scène.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooie film, vond door dat knipwerk juist de sfeer van het jagerige vergroot worden..en letterlijk ook 'verknipt'
(maar da's misschien te vergezocht) (zo van: wat zit er in die tussentijd, gaten in geheugen/dingen verdringen) verrassend eind..!![]()
Niet echt realistisch, lijkt mij, maar gewoon wel een leuk verzonnen verhaaltje.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:50 schreef Klopkoek het volgende:
Ben wel benieuwd ja in hoeverre dit een realistische weergave is van een TBS'er. En dan van welke 'soort'.
Ah, kijk. Op die fiets. Daar zit dan weer wel wat in.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:53 schreef m-niki het volgende:
@IQM: ik bedoelde dat dat verknipte dan meer symbolisch was voor dat hij 'verknipt' was en dat hij dingen vergeet/verdringt (dus gaten in z'n geheugen heeft/maakt)
hm....het komt voor dat mensen een afwijking hebben, dit gedrag niet willen vertonen verstandelijk gezien, maar lichamelijk zo'n grote drang voelen het gedrag toch te vertonen... wat dat betreft staat het karakter van Theo hier niet ver vanaf...quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet echt realistisch, lijkt mij, maar gewoon wel een leuk verzonnen verhaaltje.
De mensen die zulk gedrag vertonen, hebben idd een zekere dwangmatigheid. Het is bewezen dat er in de hersenen iets afwijkt, waardoor ze minder zelfbeheersing en geweten hebben, waardoor ze uiteindelijk toch op inpulsen reageren.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:55 schreef m-niki het volgende:
[..]
hm....het komt voor dat mensen een afwijking hebben, dit gedrag niet willen vertonen verstandelijk gezien, maar lichamelijk zo'n grote drang voelen het gedrag toch te vertonen... wat dat betreft staat het karakter van Theo hier niet ver vanaf...
Ja, dat was echt te knurftig voor woordenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:48 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat nog tegenviel was dat die journalisten rond die auto hingen
Stockholm Syndrome.quote:Op zondag 1 juni 2008 00:16 schreef Palomar het volgende:
Ook wat vreemd dat het meisje kennelijk wel wilde vluchten (boodschap op spiegel en briefje 'help mij'), maar weinig kansen aangreep. Beetje zelfde idee als in goedkope horrorfilms waarbij het slachtoffer midden op de weg blijft lopen als ie door een auto achtervolgd wordt, ipv. in de berm te vluchtenDat soort dingen irriteren mij snel.
Respect voor Theo, en wat een watjes in het publiek.quote:Op zondag 1 juni 2008 00:11 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)ij_theo_maassen.html
Ja, dat vroeg ik mij ook af, ineens was die Mercedes wegquote:Op zondag 1 juni 2008 00:16 schreef Palomar het volgende:
Enige wat me verder nog niet duidelijk is, is hoe hij die 2de vluchtauto (amerikaanse SUV) heeft geregeld. Die kwam ineens voorrijdenLijkt me niet dat ie daar contactpersonen voor klaar heeft staan na zolang te hebben vastgezeten.
Dat was in het begin, daarna begon ze meer te voelen voor Johan.quote:Op zondag 1 juni 2008 00:25 schreef Palomar het volgende:
[..]
maar dan toch die briefjes met 'help mij'...
Mweh, dat briefje aan die pompbediende was vrij aan het eind hoor.quote:Op zondag 1 juni 2008 00:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat was in het begin, daarna begon ze meer te voelen voor Johan.
BMW 7 iddquote:Op zondag 1 juni 2008 00:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik mij ook af, ineens was die Mercedes weg!
Ja, BMW, dat bedoelde ik ookquote:
Die had hij toch ergens op een parkeerplaats (bij een autodealer?) omgewisseld.quote:Op zondag 1 juni 2008 00:16 schreef Palomar het volgende:
Enige wat me verder nog niet duidelijk is, is hoe hij die 2de vluchtauto (amerikaanse SUV) heeft geregeld. Die kwam ineens voorrijdenLijkt me niet dat ie daar contactpersonen voor klaar heeft staan na zolang te hebben vastgezeten.
Ja, en ze had ook de hele tijd (? of in elk geval in het begin) haar telefoon bij zich en de gelegenheid om de politie of wie dan ook te bellen, maar ze deed het niet.quote:Op zondag 1 juni 2008 00:16 schreef Palomar het volgende:
Verder ook wel wat mindere puntjes, zoals de achterlijke politieagenten die niks kunnen. Ook wat vreemd dat het meisje kennelijk wel wilde vluchten (boodschap op spiegel en briefje 'help mij'), maar weinig kansen aangreep. Beetje zelfde idee als in goedkope horrorfilms waarbij het slachtoffer midden op de weg blijft lopen als ie door een auto achtervolgd wordt, ipv. in de berm te vluchtenDat soort dingen irriteren mij snel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had hem gisteravond wel opstaan, maar ik werd afgeleidquote:Op zondag 1 juni 2008 01:39 schreef Hukkie het volgende:
Heb de film gemist, zou hem graag willen zien.
Alleen op het laatst doen ze dat volgens mij, omdat je die telefoon dan zo opzichtig ziet rinkelen als ze bij die haven zijn, waarna ineens allemaal politie arriveert.quote:Op zondag 1 juni 2008 10:32 schreef MikeyMo het volgende:
ook kreeg ik het idee dat er geen enkele cellphone trace is geweest. Aangezien deze film zich over dagen afspeelt was het mogelijk om haar telefoon te tracen.
Je denkt toch niet dat ze het uitzenden als iemand makkelijk aan de politie ontsnaptquote:Op zondag 1 juni 2008 10:32 schreef MikeyMo het volgende:
goede film, maar ik verbaasde me inderdaad net als meerderen hier over de stommiteiten van de politie in de film. Bij wegmisbruikers zie je hoe je bijna niet kunt ontkomen aan politie bij een achtervolging en hier schudde hij ze in Nederland wel een paar keer af alsof het niets was... ook kreeg ik het idee dat er geen enkele cellphone trace is geweest. Aangezien deze film zich over dagen afspeelt was het mogelijk om haar telefoon te tracen. Ook wisten ze in het begin van de film dat ze bij zijn moeders huis moesten kijken en daaruit bleek dat ze dus wisten dat hij op zoek ging naar zijn moeder. Een kleine optieoverzich vertelt je dan al snel dat je een team naar die moeder moet gaan laten gaan, en mochten ze niet weten waar die was, dan ook zeker naar die oma, maar dat gebeurde allemaal veels te laat
Peter R is going to have a fieldday with this
quote:Op zondag 1 juni 2008 08:44 schreef rene90 het volgende:Die oorbellen waren dan ook al een duidelijk motief. Waarom denk je dat in het begin van de film dat doosje onder die brug in beeld komt, met al die sieraden erin? Dat was de hint.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Same here!!!quote:Op zondag 1 juni 2008 00:16 schreef Palomar het volgende:
Best goede filmIk had zelfs nog vrij lang het idee dat ie echt onschuldig was, zelfs nadat ie zn moeder neerknalde. Denk dat het daarom wel goed is neergezet hoe ziek TBS'ers kunnen zijn. Vooral toen ie dat meisje op het laatste nog even vermoordde. Dat had ik echt niet verwacht. Sowieso was dat volgens mij ook niet gebeurd als ze was uitgestapt bij de bushalte.
Verder ook wel wat mindere puntjes, zoals de achterlijke politieagenten die niks kunnen. Ook wat vreemd dat het meisje kennelijk wel wilde vluchten (boodschap op spiegel en briefje 'help mij'), maar weinig kansen aangreep. Beetje zelfde idee als in goedkope horrorfilms waarbij het slachtoffer midden op de weg blijft lopen als ie door een auto achtervolgd wordt, ipv. in de berm te vluchtenDat soort dingen irriteren mij snel.
Analfabeet? Hoe kom je daarbij?quote:Op zondag 1 juni 2008 11:08 schreef charleen het volgende:
[..]
Same here!!!![]()
Zat me ook de halve film af te vragen hoe hij kon rijden (nam aan dat hij zijn rijbewijs had) als analfabeet? En inderdaad beetje Natascha Kamphuus-gevoel bij dat meisje.
quote:Theo Maassen vernielt dure camera
` Tijdens het Comedyfestival in de
Melkweg in Amsterdam heeft cabaretier
Theo Maassen met opzet een camera van
een fotojournaliste vernield.Maassen
had de organisatie vooraf laten weten
dat er tijdens zijn optreden geen
foto's gemaakt mochten worden.Maar de
organisatie had dat niet doorgegeven
aan fotojournalistie Ilvy Njiokiktjien.
De cabaretier riep haar het podium op,
pakte haar toestel en gooide het op de
grond.Ilvy Njiokiktjien kreeg de camera
van 15.000 euro als aanmoedigingsprijs
van de Zilveren Camera.
De politie heeft tegen Theo Maassen
proces-verbaal opgemaakt.
quote:Op zondag 1 juni 2008 12:23 schreef JelleS het volgende:Was hij het wel en niet die andere TBS'er?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dacht ik ook. Wat gebeurde er trouwens met die andere TBS'er, die was opeens weg?quote:Op zondag 1 juni 2008 14:21 schreef Nepthys het volgende:
[..]
Was hij het wel en niet die andere TBS'er?
Gezien de sieraden-hint is het voor mij wel duideljk.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:21 schreef Nepthys het volgende:
[..]
Was hij het wel en niet die andere TBS'er?
Leek mij wel duidelijk, omdat ie bij haar de sieraden af deed. Bij al zn slachtoffers heeft ie dat gedaan.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:24 schreef jorienvdherik het volgende:
Zal nooit echt duidelijk worden denk
Maar dat was hij toch ook, een pedo. Ik had het niet specifiek hoeven zien ofzo maar een verwijzing was wel beter geweest. Een gil en een shot op het water bijvoorbeeld. Zijn motief sloeg nu nergens op. Het personage had mi meer uitgediept kunnen worden, zijn beweegredenen. 'Sorry, ik kan niet anders.' Dus ging hij haar wurgen. Het klopt gewoon niet.quote:Op zondag 1 juni 2008 16:00 schreef Palomar het volgende:
[..]
Leek mij wel duidelijk, omdat ie bij haar de sieraden af deed. Bij al zn slachtoffers heeft ie dat gedaan.
En dat ie dat meisje verder 'alleen maar' gewurgd heeft en niks met haar heeft gedaan komt denk ik ook omdat dat een wat te zwaar onderwerp is voor een film... Dat zou de film teveel een 'pedo-imago' geven (meisje was 13...) wat weer negatieve consequenties kan hebben.
Ieuw.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:09 schreef Geqxon het volgende:
Magistrale film. En ondanks dat Theo de grote ster was, vond ik Lisa geweldig acteren. Ik hoop haar in nog vele films te mogen zien.
En verder had ook ik mij verheugd op een rape-scene tussen Theo en Lisa. Helaas helaas. Al was de wurging wel ietwat onverwachts.
Het zou beter dan het huidige einde zijn.quote:
ze is 13...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:43 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het zou beter dan het huidige einde zijn.
Verder had ik in de volledige film geen boobs gezien, waarbij ik verwachtte die op het einde te kunnen zien. Maar ook daar weer een helaas.
Nee alleen misschien die tietjes van een meisje die nog niet uitgegroeid is, laat staan legaal waren wel lekker geweest zeker.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:02 schreef Geqxon het volgende:
Zelf vond ik het "Rustig Johan, ben zo klaar, niet huilen Johan, niet huilen Johan, denk maar aan fijne dingen, je bent een fijne knul jongen, papa's fijne knul, ja, papa's fijne knul, ja, mmmmm" gedeelte erg goed gemonteerd. Op die manier hadden ze ook de laatste scene kunnen doen, met de reflectie van het water op de muren. Ik hoef natuurlijk geen full-on nudity te zien.
Daar heb je nou net het stukje psychopathologie te pakken dat de hoofdrolspeler niet tot een moordenaar maakt, maar tot een psychopatische TBS-patiënt.quote:Op zondag 1 juni 2008 18:28 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar dat was hij toch ook, een pedo. Ik had het niet specifiek hoeven zien ofzo maar een verwijzing was wel beter geweest. Een gil en een shot op het water bijvoorbeeld. Zijn motief sloeg nu nergens op. Het personage had mi meer uitgediept kunnen worden, zijn beweegredenen. 'Sorry, ik kan niet anders.' Dus ging hij haar wurgen. Het klopt gewoon niet.
Beetje anti-climax iddquote:Op zondag 15 juni 2008 01:30 schreef Devrim_ het volgende:
Einde vond ik overigens niet zo heel verrassend
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |