SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
quote:Op zondag 27 januari 2008 15:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
Trouwens nog wel even attenderen dat het acteerwerk van Lisa Smit bijzonder goed is. Je leeft met het personage mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Klinkt alsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben benieuwd naar deze film, ben wel gecharmeerd van Maassen als acteur.
"Atb is lief, groetjes Peri."
quote:Op maandag 28 januari 2008 15:17 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]was idd wat me gaandeweg de film steeds meer opviel, typisch gevalletjeSPOILER: Klinkt alsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben benieuwd naar deze film, ben wel gecharmeerd van Maassen als acteur.![]()
Kost je wel minimaal 2 uur fok tijd tong!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb me vermaakt maar hij was (in mijn ogen) niet super.,,/
Ik heb helaas alleen de voorstukjes nog maar gezien maar die Joska (Bob Schwarze) is ook keigoed.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:12 schreef Falco het volgende:
Ben wel benieuwd hiernaar. Theo Maassen zou wel zo'n personage erg goed kunnen neerzetten.
Drie maanden inmiddelsquote:Op zondag 3 februari 2008 19:46 schreef SunChaser het volgende:
Sinds wanneer woon jij in Antwerpen?
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 03:56 schreef -Menn0- het volgende:
Ik vond het juist tegen vallen, ik vond er nou niet echt een verhaal in zitten. En soms waren dingen TE ongeloofwaardigeens,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb me vermaakt maar hij was (in mijn ogen) niet super.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mee eens.Ze mochten wat mij betreft wat meer over de achtergrond van Johan laten zien. Nu is hij gewoon een psycho killer, zonder enig motief of verleden ofzo. Volgens mij werd er zelfs gezegd "zo ben ik geboren" ofzo, beetje makkelijk.
En Theo Maassen was af en toe niet helemaal geloofwaardig vond ik, bijv. als hij dingen zegt zoals "ik wil bewijzen dat ik gewoon kan terug keren in de maatschappij"vond ik iets te welbespraakt voor een zwakbegaafde psychopaat.
Maar goed, details, verder wel goeie filmde dreigende sfeer kwam vooral ook door dat constante achtergrond geluid/muziek.
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 03:56 schreef -Menn0- het volgende:
Ik vond het juist tegen vallen, ik vond er nou niet echt een verhaal in zitten. En soms waren dingen TE ongeloofwaardigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb me vermaakt maar hij was (in mijn ogen) niet super.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erg toffe film vond ik, goede hoofdrolspelers en er zat de hele film een goede spanning in waardoor hij bleef boeien.Op 09-02-2008 13:35 schreef Triggershot:
Kanet Shay'an M3 Al-Fa O+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:24 schreef SunChaser het volgende:
Las in de varagids dat t eigenlijk geen bioscoopfilm is maar een Telefilm. Hijn komt dan 31 mei ook al op tv.
Ik ben werkelijk totaal géén filmliefhebber, ken namen van bekende acteurs amper en val doorgaans nog voor de helft van een film in slaap en heb dus geen idee waar je op doelt en wat het begrip *telefilm* isquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:23 schreef SunChaser het volgende:
Schnitzelparadijs en bloedbroeders kregen ook een bioscooprelease terwijl t Telefilms zijn.
Een telefilm (televisiefilm) maakt voor tv, voor en met geld van de publieke omroepen dus. Elk jaar komt er een serie telfilms op tv. Anders dan een Alles is Liefde of Mordwijven, die wel speciaal voor de bios worden gemaakt, is een telefilm speciaal bedoeld voor tv. Alleen releasen ze sommige films in de bios, omdat ie meer potentie heeft dan een televsieifilm.quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:47 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik ben werkelijk totaal géén filmliefhebber, ken namen van bekende acteurs amper en val doorgaans nog voor de helft van een film in slaap en heb dus geen idee waar je op doelt en wat het begrip *telefilm* is
Begrijp ik het nu goed en komt de film niet in alle bioscopen?
Waarom zegt iedereen dat toch steeds?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 01:44 schreef Raven_ het volgende:
Ja, a.s. zaterdag om 22:00 op NED3. Ik ben verrast. Behoorlijk snel!
Misschien omdat de media aandacht bij veel mensen de indruk heeft gewekt dat het een echte bioscoopfilm is.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 01:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Waarom zegt iedereen dat toch steeds?Het is een telefilm, bedoeld voor tv.
En omdat ie eerst in de bios heeft gedraaid met een echte première.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 02:12 schreef Raven_ het volgende:
[..]
Misschien omdat de media aandacht bij veel mensen de indruk heeft gewekt dat het een echte bioscoopfilm is.
welk net en hoelaat?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 10:06 schreef SunChaser het volgende:
Vandaag op tv
http://lisadude.hyves.nl/quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:11 schreef SunChaser het volgende:
In Lisa Smit?
Anita. Het is haar eerste keer.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:21 schreef SunChaser het volgende:
[..]
offtopic
[ afbeelding ] <----- Wie wordt er geneukt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |