Dat geldt ook voor PSV.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:14 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ze gaan inderdaad blind voor de korte termijn en als het dan de komende drie jaar niet lukt om CL te spelen, denk ik dat de financiële problemen redelijk groot zullen zijn.
Inderdaad, Heitinga, Gabri, Davids, Perez. Allemaal 16 jaarquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:20 schreef De.Kromme het volgende:
Dat gejank hier. D'r is een prima balans nu, er loopt nog genoeg talent rond in het eerste : Bruins, Wijnaldum, de Guzman, Fer, Schet, Jordi Buijs. En dan heb je nog een groep spelers van rond de 24 die ook nog wel redelijk wat geld op kunnen leveren : Vlaar, Hofs, Slory en Greene.
De kern bestaat uit oudere spelers, net als bij PSV. Alleen bij Ajax hebben ze niet door dat dat zo hoort en zien ze liever alleen 16-jarige bijlmerventjes die 10 scharen per 5 minuten doen..
Wie zou de 'hype' Bradley nu moeten opvolgen dan?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ajax toont te weinig initiatief, is bang om blauwtjes te lopen. Wie niet waagt, wie niet wint, toch?
Edgar Davids speelt nog maar een half jaar, ben ik bang. Daarnaast is er vrijwel altijd wel iemand van het duo Davids-Gabri geschorst, dus speelminuten komt het vast wel goed.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wie zou de 'hype' Bradley nu moeten opvolgen dan?
Je kan er gewoon niet mee omgaanquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:19 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Sowieso kunnen Brabanders beter hun mond houden, willen ze serieus genomen worden.
Als je ze ook hoort/ziet zingen "Wij staan bovenaan, wij staan bovenaan!" in de Kuip, dan lig je al dubbel om dat lachewekkende accent van ze.
Dat zijn wel jullie beste spelers.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:22 schreef Nashje het volgende:
[..]
Inderdaad, Heitinga, Gabri, Davids, Perez. Allemaal 16 jaar.
Suarez vind ik toch ook een van de beste, en die is 21. Een echte smaakmaker is datquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:23 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Dat zijn wel jullie beste spelers.
Die hebben de laatste tijd goed geboerd, Feyenoord moet zo onderhand weer eens presteren.quote:
Dat moest sowieso. Gaat ook wel gebeuren nu, dit is het beste elftal in 10 jaar.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:25 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Die hebben de laatste tijd goed geboerd, Feyenoord moet zo onderhand weer eens presteren.
Wat noem jij presteren? Kampioen? Meedoen om titel? Eerste vijf?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:26 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Dat moest sowieso. Gaat ook wel gebeuren nu, dit is het beste elftal in 10 jaar.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:25 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Die hebben de laatste tijd goed geboerd, Feyenoord moet zo onderhand weer eens presteren.
Ja, Suarez, Huntelaar en Stekelenburg kunnen niets natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:23 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Vermaelen is anders ook behoorlijk belangrijk. 22 jaar nog maar.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:23 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Manu-krijg toch een blessure-charyan mogen we onderhand wel afschrijven en Anita en Sarpong worden al tijden als 'up and coming' gezien, maar daar gebeurt ook weinig mee.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
Vermaelen is anders ook behoorlijk belangrijk. 22 jaar nog maar.
Talent genoeg met De Jong, Van der Wiel, Van der Heijden, Manucharyan, Donald, Anita en Sarpong. Daarnaast nog jongens als Emanuelson (nu even in een dipje, komt goed), Leonardo en Suarez (die ik al erg belangrijk vind).
Heitinga, 25 jaar, behoort tot de belangrijkste spelers en wordt zelfs gezien door Van der Wiel als leider achterin. Huntelaar voorin natuurlijk erg belangrijk.
Daarna komen de echte routiniers met Gabri, Davids en Perez.
quote:De medische staf van Ajax bekijkt zaterdag of Urby Emanuelson zondag in de Arnhemse Gelredome inzetbaar is in de wedstrijd tegen Vitesse.
De linksback heeft een kneuzing bij de knie waardoor zijn meespelen twijfelachtig is. De linksbenige verdediger Thomas Vermaelen is wel weer inzetbaar.
Koster beslist zaterdag ook wie tegen Vitesse op de rechterflank speelt. Hij is gematigd tevreden over de recente prestaties van Rommedahl en Bakircioglü. Hoewel de trainer in Leonardo meer een centrumspits ziet, kan hij de Braziliaan ook als rechtsbuiten gebruiken.
Als jullie dit jaar geen kampioen worden en geen CL halen hebben jullie ook een groot probleem.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:25 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Financieel niet, kunnen we nog wel opvangen. Zoals ik zei, Ajax heeft veel meer kapitaal op het veld staan.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:40 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als jullie dit jaar geen kampioen worden en geen CL halen hebben jullie ook een groot probleem.
Dat dus. Of eventueel Leonardo op links. Ik wil Suarez wel eens op rechts zien.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:42 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Waarom zet Koster Suarez niet op rechts en Luque gewoon op links..
Sarpong heeft er een tijd uitgelegen met een schouder uit de kom dacht ik.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:38 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Manu-krijg toch een blessure-charyan mogen we onderhand wel afschrijven en Anita en Sarpong worden al tijden als 'up and coming' gezien, maar daar gebeurt ook weinig mee.
Verder loopt er inderdaad genoeg talent rond.
quote:
Wonder boven wonder bleef Edgar Manucharyan, die de hele tweede helft speelde, deze wedstrijd helemaal heel. De Armeniër leek na afloop niet veel perspectief te zien in zijn carrière. Op de vraag hoe het nu verder moet, haalde hij vertwijfeld zijn schouders op...
Mwa. Had altijd veel vertrouwen in hem. Jammer dat ie van glas is. Speelt wel vaak met Jong Ajax mee volgens mij.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:38 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Manu-krijg toch een blessure-charyan mogen we onderhand wel afschrijven
Gaat een beetje moeilijk als je lang uit de roulatie bent he.quote:Anita en Sarpong worden al tijden als 'up and coming' gezien, maar daar gebeurt ook weinig mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |