Zelfs hier komt het flink failed over. Dus stoerheid is ver te zoekenquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:32 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, als je Irl failed dan moet je maar op internet stoer komen doen....
Ik vind het gewoon uber sad dat je dan zo verhaal op moet hangen...
Ze is gewoon lelijk en wanhopig of minderbegaafd met een leerachterstand enzo....
Aangezien een lekkere 18 jarige meid geen knul van een jaar of 15 moet
Lees de andere reacties ook even voorzichtig door... staan nog een aantal mensen die het met me eens zijnquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:58 schreef wuh het volgende:
[..]
Kwa gedrag zijn we best wel hetzelfde, maar ach laat ook maar dit gaat nergens over, jij hebt helemaal gelijk volgens jezelf, dus daar kan ik niet tussenkomen.
Oh, dus jij neemt meestal een standpunt in waarvan je zelf vind dat het niet klopt?quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:58 schreef wuh het volgende:
[..]
Kwa gedrag zijn we best wel hetzelfde, maar ach laat ook maar dit gaat nergens over, jij hebt helemaal gelijk volgens jezelf, dus daar kan ik niet tussenkomen.
Nee daar kom ik ook steeds weer achter.....quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:50 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Zijn er ook wel fatsoenlijke woorden om het te zeggen dan? het komt op 1 ding neer
quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:28 schreef ioko het volgende:
Ja pap, ik heb 26 jaar geen seks gehad en nu lijkt het me verstandig dat mijn vriendin vooral niet bij mij in de buurt ligt, dat neukt zo fijn.![]()
Echt waar: ouders.... Ze bedoelen het vast goed![]()
, maar soms
![]()
"Kijk mij eens een vriendin die twee jaar ouder is hebben!"quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:27 schreef Agorias het volgende:
een jongen 16 en een meid 18 kan dan zeker ook niet? Ik ben het levende bewijs dat dat wel kan.
[qoute]quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:15 schreef OssieMan het volgende:
Nog steeds geen pics?
Waar is TS trouwens.. potdimme
Jawel, het kan, alleen kom dan niet aan met verhalen dat ze knap is...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:27 schreef Agorias het volgende:
een jongen 16 en een meid 18 kan dan zeker ook niet? Ik ben het levende bewijs dat dat wel kan.
[/quote]quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
[qoute]
laatste bezoek: 23 dagen, 23 uur geleden.
aantal posts: 527 (gemiddeld 2 per dag)
Dat betekent dus dat ie hier om hulp gaat vragen, zn vriendin neukt, een soa krijgt, binnen een dag dood is en wij met de ellende zitten?quote:
quote:Op zondag 24 februari 2008 09:24 schreef Eemnesdegekste het volgende:
Kort samengevat wel jaaÓf de seks was zoo slecht dat 'ie zich hier niet meer durft te vertonen
In dat geval vind hij niemand hier boeiend en zou hij dus eventueel een leven gekregen kunnen hebben.quote:
*bevestigtquote:Op zondag 24 februari 2008 11:30 schreef OssieMan het volgende:
[..]
In dat geval vind hij niemand hier boeiend en zou hij dus eventueel een leven gekregen kunnen hebben.
Dan stel ik voor dat dit topic gesloten word tot nader onderzoek heeft bevestigd of bovenstaande waar is.quote:
So truequote:Op zondag 24 februari 2008 11:30 schreef OssieMan het volgende:
[..]
In dat geval vind hij niemand hier boeiend en zou hij dus eventueel een leven gekregen kunnen hebben.
Wat een kick man..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |