Daarnaast komt Biseswar ook van Ajax.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:29 schreef M0NTANA het volgende:
Henk Timmer, Dwight Tiendalli, Serginho Greene, Tim de Cler, Denny Landzaat en Michael Mols, toch zes oud-Ajacieden bij Feyenoord. Gelukkig dat het andersom niet zo is!
Ron Vlaar is zelfs fan van Ajax, heeft Ajax-poster boven zijn bed hangen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Daarnaast komt Biseswar ook van Ajax.
Lucius, Hofland van psv. Vlaar van kaas (toen nog concurrent). Ze moeten het wel hebben van de concurrentie! Iedereen kan daar zomaar binnenlopen. Wat een hoerenclub.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Boeiend, het is toch al kansloos genoeg dat je afdankertjes van de aartrivaal in je selectie opneemt.
Voor Ajax zijn zelfs de beste Feyenoorders geen optie, toch een kwestie van niveau-verschil.
Julian Jenner ook.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:40 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ron Vlaar is zelfs fan van Ajax, heeft Ajax-poster boven zijn bed hangen.
Mwah, Landzaat zou de concurrentie met Gabri wel aankunnen denk ik hoor.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:36 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bij Feyenoord gewoon verzekerd is van een basisplek. Bij Ajax zou hij sowieso op de bank beginnen.
Urby Emanuelson heeft een dipje (gehad), maar als beide in vorm zijn, is Emanuelson beter dan Tim de Cler.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:43 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Tim de cler is echt veel beter dan jullie huidige linksback.
Daarnaast zou Makaay ook goed voor julie zijn,
al is huntelaar wel beter
gehad ? volgens mij nog steeds bezig,quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Urby Emanuelson heeft een dipje (gehad), maar als beide in vorm zijn, is Emanuelson beter dan Tim de Cler.
Inderdaad! Vraag Marco maar!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Urby Emanuelson heeft een dipje (gehad), maar als beide in vorm zijn, is Emanuelson beter dan Tim de Cler.
Heel Feyenoord bestaat uit geldsletjes.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Daarnaast komt Biseswar ook van Ajax.
Lucius, Hofland van psv. Vlaar van kaas (toen nog concurrent). Ze moeten het wel hebben van de concurrentie! Iedereen kan daar zomaar binnenlopen. Wat een hoerenclub.
Sorry Montana, dat ben ik niet met je eens.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Denny Landzaat is veel te traag, zelfs bij Lucky Ajax (oud-Ajacieden) zou hij er niet aan te pas komen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:45 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Mwah, Landzaat zou de concurrentie met Gabri wel aankunnen denk ik hoor.
Het afgelopen jaar wel, heb ik zelf ook al een aantal maal aangegeven in het Marco van Basten moet ontslagen worden!-topic. Maar goed, als beide in vorm zijn, is Urby Emanuelson beter.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:56 schreef Robar het volgende:
[..]
Sorry Montana, dat ben ik niet met je eens.
Zeker verdedigend is de Cler een stuk sterker dan Urby.
dubbeldedubbelquote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Denny Landzaat is veel te traag, zelfs bij Lucky Ajax (oud-Ajacieden) zou hij er niet aan te pas komen.
Gabri is ook gewoon sterker dan Landzaat.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Denny Landzaat is veel te traag, zelfs bij Lucky Ajax (oud-Ajacieden) zou hij er niet aan te pas komen.
De Cler speelde jaaaaren geleden voor het laatst voor Ajax?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:03 schreef SpotlessMind00 het volgende:
De Cler is sterker dan Urby in verdedigend opzicht maar wat mij betreft voor Ajax een gepasseerd station. Volgens mij hadden we hem jaren geleden al gewogen en te licht bevonden.
Ja ik weet dat Ajax niet op het niveau zit dat we nastreven
Klopt, Denny Landzaat beschikt nog niet over een promille van de felheid van Gabri.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:03 schreef Robar het volgende:
[..]
Gabri is ook gewoon sterker dan Landzaat.
Landzaat is een goede voetballer, maar het is mij wat te "soft" en te voorzichtig allemaal.
Gabri durft er hard in te gaan en durft ook soms risico te nemen.
uit een paar voorzetten van de cler is ook gescoord dit jaarquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:07 schreef Robar het volgende:
[..]
De Cler speelde jaaaaren geleden voor het laatst voor Ajax?
Je kunt hem nu niet vergelijken met de speler die hij toen was.
Veel meer ervaring en veel geleerd vooral in zijn tijd bij AZ.
Urby is naar mijn mening ook geen linksback, hij komt volgens mij veel beter tot zijn recht als linkermiddenvelder.
De Cler is wel een echte "Ajax" linksback, goed verdedigend, maar ook veel opkomend met een redelijke voorzet.
Ik was het er overigens destijds niet mee eens, dat hij weg moest.
Bullshitquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:12 schreef M0NTANA het volgende:
Mooie is ook dat Feyenoord nu allemaal dure, op leeftijd zijnde spelers haalt, die nooit meer iets opleveren. Oftewel, het geld van de talent pool wordt zo verschrikkelijk goed besteed, dat er over een jaar of twee á drie weer grote financiële problemen zijn in Rotterdam. En waarom zo stom? Omdat Jorien van den Herik enkele jaren terug de belofte deed dat er in 2008 een kampioenselftal zou staan, heel grappig!
Ik heb ook het idee dat dit een poging is om Champions League voetbal te halen en daarmee extra geld te verdienen. Ik heb nog geen geld zien gaan richting jonge aankopen in ieder geval; alles lijkt gericht op korte termijn succes. Begrijpelijk maar als het twee jaar achter elkaar mislukt...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:12 schreef M0NTANA het volgende:
Mooie is ook dat Feyenoord nu allemaal dure, op leeftijd zijnde spelers haalt, die nooit meer iets opleveren. Oftewel, het geld van de talent pool wordt zo verschrikkelijk goed besteed, dat er over een jaar of twee á drie weer grote financiële problemen zijn in Rotterdam. En waarom zo stom? Omdat Jorien van den Herik enkele jaren terug de belofte deed dat er in 2008 een kampioenselftal zou staan, heel grappig!
Duurquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:12 schreef M0NTANA het volgende:
Wat precies?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |