Inderdaad, af een toe een 'come on' of een racketje ertegen aan gooien kan geen kwaadquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:40 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Heb ik ook wel,
Dat komt doordat hij alles in zich opneemt en opkropt. Je ziet hem van buiten niet vechten, ...en misschien zou het voor hemzelf ook beter te zijn af en toe te schreeuwen.
 Hij loopt er echt bij alsof hij liefst naar z'n bedje wil...
 Hij loopt er echt bij alsof hij liefst naar z'n bedje wil...

Ik heb er vertrouwen inquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:42 schreef Ambrosius het volgende:
Final set?
 .
.

Hij roept af en toe wel 'Come on' en dat zag ik hem voorheen niet doen. Maar nog vind ik het mager.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:40 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Heb ik ook wel,
Dat komt doordat hij alles in zich opneemt en opkropt. Je ziet hem van buiten niet vechten, ...en misschien zou het voor hemzelf ook beter te zijn af en toe te schreeuwen.

Ja, inderdaad. Maar dan ligt hij wel naast Mirka en denkt hij van 'Was ik maar gewoon op die baan blijven staan'.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:42 schreef Appeltjesmoes het volgende:
[..]
Inderdaad, af een toe een 'come on' of een racketje ertegen aan gooien kan geen kwaadHij loopt er echt bij alsof hij liefst naar z'n bedje wil...

.
. .
.

geen come on, maar af en toe een fikse bullocksquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij roept af en toe wel 'Come on' en dat zag ik hem voorheen niet doen. Maar nog vind ik het mager.

Van mij mag er vaker met rackets geslagen wordenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is er iemand die zich voorbeeldig gedraagt op de baan is 't ook weer niet goed.
We heten niet allemaal Marat "racket kapoet" Safin.

Wist je dat niet? Amateurquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:42 schreef Federer-fan het volgende:
Vanaf nu gaan de punten vogens Mariette dubbel tellen. Is dat een nieuwe regel ofo?

we hebben het erover wat voor hem persoonlijk het beste zou zijn.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:44 schreef PietjePuk007 het volgende:

Nee.quote:

Aansprakelijkheidsrecht lerenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:46 schreef SCH het volgende:
Ik heb het hele huis gestofzuigd. Wat doen jullie zoals tijdens zo'n eenzijdige wedstrijd?

quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:46 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
we hebben het erover wat voor hem persoonlijk het beste zou zijn.
En zo weinig eagerness vertonen is nu ook weer niet voorbeeldig.

Beetje Fok!ken.quote:

He, er zit nog een hele range tussen Marat en Rogerquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
 . Maar ik zou wel graag iets meer vuur wilen zien bij Federer, het lijkt nu echt alsof hij het al opgegeven heeft, terwijl dat niet zo is volgens mij... Wat dat betreft vind ik emotie-spelers zoals Hewitt en Nadal toch wel leuk om naar te kijken.
. Maar ik zou wel graag iets meer vuur wilen zien bij Federer, het lijkt nu echt alsof hij het al opgegeven heeft, terwijl dat niet zo is volgens mij... Wat dat betreft vind ik emotie-spelers zoals Hewitt en Nadal toch wel leuk om naar te kijken.

Hij heeft een onwijs probleem gehad met schelden, rackets kapot gooien en weet ik wat. Hij kan daar nu mee omgaan, en dat ie altijd fanatiek is lijkt me wel duidelijk met zo'n staat van dienst.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:46 schreef N.i.c.k het volgende:
we hebben het erover wat voor hem persoonlijk het beste zou zijn.

quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:46 schreef SCH het volgende:
Ik heb het hele huis gestofzuigd. Wat doen jullie zoals tijdens zo'n eenzijdige wedstrijd?

Ik heb de FEdVlag halfstok gehangenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:46 schreef SCH het volgende:

Bijna 12 uur, eerst een paar boterhammetjes met pindakaas smerenquote:
 .
.

Hij's inderdaad goed.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:46 schreef SCH het volgende:

quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:50 schreef kleinzusje het volgende:
Oeps, "druk op de schouder van Djoko"
Fysio dus

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |