Haha. Van Hanegem was net de laan uitgestuurd, Koeman was z'n zakken aan 't vullen in Portugal. Krol en Suurbier zijn geen hoofdtrainers en dat weet jij ook.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:41 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nja, Van Hanegem, Krol, Suurbier, Koeman, etc etc hadden meer ervaring dan Marco destijds.
Dat zegt nog niets over de ervaring.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Haha. Van Hanegem was net de laan uitgestuurd, Koeman was z'n zakken aan 't vullen in Portugal. Krol en Suurbier zijn geen hoofdtrainers en dat weet jij ook.
Owja Cruijff en Van Gaal hebben wel gepresteerd, dan zal Marco dat ook wel doen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:43 schreef Messenga het volgende:
[..]
Oh, ja, Blind heeft niet gepresteerd, dan zal Marco dat ook wel niet doen. Simpel zeg.
Jawel hoor. Krol en Suurbier hebben weinig ervaring als hoofdtrainer.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:47 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat zegt nog niets over de ervaring.
Ach, het is vrijdag.quote:
Denk je?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:50 schreef S-Two het volgende:
Ik zeg niet dat ik Marco wel wil hoor, maar wie zou het anders moeten doen? Ik zie weinig andere, serieueze opties. Rijkaard komt denk ik niet, tegen Co is veels te veel weerstand, Hiddink lijkt me al helemaal onhaalbaar, Van Gaal is ook onhaalbaar. Wie dan?
Geen garantie, maar die heb je met ervaren coaches ook niet. Zie Henk en Co.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:49 schreef Nashje het volgende:
[..]
Owja Cruijff en Van Gaal hebben wel gepresteerd, dan zal Marco dat ook wel doen.
Zeg ik dat dan?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:53 schreef Radegast het volgende:
[..]
Geen garantie, maar die heb je met ervaren coaches ook niet. Zie Henk en Co.
Sorry? http://nl.wikipedia.org/wiki/Ruud_Krolquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:50 schreef Nashje het volgende:
[..]
Jawel hoor. Krol en Suurbier hebben weinig ervaring als hoofdtrainer.
Louis van Gaal had zich binnen Ajax (opleidingen) ruimschoots bewezen, over Rinus Michels en Johan Cruijff kan ik niet goed oordelen, maar dat pakte leuk uit. Op dit moment is Ajax een club in verval, de afgelopen tien jaar (na het vertrek van Van Gaal) veel teveel wisselingen van trainer/coaches, waarom dan opnieuw gokken? Waarom nu niet gewoon eens iemand die zich wél al bewezen heeft? Iemand die op basis van zijn prestaties als trainer/coach wordt aangesteld?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:36 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dus Rinus Michels had van jou nooit trainer van Ajax mogen worden? En Cruijff ook niet. Of Van Gaal?
Nou wat een ervaring. Clubs waarvan ik nog nooit heb gehoordquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:54 schreef Messenga het volgende:
[..]
Sorry? http://nl.wikipedia.org/wiki/Ruud_Krol
Hij zal wel haalbaar zijn maar ik vraag me af of van Gaal zelf wel wilt. Hij kan eigenlijk alleen maar verliezen omdat hij alles al heeft gehaald met Ajax.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:53 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Denk je?Zal wel meevallen als ie zo door blijft gaan..
Verbreed je wereld dan maar eens als je nog nooit van KV Mechelen gehoord hebt. Zie je mij 1 woord over Pim Verbeek reppen?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:56 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nou wat een ervaring. Clubs waarvan ik nog nooit heb gehoord. Daar zul je inderdaad wel heel veel leren!
Jij zou het zeker ook niet erg vinden als Pim Verbeek bondscoach zou worden?
Alsof er ook maar één trainer een zekerheidje is. Die is er gewoon niet, klaar.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:54 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Louis van Gaal had zich binnen Ajax (opleidingen) ruimschoots bewezen, over Rinus Michels en Johan Cruijff kan ik niet goed oordelen, maar dat pakte leuk uit. Op dit moment is Ajax een club in verval, de afgelopen tien jaar (na het vertrek van Van Gaal) veel teveel wisselingen van trainer/coaches, waarom dan opnieuw gokken? Waarom nu niet gewoon eens iemand die zich wél al bewezen heeft? Iemand die op basis van zijn prestaties als trainer/coach wordt aangesteld?
Dat dus. En als we ooit weer succesvol willen worden moet er ook wel meer gebeuren dan alleen het aanstellen van de juiste trainer.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:01 schreef S-Two het volgende:
[..]
Alsof er ook maar één trainer een zekerheidje is. Die is er gewoon niet, klaar.
Inderdaad. Ik ben op zich wel benieuwd naar de uitkomsten van die commissie en wat daar mee gedaan wordt. Daaruit zal blijken of de verantwoordelijke bestuursleden blijven zitten lijkt me, en daarna kan dan pas een trainer (en spelers) worden aangesteld. Al zal, zeker een verdediger, een welkome aanvulling zijn om het kampioenschap nog te behalen, want dat wordt moeilijk genoeg.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:11 schreef Blight het volgende:
[..]
Dat dus. En als we ooit weer succesvol willen worden moet er ook wel meer gebeuren dan alleen het aanstellen van de juiste trainer.
voetbalzone.. zegt alweer genoeg. Wordt nog wel moeilijk tegen vites, maar de opstelling is wel goed zondag, heb er vertrouwen in.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:57 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Hij zal wel haalbaar zijn maar ik vraag me af of van Gaal zelf wel wilt. Hij kan eigenlijk alleen maar verliezen omdat hij alles al heeft gehaald met Ajax.
Echt weer typisch nu ze tegen Ajax spelen gaan ze er net als NEC vol voor:
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=54534
Die kans is levensgroot natuurlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |