hahahahahquote:Op maandag 4 februari 2008 17:02 schreef mcDavid het volgende:
*kloon "X" aan gaat maken.
Idd, 's avonds is zelfs kut. Want dan ben je moequote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:55 schreef OssieMan het volgende:
Ouders die gaan vragen of je gaat neuken zijn zoooooooooo dom.
Net of dat alleen 's avonds kan gebeuren
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 18:24 schreef Roemertje het volgende:
ik weet dus nog steets niet of jij je vriendin nou gepaalt heb...
Je speelt zeker ook WoW? Aangezien je nog in sprookjes gelooft....quote:Op maandag 18 februari 2008 22:24 schreef wuh het volgende:
(ik was 15,zij 18 en nee ze is niet lelijk en wanhopig)
Wat voor kansloze knuppel ben je wel niet... Dat soort dingen secure je voordat je je vleessjonnie in 'r stampt...quote:Op maandag 18 februari 2008 22:24 schreef wuh het volgende:
Maar later wel ongerust geweest, maar ze bleek gewoon de pil te slikken dus mooi geen kinderen:P
Dus: altijd condoom bij je hebben, ook als je het niet van plan bent om te neuken.
Mijn conclusie: Je bent een behoorlijk kansloze knuppel die maar een verhaal verzonnen heeft op Fok! Om niet op internet ook nog eens door de mand te vallen....quote:Op maandag 18 februari 2008 22:24 schreef wuh het volgende:
Haha, toen 9 maand geleden een meisje bij mij bleef slapen die ik alleen via msn kende (ik was 15,zij 18 en nee ze is niet lelijk en wanhopig) deden mijn ouders niet moeilijk, ze zeiden helemaal niks
Maar later wel ongerust geweest, maar ze bleek gewoon de pil te slikken dus mooi geen kinderen:P
Dus: altijd condoom bij je hebben, ook als je het niet van plan bent om te neuken.
Pics or...quote:Op maandag 18 februari 2008 22:24 schreef wuh het volgende:
Haha, toen 9 maand geleden een meisje bij mij bleef slapen die ik alleen via msn kende (ik was 15,zij 18 en nee ze is niet lelijk en wanhopig) deden mijn ouders niet moeilijk, ze zeiden helemaal niks
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:51 schreef Meneer.Bakker het volgende:
[..]
Ik moest lachen
Najah ik ben net 16 en zij is niet veel jonger, binnenkort ook 16.
Ik hoor net dat haar ouders vroegen: 'Je gaat toch niet neuken he?'
'Eh, nee?'
'Hoezo niet'
Ik wil ook zulke ouders
mijn pa heeft welleens bij et ontbijt gevraagt wasquote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:51 schreef Meneer.Bakker het volgende:
[..]
Ik moest lachen
Najah ik ben net 16 en zij is niet veel jonger, binnenkort ook 16.
Ik hoor net dat haar ouders vroegen: 'Je gaat toch niet neuken he?'
'Eh, nee?'
'Hoezo niet'
Ik wil ook zulke ouders
ja heb ik ook..moet er minimaal 2 van me ouders, anders ben je geen echte ventquote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:01 schreef no1uknow het volgende:
Ja herkenbaar wel hoor hier, over een paar maanden 18, maar met een meisje op 1 kamer, ho maar![]()
Christelijke ouders![]()
![]()
En terecht.... al die pussy monogame figuren tegenwoordigquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:16 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
ja heb ik ook..moet er minimaal 2 van me ouders, anders ben je geen echte vent
Pwnd! =Dquote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:44 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Je speelt zeker ook WoW? Aangezien je nog in sprookjes gelooft....
[..]
Wat voor kansloze knuppel ben je wel niet... Dat soort dingen secure je voordat je je vleessjonnie in 'r stampt...
[..]
Mijn conclusie: Je bent een behoorlijk kansloze knuppel die maar een verhaal verzonnen heeft op Fok! Om niet op internet ook nog eens door de mand te vallen....
Nee, ik speel nooit games, tijdverspilling.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:44 schreef VlaDje het volgende:
Je speelt zeker ook WoW? Aangezien je nog in sprookjes gelooft....
Jij hebt het nog nooit zonder gedaan? En Laura zou wel wat gezegd hebben als zij geen pil had genomen, en ik geen condoom had. En zoals ik al zei: ik heb er spijt van, en nu doe ik het met.quote:Wat voor kansloze knuppel ben je wel niet... Dat soort dingen secure je voordat je je vleessjonnie in 'r stampt...
Waarom zou ik een verhaal verzinnen? Ik ken jullie toch niet, maar je bent vrij om te geloven wat je wil dus je doet maar.quote:Mijn conclusie: Je bent een behoorlijk kansloze knuppel die maar een verhaal verzonnen heeft op Fok! Om niet op internet ook nog eens door de mand te vallen....
Hehe. Noem je je opblaaspop Laura?quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:19 schreef wuh het volgende:
[..]
Nee, ik speel nooit games, tijdverspilling.
[..]
Jij hebt het nog nooit zonder gedaan? En Laura zou wel wat gezegd hebben als zij geen pil had genomen, en ik geen condoom had. En zoals ik al zei: ik heb er spijt van, en nu doe ik het met.
[..]
Waarom zou ik een verhaal verzinnen? Ik ken jullie toch niet, maar je bent vrij om te geloven wat je wil dus je doet maar.
Zoals ik al zei, als je Irl failed dan moet je maar op internet stoer komen doen....quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:19 schreef wuh het volgende:
[..]
Nee, ik speel nooit games, tijdverspilling.
[..]
Jij hebt het nog nooit zonder gedaan? En Laura zou wel wat gezegd hebben als zij geen pil had genomen, en ik geen condoom had. En zoals ik al zei: ik heb er spijt van, en nu doe ik het met.
[..]
Waarom zou ik een verhaal verzinnen? Ik ken jullie toch niet, maar je bent vrij om te geloven wat je wil dus je doet maar.
btw we hebben nu 9 maand
Amen to thatquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:32 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, als je Irl failed dan moet je maar op internet stoer komen doen....
Ik vind het gewoon uber sad dat je dan zo verhaal op moet hangen...
Ze is gewoon lelijk en wanhopig of minderbegaafd met een leerachterstand enzo....
Aangezien een lekkere 18 jarige meid geen knul van een jaar of 15 moet
En als die knul nou een kop groter is? Ze wist ook helemaal niet hoe oud ik was, en ik werd door een par mensen( vrienden, verkopers) aangezien als 17/18quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:32 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, als je Irl failed dan moet je maar op internet stoer komen doen....
Ik vind het gewoon uber sad dat je dan zo verhaal op moet hangen...
Ze is gewoon lelijk en wanhopig of minderbegaafd met een leerachterstand enzo....
Aangezien een lekkere 18 jarige meid geen knul van een jaar of 15 moet
Al is die knul 2 meter 35...quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:43 schreef wuh het volgende:
[..]
En als die knul nou een kop groter is? Ze wist ook helemaal niet hoe oud ik was, en ik werd door een par mensen( vrienden, verkopers) aangezien als 17/18
Kwa gedrag zijn we best wel hetzelfde, maar ach laat ook maar dit gaat nergens over, jij hebt helemaal gelijk volgens jezelf, dus daar kan ik niet tussenkomen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:49 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Al is die knul 2 meter 35...
Dan heeft hij nog het gedrag van een cakey en hele andere interesses als een 18 jarige meid
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |