In de bosjes? Lekker al die takjes in je reet..quote:Op zondag 27 januari 2008 14:49 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Als ik in bed lig met een geile donder wil ik ook gewoon neuken.
Maar daarentegen kan het ook gewoon overdag, in de bosjes enzovoorts.
Takken in je reet.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:55 schreef bierbart het volgende:
[..]
In de bosjes? Lekker al die takjes in je reet..![]()
Overdag kan het ook in bed!![]()
ohenzovoorts...
quote:
Beter takken in je reet in de bosjes dan een bosjesmanquote:Op zondag 27 januari 2008 14:55 schreef bierbart het volgende:
[..]
In de bosjes? Lekker al die takjes in je reet..![]()
Overdag kan het ook in bed!![]()
ohenzovoorts...
Gewoon niet in de bosjes gaan zittenquote:Op zondag 27 januari 2008 15:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Beter takken in je reet in de bosjes dan een bosjesman
Of een trein in je oog.quote:Op zondag 27 januari 2008 15:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Beter takken in je reet in de bosjes dan een bosjesman
Bosjesquote:Op zondag 27 januari 2008 14:49 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Als ik in bed lig met een geile donder wil ik ook gewoon neuken.
Maar daarentegen kan het ook gewoon overdag, in de bosjes enzovoorts.
Sorry, ik ben een dame...ik ben echt bang dat je t me zal moeten uitleggen eer ik het wil begrijpenquote:Op zondag 27 januari 2008 15:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
Heren.
Dat moet genoeg zijn.
- edit -
Posts weggehaald, eikels
en batsen!quote:Op maandag 28 januari 2008 08:55 schreef Miss_S het volgende:
Gelukkig hebben mijn ouders er nooit moeilijk over gedaan
Lekker samen liggen
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:16 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik zei dus: waddan, wil je er soep van koken
quote:Op maandag 28 januari 2008 10:17 schreef Monotomo het volgende:
Achja, moeders...
Mijnes dacht dat ik een soa had, enkel om een klein bloedvlekje in m'n boxer (wrs scheerwondje).![]()
toen ik op mn 12e/13e 'sochtends heel misselijk naar beneden kwam en begon te kotsen dacht m'n vader dat ik zwanger wasquote:Op maandag 28 januari 2008 15:58 schreef Sjibble het volgende:
omg, geweldig topic
Was ook heel mooi.. dacht mn vader dat ik al op mn 14de ontmaagd was.
Ik was toen nog niet eens ontgroendNu nog steeds niet
![]()
Als in de zin van: Opletten! Hij neukt je helemaal strak!!quote:Op maandag 28 januari 2008 17:27 schreef Candaasje het volgende:
Sommige verhalen hier![]()
Mijn ouders deden in het begin ook wel wat moeilijk...
Tot na een paar weken het moment was aangebroken, we mochten bij elkaar slapen!
Wat wil zeggen: mijn ouders hadden bedacht dat ik dan wel bij mijn vriend z'n zus op de kamer zou slapen.Niet dat het er ooit van gekomen is, want zus en haar vriendlief lieten zich een weekend samen dus mooi niet door de neus boren, wat inhield dat ik op een matrasje naast het bed van mijn eigen lief kwam te liggen..... nouja, ongeveer dan
![]()
Oh, en lief kreeg nog even snel een vlugge preek van zn moeder dat ie wel goed moest nadenken over wat hij deed.... "ja...je weet wel wat ik bedoel!"..... ik zat er gewoon naast dus ik had een beetje zoiets van WTF? Alsof we gelijk bovenop elkaar springen als een stel konijnen...
Later deden mijn ouders trouwens wel minder moeilijk, eigenlijk totaal niet moeilijk meer
Ik zie het helemaal voor me!!quote:Op maandag 28 januari 2008 23:49 schreef LadiesMan217 het volgende:
Dit topic doet me toch wel weer denken aan vroeger..
Dat je samen met je ouders en je "nieuwe" vriendinnetje zitten te ontbijten. En heel ongemakkelijk een gesprek aan het voeren bent..
Ouders: Zo, en was het leuk gisterenavond
Jij en je vriendinnetje:![]()
*hihi*
Ouders:
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:51 schreef Meneer.Bakker het volgende:
Najah ik ben net 16 en zij is niet veel jonger, binnenkort ook 16.
Nee alleen die van jouquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:48 schreef kontvuister het volgende:
[..]
Wat loop je me nou te quoten? mag je vriendin niet meer bij je slapen
Door in je kont te worden gefist?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:50 schreef kontvuister het volgende:
[..]
Ga je eindelijk ontmaagd worden?
ik moest lachenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:38 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Door in je kont te worden gefist??!??!
![]()
![]()
![]()
Zo had je een pa van een vriend. Vriend en vriendin boven..quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:06 schreef Hagelkaas het volgende:
Ik wacht op de afloop.
Ouders: Goeiemorgen, lekker geslapen? hihihihigigihihih
Jullie: Jahoor.![]()
Ouders: Oké dan hwwhaihihiiwiwhdhidiiignnnn
"Tuurlijk, die airbags van haar gaan zeker door de keuring heenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:24 schreef Digiwave het volgende:
En dan zeggen de ouders : ik hoop dat jullie het wel veilig hebben gedaan he!
jep, die was geniaalquote:Op maandag 28 januari 2008 23:41 schreef de_priester het volgende:
joep van't hek had toch zo;n sketch, van dat tegenwoordig ouders condooms op t kastje klaarleggen van zoonlief terwijl hij vroeger nog in de kou in een steegje stiekem ....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |