Donequote:Op donderdag 24 januari 2008 16:38 schreef kevin6188 het volgende:
Kut, vergeet ik er 885 van te maken. Modje?
Wat doet 'ie?quote:
Hij stond in de OPquote:Op donderdag 24 januari 2008 16:47 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Wat doet 'ie?
Dank voor het aanpassen btw, Venomsnake.
Grappig.quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:49 schreef HeatWave het volgende:
Leuke foto.
Waar lacht ie eigenlijk om, ziet ie zijn eigen blunders terug?
Ow, hehe.quote:
Hij kan nog steeds niet geloven dat hij een basisplaats krijgt, ook al is hij geblesseerd.quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:49 schreef HeatWave het volgende:
Leuke foto.
Waar lacht ie eigenlijk om, ziet ie zijn eigen blunders terug?
En dat Bassie hem gewoon weer oproept voor Oranje, dat is toch ook te gek voor woorden, de meest verguisde speler van nederland op het moment maar Bassie denkt, ach die komt er welquote:Op donderdag 24 januari 2008 16:59 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Hij kan nog steeds niet geloven dat hij een basisplaats krijgt, ook al is hij geblesseerd.
Ik heb ook geen brief gehad, maar ga toch weer met Axios.quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:53 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ow, hehe.
Jasza, hoe laat is het vertrekken dan? Oh, zeg maar half elf dus. Zat eigenlijk daarvoor te wachten op die brief. Opstapplek is trouwens gewoon weer dat industrieterrein in Heteren voor de mensen die dat nog niet wisten.
Heb je gisteren de wedstrijd live gezien?quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat Bassie hem gewoon weer oproept voor Oranje, dat is toch ook te gek voor woorden, de meest verguisde speler van nederland op het moment maar Bassie denkt, ach die komt er wel.
Weer 1 reden om die joker niet bij Ajax te willen.....
Ja want 1 goede wedstrijd in 2 seizoenen is genoeg om geselecteerd te worden hé?quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:18 schreef Emimich het volgende:
[..]
Heb je gisteren de wedstrijd live gezien?
Idd zeg, begin dat Urby gebash ook een beetje moe te worden.quote:
Moet 'ie maar goed spelen of op z'n minst z'n best doen. Ogararu en Colin worden toch ook aangepakt?quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:32 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Idd zeg, begin dat Urby gebash ook een beetje moe te worden.
Het is niet te hopen dat de medische staf die termijn heeft voorspeld.quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:43 schreef S-Two het volgende:
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de nieuwe trainer. Meende een tijdje geleden te hebben gehoord dat Ajax binnen twee maand wel een nieuwe trainer zou presenteren (voor het volgende seizoen dan). Maar Ajax-kennende zal dat ook wel bullshit zijn geweest.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:44 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Het is niet te hopen dat de medische staf die termijn heeft voorspeld.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:44 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Het is niet te hopen dat de medische staf die termijn heeft voorspeld.
inderdaadquote:Op donderdag 24 januari 2008 17:54 schreef BigKahuna het volgende:
Louis van Gaal, kom thuis!
quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:54 schreef BigKahuna het volgende:
Louis van Gaal, kom thuis!
Inderdaad, wekelijks je man voorbij laten lopen of een pingel veroorzaken zou echt niet de reden mogen zijn dat je gebashed wordtquote:Op donderdag 24 januari 2008 17:32 schreef zjroentje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:04 schreef Jasza het volgende:
Gister was er ook nog zo'n koekebakker op Bijlmer voor de wedstrijd die omhoog naar de metros ging en ff ging roepen:
Come on Utrecht, come on Utrecht
Gelijk 5 man politie erachteraan
Je had ook Fifa08 moeten nemenquote:
Fifaquote:Op donderdag 24 januari 2008 18:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je had ook Fifa08 moeten nemen
Die speelt het ook? Zou hij al aankopen hebben gedaan? Of loopt hij in seizoen 5 nog steeds met ursaiz rond..quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:31 schreef Nashje het volgende:
Rot op met je kutSPEL. Je lijkt Martin van Geel wel.
quote:Fans van Ajax en Feyenoord staan niet onwelwillend tegenover een overname door een steenrijke zakenmagnaat. Dat blijkt vandaag uit een onderzoek van bierbrouwer Amstel onder duizend fans van de twee clubs. Bijna 45 % van de ondervraagden verwacht met de komst van extra miljoenen dat betere spelers worden aangetrokken. Dit zou volgens hen leiden tot mooier voetbal, grotere titelkansen en meer kans op Europees succes.
Waar de voetbalwereld wordt overspoeld door rijke zakenlieden die hun zinnen hebben gezet op een eigen voetbalclub, blijven de clubs in Nederland tot nu toe uit handen van deze suikerooms. Het merendeel van de supporters is dan ook van mening dat voetbalclubs geen speelgoed voor de rijken zijn.
quote:
hahahahahaah ik heb ze beide maar fifa is dus absoluut niet beter, niet dat dit iets met ajax te maken heeft, maar je moet net zo'n onzin uit kramenquote:Op donderdag 24 januari 2008 18:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dit jaar beter als PES,
* MisterJ.Lo noemt zichzelf een PES kenner met pes 2 tot en met 7 in bezit hebbende.
Mijn hemel.. Dat moet je toch niet willen?quote:
Tja, meningen/smaken verschillen, ik geef toe, Fifa wordt beter maar ik vind pes nog steeds beter spelen..quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dit jaar beter als PES,
* MisterJ.Lo noemt zichzelf een PES kenner met pes 2 tot en met 7 in bezit hebbende.
Prima.quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dit jaar beter als PES,
Check eens voor de grap op het forum van pesfan.com, die-hards die de zelfde mening delen als mij .quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:47 schreef koemleit het volgende:
[..]
hahahahahaah ik heb ze beide maar fifa is dus absoluut niet beter, niet dat dit iets met ajax te maken heeft, maar je moet net zo'n onzin uit kramen.
Realisme noemt men datquote:Op donderdag 24 januari 2008 18:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Prima.
Ik heb van de laatste 6 jaar zowel alle PES als FIFA gespeeld.
Fifa beter vinden dit jaar. Sja. Als jij van stroop op het veld houdt.
Overal zijn wel idioten te vinden hoor, zeker op internet.quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Check eens voor de grap op het forum van pesfan.com, die-hards die de zelfde mening delen als mij .
Weet je hoe goed Huntelaar in PES is?quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:06 schreef Nashje het volgende:
Kanker op met die nerdtalk hier.
idd zeg wat een trage bedoening is dat bij Fifa, ik heb ze ook allebei maar zweer bij PES!quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Prima.
Ik heb van de laatste 6 jaar zowel alle PES als FIFA gespeeld.
Fifa beter vinden dit jaar. Sja. Als jij van stroop op het veld houdt.
valt tegen hoorquote:Op donderdag 24 januari 2008 19:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Weet je hoe goed Huntelaar in PES is?
Huntelaar is een beest in de Masterleague, paar jaartjes rijpen en het is een van de beste spelers in het spelquote:Op donderdag 24 januari 2008 19:09 schreef koemleit het volgende:
[..]
valt tegen hoor
luque is uber trouwens.
Inderdaad zeg, ga eens naar de kroeg ofzo.quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:06 schreef Nashje het volgende:
Kanker op met die nerdtalk hier.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:48 schreef tha_dark het volgende:
Het is hier gvd het AJAX topic en niet een pes/fifa/sopcast topic!
Bier!
Ik ookquote:Op donderdag 24 januari 2008 19:48 schreef Ordinair het volgende:
Hihi, heb mijn vriendin (Utrechter) even mooi uit kunnen lachen..
Dat vind ik zelfs als the first and original Urby basherquote:Op donderdag 24 januari 2008 17:32 schreef zjroentje het volgende:
[..]
ik schiet mezelf nog liever in de voet dan dat Ajax door zo iemand wordt overgenomen.quote:
quote:
[grammar rant on]quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Check eens voor de grap op het forum van pesfan.com, die-hards die de zelfde mening delen als mij.
Die 2e quote is gewoon goed toch?quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:10 schreef Doc het volgende:
[..]
[..]
[grammar rant on]
Beter DAN ....
In het geval van een ongelijkheid - wat een overtreffende trap is dan is het DAN.
In het geval van een gelijkheid dan is het ALS, zoals in: die-hards hebben dezelfde mening als IK (en niet MIJ zoals jij doet; dezelfde mening deel je met iemand en die deel je niet als iemand, maar dat ook nog terzijde...) .
En als je overtreffende trap + ALS wil gebruiken ga je maar naar Duitsland
Damn, misschien meer (zie je: een overtreffende trap) tijd besteden aan je grammatica (en dus) dan aan voetbalspelletjes
[grammar rant off]
En zeik niet dat het offtopic is, dat is namelijk dat gelul over PES vs FIFA08 ook
Voor de rest: OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOJAX!
Goh wat een dagje school al niet met iemand kan doen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:10 schreef Doc het volgende:
[..]
[..]
[grammar rant on]
Beter DAN ....
In het geval van een ongelijkheid - wat een overtreffende trap is dan is het DAN.
In het geval van een gelijkheid dan is het ALS, zoals in: die-hards hebben dezelfde mening als IK (en niet MIJ zoals jij doet; dezelfde mening deel je met iemand en die deel je niet als iemand, maar dat ook nog terzijde...) .
En als je overtreffende trap + ALS wil gebruiken ga je maar naar Duitsland
Damn, misschien meer (zie je: een overtreffende trap) tijd besteden aan je grammatica (en dus) dan aan voetbalspelletjes
[grammar rant off]
En zeik niet dat het offtopic is, dat is namelijk dat gelul over PES vs FIFA08 ook
Voor de rest: OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOJAX!
Ik had die neergezet omdat daar wel een "gelijkheid" in voorkomt en dat inderdaad " als moet zijn, maar dan niet "hetzelfde als MIJ" `... -quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:42 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Die 2e quote is gewoon goed toch?
Je laat je wel kennen maestro dat je er niet tegen kan als je verbeterd word, dat je dan zo moet reagerenquote:Op donderdag 24 januari 2008 20:57 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Goh wat een dagje school al niet met iemand kan doen.
Met andere woorden kneus deel die wijsheid maar met je moeder, misschien kan ze wel een handje bijdragen tijdens het masturberen
quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:02 schreef Doc het volgende:
[..]
Je laat je wel kennen maestro dat je er niet tegen kan als je verbeterd word, dat je dan zo moet reageren![]()
Hoe oud ben jij eigenlijk (en wat voor opleiding heb je gehad)?
Ik zie net dat je 20 bent en rechten studeertKa-fuckin-nonnen! Ik bedoel als je een 14-jarige VMBO-er was had ik gedacht dat je simpeweg niet beter zou kunnen, maar als dit het niveau is van de hedendaagse 20-jarige student is het echt treurig gesteld - zowel qua grammmatica als reactie.
Hoezo, sinds wanneer mag je niet op dit soort tenenkrommende taalfouten gewezen worden?quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:57 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Goh wat een dagje school al niet met iemand kan doen.
Met andere woorden kneus deel die wijsheid maar met je moeder, misschien kan ze wel een handje bijdragen tijdens het masturberen
Whatever, maat, whatever ... - als jij het normaal vindt als iemand het zo over je moeder heeft weet ik ook wat voor niveautje jij hebtquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:10 schreef w00h00 het volgende:
[..]
care.. of wil je een vervelende discussie uitlokken?
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOJAX!quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Relluh.
Onze mooie taal verloedert, net zoals ons mooie voetbal.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hoezo, sinds wanneer mag je niet op dit soort tenenkrommende taalfouten gewezen worden?
Anders stel je je even aan.
Verkapt kijk mij eens intelligent doen maar eigenlijk stiekem toch die VMBO-er zijn.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:02 schreef Doc het volgende:
[..]
Je laat je wel kennen maestro dat je er niet tegen kan als je verbeterd word, dat je dan zo moet reageren![]()
Ik zie net dat je 20 bent en rechten studeertKa-fuckin-nonnen! Ik bedoel als je een 14-jarige VMBO-er was had ik gedacht dat je simpeweg niet beter zou kunnen, maar als dit het niveau is van de hedendaagse 20-jarige student is het echt treurig gesteld - zowel qua grammmatica als reactie.
2012-2013quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:22 schreef Doc het volgende:
Wanneer kunnen we weer eens een seizoen van een mooi spelend Ajax genieten? Is er nog echt veelbelovende jeugd op komst?
Vooral doorgaan met ''kontelikken''.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:19 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Onze mooie taal verloedert, net zoals ons mooie voetbal.
Iemand noemt jou een VMBO-er dus wat doe jij? Als reactie juist de ander een VMBO-er noemen - dat soort jij-bakken gebruik je toch niet meer nadat je het basisonderwijs verlaten hebt?quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:20 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Verkapt kijk mij eens intelligent doen maar eigenlijk stiekem toch die VMBO-er zijn.
ik denk dat er wel belangrijkere dingen zijn om je druk om te maken.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:17 schreef Doc het volgende:
[..]
Whatever, maat, whatever ... - als jij het normaal vindt als iemand het zo over je moeder heeft weet ik ook wat voor niveautje jij hebt
Dan al?quote:
Hoe dom ben jij wel eigenlijk niet? Als je het nog niet weet een cursus begrijpend lezen is vast ook wel ergens te vinden op het I-net.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:30 schreef Doc het volgende:
[..]
Iemand noemt jou een VMBO-er dus wat doe jij? Als reactie juist de ander een VMBO-er noemen - dat soort jij-bakken gebruik je toch niet meer nadat je het basisonderwijs verlaten hebt?
Maar he-le-maal goed hoor - ja ja ja - nou heb je me hoor - eigenlijk ben ik een VMBO-er, als daar heel gelukkig van word![]()
![]()
Als iemand op mij reageert met een "je moeder" -opmerkingen dan ga ik me afvragen hoe oud iemand is en of-ie eigenlijk wel in staat geacht moet worden om met betere opmerkingen te komen dan dergelijke geestelijke armoede (bedenk wel dat ik pas met die vraag naar leeftijd en opleiding kwam na die opmerking)quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:32 schreef w00h00 het volgende:
[..]
ik denk dat er wel belangrijkere dingen zijn om je druk om te maken.![]()
Ik vind je vraag over zijn opleiding en leeftijd een beetje kinderachtig, vandaar.
Laten we het maar (gezellig) ontopic houden!
Kampioenen!
Ja, jeetje, tot een discussie met gesprekspartners op ZO'N laag niveau wou ik nou net weer niet zakken .quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:42 schreef Rumille het volgende:
Jezus jongens, gedraag jullie eens. Dit is het Ajax-topic, bekvechten doe je maar met Feyenoorders.
Met 'dt', Doc.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:02 schreef Doc het volgende:
[..]
quote:
*Jij is in deze bijzin het onderwerp, wat dus wil zeggen dat 'wordt' eindigt op 'dt'. Kijk maar:quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:02 schreef Doc het volgende:
[..]
Je laat je wel kennen maestro dat je er niet tegen kan als je verbeterd wordt*, dat je dan zo moet reageren![]()
Ik zie net dat je 20 bent en rechten studeertKa-fuckin-nonnen! Ik bedoel als je een 14-jarige VMBO-er was had ik gedacht dat je simpeweg niet beter zou kunnen, maar als dit het niveau is van de hedendaagse 20-jarige student is het echt treurig gesteld - zowel qua grammatica als reactie.
Nederlandse taal.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Zoals ik al zei in een bericht hiervoor, een triest geval die andere probeert te corrigeren op de nederlandse taal, maar blijkelijk niet in staat is om het zelf te beheersen
Het is wordt en geen word, Doc.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:02 schreef Doc het volgende:
[..]
quote:
Jammer alleen voor jou dat jij het zelf niet zag, vind je niet?quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Zoals ik al zei in een bericht hiervoor, een triest geval die andere probeert te corrigeren op de nederlandse taal, maar blijkelijk niet in staat is om het zelf te beheersen
Juist Doc goed dat je over zelfreflectie beschiktquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:30 schreef Doc het volgende:
[..]
eigenlijk ben ik een VMBO-er, als daar heel gelukkig van word![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:57 schreef Mr-Sander het volgende:
Een, twee, drie, vijf, zes, zeven.
Ach, ik bezit tenminste over een beetje relativeringsvermogen en kan er wel tegen als ik terecht verbeterd wordquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Juist Doc goed dat je over zelfreflectie beschikt
drie posts onder en drie posts boven die post die ik nu van je quotequote:Op donderdag 24 januari 2008 21:57 schreef Mr-Sander het volgende:
Een, twee, drie, vier, vijf, zes, zeven, waar is die Doc nu gebleven?![]()
Ik zag het wel, maar hoef het niet nadrukkelijk aan te wijzen om iets kenbaars te laten maken. Hoe hard je ook je best doet, intelligentie is niet te koop en dat is overduidelijk te zien aan de simpele-woord-keuzesquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:55 schreef Doc het volgende:
[..]
Jammer alleen voor jou dat jij het zelf niet zag, vind je niet?
Gisteren op het vak:quote:
Mensen die sowieso, ik word en kap eens niet juist kunnen schrijven verdienen de kogel.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:26 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Vooral doorgaan met ''kontelikken''.
Of heb je recht van spreken wil je zeggen
quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Gisteren op het vak:
"FCU speelde gisteren af en toe met twaalf man, bij de dode spelsituaties kwam [i]DiTo mee."[/i]
Kap es met die onzin man. Ik wordt hier doodmoe van.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:00 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Mensen die sowieso, ik word en kap eens niet juist kunnen schrijven verdienen de kogel.
Ik moest even nadenken, maar die is scherp!quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Gisteren op het vak:
"FCU speelde gisteren af en toe met twaalf man, bij de dode spelsituaties kwam DiTo mee."
Nee aanvoerder, mensen die simpel proberen te scoren op anderen verdienen een nekschot.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:00 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Mensen die sowieso, ik word en kap eens niet juist kunnen schrijven verdienen de kogel.
Voor een rechtenstudent zijn je reacties niet echt hoogstaand.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nee aanvoerder, mensen die simpel proberen te scoren op anderen verdienen een kogel.
En al helemaal als ze zelf niet foutloos zijn.
Vertel mij dan eens de norm die je van een rechtenstudent ''verwachte'' op een doodnormale forum in een topic van Ajaxquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Voor een rechtenstudent zijn je reacties niet echt hoogstaand.
Ik ben wel in voor een wat strenger strafrechtssysteem in Nederland anders.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Voor een rechtenstudent zijn je reacties niet echt hoogstaand.
Heeft mijn simpele woordkeuze me toch weer verraden - verdullemes. Ik wou dat ik zo eloquent en ad rem uit de hoek kon komen als jij. Ik wou dat ik z'n fraai vocabulair had als jij tot je beschikking hebt. Ik mag me gelukkig prijzen dat ik toch nog een opleiding heb mogen afronden, met de genade en welwillendheid van mijn opleiders.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik zag het wel, maar hoef het niet nadrukkelijk aan te wijzen om iets kenbaars te laten maken. Hoe hard je ook je best doet, intelligentie is niet te koop en dat is overduidelijk te zien aan de simpele-woord-keuzes
Jij nu wel begrijp of niet nog
Sinds wanneer " scoort" iemand als-ie iemand op grammatica verbetertquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nee aanvoerder, mensen die simpel proberen te scoren op anderen verdienen een nekschot.
Excuse moi,quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:12 schreef Doc het volgende:
[..]
Heeft mijn simpele woordkeuze me toch weer verraden - verdullemes. Ik wou dat ik zo eloquent en ad rem uit de hoek kon komen als jij. Ik wou dat ik z'n fraai vocabulair had als jij tot je beschikking hebt. Ik mag me gelukkig prijzen dat ik toch nog een opleiding heb mogen afronden, met de genade en welwillendheid van mijn opleiders.
Maar MAN, waneer ga jij het verdomme nou eens over AJAX hebben in dit topic?!
[..]
Gisteren op het vak:
"FCU speelde gisteren af en toe met twaalf man, bij de dode spelsituaties kwam DiTo mee."
quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:20 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Excuse moi,
Verwijt jezelf voor het zoeken van een discussie dat niet gerelateerd is met Ajax
Verwijt jezelf door er telkens feedback op te geven
Verwijt jezelf door er zelf ook aan mee te werken.
Conclusie: het probleem ligt bij jou.
On-topic.
[..]
Gisteren op het vak:
En Waar is de bijdrage van jouw kant dan? Ik zie er geen een staan pas op het moment dat de discussie aan de gang was.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:28 schreef Doc het volgende:
[..]paljas - dit is de eerste post die in dit topic heb waar je het woord Ajax laat vallen - en dat was ook al met je posts voordat ik in dit topic kwam
Jaquote:En wat denk jij - worden we nog kampioen?
Toont initiatief, is zelfverzekerder geworden, durft meer.quote:En wat vind je van de verbeteringen in het spel van Colin?
Op een of andere manier denk ik dat het op zich best nog wel eens goed kan komen met Colin. Maar aan de andere kant - Ogararu heeft ook wel eens goede wedstrijden gespeeld ...quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:33 schreef Ajaxfan het volgende:
Colin speelde ook een zeer degelijke wedstrijd gisteren. Hij leek vol vertrouwen te spelen.
AFC Ajax Topic #885 (deze met een KANJER van een spellingsfout - nee, van werkwoordsspelling moet ik het niet hebbenquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:34 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
En Waar is de bijdrage van jouw kant dan? Ik zie er geen een staan pas op het moment dat de discussie aan de gang was.
Moeten ze echt constanter gaan spelen. Op deze manier wordt het net zo'n desillusie als vorig jaar met dat klote PSV. Als Wouters nog bij PSV gezeten had, was ik optimistischer geweestquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:34 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ja
Vroeger heeft hij ook wel goede wedstrijden gespeeld kan ik me herinneren - voordat hij bij Ajax speelde.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:34 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Toont initiatief, is zelfverzekerder geworden, durft meer.
Go get'm!quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
Stoer op internet kanker en bier roepen is natuurlijk veel beter. Mag je al drinken?
Wat een draak van een wedstrijd speelde ze vandaag tochquote:Bahia-Greene
Neequote:Op donderdag 24 januari 2008 22:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
Stoer op internet kanker en bier roepen is natuurlijk veel beter. Mag je al drinken?
Ja, komt door al die boeren die in dit kuttopic komen. Eigenlijk moet iedereen die niet uit Amsterdam komt opzouten. Gezeik altijd met die gasten allemaal. Zonder die pleurislui hadden we tenminste nog inquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:48 schreef dronkeykong het volgende:
Whooo wat een reltopic zeg...
![]()
tevens tvp
Dat moge duidelijk zijn. Of Leonardo of Suarez erin staat is mij eigenlijk om het even. Suarez wil af en toe net te graag mooie dingen laten zien, of drijft z'n actie te ver door.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:50 schreef dronkeykong het volgende:
Huntelaar vind ik belangrijker dan Suarez op dit moment.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:51 schreef Doc het volgende:
[..]
Ja, komt door al die boeren die in dit kuttopic komen. Eigenlijk moet iedereen die niet uit Amsterdam komt opzouten. Gezeik altijd met die gasten allemaal. Zonder die pleurislui hadden we tenminste nog inDe Meer
gezeten ...
quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:54 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ben net trouwens nog in het Olympisch Stadion geweest, das pas nostalgie
Jammer dat Ajax er niet meer kan/mag spelen
Neeuh we waren in Amsterdam en hebben daar een happie gegeten bij Plein Zuid (?)quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:58 schreef Bullebak het volgende:
Was er wat bijzonders te doen? Ik heb de afgelopen dagen onder een steen geleefd, dus ik heb geen idee
Ga ik nu kijkenquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:13 schreef Loserkid het volgende:
Had iemand op de AJAX website de filmpjes gekeken met reactie na de wedstrijd, ik vind t zo mooi om Collin te zien lachen en te horen hoe blij hij is dat hij nu geaccepteert is door het publiek.
Mij moetie nog overtuigen maar ik gun het die jongen toch wel..
Ja, toch zonde.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:59 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik vond De Meer altijd mooier dan het Olympisch. Hoewel ik daar de mooiste wedstrijden van ajax gezien heb (8-2 en 5-2 bijvoorbeeld) heb ik altijd gevonden dat je daar te ver van het veld stond, terwijl in De Meer echt bijna (en bij een kampioensschap of het afscheid van Jesper Olsen en dergelijke dan ook daadwerkelijk) OP het veld stond. Dat magistrale gevoel van het zo dicht opzitten was geweldig. Daarnaast was het Olympisch op het eind eigenlijk gewoon een krot..
Het ziet er nu vele vele malen beter opgeknapt uit dan in de laatste jaren dat er gevoetbald werd ...quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:02 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ja, toch zonde.
T ziet er nu best aardig uit, alleen moeten ze nog wat opknappen geloof ik.
Moet zijn Vak Zuid.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:01 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Neeuh we waren in Amsterdam en hebben daar een happie gegeten bij Plein Zuid (?)
Er waren een stel hangjongeren aan het atletieken
[..]
Gisteren op het vak:
Beetje makkelijk, een speler op 1 wedstrijd beoordelen. Als je gisteren voor het eerst dit seizoen naar Ajax had gekeken had je ook gedacht dat Colin en Furby onzettend goede spelers warenquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:21 schreef F1Bas het volgende:
Engelaar was totaal niet opvallend vandaag, hebben we zeker niet nodig.
Tuurlijk, maar met Suarez ook nog in de basis creëer je net dat extra dreiging waardoor je meer kunt forceren. Hij is verschrikkelijk beweeglijk en speelt de laatste wedstrijden toch wel met meer overzicht.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:50 schreef dronkeykong het volgende:
Huntelaar vind ik belangrijker dan Suarez op dit moment.
[..]
Gisteren op het vak:
Ajax beoordeel je niet op spelers, maar als team. Wij zijn de beste.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:23 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Beetje makkelijk, een speler op 1 wedstrijd beoordelen. Als je gisteren voor het eerst dit seizoen naar Ajax had gekeken had je ook gedacht dat Colin en Furby onzettend goede spelers waren.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:27 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ajax beoordeel je niet op spelers, maar als team. Wij zijn de beste.
Dat vind ik ook raar, maar ik denk dat ie bang was om bij Ajax op de bank te belanden en z'n plek bij oranje kwijt te raken. Bij Feyenoord zal ie sowieso direct in de basis staan.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:32 schreef Wooldoor het volgende:
Landzaat dus naar Feyenoord, ben benieuwd hoezo hij opeens wel naar Feyenoord wil en niet naar Ajax.
het moet zijn sowiesoquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Kap es met die onzin man. Ik wordt hier doodmoe van.
On topic: Wij worden zowiezo kampioen.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:39 schreef Nashje het volgende:
Landzaat is toch ooit uitgeweest in een Ajax-shirt?
quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:49 schreef Nashje het volgende:
[..]
De rest is wel goed wil je zeggen. Sukkeltje.
sukkeltjequote:Op donderdag 24 januari 2008 23:49 schreef Nashje het volgende:
[..]
De rest is wel goed wil je zeggen. Sukkeltje.
tja. Vriendjes met de Cler. Nog zo'n verrader.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:42 schreef Sethje het volgende:
Landzaaat zou zeker in de basis staan. Voetballend stukken beter dan Gabri.
Bij Feyenoord zijn ze gek op ex-Ajacieden.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:56 schreef toma het volgende:
[..]
tja. Vriendjes met de Cler. Nog zo'n verrader.
ja idd. Timmer, de Cler, Charisteas en nu Landzaat.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:58 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Bij Feyenoord zijn ze gek op ex-Ajacieden.
Leo is anders ook redelijk populair bij julliequote:Op donderdag 24 januari 2008 23:58 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat is er één. Mijn voorganger was bijvoorbeeld Greene en Tiendalli nog vergetenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:04 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Leo is anders ook redelijk populair bij jullie.
ja maar die kwamen nooit in het eerste terecht. toch?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:08 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat is er één. Mijn voorganger was bijvoorbeeld Greene en Tiendalli nog vergeten
idd.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Aan een type Engelaar heeft Ajax straks meer denk ik.
Geef mij maar danny koef! vink wel ene mooie spits!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Aan een type Engelaar heeft Ajax straks meer denk ik.
Die uitwisseling van (ooit)Ajacieden en (ooit)Feijenoorders, het is maar zo. Toch?
Hihiquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:51 schreef Doc het volgende:
[..]
Ja, komt door al die boeren die in dit kuttopic komen. Eigenlijk moet iedereen die niet uit Amsterdam komt opzouten. Gezeik altijd met die gasten allemaal. Zonder die pleurislui hadden we tenminste nog inDe Meer
gezeten ...
Zolang wij Huntelaar hebben hoeft er van mij niks bij. Als Huntelaar weg gaat. Moet Ajax echt geld gaan dokken want zo'n belangrijke speler vervang je niet makkelijk.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:11 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Geef mij maar danny koef! vink wel ene mooie spits!
Tiendalli heeft z'n laatste wedstrijd gespeeld voor Feyenoord denk ik. En Greene heeft nooit in het eerste van Ajax gestaan toch?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:08 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat is er één. Mijn voorganger was bijvoorbeeld Greene en Tiendalli nog vergeten
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:11 schreef Noshiba het volgende:
JOOOOOOOOOODEEEENNNN!!!!1 Wie gaat er zondag naar arnhem?
Daar gaat het fout....je zegt iets heel vreemds.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:10 schreef toma het volgende:
[..]
idd.
Engelaar komt.
Engelaar moet in de basis (want hij is een dure aankoop)
Engelaar speelt veel
Perez speelt weinig
Perez wordt boos
Perez soliciteerd bij Feyenoord
Perez maakt Feyenoord kampioen
Ajax weer geen Champions League.
Conclusie: NIET HALEN!.
vind je dat gekquote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:14 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Tiendalli heeft z'n laatste wedstrijd gespeeld voor Feyenoord denk ik. En Greene heeft nooit in het eerste van Ajax gestaan toch?
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:14 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Daar gaat het fout....je zegt iets heel vreemds.
Van Geel haalt Poepon gewoon terug als vervangerquote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:13 schreef toma het volgende:
[..]
Zolang wij Huntelaar hebben hoeft er van mij niks bij. Als Huntelaar weg gaat. Moet Ajax echt geld gaan dokken want zo'n belangrijke speler vervang je niet makkelijk.
Ik vind het meevallen, vandaag speelde die prima. En voor z'n blessure in z'n eerste seizoen bij ons was ie zelfs uitmuntend.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:15 schreef toma het volgende:
[..]
vind je dat gek![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een ramp die gast!
Engelaar heeft ook in de jeugd van Feyenoord gespeeld.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:58 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Wat een heerlijk elftalquote:Steek
Silva-Heitinga-Vermaelen-Vertonghen
Gabri-Perez-Davids
Leo-Huntelaar-Suarez
Is Luque geblesseerd eigenlijk? Ging per week beter spelen en toen werd ie opeens op de bank gezet.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:29 schreef Cyberia18 het volgende:
Zondag tegen Vitesse:
[..]
Wat een heerlijk elftal
Nope.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:44 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Is Luque geblesseerd eigenlijk? Ging per week beter spelen en toen werd ie opeens op de bank gezet.
Gek eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nope.
Maar hij lijkt zijn krediet te hebben verloren na het incident met Suarez heb ik het idee.
Toch wel ja.quote:
Ben benieuwd... Luque is naar Ajax gekomen om te spelen. Die gaat over een maandje echt wel flippen, hij valt niets eens meer in.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nope.
Maar hij lijkt zijn krediet te hebben verloren na het incident met Suarez heb ik het idee.
Moet je voor de gein eens z'n salaris delen door het aantal minuten dat 'ie dit seizoen gespeeld heeft.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nou loopt ie vrolijk zijn best verdiende salaris op te strijken. Hoe bedoel je snel je zakken vullen
We zullen zien ja. Sowieso worden we kampioen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:06 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ben benieuwd... Luque is naar Ajax gekomen om te spelen. Die gaat over een maandje echt wel flippen, hij valt niets eens meer in.
Ach, als de gebruikelijke Ajax-blessuregolf straks overslaat naar de voorhoede dan mag je blij zijn dat je zulke spitsen 'achter de hand' hebt..
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:08 schreef Radegast het volgende:
[..]
Moet je voor de gein eens z'n salaris delen door het aantal minuten dat 'ie dit seizoen gespeeld heeft.
Krijg je een leuk bedrag.
We zullen zien ja.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
We zullen zien ja. Sowieso worden we kampioen.
Jullie hebben nog 4,3 miljoen over. Moet lukken dusquote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:12 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
We zullen zien ja..
In deze gestoorde kut-competitie zie ik Bosz of Valckx nog wel een keer aankloppen bij Luque.
Maken jullie er nog 2,3 miljoen winst op ookquote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jullie hebben nog 4,3 miljoen over. Moet lukken dus![]()
Spelers als Luque zijn alleen besteed aan de grote clubs in Nederland.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jullie hebben nog 4,3 miljoen over. Moet lukken dus![]()
3 miljoen zou mooi wezen ja. Hebben we de transfer van SIlva weer grotendeels terugverdiendquote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:22 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Maken jullie er nog 2,3 miljoen winst op ook.
Mooi hequote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:29 schreef Cyberia18 het volgende:
Zondag tegen Vitesse:
[..]
Wat een heerlijk elftal
We hebben zat goede opstellingen gehad, alleen is dat geen garantie voor succesquote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:29 schreef Cyberia18 het volgende:
Zondag tegen Vitesse:
[..]
Wat een heerlijk elftal
Klopt alleen het is nou eenmaal des Ajax om vooral tegen de kleintjes vreselijke miskleunen te maken. Dat doen we overigens al zo lang als ik me kan herinnerenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 08:15 schreef Robar het volgende:
Bergkamp in de OP.
Verder vindt ik het opstelling zoals in de post van Cyberia er inderdaad goed uitzien.
Die team zou toch eigelijk van iedereen moeten kunnen winnen.
Jazeker, de laatste wedstrijd van het seizoen bij SVV (dat onderaan stond) met 1-0 verliezen, waardoor de titel aan PSV werd verspeeld. Een gelijkspel was al voldoende voor de titel, maar Ajax verspeelde het tegen fuckin’ SVV.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 08:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Klopt alleen het is nou eenmaal des Ajax om vooral tegen de kleintjes vreselijke miskleunen te maken. Dat doen we overigens al zo lang als ik me kan herinneren(kan iemand zich SVV-Ajax nog herinneren)
Het was de een-na-laatste maar verder klopt het. De week daarna moesten wij thuis tegen Vitesse, PSV tegen Volendam. We wonnen allebei met 3-0 en PSV pakte op doelsaldo de titel. God wat heb ik toen hard gescholdenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 08:35 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Jazeker, de laatste wedstrijd van het seizoen bij SVV (dat onderaan stond) met 1-0 verliezen, waardoor de titel aan PSV werd verspeeld. Een gelijkspel was al voldoende voor de titel, maar Ajax verspeelde het tegen fuckin’ SVV.
Mijn geheugen laat me helaas in de steek.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 08:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Klopt alleen het is nou eenmaal des Ajax om vooral tegen de kleintjes vreselijke miskleunen te maken. Dat doen we overigens al zo lang als ik me kan herinneren(kan iemand zich SVV-Ajax nog herinneren)
Dat is een nachtmerrie! Geen droom!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 08:39 schreef Aanvoerder het volgende:
Fuck, nu ik het me weer herinner, ik heb vannacht gedroomd dat PSV dit seizoen voor de 4e keer achtereen kampioen werd...Wat een hel.
Liever een spannend slot, dan geen kampioen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 08:45 schreef BigKahuna het volgende:
Ik heb liever dat Ajax met 20 punten voorsprong kampioen wordt, dan een spannend slot.
quote:'Van Basten wil naar Ajax, interne weerstand'
Voetbal International meldt deze week dat Marco van Basten er veel voor voelt om bij een Nederlandse club aan de slag te gaan. De bondscoach van Oranje staat in de belangstelling van Bayern München en Hamburger SV, maar wordt ook geregeld aan Ajax gelinkt. Volgens het weekblad gaat de voorkeur van Van Basten uit naar een langer verblijf in Nederland en daarbij denkt de voormalige topspits met name aan Ajax.
Oud-Ajacied Ruud Krol, momenteel trainer bij Al Zamalek in Egypte, verwacht dat Van Basten volgend seizoen aantreedt als hoofdcoach in Amsterdam. "In de zomer zal Marco van Basten daar wel trainer worden, toch?", aldus Krol in VI. "Lijkt me een prima keuze. Hij is een echte Ajax-man, die zonder overdreven goed voetbal resultaat heeft geboekt met Oranje."
Johan Derksen, doorgaans goed ingevoerd, schrijft in zijn column echter dat er intern veel weerstand bestaat tegen de komst van de oud-international. Volgens Derksen zou Ajax meer voelen voor het aantrekken van Frank Rijkaard, die nu nog de scepter zwaait bij Barcelona. Ook Co Adriaanse zou een optie zijn, omdat Ajax-adviseur Johan Cruijff inmiddels 'heel genuanceerd' over de Amsterdammer oordeelt. Derksen schrijft dat de goede ervaringen van Jordi Cruijff bij Metallurg Donetsk hun uitwerking op de legendarische Nummer 14 niet hebben gemist. Bron: AOL / VI
Oprotten, Marco. Je gaat maar ergens anders heen!quote:
Sjonnie verdient een droomtransfer na dit seizoen imo.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:12 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.ajaxinternettv.nl/index.php?item=cat&type=new&vid=2419
Sjonnie bij de goal van Huntelaar![]()
Aai over de bol
Eens. Ik vind het heerlijk om een spannende competitie te hebben maar dan wel om de plaatsen 2 tot en met 18quote:Op vrijdag 25 januari 2008 08:45 schreef BigKahuna het volgende:
Ik heb liever dat Ajax met 20 punten voorsprong kampioen wordt, dan een spannend slot.
Co mag wel komenquote:
Dat was juist John Jaakke, Martin van Geel ziet hem graag komen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:11 schreef Robar het volgende:
[..]
Co mag wel komen
Maar volgens mij heeft van Geel al eens uitgesloten, dat het Adriaanse wordt.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat was juist John Jaakke, Martin van Geel ziet hem graag komen.
Bassie Bassie, we worden kampioen!
Ze stond ook in de VI toch? Dat van der Meyde op straat stopte en huilend riep dat zijn moeder meemoest naar Italiequote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:13 schreef EnactedChaos het volgende:
Tering, hebben jullie die quotes gelezen van de moeder van Van der Meyde in het AD?
Vreemd inderdaad.quote:Mij boeit de speler niet zo heel erg. Wat mij wél boeit, is hoe het komt dat hij zogezegd voor Ajax te duur is en voor 010 niet.
Ofwel heeft men bij Ajax Van Geel gewoon teruggefloten (teken aan de wand dat Van Geel z'n laatste dagen/weken geteld zijn? ) ofwel beziet men bij 010 Landzaat als de absolute top en krijgt hij dan ook een naar 010-normen topsalaris ala Makaay en had Ajax dat (terecht) niet voor hem over ofwel trekt 010 zich ineens weer niets meer aan van hun schuldenberg.
Ik denk het eerste.
Lol, dat meen je niet?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:29 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ze stond ook in de VI toch? Dat van der Meyde op straat stopte en huilend riep dat zijn moeder meemoest naar ItalieAch ja hij hangt gewoon erg aan zijn moeder.
Ik geloof best dat Wigan betere salarissen betaalt dan Ajax maar volgens mij liggen de topsalarissen van Ajax juist weer hoger dan die van Feyenoord.quote:
Als Bassie onze nieuwe trainer/coach wordt, worden jullie inderdaad kampioen. Wedden voor een kratje?quote:
Maar misschien wilde Ajax hem ook geen topsalaris bieden.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik geloof best dat Wigan betere salarissen betaalt dan Ajax maar volgens mij liggen de topsalarissen van Ajax juist weer hoger dan die van Feyenoord.
Misschien is het een spelletje geweest van de zaakwaarnemer?
Ik denk dat hij bij Feyenoord gewoon verzekerd is van een basisplek. Bij Ajax zou hij sowieso op de bank beginnen. Gezien zijn leeftijd is het dan best logisch dat hij nog wilt spelen.quote:
Misschien ook de connectie met van Bronckhorst? Ik vind het prima zo, Landzaat hoeft van mij niet te komen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:36 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bij Feyenoord gewoon verzekerd is van een basisplek. Bij Ajax zou hij sowieso op de bank beginnen. Gezien zijn leeftijd is het dan best logisch dat hij nog wilt spelen.
Dat kun je vergetenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:39 schreef M0NTANA het volgende:
Everton zit achter Michael Bradley aan, dus Ajax moet snel gaan handelen.
Verdedigende middenvelder, ter vervanging van een geschorste Davids of een Gabri.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:42 schreef Wooldoor het volgende:
Ik zie alleen niet waar Bradley zou moeten spelen, dit seizoen zou hij de vervanger zijn maar Perez maar wel op de bank beginnen. Volgend seizoen als we er vanuit gaan dat Defour komt denk ik dat hij helemaal niet aan spelen zou komen.
Tja, begin nu ook wel sterk de indruk de krijgen dat Van Geel wordt teruggefloten.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:53 schreef Nashje het volgende:
Het is niet heel vreemd dat Ajax achter spelers van Van Basten aan zit. Landzaat, Melchiot, Boulahrouz. Er komt alleen helemaal niemand. Lijkt erop dat ze de laatste stap niet willen nemen. Denk dat het bovenin bij Ajax ketst. Niet iedereen is van Van Basten overtuigd.
Oorspronkelijk een verdedigende middenvelder. Onder Verbeek een stuk offensiever geworden en loopt van 16 tot 16.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:54 schreef Wooldoor het volgende:
Bradley is toch een aanvallende middenvelder?
9 goals zou anders erg veel zijn voor een verdedigende middenvelder
Je kan ook overdrijven hequote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:29 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ze stond ook in de VI toch? Dat van der Meyde op straat stopte en huilend riep dat zijn moeder meemoest naar ItalieAch ja hij hangt gewoon erg aan zijn moeder.
Oud artikel? Bayern heeft een paar weken geleden Klinsmann al aangetrokken als nieuwe coach namelijk...quote:
Misschien willen ze hem wel als spits?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Oud artikel? Bayern heeft een paar weken geleden Klinsmann al aangetrokken als nieuwe coach namelijk...
Een oud-Ajacied?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
mooi he dat zo speler naar ons komt
Dalijk gaat het om Quido Lanzaatquote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
mooi he dat zo speler naar ons komt
ja we gaan Amsternoord heten.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:24 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dalijk gaat het om Quido Lanzaat.
Maarreh zeker mooi. Ik wil alleen echte versterkingen zien bij Ajax. Jij zult wel blij zijn met nog een Amsterdammer in je team.
Jullie de beker, wij de schaalquote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja we gaan Amsternoord heten.
Maar geen probleem.Landzaat is een goede. nu nog spits er bij
en de beker is binnen
Ik vind Landzaat zelf best een aardige speler hoor, maar inderdaad geen top. Niet een `grote` aankoop van het kaliber Stam of Davids. Met dit team moet Ajax gewoon kampioen kunnen worden, ze hebben afgelopen zomer gewoon matige aankopen gedaan in de vorm van Rommedahl die hard kan rennen en af en toe best leuk is, maar het is gewoon géén topper. Net zoals Luque, ik geloof best dat hij het in zich heeft, maar als hij al niet eens een basisplek heeft terwijl hij zoveel verdiend weet ik het nog niet.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:36 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bij Feyenoord gewoon verzekerd is van een basisplek. Bij Ajax zou hij sowieso op de bank beginnen. Gezien zijn leeftijd is het dan best logisch dat hij nog wilt spelen.
Daar hebben er ook echt veel een heel seizoen van gespeeld in de basisquote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:29 schreef M0NTANA het volgende:
Henk Timmer, Dwight Tiendalli, Serginho Greene, Tim de Cler, Denny Landzaat en Michael Mols, toch zes oud-Ajacieden bij Feyenoord. Gelukkig dat het andersom niet zo is!
Boeiend, het is toch al kansloos genoeg dat je afdankertjes van de aartrivaal in je selectie opneemt.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Daar hebben er ook echt veel een heel seizoen van gespeeld in de basis
Daarnaast komt Biseswar ook van Ajax.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:29 schreef M0NTANA het volgende:
Henk Timmer, Dwight Tiendalli, Serginho Greene, Tim de Cler, Denny Landzaat en Michael Mols, toch zes oud-Ajacieden bij Feyenoord. Gelukkig dat het andersom niet zo is!
Ron Vlaar is zelfs fan van Ajax, heeft Ajax-poster boven zijn bed hangen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Daarnaast komt Biseswar ook van Ajax.
Lucius, Hofland van psv. Vlaar van kaas (toen nog concurrent). Ze moeten het wel hebben van de concurrentie! Iedereen kan daar zomaar binnenlopen. Wat een hoerenclub.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Boeiend, het is toch al kansloos genoeg dat je afdankertjes van de aartrivaal in je selectie opneemt.
Voor Ajax zijn zelfs de beste Feyenoorders geen optie, toch een kwestie van niveau-verschil.
Julian Jenner ook.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:40 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ron Vlaar is zelfs fan van Ajax, heeft Ajax-poster boven zijn bed hangen.
Mwah, Landzaat zou de concurrentie met Gabri wel aankunnen denk ik hoor.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:36 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bij Feyenoord gewoon verzekerd is van een basisplek. Bij Ajax zou hij sowieso op de bank beginnen.
Urby Emanuelson heeft een dipje (gehad), maar als beide in vorm zijn, is Emanuelson beter dan Tim de Cler.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:43 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Tim de cler is echt veel beter dan jullie huidige linksback.
Daarnaast zou Makaay ook goed voor julie zijn,
al is huntelaar wel beter
gehad ? volgens mij nog steeds bezig,quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Urby Emanuelson heeft een dipje (gehad), maar als beide in vorm zijn, is Emanuelson beter dan Tim de Cler.
Inderdaad! Vraag Marco maar!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Urby Emanuelson heeft een dipje (gehad), maar als beide in vorm zijn, is Emanuelson beter dan Tim de Cler.
Heel Feyenoord bestaat uit geldsletjes.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Daarnaast komt Biseswar ook van Ajax.
Lucius, Hofland van psv. Vlaar van kaas (toen nog concurrent). Ze moeten het wel hebben van de concurrentie! Iedereen kan daar zomaar binnenlopen. Wat een hoerenclub.
Sorry Montana, dat ben ik niet met je eens.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Denny Landzaat is veel te traag, zelfs bij Lucky Ajax (oud-Ajacieden) zou hij er niet aan te pas komen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:45 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Mwah, Landzaat zou de concurrentie met Gabri wel aankunnen denk ik hoor.
Het afgelopen jaar wel, heb ik zelf ook al een aantal maal aangegeven in het Marco van Basten moet ontslagen worden!-topic. Maar goed, als beide in vorm zijn, is Urby Emanuelson beter.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:56 schreef Robar het volgende:
[..]
Sorry Montana, dat ben ik niet met je eens.
Zeker verdedigend is de Cler een stuk sterker dan Urby.
dubbeldedubbelquote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Denny Landzaat is veel te traag, zelfs bij Lucky Ajax (oud-Ajacieden) zou hij er niet aan te pas komen.
Gabri is ook gewoon sterker dan Landzaat.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Denny Landzaat is veel te traag, zelfs bij Lucky Ajax (oud-Ajacieden) zou hij er niet aan te pas komen.
De Cler speelde jaaaaren geleden voor het laatst voor Ajax?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:03 schreef SpotlessMind00 het volgende:
De Cler is sterker dan Urby in verdedigend opzicht maar wat mij betreft voor Ajax een gepasseerd station. Volgens mij hadden we hem jaren geleden al gewogen en te licht bevonden.
Ja ik weet dat Ajax niet op het niveau zit dat we nastreven
Klopt, Denny Landzaat beschikt nog niet over een promille van de felheid van Gabri.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:03 schreef Robar het volgende:
[..]
Gabri is ook gewoon sterker dan Landzaat.
Landzaat is een goede voetballer, maar het is mij wat te "soft" en te voorzichtig allemaal.
Gabri durft er hard in te gaan en durft ook soms risico te nemen.
uit een paar voorzetten van de cler is ook gescoord dit jaarquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:07 schreef Robar het volgende:
[..]
De Cler speelde jaaaaren geleden voor het laatst voor Ajax?
Je kunt hem nu niet vergelijken met de speler die hij toen was.
Veel meer ervaring en veel geleerd vooral in zijn tijd bij AZ.
Urby is naar mijn mening ook geen linksback, hij komt volgens mij veel beter tot zijn recht als linkermiddenvelder.
De Cler is wel een echte "Ajax" linksback, goed verdedigend, maar ook veel opkomend met een redelijke voorzet.
Ik was het er overigens destijds niet mee eens, dat hij weg moest.
Bullshitquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:12 schreef M0NTANA het volgende:
Mooie is ook dat Feyenoord nu allemaal dure, op leeftijd zijnde spelers haalt, die nooit meer iets opleveren. Oftewel, het geld van de talent pool wordt zo verschrikkelijk goed besteed, dat er over een jaar of twee á drie weer grote financiële problemen zijn in Rotterdam. En waarom zo stom? Omdat Jorien van den Herik enkele jaren terug de belofte deed dat er in 2008 een kampioenselftal zou staan, heel grappig!
Ik heb ook het idee dat dit een poging is om Champions League voetbal te halen en daarmee extra geld te verdienen. Ik heb nog geen geld zien gaan richting jonge aankopen in ieder geval; alles lijkt gericht op korte termijn succes. Begrijpelijk maar als het twee jaar achter elkaar mislukt...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:12 schreef M0NTANA het volgende:
Mooie is ook dat Feyenoord nu allemaal dure, op leeftijd zijnde spelers haalt, die nooit meer iets opleveren. Oftewel, het geld van de talent pool wordt zo verschrikkelijk goed besteed, dat er over een jaar of twee á drie weer grote financiële problemen zijn in Rotterdam. En waarom zo stom? Omdat Jorien van den Herik enkele jaren terug de belofte deed dat er in 2008 een kampioenselftal zou staan, heel grappig!
Duurquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:12 schreef M0NTANA het volgende:
Wat precies?quote:
Ik vind Landzaat best een goede speler hoor; gaat Feyenoord echt nog plezier van hebben. Bij Ajax hoeft hij niet te komen van mij, that's all.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:15 schreef DANILXL het volgende:
opeens is Landzaat niet goed genoeg meer, terwijl ik een tijdje geleden de ajacieden al bijna hoorde juichen toen Landzaat in verband werd gebracht met ajax
En dan zeg je dat die Feyenoord mensen geldsletjes zijn? Volgens mij verdienden ze 10x zoveel als ze in het buitenland gebleven waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |