Snoepen, borrelen, het wordt nog gezelligquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:22 schreef N.i.c.k het volgende:
Tuurlijk kan federer nog winnen. Maar denk af en toe dat het bij hem ook kan borrelen in zijn hoofd.
Dan heeft hij de partij toch al binnenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:20 schreef kleinzusje het volgende:
ps. Concentratie verlies Djoko, fysio komt binnen een uurtje !!
Dropshotquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Snoepen, borrelen, het wordt nog gezellig.
Hij staat echt te ******.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:21 schreef TheGeneral het volgende:
Federer krabbelt zich nog maar eens achter de oren
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:24 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dan heeft hij de partij toch al binnen
alleen studenten leggen deze directe associatie.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Snoepen, borrelen, het wordt nog gezellig.
Eigenlijk wel ja. Liever dan dat gelaten gedoe.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:24 schreef MarkG het volgende:
Wordt tijd dat Federer net als vroeger weer gaat gooien met zn rackets en alles wat los en vastzit gaat uitschelden
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:24 schreef MarkG het volgende:
Wordt tijd dat Federer net als vroeger weer gaat gooien met zn rackets en alles wat los en vastzit gaat uitschelden
Ja, vroeger heel erg. Bedoelde je dat?quote:
Nou, dan hoop ik dat het snel afgelopen is.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:26 schreef S-Two het volgende:
Ik ben voor Fed, maar ja, als het zo afgelopen is, kan ik tenminste gaan leren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |