abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 januari 2008 @ 11:19:32 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56295282
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 25 januari 2008 @ 11:21:01 #2
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56295319
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 11:17 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Wat precies?

Jongens als Tim de Cler, Roy Makaay, Giovanni van Bronckhorst, Kevin Hofland en Denny Landzaat zullen aan het eind van de rit alleen maar geld gekost hebben, er zal opnieuw een elftal gekocht moeten worden.

Schiet je lekker veel mee op, één of twee seizoenen meedoen om de play-offs, maar de financiële problemen worden alleen maar groter voor Feyenoord. Het lijkt wel alsof het woord wanbeleid in Rotterdam-Zuid is bedacht!
wat niet klopte, ze waren niet duur, hooguit 5 mil bij elkaar.

en dan nog zeker geen wanbeleid ,want met deze selectie kan je gewoon CL halen en krijg je veel geld. dus meer geld om na 2/3 nieuwe generatie te kopen
  vrijdag 25 januari 2008 @ 11:21:06 #3
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_56295320
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 11:23:35 #4
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56295390
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 11:21 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

en dan nog zeker geen wanbeleid ,want met deze selectie kan je gewoon CL halen en krijg je veel geld. dus meer geld om na 2/3 nieuwe generatie te kopen
Het is echter geen garantie voor CL-voetbal, als het gemist wordt, zullen de problemen groot zijn. Qua aanschaf was het misschien niet verschrikkelijk duur, maar qua salaris wel en daarbij is er ook totaal geen restwaarde. En als ze stoppen, moeten er nieuwe jongens komen, veel nieuwe jongens op belangrijke plekken in het elftal, een dure grap. Maar goed, als de Feyenoord-supporters maar tevreden zijn, toch?
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 25 januari 2008 @ 11:24:01 #5
82589 S-Two
barba macacu
pi_56295404
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 11:14 schreef S-Two het volgende:
Echt, iedereen ook weer lekker afgeven op Feyenoord (en PSV). Laten we eerst maar eens naar ons zelf kijken en eens een keer wat wedstrijden achter elkaar gaan winnen.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_56295429
quote:

[..]

Een reactie dan want dit is het Ajax-topic. Wat denk je dat die mannen verdienen? Tel dat er eens bij op.
En ja je kan gewoon CL halen. Je kan het ook gewoon niet halen. Zie Ajax, AZ en oh ja, Feyenoord.

Ik begrijp het beleid in zekere zin wel maar het kan heel hard misgaan.

AAAAAAAAAAAAAJAKS
pi_56295439
Neemt niet weg dat als het gerucht van Petter Hanson waar is dat wel te betreuren is voor Ajax.

Lijkt mee een verdediger die we goed kunnen gebruiken met zijn ervaring achterin..
pi_56295441
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 11:17 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Wat precies?

Jongens als Tim de Cler, Roy Makaay, Giovanni van Bronckhorst, Kevin Hofland en Denny Landzaat zullen aan het eind van de rit alleen maar geld gekost hebben, er zal opnieuw een elftal gekocht moeten worden.

Schiet je lekker veel mee op, één of twee seizoenen meedoen om de play-offs, maar de financiële problemen worden alleen maar groter voor Feyenoord. Het lijkt wel alsof het woord wanbeleid in Rotterdam-Zuid is bedacht!
Het is gewoon onzin dat je daardoor in de problemen raakt. Je raakt in de problemen als je er niet bij nadenkt en er vervolgens niet op inspringt.

Die jongens heb je op de korte termijn gewoon nodig, ze hebben ook niet veel gekost. Daarnaast moet er inderdaad gekeken worden naar jongere spelers maar die hebben we ook rondlopen. En mocht je bijvoorbeeld CL halen dan hebben ze zeker niet alleen iets gekost maar ook zeker wat opgeleverd. Daarnaast krijg je met deze spelers veel meer vertrouwen en komen er wellicht ook jongere spelers naar Feyenoord.

Het slaat nergens op om nu opeens te gaan doen alsof Feyenoord wanbeleid voert. Er lopen genoeg jongens rond (Bruins, Vlaar, J Buijs, Fer, de Guzman, Hofs, Slory, Wijnaldum) die dat op moeten kunnen vangen op termijn.
pi_56295458
quote:

[..]

kan
Gebeurt dat niet, stapelen de problemen zich alleen maar meer op . Schulden zullen torenhoog zijn als jullie geen kampioen worden.

Dit wordt het jaar van Ajax. feyenoord de ondergrond instampen door zelf kampioen te worden .
pi_56295520
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 11:25 schreef Nashje het volgende:

[..]

Gebeurt dat niet, stapelen de problemen zich alleen maar meer op . Schulden zullen torenhoog zijn als jullie geen kampioen worden.

Dit wordt het jaar van Ajax. feyenoord de ondergrond instampen door zelf kampioen te worden .
Welke torenhoge schulden?

De schulden die er nu zijn worden weg gewerkt en zoveel schulden komen er niet bij.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 11:28:11 #11
139407 jorienvdherik
pi_56295531
En wij staan slechts 1 punt achter nu, en wij krijgen nog makkelijk programma straks

jullie moeten nog naar groningen/heerenveen/twente
  vrijdag 25 januari 2008 @ 11:30:42 #12
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56295601
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 11:25 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Het is gewoon onzin dat je daardoor in de problemen raakt. Je raakt in de problemen als je er niet bij nadenkt en er vervolgens niet op inspringt.

Die jongens heb je op de korte termijn gewoon nodig, ze hebben ook niet veel gekost. Daarnaast moet er inderdaad gekeken worden naar jongere spelers maar die hebben we ook rondlopen. En mocht je bijvoorbeeld CL halen dan hebben ze zeker niet alleen iets gekost maar ook zeker wat opgeleverd. Daarnaast krijg je met deze spelers veel meer vertrouwen en komen er wellicht ook jongere spelers naar Feyenoord.

Het slaat nergens op om nu opeens te gaan doen alsof Feyenoord wanbeleid voert. Er lopen genoeg jongens rond (Bruins, Vlaar, J Buijs, Fer, de Guzman, Hofs, Slory, Wijnaldum) die dat op moeten kunnen vangen op termijn.
En als er nu geen CL gehaald wordt, wat ben je er dan mee opgeschoten?
  vrijdag 25 januari 2008 @ 11:31:26 #13
139407 jorienvdherik
pi_56295622
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 11:30 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

dat je wel uefa voetbal hebt
pi_56295623
Zo dramatisch zal het nu ook weer niet gaan met Feyenoord hoor.
Ze zullen hooguit weer een paar jaar in de subtop moeten bivakkeren, maar dat zijn ze nu wel gewend.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 11:33:12 #15
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56295684
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 11:28 schreef jorienvdherik het volgende:
En wij staan slechts 1 punt achter nu
Nu is het slechts één punt, maar over tien dagen niet meer.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 11:33:51 #16
52871 Blight
Supersized.
pi_56295700
Prachtige TT.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  vrijdag 25 januari 2008 @ 11:34:24 #17
51286 w00h00
Digital man!
pi_56295713
Nog gasten hier die zondag naar Arnhem gaan?
pi_56295733
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 11:30 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Jullie doen net alsof dat alleen voor ons geldt.

Jullie en psv moeten net zo goed CL halen om mee te blijven doen, het is dat jullie deze zomer lekker veel geld hebben binnen gehaald maar er wordt nou net gedaan alsof wij per se de CL moeten halen. De doelstelling dit jaar is Europees voetbal, die CL is niet eens nodig.
pi_56295737
Daar in Rotterdam lopen ze te geilen op Landzaat omdat het een 33-voudig international is. Pfff, heb je Oranje wel eens zien voetballen............
pi_56295781
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 11:35 schreef patrickt37 het volgende:
Daar in Rotterdam lopen ze te geilen op Landzaat omdat het een 33-voudig international is. Pfff, heb je Oranje wel eens zien voetballen............
"Wijsheid komt met de jaren"

Wordt bij jou nou onderhand wel eens tijd of niet?
  vrijdag 25 januari 2008 @ 11:36:56 #21
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_56295784
quote:
Ik zou het fijn vinden als hij ooit teruggaat naar Ajax, dat is zijn grote liefde. Hij heeft zelfs het Ajax-logo op een van zijn kuiten laten tatoeëren.
Andy beste voorzet van Nederland...Martin word eens wakker, neem die moeder mee naar Everton en neem hem mee terug naar Amsterdam!
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_56295833
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 11:34 schreef w00h00 het volgende:
Present
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  vrijdag 25 januari 2008 @ 11:39:17 #23
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56295845
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 11:35 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Jullie doen net alsof dat alleen voor ons geldt.

Jullie en psv moeten net zo goed CL halen om mee te blijven doen, het is dat jullie deze zomer lekker veel geld hebben binnen gehaald maar er wordt nou net gedaan alsof wij per se de CL moeten halen. De doelstelling dit jaar is Europees voetbal, die CL is niet eens nodig.
Het grote verschil tussen Ajax en Feyenoord indeze is dat er bij Ajax nog voor een kapitaal op het veld staat, Ajax kan miljoenen verdienen aan Klaas Jan Huntelaar, Maarten Stekelenburg, Urby Emanuelson, Johnny Heitinga etc. Bij Feyenoord ligt dit heel anders, de belangrijkste spelers zullen niets meer opleveren, dus er moeten wederom geldbronnen aangeboord worden om de selectie op pijl te brengen.
pi_56295916
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 11:39 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Het grote verschil tussen Ajax en Feyenoord indeze is dat er bij Ajax nog voor een kapitaal op het veld staat, Ajax kan miljoenen verdienen aan Klaas Jan Huntelaar, Maarten Stekelenburg, Urby Emanuelson, Johnny Heitinga etc. Bij Feyenoord ligt dit heel anders, de belangrijkste spelers zullen niets meer opleveren, dus er moeten wederom geldbronnen aangeboord worden om de selectie op pijl te brengen.
Op de korte termijn is dat even zo ja, maar dat weet iedereen ook. Dat is verder ook geen ramp. Je moet ergens beginnen. Je kan moeilijk alleen naar de lange termijn kijken en op korte termijn niets doen.

Op de wat langere terijn moeten die jongens die ik net noemde ook gewoon geld op gaan leveren. En volgens mij worden er op dit moment geen grote risico's genomen. Al heb ik natuurlijk geen inkijk in hoe ze t precies doen.

En stel trouwens dat je in de komende 1/2/3 jaar 1 keer CL zou halen dan zou dat al een stuk schelen denk ik, en dat is met deze selectie (en wellicht een andere trainer) niet ondenkbaar.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 11:45:54 #25
51286 w00h00
Digital man!
pi_56295994
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 11:38 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Present
Ik las net in de Gelderlander dat de Ajax supporters wat te wachten staat, er zouden tientallen confetti kanonnen zijn, het zou er op neer komen dat iedereen het in Nederland maandag over die confetti kanonnen zou hebben.

Ik zit zelf in het thuisvak, heb er zin in!
pi_56296031
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 11:45 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Ik las net in de Gelderlander dat de Ajax supporters wat te wachten staat, er zouden tientallen confetti kanonnen zijn, het zou er op neer komen dat iedereen het in Nederland maandag over die confetti kanonnen zou hebben.

Als Ajax daar met 0-2 wint dan mag het hele veld ondersneeuwen van mij
  vrijdag 25 januari 2008 @ 11:49:49 #27
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56296098
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 11:42 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Op de korte termijn is dat even zo ja, maar dat weet iedereen ook. Dat is verder ook geen ramp. Je moet ergens beginnen. Je kan moeilijk alleen naar de lange termijn kijken en op korte termijn niets doen.

Op de wat langere terijn moeten die jongens die ik net noemde ook gewoon geld op gaan leveren. En volgens mij worden er op dit moment geen grote risico's genomen. Al heb ik natuurlijk geen inkijk in hoe ze t precies doen.

En stel trouwens dat je in de komende 1/2/3 jaar 1 keer CL zou halen dan zou dat al een stuk schelen denk ik, en dat is met deze selectie (en wellicht een andere trainer) niet ondenkbaar.
Stel dat Feyenoord zich de komende drie jaar niet kwalificeert voor de CL, dan ben je het toch met me eens dat er financiële problemen zullen zijn? Vier á vijf sterkhouders weg, zonder dat daar geld voor gevangen wordt en dan jezelf weer moeten versterken, lijkt me niet echt ideaal.
pi_56296208
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 11:49 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Stel dat Feyenoord zich de komende drie jaar niet kwalificeert voor de CL, dan ben je het toch met me eens dat er financiële problemen zullen zijn? Vier á vijf sterkhouders weg, zonder dat daar geld voor gevangen wordt en dan jezelf weer moeten versterken, lijkt me niet echt ideaal.
Ik weet niet of er dan financiele problemen zijn, dat hangt af van het feit hoe ze het gefinancierd hebben. Bij die talentpools bijvoorbeeld, ligt het risico bij de investeerder, niet bij Feyenoord.

Als je trouwens je de komende 3 jaar niet 1 keer CL weet te halen moet je niet kijken naar het financiele plaatje maar naar het technische plaatje want daar zit dan iets heel goed fout
  vrijdag 25 januari 2008 @ 11:55:05 #29
51286 w00h00
Digital man!
pi_56296226
Liverpool en Everton zouden Bradley van Heereveen nadrukkelijk volgen.

Zou Ajax wederom te laat zijn? Ajax is toch wel in staat om een contract van 1,5 jaar af te kopen?
  vrijdag 25 januari 2008 @ 11:55:41 #30
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_56296239
Misleidende TT
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  vrijdag 25 januari 2008 @ 11:56:37 #31
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56296270
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 11:54 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Ik weet niet of er dan financiele problemen zijn, dat hangt af van het feit hoe ze het gefinancierd hebben. Bij die talentpools bijvoorbeeld, ligt het risico bij de investeerder, niet bij Feyenoord.
Lijkt me niet dat mensen gaan investeren in Roy Makaay, Tim de Cler, Kevin Hofland, Giovanni van Bronckhorst, Michale Mols en Denny Landzaat, aangezien die alleen maar geld kosten en niets meer opleveren.
quote:
Als je trouwens je de komende 3 jaar niet 1 keer CL weet te halen moet je trouwens niet kijken naar het financiele plaatje maar naar het technische plaatje want daar zit dan iets heel goed fout
Maar dat is toch al een tijdje bekend over Feyenoord?
  vrijdag 25 januari 2008 @ 11:56:39 #32
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_56296272
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 11:39 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Het grote verschil tussen Ajax en Feyenoord indeze is dat er bij Ajax nog voor een kapitaal op het veld staat, Ajax kan miljoenen verdienen aan Urby Emanuelson
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_56296276
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 11:33 schreef Blight het volgende:
Prachtige TT.
Altijd al een quote van mijzelf in een TT willen zien .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 11:57:30 #34
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56296298
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 11:55 schreef w00h00 het volgende:
Liverpool en Everton zouden Bradley van Heereveen nadrukkelijk volgen.

Zou Ajax wederom te laat zijn? Ajax is toch wel in staat om een contract van 1,5 jaar af te kopen?
Ajax toont te weinig initiatief, is bang om blauwtjes te lopen. Wie niet waagt, wie niet wint, toch?
pi_56296314
quote:
PSV - Ajax live op groot scherm in de ArenA

Amsterdam, 25 jan 2008
De wedstrijd PSV - Ajax is zondag 9 maart live te volgen op grote tv-schermen in de Amsterdam ArenA. De kaartverkoop voor Ajax LiVe, zoals de naam van het evenement luidt, begint zaterdag 2 februari. Zorg dat je erbij bent om Ajax te steunen!

Wie er vorig jaar bij was, kan het zich ongetwijfeld nog helder voor de geest halen. Het verjaardagsfeestje van Ajax in de Amsterdam Arena. Ruim vijfduizend Ajacieden waren op 18 maart - via de stadionschermen - getuige van een verpletterende 5-1-uitzege op PSV. Ook dit jaar kan PSV - Ajax weer op grote schermen bekeken worden in de ArenA. Naast het bekijken van de wedstrijd vinden ook diverse andere activiteiten plaats in de ArenA. Binnenkort wordt het programma bekend gemaakt via Ajax.nl.

Nu de competitie weer in een spannende fase is beland, is het belang van deze wedstrijd extra groot! Jij kunt er zondag 9 maart bij zijn in de ArenA!
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  vrijdag 25 januari 2008 @ 11:58:50 #36
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56296336
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 11:56 schreef PyTh het volgende:

[..]

Verzin het zelf ook niet, maar de [i]Spurs{/i] hadden (te) veel geld voor hem over. Meer dan Roy Makaay, Tim de Cler, Kevin Hofland, Giovanni van Bronckhorst, Michale Mols en Denny Landzaat bij elkaar ooit zullen opleveren!
pi_56296337
quote:

[..]

Tja het is toch echt zo

(als we de geruchten mogen geloven)
AFC Ajax
pi_56296408
Godverdomme jongens ga Feyenoord ergens anders bespreken
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_56296434
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 11:56 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Lijkt me niet dat mensen gaan investeren in Roy Makaay, Tim de Cler, Kevin Hofland, Giovanni van Bronckhorst, Michale Mols en Denny Landzaat, aangezien die alleen maar geld kosten en niets meer opleveren.
[..]
Die zitten niet in de talentpools nee... Maar die hebben dan ook weinig gekost, hoe de salarissen precies worden betaald weet ik allemaal niet maar wat ik al zei; ik heb niet het idee dat ze op t moment vol risico geld over de balk aan het smijten zijn.
quote:
Maar dat is toch al een tijdje bekend over Feyenoord?
Ja, en daarom zijn ze dat dus ook aan het veranderen Hoe dat uitpakt zien we dus binnen een paar jaar...
pi_56296455
Martin rot op. .
-
pi_56296467
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 11:34 schreef w00h00 het volgende:
Ik.

Maar ik heb er weinig vertrouwen in.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  vrijdag 25 januari 2008 @ 12:09:03 #42
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_56296614
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 12:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
Martin rot op. .
Zaterdag Klokgebouw?
  vrijdag 25 januari 2008 @ 12:12:24 #43
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_56296697
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 11:23 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Het is echter geen garantie voor CL-voetbal, als het gemist wordt, zullen de problemen groot zijn. Qua aanschaf was het misschien niet verschrikkelijk duur, maar qua salaris wel en daarbij is er ook totaal geen restwaarde. En als ze stoppen, moeten er nieuwe jongens komen, veel nieuwe jongens op belangrijke plekken in het elftal, een dure grap. Maar goed, als de Feyenoord-supporters maar tevreden zijn, toch?
Het is duidelijk dat ze voor de korte termijn gaan, en dat is logisch ook. Als ze nu 7e hadden gestaan met 15 punten achterstand op PSV dan was het niet handig geweest, maar Ajax en PSV zijn zo wisselvallig dat je nu gewoon voluit voor het kampioenschap/CL moet gaan. Als dat niet lukt, is dat jammer maar dan scheelt het je weer een hoop gedoe in de zomer, want het eltal is vrijwel klaar nu...

Je zult volgend seizoen wel gewoon CL moeten halen, en als je deze selectie aanvult met een spits ala Koevermans/Engelaar en nog een centrale verdediger dan moet dat zeker gaan lukken.
pi_56296710
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 12:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
Martin rot op. .
Dat dus
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_56296732
quote:

[..]

Als het van Geel lukt om 3 miljoen te krijgen voor Maduro met een half jaar contract moet het toch zeker te doen zijn om 8-9 miljoen voor Urby te krijgen.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 12:14:30 #46
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56296751
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 12:12 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Het is duidelijk dat ze voor de korte termijn gaan, en dat is logisch ook. Als ze nu 7e hadden gestaan met 15 punten achterstand op PSV dan was het niet handig geweest, maar Ajax en PSV zijn zo wisselvallig dat je nu gewoon voluit voor het kampioenschap/CL moet gaan. Als dat niet lukt, is dat jammer maar dan scheelt het je weer een hoop gedoe in de zomer, want het eltal is vrijwel klaar nu...

Je zult volgend seizoen wel gewoon CL moeten halen, en als je deze selectie aanvult met een spits ala Koevermans/Engelaar en nog een centrale verdediger dan moet dat zeker gaan lukken.
Ze gaan inderdaad blind voor de korte termijn en als het dan de komende drie jaar niet lukt om CL te spelen, denk ik dat de financiële problemen redelijk groot zullen zijn.
pi_56296776
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 12:09 schreef PyTh het volgende:

[..]

Zaterdag Klokgebouw?
Kut trouwens dat het in Eindhoven is sta je daar tussen de hardcore lijpies. He wasda ik dacht dat het haardcore was!?!
  vrijdag 25 januari 2008 @ 12:19:04 #48
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56296867
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 12:15 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Kut trouwens dat het in Eindhoven is sta je daar tussen de hardcore lijpies. He wasda ik dacht dat het haardcore was!?!
Sowieso kunnen Brabanders beter hun mond houden, willen ze serieus genomen worden.

Als je ze ook hoort/ziet zingen "Wij staan bovenaan, wij staan bovenaan!" in de Kuip, dan lig je al dubbel om dat lachewekkende accent van ze.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 12:20:12 #49
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_56296897
Dat gejank hier .

D'r is een prima balans nu, er loopt nog genoeg talent rond in het eerste : Bruins, Wijnaldum, de Guzman, Fer, Schet, Jordi Buijs. En dan heb je nog een groep spelers van rond de 24 die ook nog wel redelijk wat geld op kunnen leveren : Vlaar, Hofs, Slory en Greene.

De kern bestaat uit oudere spelers, net als bij PSV. Alleen bij Ajax hebben ze niet door dat dat zo hoort en zien ze liever alleen 16-jarige bijlmerventjes die 10 scharen per 5 minuten doen. .
pi_56296906
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 12:15 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Kut trouwens dat het in Eindhoven is sta je daar tussen de hardcore lijpies.
So what .
  vrijdag 25 januari 2008 @ 12:21:12 #51
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_56296924
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 12:14 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ze gaan inderdaad blind voor de korte termijn en als het dan de komende drie jaar niet lukt om CL te spelen, denk ik dat de financiële problemen redelijk groot zullen zijn.
Dat geldt ook voor PSV.
pi_56296957
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 12:20 schreef De.Kromme het volgende:
Dat gejank hier . D'r is een prima balans nu, er loopt nog genoeg talent rond in het eerste : Bruins, Wijnaldum, de Guzman, Fer, Schet, Jordi Buijs. En dan heb je nog een groep spelers van rond de 24 die ook nog wel redelijk wat geld op kunnen leveren : Vlaar, Hofs, Slory en Greene.

De kern bestaat uit oudere spelers, net als bij PSV. Alleen bij Ajax hebben ze niet door dat dat zo hoort en zien ze liever alleen 16-jarige bijlmerventjes die 10 scharen per 5 minuten doen. .
Inderdaad, Heitinga, Gabri, Davids, Perez. Allemaal 16 jaar .
pi_56296965
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 11:57 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ajax toont te weinig initiatief, is bang om blauwtjes te lopen. Wie niet waagt, wie niet wint, toch?
Wie zou de 'hype' Bradley nu moeten opvolgen dan?
  vrijdag 25 januari 2008 @ 12:23:30 #54
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56296993
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 12:22 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Wie zou de 'hype' Bradley nu moeten opvolgen dan?
Edgar Davids speelt nog maar een half jaar, ben ik bang. Daarnaast is er vrijwel altijd wel iemand van het duo Davids-Gabri geschorst, dus speelminuten komt het vast wel goed.
pi_56296999
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 12:19 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Sowieso kunnen Brabanders beter hun mond houden, willen ze serieus genomen worden.

Als je ze ook hoort/ziet zingen "Wij staan bovenaan, wij staan bovenaan!" in de Kuip, dan lig je al dubbel om dat lachewekkende accent van ze.
Je kan er gewoon niet mee omgaan
  vrijdag 25 januari 2008 @ 12:23:47 #56
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_56297000
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 12:22 schreef Nashje het volgende:

[..]

Inderdaad, Heitinga, Gabri, Davids, Perez. Allemaal 16 jaar .
Dat zijn wel jullie beste spelers.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 12:24:22 #57
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_56297022
is vandenborre eigenlijk verhuurd of verkocht aan genoa? Anders hebben de nederlandse topclubs niet op zitten letten.
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_56297036
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 12:23 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Suarez vind ik toch ook een van de beste, en die is 21. Een echte smaakmaker is dat
  vrijdag 25 januari 2008 @ 12:25:12 #59
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56297045
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 12:21 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Dat geldt ook voor PSV.
Die hebben de laatste tijd goed geboerd, Feyenoord moet zo onderhand weer eens presteren.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 12:26:19 #60
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_56297079
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 12:25 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Die hebben de laatste tijd goed geboerd, Feyenoord moet zo onderhand weer eens presteren.
Dat moest sowieso. Gaat ook wel gebeuren nu, dit is het beste elftal in 10 jaar.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 12:27:20 #61
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56297110
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 12:26 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Dat moest sowieso. Gaat ook wel gebeuren nu, dit is het beste elftal in 10 jaar.
Wat noem jij presteren? Kampioen? Meedoen om titel? Eerste vijf?
  vrijdag 25 januari 2008 @ 12:31:18 #62
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_56297189
Het lijkt wel het feyenoord topic hier
Jawel, je keek.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 12:32:46 #63
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_56297224
quote:

[..]

---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_56297230
quote:

[..]

Ja, Suarez, Huntelaar en Stekelenburg kunnen niets natuurlijk.

En donder met dat feyenoord gejank nou eens op naar je eigen topic...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_56297249
quote:

[..]

Vermaelen is anders ook behoorlijk belangrijk. 22 jaar nog maar.

Talent genoeg met De Jong, Van der Wiel, Van der Heijden, Manucharyan, Donald, Anita en Sarpong. Daarnaast nog jongens als Emanuelson (nu even in een dipje, komt goed), Leonardo en Suarez (die ik al erg belangrijk vind).

Heitinga, 25 jaar, behoort tot de belangrijkste spelers en wordt zelfs gezien door Van der Wiel als leider achterin. Huntelaar voorin natuurlijk erg belangrijk.

Daarna komen de echte routiniers met Gabri, Davids en Perez.
pi_56297310
die tt
pi_56297350
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 12:33 schreef Nashje het volgende:

[..]

Vermaelen is anders ook behoorlijk belangrijk. 22 jaar nog maar.

Talent genoeg met De Jong, Van der Wiel, Van der Heijden, Manucharyan, Donald, Anita en Sarpong. Daarnaast nog jongens als Emanuelson (nu even in een dipje, komt goed), Leonardo en Suarez (die ik al erg belangrijk vind).

Heitinga, 25 jaar, behoort tot de belangrijkste spelers en wordt zelfs gezien door Van der Wiel als leider achterin. Huntelaar voorin natuurlijk erg belangrijk.

Daarna komen de echte routiniers met Gabri, Davids en Perez.
Manu-krijg toch een blessure-charyan mogen we onderhand wel afschrijven en Anita en Sarpong worden al tijden als 'up and coming' gezien, maar daar gebeurt ook weinig mee.

Verder loopt er inderdaad genoeg talent rond.
pi_56297351
AT5:
quote:
De medische staf van Ajax bekijkt zaterdag of Urby Emanuelson zondag in de Arnhemse Gelredome inzetbaar is in de wedstrijd tegen Vitesse.
De linksback heeft een kneuzing bij de knie waardoor zijn meespelen twijfelachtig is. De linksbenige verdediger Thomas Vermaelen is wel weer inzetbaar.
Koster beslist zaterdag ook wie tegen Vitesse op de rechterflank speelt. Hij is gematigd tevreden over de recente prestaties van Rommedahl en Bakircioglü. Hoewel de trainer in Leonardo meer een centrumspits ziet, kan hij de Braziliaan ook als rechtsbuiten gebruiken.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_56297362
Weekend .
Secrets never die. Only people.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 12:40:57 #70
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_56297398
quote:

[..]

Als jullie dit jaar geen kampioen worden en geen CL halen hebben jullie ook een groot probleem.
pi_56297432
Waarom zet Koster Suarez niet op rechts en Luque gewoon op links..
  vrijdag 25 januari 2008 @ 12:42:45 #72
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56297434
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 12:40 schreef PyTh het volgende:

[..]

Als jullie dit jaar geen kampioen worden en geen CL halen hebben jullie ook een groot probleem.
Financieel niet, kunnen we nog wel opvangen. Zoals ik zei, Ajax heeft veel meer kapitaal op het veld staan.
pi_56297479
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 12:42 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Waarom zet Koster Suarez niet op rechts en Luque gewoon op links..
Dat dus. Of eventueel Leonardo op links. Ik wil Suarez wel eens op rechts zien.
pi_56297483
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 12:38 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Manu-krijg toch een blessure-charyan mogen we onderhand wel afschrijven en Anita en Sarpong worden al tijden als 'up and coming' gezien, maar daar gebeurt ook weinig mee.

Verder loopt er inderdaad genoeg talent rond.
Sarpong heeft er een tijd uitgelegen met een schouder uit de kom dacht ik.

Manucharuyan ziet het zelf niet eens meer zitten.
quote:

Wonder boven wonder bleef Edgar Manucharyan, die de hele tweede helft speelde, deze wedstrijd helemaal heel. De Armeniër leek na afloop niet veel perspectief te zien in zijn carrière. Op de vraag hoe het nu verder moet, haalde hij vertwijfeld zijn schouders op...

[ Bericht 20% gewijzigd door BliksemSchigt op 25-01-2008 12:52:08 ]
pi_56297549
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 12:38 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Manu-krijg toch een blessure-charyan mogen we onderhand wel afschrijven
Mwa. Had altijd veel vertrouwen in hem. Jammer dat ie van glas is. Speelt wel vaak met Jong Ajax mee volgens mij.
quote:
Anita en Sarpong worden al tijden als 'up and coming' gezien, maar daar gebeurt ook weinig mee.
Gaat een beetje moeilijk als je lang uit de roulatie bent he.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 12:48:07 #76
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_56297551
Is dit het fucking ajax topic of wat? 't gaat een beetje veel over dokwerkers hier
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 25 januari 2008 @ 12:53:16 #77
139407 jorienvdherik
pi_56297654
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 12:19 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

jij kan beter je mond houden over hun, hun presteren 10x beter de afgelopen jaren dan ajax
pi_56297692
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 12:53 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

jij kan beter je mond houden over hun, hun presteren 10x beter de afgelopen jaren dan ajax
feyenoord topique is eerste deur linksaf, en blijf daar nou eens...
In Southern Sun
pi_56297701
quote:

[..]

Hunnie.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 12:55:01 #80
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56297702
quote:

[..]

Dat zijn geen Brabanders, pannekoek. Dat zijn Zuid-Amerikanen!
  vrijdag 25 januari 2008 @ 12:56:19 #81
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_56297725
dan kunnen zij van ons zeggen dat we een suriprof selectie hebben
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_56297752
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 12:56 schreef Catch22- het volgende:
dan kunnen zij van ons zeggen dat we een suriprof selectie hebben
Hoezo dat ?
In Southern Sun
  vrijdag 25 januari 2008 @ 12:59:04 #83
139407 jorienvdherik
pi_56297785
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 12:55 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Dat zijn geen Brabanders, pannekoek. Dat zijn Zuid-Amerikanen!
tja als ze zo blijft praten,

Landzaat stond ook in de belangstelling van Ajax, dat club waar hij zijn opleiding genoot. "Klopt, Ajax had ook interesse. Maar de manier waarop Feyenoord handelde, daar sprak veel vertrouwen uit. Ze waren direct daadkrachtig, daarom heb ik geen seconde hoeven te twijfelen. Bovendien is de club goed bezig en spelen er veel oud-teamgenoten van me. Er staat hier iets moois te gebeuren en daar wil ik deel van uitmaken. Ik wil met Feyenoord kampioen van Nederland worden."

Volgens technisch directeur Peter Bosz kon Feyenoord Ajax aftroeven, omdat het snel handelde. "We kregen woensdagmiddag een tip dat Denny zou mogen vertrekken en hebben vervolgens razendsnel gehandeld. Nog diezelfde dag zijn we er uit gekomen met Wigan en ook Denny stond direct open voor een transfer. We moesten snel zijn, want als dit bij andere clubs bekend zou worden hadden we de slag ongetwijfeld verloren. Iedereen weet immers dat we het financieel gezien hadden moeten afleggen tegen een club als Ajax, bijvoorbeeld."

vrijdag 25 januari 2008 @ 12:59:32 #84
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_56297792
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 12:27 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Wat noem jij presteren? Kampioen? Meedoen om titel? Eerste vijf?
Dit seizoen CL-voetbal, volgend jaar (tot de laatste speelronde meedoen om) de titel.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 13:00:30 #85
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_56297816
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 12:59 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

tja als ze zo blijft praten,

Landzaat stond ook in de belangstelling van Ajax, dat club waar hij zijn opleiding genoot. "Klopt, Ajax had ook interesse. Maar de manier waarop Feyenoord handelde, daar sprak veel vertrouwen uit. Ze waren direct daadkrachtig, daarom heb ik geen seconde hoeven te twijfelen. Bovendien is de club goed bezig en spelen er veel oud-teamgenoten van me. Er staat hier iets moois te gebeuren en daar wil ik deel van uitmaken. Ik wil met Feyenoord kampioen van Nederland worden."

Volgens technisch directeur Peter Bosz kon Feyenoord Ajax aftroeven, omdat het snel handelde. "We kregen woensdagmiddag een tip dat Denny zou mogen vertrekken en hebben vervolgens razendsnel gehandeld. Nog diezelfde dag zijn we er uit gekomen met Wigan en ook Denny stond direct open voor een transfer. We moesten snel zijn, want als dit bij andere clubs bekend zou worden hadden we de slag ongetwijfeld verloren. Iedereen weet immers dat we het financieel gezien hadden moeten afleggen tegen een club als Ajax, bijvoorbeeld."

[ afbeelding ]

Zo hard had Ajax hem niet nodig, ze zullen er in Amsterdam niet zo mee zitten.
pi_56297831
Verdomme ben ik in het kakkerlakken topic beland? Laat dat nieuws over die overschatte middenvelder lekker achterwege

@ Martin van Geel : MICHAEL BRADLEY.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_56297850
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 13:00 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Niet zo, maar hij kan in Nederland toch zeker nog wel van redelijk grote waarde zijn.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  vrijdag 25 januari 2008 @ 13:02:45 #88
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56297863
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 13:00 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Edgar Davids, Gabri, Siem de Jong en Mitchell Donald zijn allen beter.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 13:03:37 #89
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_56297878
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 13:02 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Edgar davids, Gabri, Siem de Jong en Mitchell Donald zijn allen beter.
. OMG.

Davids OK, maar de rest is echt (nog) niet beter dan hem hoor.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 13:04:16 #90
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_56297886
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 13:01 schreef StarGazer het volgende:
Verdomme ben ik in het kakkerlakken topic beland? Laat dat nieuws over die overschatte middenvelder lekker achterwege

@ Martin van Geel : MICHAEL BRADLEY.
Alsof Bradley al wat bereikt heeft, die moet het ook nog laten zien hoor.
pi_56297901
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 13:03 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

. OMG.

Landzaat mag de veters van Gabri nog niet aanraken
pi_56297905
VAN GEEL: HAAL BRADLEY!!!!!!!
pi_56297932
Feyenoord heeft er wel een optie bij op het middenveld.

Wij hebben er een optie bij voorin zodat je ook de lange bal kan spelen als het moet.
pi_56297949
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 13:04 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Alsof Bradley al wat bereikt heeft, die moet het ook nog laten zien hoor.
Klopt. Maar die heeft tenminste nog z'n leeftijd mee.
Porcupine Tee - Normal
  vrijdag 25 januari 2008 @ 13:06:51 #95
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56297952
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 13:03 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

. OMG.

Edgar Davids en Gabri zijn beter dan Denny Landzaat, lijkt me duidelijk. Siem de Jong en Mitchell Donald hoeven niet per se in de basis, terwijl je Landzaat niet voor de bank moet halen.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 13:06:53 #96
139407 jorienvdherik
pi_56297953
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 13:04 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Gabri is wel goed, maar afgelopen wedstrijden ook niet indrukwekkend, nec uit
  vrijdag 25 januari 2008 @ 13:07:26 #97
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_56297964
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 13:04 schreef Triptamine het volgende:

[..]

. . .

Je hebt wel humor in elk geval.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 13:07:28 #98
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_56297967
WTF
Waarom gaat het hier over Feyenoord?
29.10 Novastar HMH
  vrijdag 25 januari 2008 @ 13:08:50 #99
139407 jorienvdherik
pi_56297985
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 13:07 schreef Damzkieee het volgende:
WTF
Omdat Montana daar over begon
  vrijdag 25 januari 2008 @ 13:09:19 #100
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_56297991
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 13:06 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Edgar Davids en Gabri zijn beter dan Denny Landzaat, lijkt me duidelijk. Siem de Jong en Mitchell Donald hoeven niet per se in de basis, terwijl je Landzaat niet voor de bank moet halen.
Gabri is zeker geen betere speler. Verzaakt vaak op de momenten dat ie het hardst nodig is.
En dat Landzaat bij ons in de basis staat, komt omdat wij een smallere selectie hebben, en de kans dat die speelt dus groter is.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 13:09:53 #101
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_56297998
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 13:07 schreef Damzkieee het volgende:
WTF
Wordt wel erg nu ja, ik weet soms niet eens meer in welk topic ik nou post .
pi_56298033
FLIKKER OP met dat gejank

bier,tieten,hoeren en kermis

HET IS WEEKEND
AFC AJAX
  vrijdag 25 januari 2008 @ 13:12:15 #103
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_56298038
TT veranderen in Feyenoord topic?
29.10 Novastar HMH
  vrijdag 25 januari 2008 @ 13:12:39 #104
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_56298045
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 13:12 schreef BonJovi het volgende:
FLIKKER OP met dat gejank

bier,tieten,hoeren en kermis

HET IS WEEKEND
Spreek voor jezelf, vuile student
29.10 Novastar HMH
pi_56298051
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 12:59 schreef jorienvdherik het volgende:
Landzaat
Leuk die presentatie in het plat Amsterdams .
  vrijdag 25 januari 2008 @ 13:13:11 #106
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56298060
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 13:09 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Gabri is zeker geen betere speler. Verzaakt vaak op de momenten dat ie het hardst nodig is.
En dat Landzaat bij ons in de basis staat, komt omdat wij een smallere selectie hebben, en de kans dat die speelt dus groter is.
Dus het enige waar wij het niet over eens zijn is dat ik Gabri beter vind dan Denny Landzaat en jij andersom?

Heb jij Landzaat het afgelopen jaar weleens in Oranje zien voetballen?
pi_56298061
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 13:07 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

. . .

Je hebt wel humor in elk geval.
Toegegeven, hij zit nu in een vormdip, maar als ie weer in zijn goede doen eens moet je maar eens de volle 90 minuten op hem gaan letten. Het is een harde werker, veroverert veel ballen en controleert samen met davids het hele middeveld.

Hij kickt de ass van Landzaat
  vrijdag 25 januari 2008 @ 13:14:22 #108
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56298081
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 13:12 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

Leuk die presentatie in het plat Amsterdams .
pi_56298099
quote:
Daarbij had Feyenoord de concurrentie van Ajax, dat de middenvelder eveneens in wilde lijven. ‘We wisten dat we het financieel af zouden leggen tegen Ajax, daarom moesten we snel handelen’, zei Bosz. ‘Uit de manier waarop Feyenoord heeft gehandeld, sprak veel vertrouwen naar mij toe’, stelde Landzaat. ‘De club heeft heel daadkrachtig gehandeld en daarom heb ik geen moment getwijfeld.’
Oftewel.. Martin wilde em niet
  vrijdag 25 januari 2008 @ 13:15:42 #110
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_56298115
Ik denk dat er niemand meer gaat bij komen deze periode. Wat boeit mij een voetballers als Landzaat nou. Verdedigende middenvelders hebben we inprincipe genoeg.

Het liefst zie ik een speler komen die zowel links centraal als linksback kan spelen.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
pi_56298116

Dit is wel het Ajax topic he
  vrijdag 25 januari 2008 @ 13:16:46 #112
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_56298131
wat daalt een topic toch tot trieste proporties als ajacieden en feyenoorders er samen in belanden.
pi_56298151

vrijdag 25 januari 2008 @ 13:17:31 #114
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_56298153
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 13:16 schreef Prosac het volgende:
wat daalt een topic toch tot trieste proporties als ajacieden en feyenoorders er samen in belanden.
Alleen de FC Rente supporters ontbreken inderdaad nog.
29.10 Novastar HMH
  vrijdag 25 januari 2008 @ 13:17:50 #115
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_56298161
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 13:17 schreef Triptamine het volgende:
[ afbeelding ]

Dat veld
29.10 Novastar HMH
  vrijdag 25 januari 2008 @ 13:18:01 #116
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_56298164
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 13:13 schreef M0NTANA het volgende:

Heel oranje speelt bagger en het grootste aantal spelers is toch ajacied...
pi_56298174
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 13:16 schreef Prosac het volgende:
Dat komt omdat Bonnie St Claire slimmer is dan een heel vak in de kuip
pi_56298225
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 13:13 schreef M0NTANA het volgende:
Als je dat als meetlat gebruikt is geen enkele Oranjespeler meer goed natuurlijk.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_56298266
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 13:18 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Dat komt omdat Bonnie St Claire slimmer is dan een heel vak in de kuip
.
pi_56298369
quote:

[..]

Vrijdag riep je nog: KANKER BESTUUR
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  vrijdag 25 januari 2008 @ 13:34:26 #121
139407 jorienvdherik
pi_56298519
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 13:27 schreef denthemen het volgende:

[..]

Vrijdag riep je nog: KANKER BESTUUR
Sterker nog, 1e helft gister floot ik ze uit.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 13:35:45 #122
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_56298543
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 13:17 schreef Triptamine het volgende:
[ afbeelding ]

donders, als ik dat weer terug zie via youtube dan hou ik het niet droog, ernstig
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_56298561
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 13:15 schreef Triptamine het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Dit is wel het Ajax topic he
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_56298570
Blind

Held
pi_56298602
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 13:34 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Sterker nog, 1e helft gister floot ik ze uit.
Jij kan niet fluiten met je wantjes aan
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_56298673
Landzaat beter dan Gabri

TVP
pi_56298689
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 13:36 schreef denthemen het volgende:
[ afbeelding ]
pi_56298734
'Ajax wil Rijkaard, terwijl alleen Van Basten wil komen'

Ajax hoopt in april de nieuwe trainer voor volgend seizoen te kunnen presenteren. Volgens Voetbal International zien de Amsterdammers in Frank Rijkaard en Co Adriaanse, de voornaamste kandidaten om de vacante positie op te vullen.

Marco van Basten lijkt zichzelf aan te gaan bieden bij Ajax. De huidige bondscoach van het Nederlands Elftal zal na het EK opstappen als eindverantwoordelijke, en wil graag aan de slag bij Ajax. Eerder was hij trainer van Jong Ajax.

"In de zomer zal Marco van Basten daar wel trainer worden, toch? Lijkt me een prima keuze. Hij is een echte Ajax-man, die zonder overdreven goed voetbal resultaat heeft geboekt met Oranje," aldus oud-Ajacied Ruud Krol in Voetbal International.
pi_56298771
Tiendalli naar Sparta, dus Yildirim zal wel blijven.
pi_56298781
Alsjeblieft geen van Basten Rijkaard is van harte welkom. Die heeft nu wel laten zien dat ie het vak beheerst
  vrijdag 25 januari 2008 @ 13:48:26 #131
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_56298801
Rijkaard
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_56298802
Volgens mij wil Co ook wel, dus dat vind ik een beetje gelul.

En sinds wanneer wordt Yildirim als rechtsback gezien trouwens?
Ook weer zo'n gemaakte back. Hij speelde altijd op het middenveld en behoorlijk aanvallend ook.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 13:49:41 #133
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_56298840
Waarom Koster niet gewoon laten zitten? Jullie beste trainer van de afgelopen jaren en tevens gewoon heerlijk rustig.
pi_56298842
Co

Rijkaard

Marco
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  vrijdag 25 januari 2008 @ 13:50:32 #135
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56298851
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 13:49 schreef De.Kromme het volgende:
Waarom Koster niet gewoon laten zitten? Jullie beste trainer van de afgelopen jaren en tevens gewoon heerlijk rustig.
Liever Adrie Koster dan Marco van Basten.
pi_56298880
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 13:49 schreef De.Kromme het volgende:
Van mij mag hij blijven zitten, maar volgens mij is hij niet ons beste trainer hoor van de afgelopen jaren, hij heeft best wat punten laten liggen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_56298885
Landzaat, leuke speler voor de breedte, meer niet.
Ik zie toch liever Gabri en Davids.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 13:52:04 #138
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_56298888
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 13:50 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Veel prettiger persoon ook. Maar ja, het Ajax-bestuur moet weer patsen met een 'grote naam' straks.
pi_56298891
Ik wou naar Ajax - PSV maar ik heb die donderdag om half 9 een belangrijk tentamen die ik moet halen
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_56298898
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 13:51 schreef denthemen het volgende:

[..]

Van mij mag hij blijven zitten, maar volgens mij is hij niet ons beste trainer hoor van de afgelopen jaren, hij heeft best wat punten laten liggen
Het is dat de rest ook een hoop laat liggen anders was er allang een andere voor hem daar op die positie hoor.
pi_56298899
Rijkaard inderdaad
  vrijdag 25 januari 2008 @ 13:53:10 #142
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_56298917
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 13:50 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

dat ook
pi_56298925
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 13:51 schreef Robar het volgende:
Landzaat, leuke speler voor de breedte, meer niet.
Ik zie toch liever Gabri en Davids.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 13:54:02 #144
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_56298937
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 13:51 schreef denthemen het volgende:

[..]

Minder dan Blind en Ten Cate toch? Bovendien laat heel de top 3 nu veel punten liggen.
pi_56298964
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 13:52 schreef MaxC het volgende:
Ik wou naar Ajax - PSV maar ik heb die donderdag om half 9 een belangrijk tentamen die ik moet halen
ajax psv, dat is DE thuiswedstrijd van het jaar!

er is altijd wel wat te regelen!
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_56298968
Wellicht dat ik rond PSV-AFCA in Den Bosch ben voor m'n werk, maar ja.... die treincombi...
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_56298984
Gertjan Verbeek zou ik ook zo'n slechte optie nog niet vinden.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 13:57:08 #148
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56299010
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 13:52 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Veel prettiger persoon ook. Maar ja, het Ajax-bestuur moet weer patsen met een 'grote naam' straks.
Met Marco van Basten als trainer/coach staat Ajax alleen maar voor lul, alleen als speler is het een grote naam.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 13:57:59 #149
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_56299033
Stond dit er al?
quote:
'Van Basten wil naar Ajax, interne weerstand'

Voetbal International meldt deze week dat Marco van Basten er veel voor voelt om bij een Nederlandse club aan de slag te gaan. De bondscoach van Oranje staat in de belangstelling van Bayern München en Hamburger SV, maar wordt ook geregeld aan Ajax gelinkt. Volgens het weekblad gaat de voorkeur van Van Basten uit naar een langer verblijf in Nederland en daarbij denkt de voormalige topspits met name aan Ajax.

Oud-Ajacied Ruud Krol, momenteel trainer bij Al Zamalek in Egypte, verwacht dat Van Basten volgend seizoen aantreedt als hoofdcoach in Amsterdam. "In de zomer zal Marco van Basten daar wel trainer worden, toch?", aldus Krol in VI. "Lijkt me een prima keuze. Hij is een echte Ajax-man, die zonder overdreven goed voetbal resultaat heeft geboekt met Oranje."

Johan Derksen, doorgaans goed ingevoerd, schrijft in zijn column echter dat er intern veel weerstand bestaat tegen de komst van de oud-international. Volgens Derksen zou Ajax meer voelen voor het aantrekken van Frank Rijkaard, die nu nog de scepter zwaait bij Barcelona. Ook Co Adriaanse zou een optie zijn, omdat Ajax-adviseur Johan Cruijff inmiddels 'heel genuanceerd' over de Amsterdammer oordeelt. Derksen schrijft dat de goede ervaringen van Jordi Cruijff bij Metallurg Donetsk hun uitwerking op de legendarische Nummer 14 niet hebben gemist. Bron: AOL / VI
  vrijdag 25 januari 2008 @ 13:59:00 #150
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_56299058
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 13:56 schreef kevin6188 het volgende:
Geen type voor Ajax denk ik.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 13:59:12 #151
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_56299065
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 13:55 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Niet naar de topper gaan omdat je een tentamen hebt Nepsupporter
29.10 Novastar HMH
  vrijdag 25 januari 2008 @ 13:59:24 #152
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_56299072
v Basten kan wel meer willen
pi_56299088
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 13:55 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Haha idd
Ik heb extra een hotel kamer geboekt voor die dag
Omdat ik anders niet meer thuis kwam en deze wedstrijd wil ik absoluut niet missen
Kut politie
pi_56299091
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 13:47 schreef Chadi het volgende:
Alsjeblieft geen van Basten Rijkaard is van harte welkom. Die heeft nu wel laten zien dat ie het vak beheerst
Zo goed staat Barcelona d'r niet voor, wil het nog kampioen worden. Ik ben bang dat Rijkaard hetzelfde verhaal zal worden als Ten Cate. Het is een heel ander mens inderdaad, maar presteren met het materiaal van Barcelona is net iets anders dan dat van Ajax. Ajax moet een trainer halen die het tot een collectief kan vormen. Dan kan er eindelijk weer eens worden gespresteerd.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 14:01:18 #155
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_56299108
Die discussie over Denny-Tikkie breed- Landzaat

Gewoon een degelijke speler die voor Feyenoord sterspeler is, en voor ajax 1 van de 22..
pi_56299109
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 13:57 schreef De.Kromme het volgende:
Stond dit er al?
[..]
Stond al ergens in het vorige topic.

Laat Co maar komen.
Ideale man voor deze klus!
  vrijdag 25 januari 2008 @ 14:02:16 #157
108558 Messenga
pi_56299126
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 13:57 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Met Marco van Basten als trainer/coach staat Ajax alleen maar voor lul, alleen als speler is het een grote naam.
MvB lijkt me best een goede clubtrainer.
pi_56299142
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 13:56 schreef kevin6188 het volgende:
Ben ik het mee eens, die man kan erg goed van een groep spelers een team maken voor zover Heerenveen dat nog niet was. Ging erg goed met de Alves kwestie om, en is ook net als Koster erg rustig.
Lijkt mij ook zeker een goede optie, bovendien als Huntelaar daardoor een seizoen blijft zou het helemaal goed zijn
  vrijdag 25 januari 2008 @ 14:04:10 #159
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56299171
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:02 schreef Messenga het volgende:

[..]

MvB lijkt me best een goede clubtrainer.
Laat hem dat maar bewijzen bij een kleinere club dan Ajax.

Als je trainer/coach van Ajax wilt worden, moet je dat afdwingen en niet op basis van je loopbaan als voetballer.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 14:05:29 #160
108558 Messenga
pi_56299205
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:04 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Laat hem dat maar bewijzen bij een kleinere club dan Ajax.

Als je trainer/coach van Ajax wilt worden, moet je dat afdwingen en niet op basis van je loopbaan als voetballer.
Louis van Gaal had inderdaad een hele staat van dienst als trainer/coach toen hij bij Ajax begon.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 14:08:44 #161
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56299273
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:05 schreef Messenga het volgende:

[..]

Louis van Gaal had inderdaad een hele staat van dienst als trainer/coach toen hij bij Ajax begon.
Die had zich al bewezen binnen Ajax, Marco van Basten niet.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 14:08:51 #162
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_56299280
quote:

[..]

Koster ook. Niet te onderschatten
29.10 Novastar HMH
pi_56299286
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:03 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Ben ik het mee eens, die man kan erg goed van een groep spelers een team maken voor zover Heerenveen dat nog niet was. Ging erg goed met de Alves kwestie om, en is ook net als Koster erg rustig.
Lijkt mij ook zeker een goede optie, bovendien als Huntelaar daardoor een seizoen blijft zou het helemaal goed zijn
Aan dat laatste heb ik nog niet eens gedacht, maar hij lijkt me wel een trainer/coach die een bepaalde mate van bezieling kan overbrengen op een team.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 14:10:08 #164
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_56299313
quote:

[..]

Precies.
Frenkie of Marco.
Verbeek kan ik ook wel mee leven, das een heel nuchter en rustig persoon
-
  vrijdag 25 januari 2008 @ 14:10:20 #165
108558 Messenga
pi_56299318
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:08 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Die had zich al bewezen binnen Ajax, Marco van Basten niet.
Hij deed het toch zo goed dat Marco ineens naar Oranje kon. Maar jouw mening zal nooit objectief zijn, gezien je haat richting Marco.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 14:12:17 #166
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_56299355
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:01 schreef Messenga het volgende:
Gewoon een degelijke speler die voor Feyenoord sterspeler is, en voor ajax 1 van de 22..
Wat een naar arrogant kutvolkje zijn jullie toch ook . Landzaat is zeker niet 'een sterspeler', hij staat nog flink lager in de rang dan Makaay, de Cler en van Bronckhorst bijvoorbeeld. Gewoon een nuttige speler.

Behalve Davids - altijd het hele seizoen fit -, Huntelaar en Luque hebben jullie ook weinig aansprekende namen voor het buitenland.
pi_56299356
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:10 schreef Messenga het volgende:

[..]

Hij deed het toch zo goed dat Marco ineens naar Oranje kon. Maar jouw mening zal nooit objectief zijn, gezien je haat richting Marco.
Deed Marco het zo goed? Met alle respect, maar als je het leuk doet bij Jong Ajax ben je nog niet meteen bondscoachwaardig (alleen kijkende naar het Jong Ajax-verhaal, that is; over mogelijke andere kwaliteiten / ervaring heb ik het niet).
pi_56299361
Is Verbeek beter dan Koster?
  vrijdag 25 januari 2008 @ 14:12:54 #169
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_56299367
quote:

[..]

Mwha, Marco van Basten mag eerst eens ervaring opdoen bij een kleine club. Als van Basten als clubcoach écht goed is, dan veranderd de mening van M0N wel hoor.
pi_56299374
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:12 schreef keijz het volgende:
Denk dat Verbeek een stuk minder lief is
  vrijdag 25 januari 2008 @ 14:13:38 #171
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_56299380
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:12 schreef keijz het volgende:
Geen twijfel over mogelijk.
-
  vrijdag 25 januari 2008 @ 14:16:57 #172
108558 Messenga
pi_56299438
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:12 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Deed Marco het zo goed? Met alle respect, maar als je het leuk doet bij Jong Ajax ben je nog niet meteen bondscoachwaardig (alleen kijkende naar het Jong Ajax-verhaal, that is; over mogelijke andere kwaliteiten / ervaring heb ik het niet).
De KNVB vond blijkbaar van wel. Hij kwalificeert zich twee maal voor een Kampioenschap. Hij heeft zeker kwaliteiten, maar kan niet inspelen op een team dat eens per 6 weken bij elkaar is.
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:12 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Wat een naar arrogant kutvolkje zijn jullie toch ook . Landzaat is zeker niet 'een sterspeler', hij staat nog flink lager in de rang dan Makaay, de Cler en van Bronckhorst bijvoorbeeld.
De cler in een zin met Gio en Makaay.

Wat ik ermee wil zeggen is dat Landzaat bij Feyenoord een belangrijkere rol zal krijgen dan bij Ajax mogelijk zou zijn.
pi_56299479
quote:

[..]

Marco van Basten heeft nog niets bewezen en Jong Ajax is natuurlijk niet te vergelijken met het "grote" Ajax.

Overigens vind ik de ervaring van van Gaal toendertijd niet te vergelijken met de ervaring van van Basten nu.
Bij van Gaal droop het talent er vanaf en dat was op meerdere manieren goed te zien.
(het was al te zien in zijn tijd bij Sparta en AZ, zowel als (assistent)trainer en als speler)
Als er bij van Basten al iets druipt is het vooralsnog niet zijn talent voor clubtrainer.
pi_56299495
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:00 schreef Nashje het volgende:

[..]

Zo goed staat Barcelona d'r niet voor, wil het nog kampioen worden. Ik ben bang dat Rijkaard hetzelfde verhaal zal worden als Ten Cate. Het is een heel ander mens inderdaad, maar presteren met het materiaal van Barcelona is net iets anders dan dat van Ajax. Ajax moet een trainer halen die het tot een collectief kan vormen. Dan kan er eindelijk weer eens worden gespresteerd.
Sorry hoor maar het gaat om het voetbal. Het voetbal van Barcelona onder rijkaard is door geen enkel andere trainer daar geshowed. Al die andere trainers in de CL en spanje hebben ook alles voor handen wat ze willen ent och hebben ze geen voetbal laten zien wat Barca heeft laten zien als collectief.

Het is wel makkelijk om te zeggen dat hij alles kon kopen en daarom goed voetbal heeft laten zien. Verder is dit seizoen nog lang geen ramp. Madrid staat 7 punten los maar die redden het ook wonder boven wonder iedere wedstrijd maar net. Verder heeft hij dit seizoen met flinke tegenslagen te kampen gehad dat spelers geblesseerd waren .

En ik zeg ook niet dat Rijkaard er gelijk een geheel van maakt want wij missen gewoon een hoop kwaliteit op het middenveld en achterin om verschil te maken iedere wedstrijd.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 14:23:18 #175
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56299545
quote:

[..]

Is geen haat, maar realistisch nadenken.

Op basis van zijn verleden als voetballer, werd hij trainer/coach van Jong Oranje. Helemaal niets mis mee!

Maar waarom dan aangesteld worden als bondscoach? En waarom, als bijna het hele volk ontevreden over hem is, hem aanstellen als nieuwe trainer/coach van Ajax?

Puur op basis van zijn verleden als voetballer?
  vrijdag 25 januari 2008 @ 14:23:49 #176
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_56299559
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:13 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Denk dat Verbeek een stuk minder lief is
Weet ik wel zeker. Neemt ook geen blad voor de mond. Geen type voor Ajax. Als je geen ja en amen wil zeggen tegen Fontein c.s. kun je er beter niet aan beginnen.
29.10 Novastar HMH
  vrijdag 25 januari 2008 @ 14:26:10 #177
108558 Messenga
pi_56299606
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:23 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Op basis van zijn verleden als voetballer, werd hij trainer/coach van Jong Oranje. Helemaal niets mis mee!

Maar waarom dan aangesteld worden als bondscoach? En waarom, als bijna het hele volk ontevreden over hem is, hem aanstellen als nieuwe trainer/coach van Ajax?

Omdat niet geschoten altijd mis is? En de echt betere trainer die beschikbaar is, en mag, is er niet.
pi_56299636
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:16 schreef Messenga het volgende:

[..]

De KNVB vond blijkbaar van wel.
Denk je dat dat daarop beoordeeld is? Nee echt niet. Marco heeft een grote naam in het Nederlands voetbal en daarom hebben ze hem aangesteld.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 14:29:19 #179
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_56299671
quote:

[..]

De KNVB vond blijkbaar van wel. Hij kwalificeert zich twee maal voor een Kampioenschap. Hij heeft zeker kwaliteiten, maar kan niet inspelen op een team dat eens per 6 weken bij elkaar is.
[..]

Gisteren niet gekeken? Was de beste man van het veld. Ik vind het zelfs de nuttigste aankoop van de zomer.
quote:
Wat ik ermee wil zeggen is dat Landzaat bij Feyenoord een belangrijkere rol zal krijgen dan bij Ajax mogelijk zou zijn.
Duh, dat komt omdat wij minder spelers in de selectie hebben dan jullie. Landzaat is geen sterspeler, gewoon een nuttige kracht net zoals b.v. Gabri bij jullie.
pi_56299696
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:20 schreef Chadi het volgende:

[..]

Sorry hoor maar het gaat om het voetbal. Het voetbal van Barcelona onder rijkaard is door geen enkel andere trainer daar geshowed. Al die andere trainers in de CL en spanje hebben ook alles voor handen wat ze willen ent och hebben ze geen voetbal laten zien wat Barca heeft laten zien als collectief.

Het is wel makkelijk om te zeggen dat hij alles kon kopen en daarom goed voetbal heeft laten zien. Verder is dit seizoen nog lang geen ramp. Madrid staat 7 punten los maar die redden het ook wonder boven wonder iedere wedstrijd maar net. Verder heeft hij dit seizoen met flinke tegenslagen te kampen gehad dat spelers geblesseerd waren .

En ik zeg ook niet dat Rijkaard er gelijk een geheel van maakt want wij missen gewoon een hoop kwaliteit op het middenveld en achterin om verschil te maken iedere wedstrijd.
Oke, ik volg ze niet zo goed. Maar is dat collectief er nog steeds? Of was dat nog in de tijd met Ten Cate?
pi_56299703
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 10:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Krijgen wij wel of geen percentage van de transfersom van Van der Vaart?
22% geloof ik.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 14:31:09 #182
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56299707
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:26 schreef Messenga het volgende:

[..]

Omdat niet geschoten altijd mis is? En de echt betere trainer die beschikbaar is, en mag, is er niet.
Niet geschoten altijd mis?

Met die instelling komen we er wel! Misschien Gert Aandewiel benaderen? Erwin Koeman?
pi_56299708
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:27 schreef Nashje het volgende:

[..]

Denk je dat dat daarop beoordeeld is? Nee echt niet. Marco heeft een grote naam in het Nederlands voetbal en daarom hebben ze hem aangesteld.
De KNVB is allang blij dat ze hem niet hoeven te dumpen en zelf weg gaat
  vrijdag 25 januari 2008 @ 14:33:10 #184
108558 Messenga
pi_56299746
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:27 schreef Nashje het volgende:

[..]

Dan waren er echt wel genoeg alternatieven geweest met een grote naam en meer ervaring hoor.
pi_56299753
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:29 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Gisteren niet gekeken? Was de beste man van het veld. Ik vind het zelfs de nuttigste aankoop van de zomer.
[..]
De Cler is goed .
Ik had met graag weer bij Ajax in het veld willen zien.
Had ons veel tegendoelpunten gescheeld en misschien nog meer doelpunten opgeleverd.

Ik ben fan van de Cler
  vrijdag 25 januari 2008 @ 14:34:29 #186
108558 Messenga
pi_56299775
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:31 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Niet geschoten altijd mis?

Met die instelling komen we er wel! Misschien Gert Aandewiel benaderen? Erwin Koeman?
Je begrijpt me niet.

Het is 1 van de betere opties die beschikbaar zijn. Soms moet je een gokje wagen.
pi_56299777
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:30 schreef Nashje het volgende:

[..]

Oke, ik volg ze niet zo goed. Maar is dat collectief er nog steeds? Of was dat nog in de tijd met Ten Cate?
Soms is het om te smullen en dat zie je beetje bij beetje terug komen. Verder is Barca gegroeid en kunnen ze heel zakelijk spelen op de "0" . Dan gaat dat showen er wel vanaf maar je hebt voorin zoveel kwaliteit dat het altijd al een spektakel is om te zien.

Die jongens komen nu ook allemaal terug van blessures en dergelijke dus de tweede seizoenshelft is denk ik goed voor Barca of ze moeten weer 1 voor 1 ala Ajax in de ziekenboeg belanden
  vrijdag 25 januari 2008 @ 14:36:24 #188
165624 Jodelaar
Wintersporter! uit ZH 079
pi_56299821
Ski, Schnee & Schnaps!
pi_56299822
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:31 schreef Chadi het volgende:

[..]

De KNVB is allang blij dat ze hem niet hoeven te dumpen en zelf weg gaat
Naah Marco is wel geliefd bij de KNVB. Daarnaast heeft ie eigenlijk gewoon goed gepresteerd. Gepresteerd, dus niet kijken naar de manier waarop.
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:33 schreef Messenga het volgende:

[..]

Dan waren er echt wel genoeg alternatieven geweest met een grote naam en meer ervaring hoor.
Noem die alternatieven dan? Jij denkt dus dat ze Marco hebben gehaald op basis van z'n prestaties bij Jong Ajax?
pi_56299825
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:04 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Dus Rinus Michels had van jou nooit trainer van Ajax mogen worden? En Cruijff ook niet. Of Van Gaal?
Goed bezig!

Ik ben pro-Bassie! Wat zou hij een fantastisch uithangbord zijn voor Ajax, de aantrekkingskracht op jonge talenten zou denk ik verdubbelen ten opzichte van nu...
pi_56299841
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:33 schreef Robar het volgende:

[..]

De Cler is goed .
Ik had met graag weer bij Ajax in het veld willen zien.
Had ons veel tegendoelpunten gescheeld en misschien nog meer doelpunten opgeleverd.

Ik ben fan van de Cler
Hij kan ook heel goed spelen. Hij is in ieder geval beter dan wat wij in huis hebben .

Of Colin moet de lijn doorzetten Ik heb die jongen van dag 1 afgebrand omdat ie zo klungelig deed maar ik moet zeggen ben best tevreden over zijn laatste optredens.
pi_56299875
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:36 schreef Radegast het volgende:

[..]

Dus Rinus Michels had van jou nooit trainer van Ajax mogen worden? En Cruijff ook niet. Of Van Gaal?
Goed bezig!

Ik ben pro-Bassie! Wat zou hij een fantastisch uithangbord zijn voor Ajax, de aantrekkingskracht op jonge talenten zou denk ik verdubbelen ten opzichte van nu...
Mooi toch gaat ie de beloftes doen kan die talenten opleiden
pi_56299884
quote:

[..]

Goed bezig!
Oh, dan zal Van Basten ook wel presteren! Simpel zeg. Blind heeft ook de CL niet gewonnen ofzo hoor.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 14:40:35 #194
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_56299888
quote:
[..]

De Cler staat in die zin omdat hij ongeveer even belangrijk is als die andere twee bij Feyenoord. En als je dat ermee wil zeggen moet je dat gewoon zeggen, en moet je dat niet zo overdreven arrogant neerzetten. Alsof de Ajax-selectie zoveel beter is dan die van Feyenoord.
2000 light years from home
  vrijdag 25 januari 2008 @ 14:40:50 #195
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_56299894
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:23 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

vrijdag 25 januari 2008 @ 14:41:47 #196
108558 Messenga
pi_56299910
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:36 schreef Nashje het volgende:

[..]

Noem die alternatieven dan? Jij denkt dus dat ze Marco hebben gehaald op basis van z'n prestaties bij Jong Ajax?
Nja, Van Hanegem, Krol, Suurbier, Koeman, etc etc hadden meer ervaring dan Marco destijds.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 14:43:59 #197
108558 Messenga
pi_56299957
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:40 schreef Nashje het volgende:

[..]

Oh, dan zal Van Basten ook wel presteren! Simpel zeg. Blind heeft ook de CL niet gewonnen ofzo hoor.
Oh, ja, Blind heeft niet gepresteerd, dan zal Marco dat ook wel niet doen. Simpel zeg.
pi_56299958
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:40 schreef Nashje het volgende:

[..]

Blind heeft ook de CL niet gewonnen ofzo hoor.
Nee, maar Blind was niet minder dan de o zo ervaren coach Henk ten Cate. Hij had alleen een boutselectie met ongemotiveerde en geblesseerde spelers.
pi_56299974
Doe mij maar Frank en Marco mag het 2e trainen.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_56299986
quote:

[..]

Goed bezig!

Van Gaal en Cruijff lieten al zien over de juiste competenties te beschikken toen ze nog zelf voetbalden.
Van Gaal heeft eerst nog bij Sparta en AZ rondgelopen voor hij naar Ajax ging.
Rinus Michels weet ik eigenlijk niet, is voor mij te lang geleden.

Maar van Basten heeft in ieder geval nog nooit laten zien het trainersvak te beheersen.
Dus dat zal hij eerst bij een andere club moeten laten zien, voordat hij bij Ajax aan de bak mag.
pi_56300006
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:41 schreef Messenga het volgende:

[..]

Nja, Van Hanegem, Krol, Suurbier, Koeman, etc etc hadden meer ervaring dan Marco destijds.
Haha. Van Hanegem was net de laan uitgestuurd, Koeman was z'n zakken aan 't vullen in Portugal. Krol en Suurbier zijn geen hoofdtrainers en dat weet jij ook.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 14:47:14 #202
108558 Messenga
pi_56300032
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:45 schreef Nashje het volgende:

[..]

Haha. Van Hanegem was net de laan uitgestuurd, Koeman was z'n zakken aan 't vullen in Portugal. Krol en Suurbier zijn geen hoofdtrainers en dat weet jij ook.
Dat zegt nog niets over de ervaring.
pi_56300075
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:43 schreef Messenga het volgende:

[..]

Oh, ja, Blind heeft niet gepresteerd, dan zal Marco dat ook wel niet doen. Simpel zeg.
Owja Cruijff en Van Gaal hebben wel gepresteerd, dan zal Marco dat ook wel doen.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 14:50:16 #204
82589 S-Two
barba macacu
pi_56300093
Ik zeg niet dat ik Marco wel wil hoor, maar wie zou het anders moeten doen? Ik zie weinig andere, serieueze opties. Rijkaard komt denk ik niet, tegen Co is veels te veel weerstand, Hiddink lijkt me al helemaal onhaalbaar, Van Gaal is ook onhaalbaar. Wie dan?
pi_56300109
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:47 schreef Messenga het volgende:

[..]

Dat zegt nog niets over de ervaring.
Jawel hoor. Krol en Suurbier hebben weinig ervaring als hoofdtrainer.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 14:51:17 #206
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56300119
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:40 schreef PyTh het volgende:

[..]
Ach, het is vrijdag.
pi_56300149
Ah ik ben weer in het AJAX topic beland
Porcupine Tee - Normal
pi_56300152
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:50 schreef S-Two het volgende:
Ik zeg niet dat ik Marco wel wil hoor, maar wie zou het anders moeten doen? Ik zie weinig andere, serieueze opties. Rijkaard komt denk ik niet, tegen Co is veels te veel weerstand, Hiddink lijkt me al helemaal onhaalbaar, Van Gaal is ook onhaalbaar. Wie dan?
Denk je? Zal wel meevallen als ie zo door blijft gaan..
pi_56300156
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:49 schreef Nashje het volgende:

[..]

Owja Cruijff en Van Gaal hebben wel gepresteerd, dan zal Marco dat ook wel doen.
Geen garantie, maar die heb je met ervaren coaches ook niet. Zie Henk en Co.
pi_56300178
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:53 schreef Radegast het volgende:

[..]

Geen garantie, maar die heb je met ervaren coaches ook niet. Zie Henk en Co.
Zeg ik dat dan?
  vrijdag 25 januari 2008 @ 14:54:46 #211
108558 Messenga
pi_56300197
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:50 schreef Nashje het volgende:

[..]

Jawel hoor. Krol en Suurbier hebben weinig ervaring als hoofdtrainer.
Sorry? http://nl.wikipedia.org/wiki/Ruud_Krol
  vrijdag 25 januari 2008 @ 14:54:46 #212
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56300198
quote:

[..]

Louis van Gaal had zich binnen Ajax (opleidingen) ruimschoots bewezen, over Rinus Michels en Johan Cruijff kan ik niet goed oordelen, maar dat pakte leuk uit. Op dit moment is Ajax een club in verval, de afgelopen tien jaar (na het vertrek van Van Gaal) veel teveel wisselingen van trainer/coaches, waarom dan opnieuw gokken? Waarom nu niet gewoon eens iemand die zich wél al bewezen heeft? Iemand die op basis van zijn prestaties als trainer/coach wordt aangesteld?
pi_56300235
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:54 schreef Nashje het volgende:

[..]

Zeg ik dat dan?
Nee. Wie zou jij graag zien als hoofdcoach volgend seizoen?
pi_56300239
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:54 schreef Messenga het volgende:

[..]

Sorry? http://nl.wikipedia.org/wiki/Ruud_Krol
Nou wat een ervaring. Clubs waarvan ik nog nooit heb gehoord . Daar zul je inderdaad wel heel veel leren!

Jij zou het zeker ook niet erg vinden als Pim Verbeek bondscoach zou worden?
pi_56300261
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:53 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Denk je? Zal wel meevallen als ie zo door blijft gaan..
Hij zal wel haalbaar zijn maar ik vraag me af of van Gaal zelf wel wilt. Hij kan eigenlijk alleen maar verliezen omdat hij alles al heeft gehaald met Ajax.

Echt weer typisch nu ze tegen Ajax spelen gaan ze er net als NEC vol voor:

http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=54534
  vrijdag 25 januari 2008 @ 14:58:26 #216
108558 Messenga
pi_56300278
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:56 schreef Nashje het volgende:

[..]

Nou wat een ervaring. Clubs waarvan ik nog nooit heb gehoord . Daar zul je inderdaad wel heel veel leren!

Jij zou het zeker ook niet erg vinden als Pim Verbeek bondscoach zou worden?
Verbreed je wereld dan maar eens als je nog nooit van KV Mechelen gehoord hebt. Zie je mij 1 woord over Pim Verbeek reppen?
pi_56300309
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:51 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ach, het is vrijdag.
Comazuipen .
  vrijdag 25 januari 2008 @ 15:01:40 #218
82589 S-Two
barba macacu
pi_56300346
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:54 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Louis van Gaal had zich binnen Ajax (opleidingen) ruimschoots bewezen, over Rinus Michels en Johan Cruijff kan ik niet goed oordelen, maar dat pakte leuk uit. Op dit moment is Ajax een club in verval, de afgelopen tien jaar (na het vertrek van Van Gaal) veel teveel wisselingen van trainer/coaches, waarom dan opnieuw gokken? Waarom nu niet gewoon eens iemand die zich wél al bewezen heeft? Iemand die op basis van zijn prestaties als trainer/coach wordt aangesteld?
Alsof er ook maar één trainer een zekerheidje is. Die is er gewoon niet, klaar.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 15:09:22 #219
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_56300490
die gertjan verbeek mag ik echt niet. Hoop van harte dat hij niet komt, hoe goed hij ook moge zijn.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 25 januari 2008 @ 15:11:40 #220
52871 Blight
Supersized.
pi_56300530
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 15:01 schreef S-Two het volgende:

[..]

Alsof er ook maar één trainer een zekerheidje is. Die is er gewoon niet, klaar.
Dat dus. En als we ooit weer succesvol willen worden moet er ook wel meer gebeuren dan alleen het aanstellen van de juiste trainer.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  vrijdag 25 januari 2008 @ 15:15:16 #221
165624 Jodelaar
pi_56300591
Als Marco komt en het goed doet hoor je niemand meer.. Maarja, hoe groot is de kans dat hij het goed doet. Rijkaard lijkt me wel goed dan.
Ski, Schnee & Schnaps!
  vrijdag 25 januari 2008 @ 15:15:22 #222
82589 S-Two
barba macacu
pi_56300596
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 15:11 schreef Blight het volgende:

[..]

Dat dus. En als we ooit weer succesvol willen worden moet er ook wel meer gebeuren dan alleen het aanstellen van de juiste trainer.
Inderdaad. Ik ben op zich wel benieuwd naar de uitkomsten van die commissie en wat daar mee gedaan wordt. Daaruit zal blijken of de verantwoordelijke bestuursleden blijven zitten lijkt me, en daarna kan dan pas een trainer (en spelers) worden aangesteld. Al zal, zeker een verdediger, een welkome aanvulling zijn om het kampioenschap nog te behalen, want dat wordt moeilijk genoeg.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 15:17:52 #223
165624 Jodelaar
pi_56300643
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:57 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Hij zal wel haalbaar zijn maar ik vraag me af of van Gaal zelf wel wilt. Hij kan eigenlijk alleen maar verliezen omdat hij alles al heeft gehaald met Ajax.

Echt weer typisch nu ze tegen Ajax spelen gaan ze er net als NEC vol voor:

http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=54534
voetbalzone.. zegt alweer genoeg. Wordt nog wel moeilijk tegen vites, maar de opstelling is wel goed zondag, heb er vertrouwen in.
Ski, Schnee & Schnaps!
  vrijdag 25 januari 2008 @ 15:20:27 #224
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_56300692
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:59 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

Comazuipen .
Die kans is levensgroot natuurlijk.

Nog een uurtje doorbijten en om 18.00 gaan we los
  vrijdag 25 januari 2008 @ 15:23:05 #225
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56300753
18:00 zit ik op het Leidse iig .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_56300758
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 15:20 schreef PyTh het volgende:

[..]

Die kans is levensgroot natuurlijk.

Nog een uurtje doorbijten en om 18.00 gaan we los
Straks paar uurtjes werken, dan gaat een mooi weekendje beginnen.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 15:28:17 #227
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_56300850
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 15:15 schreef Jodelaar het volgende:
Als Marco komt en het goed doet hoor je niemand meer..
Logisch, maar dat is wel vaker hier .
  vrijdag 25 januari 2008 @ 15:29:14 #228
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_56300869
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 15:23 schreef PizzaSalami het volgende:
dan gaat een mooi weekendje beginnen.
Zekers, vanavond Stadje en morgen eerst PSV en daarna Klokgebouw.

Zondagochtend van 8 tot 12 even bijslapen (als dat lukt ) en weer voetbal kijken heh.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 15:30:43 #229
165624 Jodelaar
pi_56300893
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 15:28 schreef Houniet het volgende:

[..]

Logisch, maar dat is wel vaker hier .
Ja ik bedoel er mee te zeggen, misschien is hij wel juist goed voor ajax, hij doet domme dingen bij oranje nu maar wie zegt dat hij gelijk slecht is bij ajax en misschien wint hij straks het ek wel . Maar als er een betere coach kan komen, zou ik niet twijfelen.
Ski, Schnee & Schnaps!
pi_56300909
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 15:29 schreef PyTh het volgende:

[..]

Zekers, vanavond Stadje en morgen eerst PSV en daarna Klokgebouw.

Zondagochtend van 8 tot 12 even bijslapen (als dat lukt ) en weer voetbal kijken heh.
Ik zie wel wat het weekend mij brengt .

Awakenings, niet mijn ding.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 15:32:51 #231
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_56300929
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 15:31 schreef PizzaSalami het volgende:
Awakenings, niet mijn ding.
Mijne ook niet echt maar als de rest ook gaat..........tja.......
En 't zal best gezellig worden.
pi_56300942
Awakenings de gekste als het tenminste in de Maassilo is dan.

Laatste dag stage

Daarna hele weekend zuipen.
pi_56300970
Gabri klaagt over slechte velden.
quote:
Het is Ajax-middenvelder Gabri (foto, rechts) een doorn in het oog: de kwaliteit van de Nederlandse voetbalvelden. De Ajax-speler vindt dat deze er momenteel bedroevend bij liggen. Hij stelt op de website van de Amsterdamse voetbalclub dat dit zijn vereniging zelfs punten kost.

‘Het lijkt wel alsof alle velden in Nederland er rond deze tijd dramatisch aan toe zijn. Natuurlijk hebben alle ploegen daar last van, dus in die zin maakt het niet uit. Maar een ploeg die gewend is om te vechten kan makkelijker met deze zware omstandigheden omgaan dan een ploeg als Ajax, die altijd probeert voetballend het verschil te maken, via combinaties en positiespel. Gezien die speelwijze zijn wij in het nadeel.’
Hier nog meer Gabri:
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=65344
pi_56301052
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:58 schreef Messenga het volgende:

[..]

Verbreed je wereld dan maar eens als je nog nooit van KV Mechelen gehoord hebt.
Jij weet natuurlijk alles over Al-Zamalek.
quote:
Zie je mij 1 woord over Pim Verbeek reppen?
Zie je mij zeggen dat ik zeg dat je het daarover hebt gehad? Leer lezen.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 15:40:21 #235
165624 Jodelaar
pi_56301057
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 15:35 schreef kevin6188 het volgende:
[..]

Hier nog meer Gabri:
Klopt wel, als je de velden van de laatste tijd ziet.
Ski, Schnee & Schnaps!
  vrijdag 25 januari 2008 @ 15:40:21 #236
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_56301058
quote:
  vrijdag 25 januari 2008 @ 15:44:20 #237
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_56301138
quote:
[..]

Hier nog meer Gabri:
29.10 Novastar HMH
pi_56301185
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 15:40 schreef Jodelaar het volgende:

[..]

Klopt wel, als je de velden van de laatste tijd ziet.
NEC vond ik wel heel erg drama, NAC was ook niet al te best. Maar wat ik in de samenvatting van het veld van Heerenveen meekreeg.

Gelukkig ligt er zondag een goede mat, gok ik zo. Mag Gabri het laten zien!
pi_56301272
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:56 schreef Radegast het volgende:

[..]

Nee. Wie zou jij graag zien als hoofdcoach volgend seizoen?
Ik zou Marco een kans willen geven, omdat bondscoachje spelen iets anders is dan clubcoach zijn. Hiddink zou natuurlijk ge-weldig zijn. Ik heb stiekeme hoop, want ik denk dat Jaakke ook steeds meer begint te beseffen dat Ajax nu eindelijk een keer omhoog moet. Rijkaard kan. Rutten zou ik ook perfect vinden. Verbeek zou ik niet erg vinden.

Het is zo moeilijk, omdat er zoveel is geweest de laatste jaren.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 15:50:24 #240
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_56301276
Een vruchtbaar weekend toegewenst allen.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 15:52:17 #241
108558 Messenga
pi_56301307
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 15:40 schreef Nashje het volgende:

[..]

Jij weet natuurlijk alles over Al-Zamalek.
[..]

Zie je mij zeggen dat ik zeg dat je het daarover hebt gehad? Leer lezen.
Meer dan jij over KV Mechelen waarschijnlijk.

Je begint ineens over Pim Verbeek, we hebben et over Ajax.
pi_56301361
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 15:52 schreef Messenga het volgende:

[..]

Meer dan jij over KV Mechelen waarschijnlijk.

Je begint ineens over Pim Verbeek, we hebben et over Ajax.
Nou kom maar met al die verhalen over Al Zamalek dan. Laat maar eens horen .

We hadden het over hoe en waarom Van Basten bij het Nederlands elftal is gekomen. Niet zo dement doen.
pi_56301461
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 15:50 schreef PLAE@ het volgende:
.
pi_56301470
Moet vanavond en morgen doorwerken.

Fijn weekend jongens.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_56301488
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 15:50 schreef PLAE@ het volgende:
Dat zal wel lukken.

het gaat om de persoon links
  vrijdag 25 januari 2008 @ 16:05:04 #246
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56301550
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 16:02 schreef Nashje het volgende:

[..]

Dat zal wel lukken.

[ afbeelding ]

Elsemieke Jaakke!
  vrijdag 25 januari 2008 @ 16:06:55 #247
52871 Blight
Supersized.
pi_56301578
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 16:02 schreef Nashje het volgende:

[..]

Dat zal wel lukken.

[ afbeelding ]

Dat jongetje daar op de grond? Valt me van je tegen, Nashje. .
  vrijdag 25 januari 2008 @ 16:07:17 #248
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_56301586
quote:
Gabri:"Ajax heeft meeste last van slechte velden"

Ajax-middenvelder Gabri hekelt de kwaliteit van de voetbalvelden in Nederland. De Ajax-speler vindt dat deze er momenteel bedroevend bij liggen. Hij stelt op de website van de Amsterdamse voetbalclub dat dit zijn vereniging zelfs punten kost.

"Het lijkt wel alsof alle velden in Nederland er rond deze tijd dramatisch aan toe zijn. Natuurlijk hebben alle ploegen daar last van, dus in die zin maakt het niet uit. Maar een ploeg die gewend is om vechtvoetbal te spelen kan makkelijker met deze zware omstandigheden omgaan dan een ploeg als Ajax, die altijd probeert voetballend het verschil te maken, via combinaties en positiespel. Gezien die speelwijze zijn wij duidelijk in het nadeel."
quote:
De Mos: "Ik verwacht een open wedstrijd"

Vitesse-trainer Aad de Mos verwacht van zijn ploeg dat ze er bovenop klappen tegen Ajax. De oefenmeester vindt dat de enige remedie om de wanvertoning tegen Willem II enigszins goed te maken.

"We moeten die slappe vertoning tegen Willem II goedmaken. Daarom is het goed dat deze wedstrijd eraan komt. We gaan er vol op klappen, ik verwacht dan ook een open wedstrijd. Ik wil niet teveel over Ajax praten, we moeten naar onszelf kijken."

De Mos vind het treffen niet echt bijzonder, maar wel speciaal. "Nee, ik kom net zo graag bij PSV of De Graafschap, waar we uitstekend zijn ontvangen. Maar Vitesse-Ajax is wel speciaal, zeker vorig jaar. En dat gevoel komt nu wel even terug."
quote:
Van Gaal gaat trouwen

Met zijn club AZ heeft Louis van Gaal momenteel niet zo veel geluk. De oefenmeester krijgt de ene tik na de andere in Alkmaar. Op het gebied van de liefde gaat het de trainer meer voor de wind. Van Gaal heeft deze week zijn vriendin Truus Opmeer ten huwelijk gevraagd. Waarop zij met 'ja' reageerde.

Al ruim twaalf jaar wonen ze samen, maar de definitieve geluksbevestiging was er nog altijd niet. Van Gaal heeft zich echter over laten halen om alsnog te gaan trouwen. Dat zag hij eerst niet zitten. Een optreden in het televisieprogramma De Wereld Draait Door in september 2007 zette hem toch op andere gedachten. Opmeer gaf daarin aan wel te willen trouwen.

Wanneer de trouwerij plaats vindt is nog niet bekend. Van Gaal heeft wel eens laten ontvallen dat hij acht augustus 2008 een mooie trouwdatum vindt.
pi_56301613
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 16:06 schreef Blight het volgende:

[..]

Dat jongetje daar op de grond? Valt me van je tegen, Nashje. .
.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 16:10:39 #250
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_56301646
Gabri jankbek .
pi_56301727
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 16:10 schreef De.Kromme het volgende:
Gabri jankbek .
Beter dan Landzaat!
pi_56301811
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 16:05 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Elsemieke Jaakke! [ afbeelding ]
wtf ik ga stuk om die smiley hoe kom je eraan
AFC AJAX
  vrijdag 25 januari 2008 @ 16:21:46 #253
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_56301860
quote:
Vitesse onthaalt Ajax knallend met zeventig confetti-kanonnen

Fans van Vitesse hebben zondagmiddag in stadion Gelredome een warm onthaal in petto voor het bezoekende Ajax. De stichting Vitesse support heeft een financier gevonden voor liefst zeventig confetti-kanonnen, waarvan ‘enkelen van Amerikaanse makelij’. De zeventig kanonnen zullen voor aanvang van het competitiueduel met hevige knallen grote wolken geelzwarte confetti de lucht in spugen.
Volgens Jacques Smits, zelfbenoemd mediator tussen de stichting, club en sponsor, zullen de bezoekers niet weten wat ze meemaken. „Van alle kanten wordt er geschoten, het wordt een geweldig spektakel met wolken geelzwarte confetti. Ook de spelers van Vitesse weten niet wat ze meemaken”, voorspelt Smits, die de financiering ( 2.000 euro) lospeuterde van een uitzendbureau. „Iedereen zal weten dat wij op weg zijn naar Europa”, spreekt Smits.

De sfeercommissie begint zondag ochtend in alle vroegte met de opbouw van de kanonnen, die aan alle kanten rondom het veld worden opgesteld. Om 12.30 uur wordt afgetrapt voor het zondagse lunchduel Vitesse-Ajax in Gelredome.
Yeah, ik kan nu al niet wachten om dit spektakel live te mogen aanschouwen.
Gourmetten of steengrillen?
pi_56301904
Vitesse op weg naar Europa? Gaan ze op trainingskamp naar Spanje van de zomer?
  vrijdag 25 januari 2008 @ 16:23:53 #255
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_56301918
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 16:21 schreef Silenus het volgende:

[..]

Conclusie, spelen op een zwart/geel veld.
pi_56301926
quote:
Toekomst Heitinga voor het EK duidelijk
John Heitinga wil voor de start van het Europees Kampioenschap komende zomer weten waar hij na de zomer speelt. Dat stelt de verdediger van Ajax op de clubsite.

"Ik beslis voordat het EK begint over mijn toekomst. Nu ben ik er nog niet uit. Misschien vertrek ik, maar het kan ook zijn dat ik bij Ajax blijf. Ik loop hier al sinds mijn zevende jaar rond, heb ontzettend veel meegemaakt. Mijn hart is rood-wit en ik voetbal hier ook nog altijd met heel veel plezier", aldus de international.

De verdediger werd de voorbije weken al gelinkt aan een buitenlands avontuur. Diverse Europese topclubs, waaronder het serieus geinteresseerde Atletico Madrid, volgen de verrichtingen van het Amsterdamse jeugdproduct nauwlettend.
pi_56301933
Maaruh leuk dat Bassie naar Ajax wil, van mij mag hij het proberen, ik denk dat hij wel een geschikte clubcoach is.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_56301938
Jezus hoe sneu confetti ik dacht dat ze in Arnhem niet aan carnaval doen.

Ajax komt weer langs hoor eerst al de Mos die zegt we moeten er alleen aan doen om te winnen 200% blabla. En nu nog eens een "sfeeraktie", ik ga weer NEC gedachtes krijgen :S
  vrijdag 25 januari 2008 @ 16:25:40 #259
165624 Jodelaar
pi_56301966
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 16:24 schreef Liv3 het volgende:

[..]
John

Ski, Schnee & Schnaps!
pi_56302055
Och, dat laatste ligt ook gewoon meer aan Ajax dan aan NEC (en eventueel Vitesse).
  vrijdag 25 januari 2008 @ 16:31:12 #261
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56302096
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 16:24 schreef Pritt het volgende:
Maaruh leuk dat Bassie naar Ajax wil, van mij mag hij het proberen, ik denk dat hij wel een geschikte clubcoach is.
Oh echt? Je bedoelt de coach die NIET noodgedwongen Urby MOET opstellen omdat hij geen keuze heeft (zoals Koster) en het toch doet?

Die gaat het wel ff goed doen? I beg to differ....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_56302649
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 16:21 schreef Silenus het volgende:

[..]

Inderdaad.. mijn eerste uitwedstrijd.. en wat een onthaal..
pi_56303433
quote:
''Mijn hart is rood-wit en ik voetbal hier ook nog altijd met heel veel plezier."
Dit miste ik nou bij Wesley. Gewoon koelbloedig blijven onder de vele interesse en ook menen dat Ajax je échte liefde is.

Sjonnie
pi_56303781
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 17:40 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Dit miste ik nou bij Wesley. Gewoon koelbloedig blijven onder de vele interesse en ook menen dat Ajax je échte liefde is.

Sjonnie
Wacht maar tot de clups serieus worden.
pi_56304296
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 17:57 schreef MCH het volgende:

[..]

Clups
Porcupine Tee - Normal
  vrijdag 25 januari 2008 @ 18:24:49 #266
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_56304314
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 16:23 schreef Houniet het volgende:

[..]

Conclusie, spelen op een zwart/geel veld. [ afbeelding ]
Net een thuiswedstrijd voor jullie dus.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 18:28:19 #267
165624 Jodelaar
pi_56304395
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 18:24 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

kan je weer lachen?
Ski, Schnee & Schnaps!
  vrijdag 25 januari 2008 @ 18:29:16 #268
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_56304413
quote:

[..]

Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_56304607
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 11:45 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Bijna carnaval he

Goeie TT ouwe
  vrijdag 25 januari 2008 @ 18:47:41 #270
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_56304870
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 18:24 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Hey, een supporter van Ajax-2 (de afdankertjes).
-
  vrijdag 25 januari 2008 @ 19:19:40 #271
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_56305561
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 18:47 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ga je afrukken op Leonardo ofzo .
  vrijdag 25 januari 2008 @ 19:20:28 #272
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_56305583
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 17:40 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Sjonnie
Hoe naief, Cyberia .
pi_56306219
quote:

[..]

Dan gun ik hem een hele leuke club toe.
Natuurlijk heb ik liever dat hij nog een seizoen blijft ofsow.
pi_56306233
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 18:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Zelfs jij moet er om lachen. Kun je je nagaan hoe tenenkrommende deze spelfout is.

Als Vitesse voor de confetti zorgt, dan vind ik dat de Amsterdamsche boys dan maar de hekken van het uitvak moeten opleuken met wat rood-witte slingers. Dan is het feestje natuurlijk helemaal compleet.

2.000 plEuro aan confetti, mijn God...
pi_56306289
Ik gun Johnny wel een buitenlands avontuur, maar dan weet je ook 100% zeker dat hij ooit zal terugkeren als de slager van Mokum met een tas vol spijkerharde ervaring uit het buitenland.

Maar goed, Johnny, blijf nog ff een paar jaartjes.
pi_56307298
Geen van Basten plz.
pi_56309970
Ik denk dat Louis voor de zomer ook wel beschikbaar is.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  vrijdag 25 januari 2008 @ 22:33:26 #278
139407 jorienvdherik
pi_56309977
Misschien deze winter nog wel
pi_56310300
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 19:20 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Hoe naief, Cyberia .
STFU kakkie. Ik ben serieus.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 22:47:13 #280
139407 jorienvdherik
pi_56310319
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 22:46 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

STFU kakkie. Ik ben serieus.
Tuurlijk blijft Heitinga niet zo lang meer
pi_56310342
quote:

[..]

Ze zijn toch ook serieus geïnteresseerd in Sjonnie
pi_56310627
Eigenlijk is Louis na z'n Ajax-tijd nergens echt goed geaccepteerd. Ergens ben ik wel benieuwd hoe hij nu bij Ajax zou presteren. Maar anderzijds wordt er wel te vaak naar het verleden gegrepen. Ok, Davids bij Ajax is prachtig, maar iedere ex-Ajacied moet weer hierheen. Kanu terug, Seedorf terug, Van der Meijde terug, Van der Vaart (hij's net weg man), Chivu, Trabelsi, Melchiot (?) en zo had je er nog wel een heel zooitje. Stuk voor stuk prachtige Ajacieden en de meeste had ik er dit seizoen echt wel bij willen hebben, maar in deze barre tijden van de afgelopen 12 jaar wordt er te vaak geroepen om de terugkeer van een Godenzoon. Het wordt tijd dat de scouting eens van hun luie reet afkomen en de pareltjes uit de onbekendheid weten te vissen zoals destijds Litmanen, Kanu, Finidi, Maxwell, Chivu, Ibrahimovic, Mido, etc, etc, etc.

Fuck, wat een lang lulverhaal na een vodkaatje en wat bier.
pi_56311063
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 23:01 schreef Aanvoerder het volgende:
Eigenlijk is Louis na z'n Ajax-tijd nergens echt goed geaccepteerd. Ergens ben ik wel benieuwd hoe hij nu bij Ajax zou presteren. Maar anderzijds wordt er wel te vaak naar het verleden gegrepen. Ok, Davids bij Ajax is prachtig, maar iedere ex-Ajacied moet weer hierheen. Kanu terug, Seedorf terug, Van der Meijde terug, Van der Vaart (hij's net weg man), Chivu, Trabelsi, Melchiot (?) en zo had je er nog wel een heel zooitje. Stuk voor stuk prachtige Ajacieden en de meeste had ik er dit seizoen echt wel bij willen hebben, maar in deze barre tijden van de afgelopen 12 jaar wordt er te vaak geroepen om de terugkeer van een Godenzoon. Het wordt tijd dat de scouting eens van hun luie reet afkomen en de pareltjes uit de onbekendheid weten te vissen zoals destijds Litmanen, Kanu, Finidi, Maxwell, Chivu, Ibrahimovic, Mido, etc, etc, etc.

Fuck, wat een lang lulverhaal na een vodkaatje en wat bier.
Het lulverhaal heeft wel inhoud
pi_56311596
Atletico Madrid zet zinnen op Ajacied Davids
Gepubliceerd op 25-01-08 om 22:02 door Jurjen van Geel

Atletico Madrid zet zinnen op Ajacied DavidsAls we El Mundo Deportivo mogen geloven zijn alle pijlen bij Atletico Madrid gericht op Edgar Davids. De krant weet te meldden dat de Spaanse club interesse heeft in de ervaren middenvelder, momenteel op de loonlijst bij Ajax.

De 34-jarige routinier staat bekend om zijn felle manier van voetballen, wat de Spanjaarden wel zien zetten. Davids is zelf pas net hersteld van een scheenbreuk, die hem lange tijd aan de kant hield. Momenteel is de middenvelder weer fit en speelt weer wedstrijden in het shirt van Ajax.

Davids moet bij Atletico, de tweede club van hoofdstad Madrid, de naar Internazionale vertrokken Maniche opvolgen. De club is opzoek naar een controleur op het middenveld, ondanks de vele mogelijkheden in de middelste linie.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 23:54:46 #285
165624 Jodelaar
pi_56311616
Davids moet blijven, en zal ook niet weg gaan tog?
Ski, Schnee & Schnaps!
pi_56311653
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 23:53 schreef patrickt37 het volgende:
Atletico Madrid zet zinnen op Ajacied Davids
Gepubliceerd op 25-01-08 om 22:02 door Jurjen van Geel

Atletico Madrid zet zinnen op Ajacied DavidsAls we El Mundo Deportivo mogen geloven zijn alle pijlen bij Atletico Madrid gericht op Edgar Davids. De krant weet te meldden dat de Spaanse club interesse heeft in de ervaren middenvelder, momenteel op de loonlijst bij Ajax.

De 34-jarige routinier staat bekend om zijn felle manier van voetballen, wat de Spanjaarden wel zien zetten. Davids is zelf pas net hersteld van een scheenbreuk, die hem lange tijd aan de kant hield. Momenteel is de middenvelder weer fit en speelt weer wedstrijden in het shirt van Ajax.

Davids moet bij Atletico, de tweede club van hoofdstad Madrid, de naar Internazionale vertrokken Maniche opvolgen. De club is opzoek naar een controleur op het middenveld, ondanks de vele mogelijkheden in de middelste linie.
dream on...
pi_56311687
Voor een 34-jarige zullen ze zeker geen hoog bedrag neerleggen, onder de 5 miljoen zeker.
Zelfs van Geel laat hem daarvoor niet gaan, zeker niet na het vertrek van Maduro
pi_56311734
Wat een onzin bericht. Edje gaat ons niet verlaten
  zaterdag 26 januari 2008 @ 00:08:25 #289
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_56311847
Atletico
><(({°>
pi_56312187
pi_56312320
wtf
AFC AJAX
pi_56312341
Atletico Prutsers
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 26 januari 2008 @ 00:44:18 #293
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56312458
Ik kan me niet voorstellen dat Davids nog weg gaat.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_56312617
Wanneer hoert Atletico nou eens op om alleen maar vaste krachten bij ons proberen weg te plukken? Vuile paëllavreters
pi_56312692
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 00:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Wanneer hoert Atletico nou eens op om alleen maar vaste krachten bij ons proberen weg te plukken? Vuile paëllavreters
In Madrid eten ze niet zoveel paella hoor, da's meer iets voor mensen uit Valencia.

Leonardo moet in de basis!
pi_56312831
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 00:59 schreef Radegast het volgende:

[..]

In Madrid eten ze niet zoveel paella hoor, da's meer iets voor mensen uit Valencia.
Wel een beetje

En Leo moet in de basis ja
  zaterdag 26 januari 2008 @ 01:13:34 #297
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_56312872
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 00:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Groningen zal hetzelfde over jullie zeggen. Behalve dat over die paella dan.
pi_56312936
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 01:13 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Groningen zal hetzelfde over jullie zeggen. Behalve dat over die paella dan.
Op het moment dat de interesse voor Silva écht concreet werd werd hij buiten de selectie gehouden
  zaterdag 26 januari 2008 @ 01:28:20 #299
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_56313125
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 18:47 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 00:59 schreef Radegast het volgende:
Leonardo moet in de basis!
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 01:10 schreef Cyberia18 het volgende:
En Leo moet in de basis ja
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 01:30:07 #300
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_56313147