Stockholm Syndrome.quote:Op zondag 1 juni 2008 00:16 schreef Palomar het volgende:
Ook wat vreemd dat het meisje kennelijk wel wilde vluchten (boodschap op spiegel en briefje 'help mij'), maar weinig kansen aangreep. Beetje zelfde idee als in goedkope horrorfilms waarbij het slachtoffer midden op de weg blijft lopen als ie door een auto achtervolgd wordt, ipv. in de berm te vluchtenDat soort dingen irriteren mij snel.
Respect voor Theo, en wat een watjes in het publiek.quote:Op zondag 1 juni 2008 00:11 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)ij_theo_maassen.html
Ja, dat vroeg ik mij ook af, ineens was die Mercedes wegquote:Op zondag 1 juni 2008 00:16 schreef Palomar het volgende:
Enige wat me verder nog niet duidelijk is, is hoe hij die 2de vluchtauto (amerikaanse SUV) heeft geregeld. Die kwam ineens voorrijdenLijkt me niet dat ie daar contactpersonen voor klaar heeft staan na zolang te hebben vastgezeten.
Dat was in het begin, daarna begon ze meer te voelen voor Johan.quote:Op zondag 1 juni 2008 00:25 schreef Palomar het volgende:
[..]
maar dan toch die briefjes met 'help mij'...
Mweh, dat briefje aan die pompbediende was vrij aan het eind hoor.quote:Op zondag 1 juni 2008 00:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat was in het begin, daarna begon ze meer te voelen voor Johan.
BMW 7 iddquote:Op zondag 1 juni 2008 00:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik mij ook af, ineens was die Mercedes weg!
Ja, BMW, dat bedoelde ik ookquote:
Die had hij toch ergens op een parkeerplaats (bij een autodealer?) omgewisseld.quote:Op zondag 1 juni 2008 00:16 schreef Palomar het volgende:
Enige wat me verder nog niet duidelijk is, is hoe hij die 2de vluchtauto (amerikaanse SUV) heeft geregeld. Die kwam ineens voorrijdenLijkt me niet dat ie daar contactpersonen voor klaar heeft staan na zolang te hebben vastgezeten.
Ja, en ze had ook de hele tijd (? of in elk geval in het begin) haar telefoon bij zich en de gelegenheid om de politie of wie dan ook te bellen, maar ze deed het niet.quote:Op zondag 1 juni 2008 00:16 schreef Palomar het volgende:
Verder ook wel wat mindere puntjes, zoals de achterlijke politieagenten die niks kunnen. Ook wat vreemd dat het meisje kennelijk wel wilde vluchten (boodschap op spiegel en briefje 'help mij'), maar weinig kansen aangreep. Beetje zelfde idee als in goedkope horrorfilms waarbij het slachtoffer midden op de weg blijft lopen als ie door een auto achtervolgd wordt, ipv. in de berm te vluchtenDat soort dingen irriteren mij snel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had hem gisteravond wel opstaan, maar ik werd afgeleidquote:Op zondag 1 juni 2008 01:39 schreef Hukkie het volgende:
Heb de film gemist, zou hem graag willen zien.
Alleen op het laatst doen ze dat volgens mij, omdat je die telefoon dan zo opzichtig ziet rinkelen als ze bij die haven zijn, waarna ineens allemaal politie arriveert.quote:Op zondag 1 juni 2008 10:32 schreef MikeyMo het volgende:
ook kreeg ik het idee dat er geen enkele cellphone trace is geweest. Aangezien deze film zich over dagen afspeelt was het mogelijk om haar telefoon te tracen.
Je denkt toch niet dat ze het uitzenden als iemand makkelijk aan de politie ontsnaptquote:Op zondag 1 juni 2008 10:32 schreef MikeyMo het volgende:
goede film, maar ik verbaasde me inderdaad net als meerderen hier over de stommiteiten van de politie in de film. Bij wegmisbruikers zie je hoe je bijna niet kunt ontkomen aan politie bij een achtervolging en hier schudde hij ze in Nederland wel een paar keer af alsof het niets was... ook kreeg ik het idee dat er geen enkele cellphone trace is geweest. Aangezien deze film zich over dagen afspeelt was het mogelijk om haar telefoon te tracen. Ook wisten ze in het begin van de film dat ze bij zijn moeders huis moesten kijken en daaruit bleek dat ze dus wisten dat hij op zoek ging naar zijn moeder. Een kleine optieoverzich vertelt je dan al snel dat je een team naar die moeder moet gaan laten gaan, en mochten ze niet weten waar die was, dan ook zeker naar die oma, maar dat gebeurde allemaal veels te laat
Peter R is going to have a fieldday with this
quote:Op zondag 1 juni 2008 08:44 schreef rene90 het volgende:Die oorbellen waren dan ook al een duidelijk motief. Waarom denk je dat in het begin van de film dat doosje onder die brug in beeld komt, met al die sieraden erin? Dat was de hint.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |