Ik moest lachenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:46 schreef OssieMan het volgende:
Weet niet hoe oud je ben, maar bij 1 van je 1e vriendinnen die blijft slapen is dit volgens mij een vrij normale reactie.
Ook afhankelijk van de leeftijd van je vriendin.
Maar boeie, ze vinden het uiteindelijk toch wel goed.
En als ze moeilijk doen zeg je gewoon: wtf doen jullie moeilijk, als ik wil neuken doe ik dat wanneer ik wil, 's avonds slaap ik
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:51 schreef Meneer.Bakker het volgende:
[..]
Ik moest lachen
Najah ik ben net 16 en zij is niet veel jonger, binnenkort ook 16.
Ik hoor net dat haar ouders vroegen: 'Je gaat toch niet neuken he?'
'Eh, nee?'
'Hoezo niet'
Ik wil ook zulke ouders
Hmm mwjah die van mij moesten me zonet ook nog even een spoedcursus sexuele voorlichting geven.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:55 schreef OssieMan het volgende:
Ouders die gaan vragen of je gaat neuken zijn zoooooooooo dom.
Net of dat alleen 's avonds kan gebeuren
Leuke woordspeling.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:00 schreef Meneer.Bakker het volgende:
[..]
Hmm mwjah die van mij moesten me zonet ook nog even een spoedcursus sexuele voorlichting geven.
Alsof ik dat nog moet weten, ze hebben het er 16 jaar lang in kunnen stampen.
Maar het mag nu dus, tnx voor de (gerustellende) reacties
Veel plezier dan maarquote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:00 schreef Meneer.Bakker het volgende:
[..]
Hmm mwjah die van mij moesten me zonet ook nog even een spoedcursus sexuele voorlichting geven.
Mooi man.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:00 schreef Meneer.Bakker het volgende:
[..]
Whehe, ik had afgelopen woensdag een date en m'n ma gaf me condooms mee,quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:51 schreef Meneer.Bakker het volgende:
[..]
Ik moest lachen
'Eh, nee?'
'Hoezo niet'
Ik wil ook zulke ouders
Ze woont in een pleeggezin ofzoquote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:43 schreef Meneer.Bakker het volgende:
en mijn ouders hebben haar ook nog niet gezien en haar ouders ook nog niet.
"Oh, dan moet ik ze even uit de wc vissen!"quote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:06 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Whehe, ik had afgelopen woensdag een date en m'n ma gaf me condooms mee,
en ging ze de volgende dag vragen of ze ze terug mocht...
Ze is verstoten?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:43 schreef Meneer.Bakker het volgende:
mijn ouders hebben haar ook nog niet gezien en haar ouders ook nog niet.
Pricelessquote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:11 schreef Sjibble het volgende:
Ze heeft stoere ouders
En jouw ouders gelijk sexuele voorlichting geven?
Ik zou als ik jou was een grap met je vriendin uithalen en allebei gaan kreunen.
Met geluiden als "OOOH JAH!! JA JA !!! DAAR JA!!!! AAAAH!!!! TEEEEERING!!!" "Oh nee, IK KOM!!!" met het bed hard tegen de muur kletsend.
Moet je ook wel een toffe vriendin hebben, moet wel met zulke ouders van haar
Doe, en neem het op
Ik zei dus: waddan, wil je er soep van kokenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
"Oh, dan moet ik ze even uit de wc vissen!"
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:14 schreef OssieMan het volgende:
[..]
Priceless
Volgende dag ook heel gezellig aan tafel bij het ontbijt
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:55 schreef OssieMan het volgende:
En dan zeggen:' Hey die dochter van jullie lust er wel pap van'quote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:55 schreef Schuttingbeer het volgende:
Dat je 's ochtends beneden komt en uitgebreid aan je pik gaat staan krabben
en je ouders zo van:![]()
en jij zo van![]()
![]()
Prachtige verhalen allemaal.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:12 schreef -sobriquet het volgende:
vind het wel normaal opzich dat ouders er vragen of stellen, aan zichzelf of het wel verantwoord is om je vriendin bij je te laten slapen. Mijn ouders zijn gelukkig erg makkelijk daarin, toen ik mijn vriendin hier liet slapen had ik een matras naast me bed neergelegd, en me ouders zeiden: wij weten allebei dat daar niemand op gaat slapen, dus schuif hem maar weer onder je bed
Bwhehequote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:54 schreef Djep het volgende:
's Morgens bij het ontbijt, jullie zitten net aan tafel. Beetje verliefd kijken en zo. En dan zeg je tegen je vriendin: "Jij, ik, BATSEN NOU, HOER!"
En dan gaan jullie naar boven.
Moeten die dan elkaar gezien hebben na 2 weken..?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:09 schreef OssieMan het volgende:
[..]
TS bedoeld dat zijn ouders EN die van haar, elkaar nog niet hebben gezien
Als dat rustig is, wat moet ik me voorstellen bij de dag erna?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:33 schreef Digiwave het volgende:
Gewoon rustig opbouwen zou ik zeggen. 1e nachtje niks doen en 2e nacht batsen
Ik mag het ook dan pas denk ik ja.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:56 schreef bierbart het volgende:
Ik mocht het bij m'n eerste vriendin pas na 5 maanden
Achteraf gezien had het ook niet eerder moeten gebeuren!quote:Op zondag 27 januari 2008 14:01 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik mag het ook dan pas denk ik ja.
Ik hoef ook helemaal geen seks, maar gewoon bij elkaar liggen is fijn.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:30 schreef bierbart het volgende:
[..]
Achteraf gezien had het ook niet eerder moeten gebeuren!![]()
Had er toen ook nog niet zo behoefte aan..
Maar dat bedoel ik ook.. voor seks hebben hoef je niet bij elkaar te blijven slapen!quote:Op zondag 27 januari 2008 14:33 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik hoef ook helemaal geen seks, maar gewoon bij elkaar liggen is fijn.
Als ik in bed lig met een geile donder wil ik ook gewoon neuken.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:33 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Je kunt dit volhouden tot je een ons weegt, maar dit doe je alleen om vertrouwen bij je vriendin te krijgen. Je wil gewoon neuken, klaar. Dat zit in een vent.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:33 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
In de bosjes? Lekker al die takjes in je reet..quote:Op zondag 27 januari 2008 14:49 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Als ik in bed lig met een geile donder wil ik ook gewoon neuken.
Maar daarentegen kan het ook gewoon overdag, in de bosjes enzovoorts.
Takken in je reet.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:55 schreef bierbart het volgende:
[..]
In de bosjes? Lekker al die takjes in je reet..![]()
Overdag kan het ook in bed!![]()
ohenzovoorts...
quote:
Beter takken in je reet in de bosjes dan een bosjesmanquote:Op zondag 27 januari 2008 14:55 schreef bierbart het volgende:
[..]
In de bosjes? Lekker al die takjes in je reet..![]()
Overdag kan het ook in bed!![]()
ohenzovoorts...
Gewoon niet in de bosjes gaan zittenquote:Op zondag 27 januari 2008 15:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Beter takken in je reet in de bosjes dan een bosjesman
Of een trein in je oog.quote:Op zondag 27 januari 2008 15:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Beter takken in je reet in de bosjes dan een bosjesman
Bosjesquote:Op zondag 27 januari 2008 14:49 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Als ik in bed lig met een geile donder wil ik ook gewoon neuken.
Maar daarentegen kan het ook gewoon overdag, in de bosjes enzovoorts.
Sorry, ik ben een dame...ik ben echt bang dat je t me zal moeten uitleggen eer ik het wil begrijpenquote:Op zondag 27 januari 2008 15:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
Heren.
Dat moet genoeg zijn.
- edit -
Posts weggehaald, eikels
en batsen!quote:Op maandag 28 januari 2008 08:55 schreef Miss_S het volgende:
Gelukkig hebben mijn ouders er nooit moeilijk over gedaan
Lekker samen liggen
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:16 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik zei dus: waddan, wil je er soep van koken
quote:Op maandag 28 januari 2008 10:17 schreef Monotomo het volgende:
Achja, moeders...
Mijnes dacht dat ik een soa had, enkel om een klein bloedvlekje in m'n boxer (wrs scheerwondje).![]()
toen ik op mn 12e/13e 'sochtends heel misselijk naar beneden kwam en begon te kotsen dacht m'n vader dat ik zwanger wasquote:Op maandag 28 januari 2008 15:58 schreef Sjibble het volgende:
omg, geweldig topic
Was ook heel mooi.. dacht mn vader dat ik al op mn 14de ontmaagd was.
Ik was toen nog niet eens ontgroendNu nog steeds niet
![]()
Als in de zin van: Opletten! Hij neukt je helemaal strak!!quote:Op maandag 28 januari 2008 17:27 schreef Candaasje het volgende:
Sommige verhalen hier![]()
Mijn ouders deden in het begin ook wel wat moeilijk...
Tot na een paar weken het moment was aangebroken, we mochten bij elkaar slapen!
Wat wil zeggen: mijn ouders hadden bedacht dat ik dan wel bij mijn vriend z'n zus op de kamer zou slapen.Niet dat het er ooit van gekomen is, want zus en haar vriendlief lieten zich een weekend samen dus mooi niet door de neus boren, wat inhield dat ik op een matrasje naast het bed van mijn eigen lief kwam te liggen..... nouja, ongeveer dan
![]()
Oh, en lief kreeg nog even snel een vlugge preek van zn moeder dat ie wel goed moest nadenken over wat hij deed.... "ja...je weet wel wat ik bedoel!"..... ik zat er gewoon naast dus ik had een beetje zoiets van WTF? Alsof we gelijk bovenop elkaar springen als een stel konijnen...
Later deden mijn ouders trouwens wel minder moeilijk, eigenlijk totaal niet moeilijk meer
Ik zie het helemaal voor me!!quote:Op maandag 28 januari 2008 23:49 schreef LadiesMan217 het volgende:
Dit topic doet me toch wel weer denken aan vroeger..
Dat je samen met je ouders en je "nieuwe" vriendinnetje zitten te ontbijten. En heel ongemakkelijk een gesprek aan het voeren bent..
Ouders: Zo, en was het leuk gisterenavond
Jij en je vriendinnetje:![]()
*hihi*
Ouders:
Nee alleen die van jouquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:48 schreef kontvuister het volgende:
[..]
Wat loop je me nou te quoten? mag je vriendin niet meer bij je slapen
Door in je kont te worden gefist?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:50 schreef kontvuister het volgende:
[..]
Ga je eindelijk ontmaagd worden?
ik moest lachenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:38 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Door in je kont te worden gefist??!??!
![]()
![]()
![]()
Zo had je een pa van een vriend. Vriend en vriendin boven..quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:06 schreef Hagelkaas het volgende:
Ik wacht op de afloop.
Ouders: Goeiemorgen, lekker geslapen? hihihihigigihihih
Jullie: Jahoor.![]()
Ouders: Oké dan hwwhaihihiiwiwhdhidiiignnnn
"Tuurlijk, die airbags van haar gaan zeker door de keuring heenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:24 schreef Digiwave het volgende:
En dan zeggen de ouders : ik hoop dat jullie het wel veilig hebben gedaan he!
jep, die was geniaalquote:Op maandag 28 januari 2008 23:41 schreef de_priester het volgende:
joep van't hek had toch zo;n sketch, van dat tegenwoordig ouders condooms op t kastje klaarleggen van zoonlief terwijl hij vroeger nog in de kou in een steegje stiekem ....
Is ze geadopteerd ofzo?quote:Mijn vriendin blijft dus over een tijdje slapen, maar we hebben nog maar twee week ofzo en mijn ouders hebben haar ook nog niet gezien en haar ouders ook nog niet.
Kankerquote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:01 schreef no1uknow het volgende:
Ja herkenbaar wel hoor hier, over een paar maanden 18, maar met een meisje op 1 kamer, ho maar![]()
Christelijke ouders![]()
![]()
Treurig dat ze hun levensstijl aan jou willen opdringen.quote:
Ja dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:27 schreef no1uknow het volgende:
Achjoooh, straks ben ik 18 en dan mag ik alles lekker zelf bepalen lekker puh want dan ben ik volwassen
Red Modus aan As long as you live under MY roof, you are NOT an Adult. Red Modus uitquote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:27 schreef no1uknow het volgende:
Achjoooh, straks ben ik 18 en dan mag ik alles lekker zelf bepalen lekker puh want dan ben ik volwassen
Je avatar ook héquote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:28 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Red Modus aan As long as you live under MY roof, you are NOT an Adult. Red Modus uit
En sowieso, wie zegt dat je alleen seks kan hebben als je bij elkaar blijft slapenquote:
Nee man. Zwaar Gristelijke schoonouders zijn om te lachen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:30 schreef no1uknow het volgende:
[..]
En sowieso, wie zegt dat je alleen seks kan hebben als je bij elkaar blijft slapen![]()
Maargoed ben sinds kort weer vrijgezel, gewoon ff meisje vinden die onchristelijke ouders hebt
Toch is het niet chill als je constant smoesjes moet verzinnen enzo.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:30 schreef no1uknow het volgende:
[..]
En sowieso, wie zegt dat je alleen seks kan hebben als je bij elkaar blijft slapen![]()
Maargoed ben sinds kort weer vrijgezel, gewoon ff meisje vinden die onchristelijke ouders heeft
Waarom zou je smoesjes verzinnen?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:32 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Toch is het niet chill als je constant smoesjes moet verzinnen enzo.
Ach ik mocht het ook pas toen ik het 1 jaar had met mijn vriendin..quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:01 schreef no1uknow het volgende:
Ja herkenbaar wel hoor hier, over een paar maanden 18, maar met een meisje op 1 kamer, ho maar![]()
Christelijke ouders![]()
![]()
hoiquote:
waar de fuck heb je het over manquote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:28 schreef centenbakkie het volgende:
[..]ik vroeg het net
zeggen ze
ja daar zijn we nog niet aan toe![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:16 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik zei dus: waddan, wil je er soep van koken
hahahahahquote:Op maandag 4 februari 2008 17:02 schreef mcDavid het volgende:
*kloon "X" aan gaat maken.
Idd, 's avonds is zelfs kut. Want dan ben je moequote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:55 schreef OssieMan het volgende:
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 18:24 schreef Roemertje het volgende:
ik weet dus nog steets niet of jij je vriendin nou gepaalt heb...
Je speelt zeker ook WoW? Aangezien je nog in sprookjes gelooft....quote:Op maandag 18 februari 2008 22:24 schreef wuh het volgende:
(ik was 15,zij 18 en nee ze is niet lelijk en wanhopig)
Wat voor kansloze knuppel ben je wel niet... Dat soort dingen secure je voordat je je vleessjonnie in 'r stampt...quote:Op maandag 18 februari 2008 22:24 schreef wuh het volgende:
Maar later wel ongerust geweest, maar ze bleek gewoon de pil te slikken dus mooi geen kinderen:P
Dus: altijd condoom bij je hebben, ook als je het niet van plan bent om te neuken.
Mijn conclusie: Je bent een behoorlijk kansloze knuppel die maar een verhaal verzonnen heeft op Fok! Om niet op internet ook nog eens door de mand te vallen....quote:Op maandag 18 februari 2008 22:24 schreef wuh het volgende:
Haha, toen 9 maand geleden een meisje bij mij bleef slapen die ik alleen via msn kende (ik was 15,zij 18 en nee ze is niet lelijk en wanhopig) deden mijn ouders niet moeilijk, ze zeiden helemaal niks
Maar later wel ongerust geweest, maar ze bleek gewoon de pil te slikken dus mooi geen kinderen:P
Dus: altijd condoom bij je hebben, ook als je het niet van plan bent om te neuken.
Pics or...quote:Op maandag 18 februari 2008 22:24 schreef wuh het volgende:
Haha, toen 9 maand geleden een meisje bij mij bleef slapen die ik alleen via msn kende (ik was 15,zij 18 en nee ze is niet lelijk en wanhopig) deden mijn ouders niet moeilijk, ze zeiden helemaal niks
[..]
Ik moest lachen
'Eh, nee?'
'Hoezo niet'
Ik wil ook zulke ouders
mijn pa heeft welleens bij et ontbijt gevraagt wasquote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:51 schreef Meneer.Bakker het volgende:
[..]
Ik moest lachen
'Eh, nee?'
'Hoezo niet'
Ik wil ook zulke ouders
ja heb ik ook..moet er minimaal 2 van me ouders, anders ben je geen echte ventquote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:01 schreef no1uknow het volgende:
Christelijke ouders![]()
![]()
En terecht.... al die pussy monogame figuren tegenwoordigquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:16 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
ja heb ik ook..moet er minimaal 2 van me ouders, anders ben je geen echte vent
Pwnd! =Dquote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:44 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Je speelt zeker ook WoW? Aangezien je nog in sprookjes gelooft....
[..]
Wat voor kansloze knuppel ben je wel niet... Dat soort dingen secure je voordat je je vleessjonnie in 'r stampt...
[..]
Mijn conclusie: Je bent een behoorlijk kansloze knuppel die maar een verhaal verzonnen heeft op Fok! Om niet op internet ook nog eens door de mand te vallen....
Nee, ik speel nooit games, tijdverspilling.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:44 schreef VlaDje het volgende:
Je speelt zeker ook WoW? Aangezien je nog in sprookjes gelooft....
Jij hebt het nog nooit zonder gedaan? En Laura zou wel wat gezegd hebben als zij geen pil had genomen, en ik geen condoom had. En zoals ik al zei: ik heb er spijt van, en nu doe ik het met.quote:Wat voor kansloze knuppel ben je wel niet... Dat soort dingen secure je voordat je je vleessjonnie in 'r stampt...
Waarom zou ik een verhaal verzinnen? Ik ken jullie toch niet, maar je bent vrij om te geloven wat je wil dus je doet maar.quote:Mijn conclusie: Je bent een behoorlijk kansloze knuppel die maar een verhaal verzonnen heeft op Fok! Om niet op internet ook nog eens door de mand te vallen....
Hehe. Noem je je opblaaspop Laura?quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:19 schreef wuh het volgende:
[..]
Nee, ik speel nooit games, tijdverspilling.
[..]
Jij hebt het nog nooit zonder gedaan? En Laura zou wel wat gezegd hebben als zij geen pil had genomen, en ik geen condoom had. En zoals ik al zei: ik heb er spijt van, en nu doe ik het met.
[..]
Waarom zou ik een verhaal verzinnen? Ik ken jullie toch niet, maar je bent vrij om te geloven wat je wil dus je doet maar.
Zoals ik al zei, als je Irl failed dan moet je maar op internet stoer komen doen....quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:19 schreef wuh het volgende:
[..]
Nee, ik speel nooit games, tijdverspilling.
[..]
Jij hebt het nog nooit zonder gedaan? En Laura zou wel wat gezegd hebben als zij geen pil had genomen, en ik geen condoom had. En zoals ik al zei: ik heb er spijt van, en nu doe ik het met.
[..]
Waarom zou ik een verhaal verzinnen? Ik ken jullie toch niet, maar je bent vrij om te geloven wat je wil dus je doet maar.
btw we hebben nu 9 maand
Amen to thatquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:32 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, als je Irl failed dan moet je maar op internet stoer komen doen....
Ik vind het gewoon uber sad dat je dan zo verhaal op moet hangen...
Ze is gewoon lelijk en wanhopig of minderbegaafd met een leerachterstand enzo....
Aangezien een lekkere 18 jarige meid geen knul van een jaar of 15 moet
En als die knul nou een kop groter is? Ze wist ook helemaal niet hoe oud ik was, en ik werd door een par mensen( vrienden, verkopers) aangezien als 17/18quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:32 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, als je Irl failed dan moet je maar op internet stoer komen doen....
Ze is gewoon lelijk en wanhopig of minderbegaafd met een leerachterstand enzo....
Al is die knul 2 meter 35...quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:43 schreef wuh het volgende:
[..]
En als die knul nou een kop groter is? Ze wist ook helemaal niet hoe oud ik was, en ik werd door een par mensen( vrienden, verkopers) aangezien als 17/18
Kwa gedrag zijn we best wel hetzelfde, maar ach laat ook maar dit gaat nergens over, jij hebt helemaal gelijk volgens jezelf, dus daar kan ik niet tussenkomen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:49 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Al is die knul 2 meter 35...
Dan heeft hij nog het gedrag van een cakey en hele andere interesses als een 18 jarige meid
Zelfs hier komt het flink failed over. Dus stoerheid is ver te zoekenquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:32 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Lees de andere reacties ook even voorzichtig door... staan nog een aantal mensen die het met me eens zijnquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:58 schreef wuh het volgende:
[..]
Kwa gedrag zijn we best wel hetzelfde, maar ach laat ook maar dit gaat nergens over, jij hebt helemaal gelijk volgens jezelf, dus daar kan ik niet tussenkomen.
Oh, dus jij neemt meestal een standpunt in waarvan je zelf vind dat het niet klopt?quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:58 schreef wuh het volgende:
[..]
Kwa gedrag zijn we best wel hetzelfde, maar ach laat ook maar dit gaat nergens over, jij hebt helemaal gelijk volgens jezelf, dus daar kan ik niet tussenkomen.
Nee daar kom ik ook steeds weer achter.....quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:50 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Zijn er ook wel fatsoenlijke woorden om het te zeggen dan? het komt op 1 ding neer
quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:28 schreef ioko het volgende:
Ja pap, ik heb 26 jaar geen seks gehad en nu lijkt het me verstandig dat mijn vriendin vooral niet bij mij in de buurt ligt, dat neukt zo fijn.![]()
Echt waar: ouders.... Ze bedoelen het vast goed![]()
, maar soms
![]()
"Kijk mij eens een vriendin die twee jaar ouder is hebben!"quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:27 schreef Agorias het volgende:
een jongen 16 en een meid 18 kan dan zeker ook niet? Ik ben het levende bewijs dat dat wel kan.
[qoute]quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:15 schreef OssieMan het volgende:
Nog steeds geen pics?
Waar is TS trouwens.. potdimme
Jawel, het kan, alleen kom dan niet aan met verhalen dat ze knap is...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:27 schreef Agorias het volgende:
een jongen 16 en een meid 18 kan dan zeker ook niet? Ik ben het levende bewijs dat dat wel kan.
[/quote]quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
[qoute]
laatste bezoek: 23 dagen, 23 uur geleden.
aantal posts: 527 (gemiddeld 2 per dag)
Dat betekent dus dat ie hier om hulp gaat vragen, zn vriendin neukt, een soa krijgt, binnen een dag dood is en wij met de ellende zitten?quote:
quote:Op zondag 24 februari 2008 09:24 schreef Eemnesdegekste het volgende:
Kort samengevat wel jaaÓf de seks was zoo slecht dat 'ie zich hier niet meer durft te vertonen
In dat geval vind hij niemand hier boeiend en zou hij dus eventueel een leven gekregen kunnen hebben.quote:
*bevestigtquote:Op zondag 24 februari 2008 11:30 schreef OssieMan het volgende:
[..]
In dat geval vind hij niemand hier boeiend en zou hij dus eventueel een leven gekregen kunnen hebben.
Dan stel ik voor dat dit topic gesloten word tot nader onderzoek heeft bevestigd of bovenstaande waar is.quote:
So truequote:Op zondag 24 februari 2008 11:30 schreef OssieMan het volgende:
[..]
In dat geval vind hij niemand hier boeiend en zou hij dus eventueel een leven gekregen kunnen hebben.
Wat een kick man..quote:
jij doet het toch niet toevalig met mijn zusje he??quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:51 schreef Meneer.Bakker het volgende:
[..]
Ik moest lachen
'Eh, nee?'
'Hoezo niet'
Ik wil ook zulke ouders
Zoiets jaquote:Op donderdag 6 november 2008 11:50 schreef de_boswachter het volgende:
Ws. is TS nog steeds maagd.
Is Domino nog maagd?quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:11 schreef eRrrrJeee het volgende:
wat is er mis met een maagd?
quote:
hahahaha dat is wel een leukequote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:55 schreef Schuttingbeer het volgende:
Dat je 's ochtends beneden komt en uitgebreid aan je pik gaat staan krabben
en je ouders zo van:![]()
en jij zo van![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |