Misschien ook de connectie met van Bronckhorst? Ik vind het prima zo, Landzaat hoeft van mij niet te komen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:36 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bij Feyenoord gewoon verzekerd is van een basisplek. Bij Ajax zou hij sowieso op de bank beginnen. Gezien zijn leeftijd is het dan best logisch dat hij nog wilt spelen.
Dat kun je vergetenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:39 schreef M0NTANA het volgende:
Everton zit achter Michael Bradley aan, dus Ajax moet snel gaan handelen.
Verdedigende middenvelder, ter vervanging van een geschorste Davids of een Gabri.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:42 schreef Wooldoor het volgende:
Ik zie alleen niet waar Bradley zou moeten spelen, dit seizoen zou hij de vervanger zijn maar Perez maar wel op de bank beginnen. Volgend seizoen als we er vanuit gaan dat Defour komt denk ik dat hij helemaal niet aan spelen zou komen.
Tja, begin nu ook wel sterk de indruk de krijgen dat Van Geel wordt teruggefloten.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:53 schreef Nashje het volgende:
Het is niet heel vreemd dat Ajax achter spelers van Van Basten aan zit. Landzaat, Melchiot, Boulahrouz. Er komt alleen helemaal niemand. Lijkt erop dat ze de laatste stap niet willen nemen. Denk dat het bovenin bij Ajax ketst. Niet iedereen is van Van Basten overtuigd.
Oorspronkelijk een verdedigende middenvelder. Onder Verbeek een stuk offensiever geworden en loopt van 16 tot 16.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:54 schreef Wooldoor het volgende:
Bradley is toch een aanvallende middenvelder?
9 goals zou anders erg veel zijn voor een verdedigende middenvelder
Je kan ook overdrijven hequote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:29 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ze stond ook in de VI toch? Dat van der Meyde op straat stopte en huilend riep dat zijn moeder meemoest naar ItalieAch ja hij hangt gewoon erg aan zijn moeder.
Oud artikel? Bayern heeft een paar weken geleden Klinsmann al aangetrokken als nieuwe coach namelijk...quote:
Misschien willen ze hem wel als spits?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Oud artikel? Bayern heeft een paar weken geleden Klinsmann al aangetrokken als nieuwe coach namelijk...
Een oud-Ajacied?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
mooi he dat zo speler naar ons komt
Dalijk gaat het om Quido Lanzaatquote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
mooi he dat zo speler naar ons komt
ja we gaan Amsternoord heten.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:24 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dalijk gaat het om Quido Lanzaat.
Maarreh zeker mooi. Ik wil alleen echte versterkingen zien bij Ajax. Jij zult wel blij zijn met nog een Amsterdammer in je team.
Jullie de beker, wij de schaalquote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja we gaan Amsternoord heten.
Maar geen probleem.Landzaat is een goede. nu nog spits er bij
en de beker is binnen
Ik vind Landzaat zelf best een aardige speler hoor, maar inderdaad geen top. Niet een `grote` aankoop van het kaliber Stam of Davids. Met dit team moet Ajax gewoon kampioen kunnen worden, ze hebben afgelopen zomer gewoon matige aankopen gedaan in de vorm van Rommedahl die hard kan rennen en af en toe best leuk is, maar het is gewoon géén topper. Net zoals Luque, ik geloof best dat hij het in zich heeft, maar als hij al niet eens een basisplek heeft terwijl hij zoveel verdiend weet ik het nog niet.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:36 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bij Feyenoord gewoon verzekerd is van een basisplek. Bij Ajax zou hij sowieso op de bank beginnen. Gezien zijn leeftijd is het dan best logisch dat hij nog wilt spelen.
Daar hebben er ook echt veel een heel seizoen van gespeeld in de basisquote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:29 schreef M0NTANA het volgende:
Henk Timmer, Dwight Tiendalli, Serginho Greene, Tim de Cler, Denny Landzaat en Michael Mols, toch zes oud-Ajacieden bij Feyenoord. Gelukkig dat het andersom niet zo is!
Boeiend, het is toch al kansloos genoeg dat je afdankertjes van de aartrivaal in je selectie opneemt.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Daar hebben er ook echt veel een heel seizoen van gespeeld in de basis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |