Heel verstandigquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:09 schreef Tim86 het volgende:
tentamen skippen was natuurlijk maar een joke(ovic)
Goeiemorgen.quote:
Goeie OP, mede nams XL, in de zin van Extra Lars.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:10 schreef Tim86 het volgende:
OP
Time violation, mister Djokovic.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:12 schreef N.i.c.k het volgende:
Wat zei de umpire ?
Waarschuwing, voor serveren als een slakquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:12 schreef N.i.c.k het volgende:
Wat zei de umpire ?
Mirriquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:13 schreef Mirri het volgende:
Griezel, die Djokovic.
Vanwaar deze blije smiley?quote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:13 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Waarschuwing, voor serveren als een slak
Zeker. In ieder geval een keer tegen Nadal.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:13 schreef N.i.c.k het volgende:
Federer ooit van een 2-0 achterstand teurggekomen ?
Mirriquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:14 schreef Mirri het volgende:
En dan zit die loser zelf al die stomme imitaties te geven van anderen terwijl hij zelf net zo debiel bezig is![]()
Kutjoch is het
Jup, Miami 2005 finale.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:15 schreef KP het volgende:
[..]
Zeker. In ieder geval een keer tegen Nadal.
Ja, bij mij ook.quote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het kan nog zat, gelijk in 3 afmaken Djoko, come on
.
Denk je nou wel of niet dat hij terug kan komen?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:15 schreef Appeltjesmoes het volgende:
[..]
Ja, bij mij ook.
Dit had ik eerlijk gezegd toch niet verwacht... denk dat Federer nog wel terug kan komen, maar 3 sets op rij?
Ik heb ook een hekel aan Djoko.quote:
Zou een goed begin van mn weekend zijn.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het kan nog zat, gelijk in 3 afmaken Djoko, come on
.
Hij wilde het al voorafgaand aan de wedstrijd doenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:17 schreef Wopper1 het volgende:
Beetje hypocriet van de umpire om juist bij *5-3 40-40 een waarschuwing te geven.
Want? Tsonga stond aardig uit te delen gister, dit is niet echt een hoger niveau of zo.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:17 schreef TheGeneral het volgende:
Sowieso wint de winnaar van deze partij het toernooi.
ik denk dat hij wel de 3de set gaat pakken en dus terug komt. Maar ik twijfel eraan of hij dat daarna dan nóg 2 sets kan doortrekken.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Denk je nou wel of niet dat hij terug kan komen?
Klopt.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:17 schreef KP het volgende:
[..]
En toen stond ie zelfs nog een break achter in de 3e set, of niet?
Ik nietquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik heb ook een hekel aan Djoko.
Wat bedoel je?quote:
Oke. Lijkt me wel. Hij heeft genoeg energie en mentaal kan hij het ook wel aan.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:19 schreef Appeltjesmoes het volgende:
[..]
ik denk dat hij wel de 3de set gaat pakken en dus terug komt. Maar ik twijfel eraan of hij dat daarna dan nóg 2 sets kan doortrekken.
Gewoon overschakelen naar eurosportquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:19 schreef TheArt het volgende:
Dit gaat even niet goed met Nole. En dan Roelfs nog zeggen dat net als bij Tsonga gisteren alles goed valt. Wat een onzin.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:18 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hij wilde het al voorafgaand aan de wedstrijd doen
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:17 schreef TheGeneral het volgende:
Sowieso wint de winnaar van deze partij het toernooi.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:20 schreef kleinzusje het volgende:
ps. Concentratie verlies Djoko, fysio komt binnen een uurtje !!
Da's wel erg ruim.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:20 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Echt niet !
Hup Tsjonga![]()
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:20 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Echt niet !
Hup Tsjonga![]()
Snoepen, borrelen, het wordt nog gezelligquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:22 schreef N.i.c.k het volgende:
Tuurlijk kan federer nog winnen. Maar denk af en toe dat het bij hem ook kan borrelen in zijn hoofd.
Dan heeft hij de partij toch al binnenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:20 schreef kleinzusje het volgende:
Dropshotquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Snoepen, borrelen, het wordt nog gezellig.
Hij staat echt te ******.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:21 schreef TheGeneral het volgende:
Federer krabbelt zich nog maar eens achter de oren
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:24 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dan heeft hij de partij toch al binnen
alleen studenten leggen deze directe associatie.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Snoepen, borrelen, het wordt nog gezellig.
Eigenlijk wel ja. Liever dan dat gelaten gedoe.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:24 schreef MarkG het volgende:
Wordt tijd dat Federer net als vroeger weer gaat gooien met zn rackets en alles wat los en vastzit gaat uitschelden
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:24 schreef MarkG het volgende:
Wordt tijd dat Federer net als vroeger weer gaat gooien met zn rackets en alles wat los en vastzit gaat uitschelden
Ja, vroeger heel erg. Bedoelde je dat?quote:
Nou, dan hoop ik dat het snel afgelopen is.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:26 schreef S-Two het volgende:
Ik ben voor Fed, maar ja, als het zo afgelopen is, kan ik tenminste gaan leren.
Ow, wist ik niet. Knap dattie dat nu onder controle heeftquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, vroeger heel erg. Bedoelde je dat?
Ook heel vreemde challenges van Federer. Niet alleen vandaag, maar ook in de eerste week van de AO.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:25 schreef Ambrosius het volgende:
Fed laat een bal lopen die gewoon invalt. Ik snap dat nooit, als je toch het punt kan maken, waarom niet
Marriette nog nietquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:28 schreef -0- het volgende:
Wow de commentator begint zich ook af te vragen of federer wel helemaal fit is.!
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, dan hoop ik dat het snel afgelopen is.![]()
Die bal van Federer ging onder het net door, mag dat ook?
Ik vind hem er altijd slecht in. De commentatoren vinden hem er vaak goed in, maar die lijken ervan uit te gaan dat hij er goed in is omdat hij zoveel wedstrijden wint.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:28 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Ook heel vreemde challenges van Federer. Niet alleen vandaag, maar ook in de eerste week van de AO.
Zeker, normaal staat 'ie altijd vrij ver bovenaan het rijtje van correcte challenges.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:28 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Ook heel vreemde challenges van Federer. Niet alleen vandaag, maar ook in de eerste week van de AO.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:28 schreef MarkG het volgende:
[..]
Als kind was hij, als ik de kenners mag geloven, echt een bokito..
Goeie tip, bel ff z'n fysioquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:29 schreef S-Two het volgende:
Anders moet Fed maar met zn schoenen gaan piepen, schijnt ook wel te werken.
Maar vorig jaar vroeg die er misschien 1 of 2 per wedstrijd aan. Nu is het gewoon 4x zoveel.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind hem er altijd slecht in. De commentatoren vinden hem er vaak goed in, maar die lijken ervan uit te gaan dat hij er goed in is omdat hij zoveel wedstrijden wint.
Absoluut niet. Dat denken ze door het verleden. Hij is er steeds slechter in geworden. Vroeger had hij alle challenges die hij aanvroeg goed. Nu vraagt hij er veel te veel aan, die ook nog eens op rare momenten komen. Het zal wel te maken hebben met zijn belabberde spel.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind hem er altijd slecht in. De commentatoren vinden hem er vaak goed in, maar die lijken ervan uit te gaan dat hij er goed in is omdat hij zoveel wedstrijden wint.
Echt niet hoor. Hij zit er meestal naast.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zeker, normaal staat 'ie altijd vrij ver bovenaan het rijtje van correcte challenges.
"Stukje acceptatie" van de nieuwe technologie ( na jarenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:30 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Maar vorig jaar vroeg die er misschien 1 of 2 per wedstrijd aan. Nu is het gewoon 4x zoveel.
Goed gezegd.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:31 schreef TheGeneral het volgende:
Als Federer achter staat is hij altijd belabberd met challenges. Maar als het goed gaat met hem ziet hij het meestal ook wel goed.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:32 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
"Stukje acceptatie" van de nieuwe technologie ( na jaren)
Ik had het over het verleden.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Echt niet hoor. Hij zit er meestal naast.
Ja, inderdaad.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Absoluut niet. Dat denken ze door het verleden. Hij is er steeds slechter in geworden. Vroeger had hij alle challenges die hij aanvroeg goed. Nu vraagt hij er veel te veel aan, die ook nog eens op rare momenten komen. Het zal wel te maken hebben met zijn belabberde spel.
Op zich had 'ie gelijk, net voordat Djoko opgooide schreeuwde iemand iets.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:33 schreef Dos37 het volgende:
Zag die reactie van Federer.
Dan zijn we d'r uit.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik had het over het verleden.
Zoals hierboven al een paar gezegd, als het goed gaat, ziet 'ie het wel en vraagt er maar enkele per partij aan.
Tuurlijk, overstappen is lafquote:
Nee, maar jij bent toch voor Federer? Je had het beloofd.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:33 schreef SCH het volgende:
Zo is er niks aan om tegen Federer te zijn
Hup !quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:33 schreef SCH het volgende:
Zo is er niks aan om tegen Federer te zijn
Nu weer even wel. Ik denk dat het er in de 4e set om gaat spannen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, maar jij bent toch voor Federer? Je had het beloofd.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:35 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hup !
Naalden uit je speelgoed en supporteren
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:35 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hup !
Naalden uit je speelgoed en supporteren
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:36 schreef TheGeneral het volgende:
Het is echt helemaal niks met Federer vandaag.
Nee, dramaquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:36 schreef TheGeneral het volgende:
Het is echt helemaal niks met Federer vandaag.
Dat is waar. Dat heb ik ook op hem tegen. Ik vind hem sowieso nooit zoveel spelplezier uitstralen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:38 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind het altijd moeilijk om voor Federer te zijn als hij ver achter staat. Want hij lijkt er dan zelf gewoon geen zin in te hebben.
Aan Nadallie (speciaal voor KZ) en Hewitt zie je tenminste dat ze ervoor vechten en dat ze willen winnen. Bij Federer zie ik dat nu absoluut niet.
Heb ik ook wel,quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:38 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind het altijd moeilijk om voor Federer te zijn als hij ver achter staat. Want hij lijkt er dan zelf gewoon geen zin in te hebben.
Aan Nadallie (speciaal voor KZ) en Hewitt zie je tenminste dat ze ervoor vechten en dat ze willen winnen. Bij Federer zie ik dat nu absoluut niet.
Nee, behalve als hij een GS wint.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is waar. Dat heb ik ook op hem tegen. Ik vind hem sowieso nooit zoveel spelplezier uitstralen.
Ja, moet het nog zien. Elke keer als ik denk 'Nu komt Federer terug in de wedstrijd' gebeurt het niet.quote:Maar het kan ook zo weer omslaan F-f - als ie deze set wint dan is ie zomaar weer boven Roger
Inderdaad, af een toe een 'come on' of een racketje ertegen aan gooien kan geen kwaadquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:40 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Heb ik ook wel,
Dat komt doordat hij alles in zich opneemt en opkropt. Je ziet hem van buiten niet vechten, ...en misschien zou het voor hemzelf ook beter te zijn af en toe te schreeuwen.
Ik heb er vertrouwen inquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:42 schreef Ambrosius het volgende:
Final set?
Hij roept af en toe wel 'Come on' en dat zag ik hem voorheen niet doen. Maar nog vind ik het mager.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:40 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Heb ik ook wel,
Dat komt doordat hij alles in zich opneemt en opkropt. Je ziet hem van buiten niet vechten, ...en misschien zou het voor hemzelf ook beter te zijn af en toe te schreeuwen.
Ja, inderdaad. Maar dan ligt hij wel naast Mirka en denkt hij van 'Was ik maar gewoon op die baan blijven staan'.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:42 schreef Appeltjesmoes het volgende:
[..]
Inderdaad, af een toe een 'come on' of een racketje ertegen aan gooien kan geen kwaadHij loopt er echt bij alsof hij liefst naar z'n bedje wil...
geen come on, maar af en toe een fikse bullocksquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij roept af en toe wel 'Come on' en dat zag ik hem voorheen niet doen. Maar nog vind ik het mager.
Van mij mag er vaker met rackets geslagen wordenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is er iemand die zich voorbeeldig gedraagt op de baan is 't ook weer niet goed.
We heten niet allemaal Marat "racket kapoet" Safin.
Wist je dat niet? Amateurquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:42 schreef Federer-fan het volgende:
Vanaf nu gaan de punten vogens Mariette dubbel tellen. Is dat een nieuwe regel ofo?
we hebben het erover wat voor hem persoonlijk het beste zou zijn.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nee.quote:
Aansprakelijkheidsrecht lerenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:46 schreef SCH het volgende:
Ik heb het hele huis gestofzuigd. Wat doen jullie zoals tijdens zo'n eenzijdige wedstrijd?
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:46 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
we hebben het erover wat voor hem persoonlijk het beste zou zijn.
En zo weinig eagerness vertonen is nu ook weer niet voorbeeldig.
Beetje Fok!ken.quote:
He, er zit nog een hele range tussen Marat en Rogerquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hij heeft een onwijs probleem gehad met schelden, rackets kapot gooien en weet ik wat. Hij kan daar nu mee omgaan, en dat ie altijd fanatiek is lijkt me wel duidelijk met zo'n staat van dienst.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:46 schreef N.i.c.k het volgende:
we hebben het erover wat voor hem persoonlijk het beste zou zijn.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:46 schreef SCH het volgende:
Ik heb het hele huis gestofzuigd. Wat doen jullie zoals tijdens zo'n eenzijdige wedstrijd?
Ik heb de FEdVlag halfstok gehangenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:46 schreef SCH het volgende:
Bijna 12 uur, eerst een paar boterhammetjes met pindakaas smerenquote:
Hij's inderdaad goed.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:46 schreef SCH het volgende:
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:50 schreef kleinzusje het volgende:
Oeps, "druk op de schouder van Djoko"
Fysio dus
Ik ben lekker op de hoogte zeg.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:54 schreef Ambrosius het volgende:
5-5, nu gaan de punten driedubbel tellen.
Ben je de "on" niet vergeten?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:56 schreef kleinzusje het volgende:
6-5 !!
Comeeeeeeeeeeeeeeeeeeeoneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Wil je je bedgeheimen gewoon thuis laten aub, we kijken hier tennisquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:56 schreef kleinzusje het volgende:
Comeeeeeeeeeeeeeeeeeeeoneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
0-30.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:59 schreef TheGeneral het volgende:
Ach, gewoon weer een paar goede service eroverheen.
Ach, die kerel heeft toch alles al gewonnen.quote:
Das waarquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:05 schreef vw_caddy het volgende:
Ach, die kerel heeft toch alles al gewonnen.
Klopt!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:02 schreef Ambrosius het volgende:
Djoko is een grote, als je dit kunt op zo'n moment.
geestigquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:05 schreef APK het volgende:
Zullen ze in Australie blij mee zijn dat die woonwagenfamilie nog twee dagen extra blijft.
RG werd vorig jaar door de NOS live gestreamdquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:06 schreef MisterO het volgende:
Heeft iemand streams voor mij????
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:05 schreef APK het volgende:
Zullen ze in Australie blij mee zijn dat die woonwagenfamilie nog twee dagen extra blijft.
nieuwe snaarquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:07 schreef TheGeneral het volgende:
Die 1e service van Djoko is wel erg goed zeg.
Is he human?quote:
Roland Garros is volgens mij nog niet geluktquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:05 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Ach, die kerel heeft toch alles al gewonnen.
Op die afzwaaier op 3-1 na dan.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
De malaise van Fed is wel over volgens mij, aardig niveautje.
Inderdaad!!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:08 schreef RayMania het volgende:
Retespannend zonder beelden.
Doodzondequote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:09 schreef TheGeneral het volgende:
En dan weer zomaar weggeven.
Ja, niet te geloven.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |