Ik had het over het verleden.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Echt niet hoor. Hij zit er meestal naast.

Ja, inderdaad.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Absoluut niet. Dat denken ze door het verleden. Hij is er steeds slechter in geworden. Vroeger had hij alle challenges die hij aanvroeg goed. Nu vraagt hij er veel te veel aan, die ook nog eens op rare momenten komen. Het zal wel te maken hebben met zijn belabberde spel.

Op zich had 'ie gelijk, net voordat Djoko opgooide schreeuwde iemand iets.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:33 schreef Dos37 het volgende:
Zag die reactie van Federer.

Dan zijn we d'r uit.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik had het over het verleden.
Zoals hierboven al een paar gezegd, als het goed gaat, ziet 'ie het wel en vraagt er maar enkele per partij aan.

Tuurlijk, overstappen is lafquote:
 .
.

Nee, maar jij bent toch voor Federer? Je had het beloofd.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:33 schreef SCH het volgende:
Zo is er niks aan om tegen Federer te zijn

Hup !quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:33 schreef SCH het volgende:
Zo is er niks aan om tegen Federer te zijn

Nu weer even wel. Ik denk dat het er in de 4e set om gaat spannen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, maar jij bent toch voor Federer? Je had het beloofd.

quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:35 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hup !
Naalden uit je speelgoed en supporteren

quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:35 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hup !
Naalden uit je speelgoed en supporteren

quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:36 schreef TheGeneral het volgende:
Het is echt helemaal niks met Federer vandaag.

Nee, dramaquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:36 schreef TheGeneral het volgende:
Het is echt helemaal niks met Federer vandaag.

Dat is waar. Dat heb ik ook op hem tegen. Ik vind hem sowieso nooit zoveel spelplezier uitstralen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:38 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind het altijd moeilijk om voor Federer te zijn als hij ver achter staat. Want hij lijkt er dan zelf gewoon geen zin in te hebben.
Aan Nadallie (speciaal voor KZ) en Hewitt zie je tenminste dat ze ervoor vechten en dat ze willen winnen. Bij Federer zie ik dat nu absoluut niet.

Heb ik ook wel,quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:38 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind het altijd moeilijk om voor Federer te zijn als hij ver achter staat. Want hij lijkt er dan zelf gewoon geen zin in te hebben.
Aan Nadallie (speciaal voor KZ) en Hewitt zie je tenminste dat ze ervoor vechten en dat ze willen winnen. Bij Federer zie ik dat nu absoluut niet.

Nee, behalve als hij een GS wint.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is waar. Dat heb ik ook op hem tegen. Ik vind hem sowieso nooit zoveel spelplezier uitstralen.
Ja, moet het nog zien. Elke keer als ik denk 'Nu komt Federer terug in de wedstrijd' gebeurt het niet.quote:Maar het kan ook zo weer omslaan F-f - als ie deze set wint dan is ie zomaar weer boven Roger

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |