Ik zie het helemaal voor me!!quote:Op maandag 28 januari 2008 23:49 schreef LadiesMan217 het volgende:
Dit topic doet me toch wel weer denken aan vroeger..
Dat je samen met je ouders en je "nieuwe" vriendinnetje zitten te ontbijten. En heel ongemakkelijk een gesprek aan het voeren bent..
Ouders: Zo, en was het leuk gisterenavond
Jij en je vriendinnetje:![]()
*hihi*
Ouders:
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:51 schreef Meneer.Bakker het volgende:
Najah ik ben net 16 en zij is niet veel jonger, binnenkort ook 16.
Nee alleen die van jouquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:48 schreef kontvuister het volgende:
[..]
Wat loop je me nou te quoten? mag je vriendin niet meer bij je slapen
Door in je kont te worden gefist?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:50 schreef kontvuister het volgende:
[..]
Ga je eindelijk ontmaagd worden?
ik moest lachenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:38 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Door in je kont te worden gefist??!??!
![]()
![]()
![]()
Zo had je een pa van een vriend. Vriend en vriendin boven..quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:06 schreef Hagelkaas het volgende:
Ik wacht op de afloop.
Ouders: Goeiemorgen, lekker geslapen? hihihihigigihihih
Jullie: Jahoor.![]()
Ouders: Oké dan hwwhaihihiiwiwhdhidiiignnnn
"Tuurlijk, die airbags van haar gaan zeker door de keuring heenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:24 schreef Digiwave het volgende:
En dan zeggen de ouders : ik hoop dat jullie het wel veilig hebben gedaan he!
jep, die was geniaalquote:Op maandag 28 januari 2008 23:41 schreef de_priester het volgende:
joep van't hek had toch zo;n sketch, van dat tegenwoordig ouders condooms op t kastje klaarleggen van zoonlief terwijl hij vroeger nog in de kou in een steegje stiekem ....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |