abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56299183
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 13:48 schreef kissa het volgende:

[..]

Wat een kutopmerking.
Maar wel een terechte kut opmerking.
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
pi_56299217
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:02 schreef kissa het volgende:

[..]

Denk maar eens na.

Ik laat het hier verder bij.
Je kan er niet eens antwoord op geven

Het is geen kutopmerking, Als mijn hond 1 x mij of mijn dochter zou bijten zou ik hem dezelfde dag nog naar een dierenarts brengen en hem afmaken, hoe lief die normaal ook is.

Denk JIJ eens na!
Die hond BIJT, Nu staan er een paar tanden in Palma haar been, de volgende keer bijt ie door, bij 1 van de bewoners of een gast. (Leuk zo'n neefje van Huub ofzo, die in zijn gezicht wordt gepakt.)

Liess.nl helemaal up 2 deet!
  vrijdag 25 januari 2008 @ 14:13:22 #153
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56299377
quote:
13:50 - Monsieur Canibal!

“Op de snelweg om 07.45 zijn tenslotte geen gebakswinkels”, antwoordt Palma sarcastisch op de vraag van Amanda of het hoofd huishouding maandag gebak mee wil brengen. De Amsterdamse schone heeft de smaak te pakken. “We kunnen ook Mc Donald's bestellen”, vervolgt ze lekkerbekkend. “Jaaaa, lekker, zo’n echte hamburger!”, gilt Claire enthousiast mee. “Ik wil liever een hamburger van jou”, zegt Brian tegen zijn vriendinnetje. “Maar dan moet je wel op je zij gaan liggen”, grinnikt de Antilliaan. Nou, tast toe Brian. Smakelijk eten!
Hanibal the Canibal, wie kent 'm niet.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 25 januari 2008 @ 14:21:09 #154
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_56299515
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:06 schreef Liess het volgende:

[..]

Het is geen kutopmerking, Als mijn hond 1 x mij of mijn dochter zou bijten zou ik hem dezelfde dag nog naar een dierenarts brengen en hem afmaken, hoe lief die normaal ook is.

Denk JIJ eens na!
Die hond BIJT, Nu staan er een paar tanden in Palma haar been, de volgende keer bijt ie door, bij 1 van de bewoners of een gast. (Leuk zo'n neefje van Huub ofzo, die in zijn gezicht wordt gepakt.)

Nou je het zegt: Wat een kuthond. Afmaken

En Brian ook, die slaat.

En Huub, die zuipt

En Liesss, die zeikt

oh nee, Liesss niet, die is liev
pi_56299577
Nu warm water en een vaatwastablet in de frituurpan. Dan wordt ie pas echt goed schoon.
pi_56299592
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:21 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Nou je het zegt: Wat een kuthond. Afmaken

En Brian ook, die slaat.

En Huub, die zuipt

En Liesss, die zeikt

oh nee, Liesss niet, die is liev
pi_56299608
Zegt de kenner
-Green-White-Army-Groningen-
pi_56299613
Dilana wordt erg onrustig van drukte en hard geschreeuw....(ze heeft een tijd in een huis gezeten waar geen elektriciteit was en alles pikkedonker was,daar waren veel mensen die daar sliepen,veel vreemde mensen ook,daar is toen dat erge blaffen van Dilana vandaan gekomen zei Mike) ....
Als het rustig is is Dilane gewoon een rustige lieve hond.
Elke hond wordt onrustig van onraad en het gedrag van haar is dan ook niet gek in een huis met zoveel wisselende mensen steeds.

Dat er hier gesproken wordt over afmaken is natuurlijk iets waarvan je denkt....denk eerst eens na voordat je zoiets roept.
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_56299665
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:26 schreef riri het volgende:

Dat er hier gesproken wordt over afmaken is natuurlijk iets waarvan je denkt....denk eerst eens na voordat je zoiets roept.
Daar is over nagedacht, dat jij het er niet mee eens bent is niet mijn probleem.
pi_56299752

Gebakjes van Ludo en Danny
pi_56299760
Dus honden moeten de streams op dit moment leuk maken?
Go hard or go home
  vrijdag 25 januari 2008 @ 14:37:57 #162
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_56299849
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:29 schreef Liess het volgende:

[..]

Daar is over nagedacht, dat jij het er niet mee eens bent is niet mijn probleem.
Meteen afmaken vind ik een beetje te ver gaan, goed op de hond letten en er voor zorgen dat ze niet kan bijten als ze onrustig wordt van nieuwe mensen vind ik het minste dat ze kunnen doen en idd een opvoedcursus met evaluatie achteraf, als blijkt dat ze dan nog zo hapgraag is dan zit er weinig anders op.
Ze heeft niet echt doorgebeten, dan hadden de mensen die gebeten waren wel een dokter nodig gehad, ze is een grote hond, als een grote hond echt doorbijt dan ziet het er wel anders uit dan alleen een paar tanden in een kuit.
Dit neemt niet weg dat dit gedrag wel afgeleerd moet worden, met name in een huis waar zo veel aanloop is.
Buiten dit alles moet Mike gewoon op zijn hond letten, hij weet van haar gedrag en als er mensen binnenkomen moet hij haar even vast houden en gerust stellen.
be nice or go away
pi_56299851
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:26 schreef riri het volgende:
Dilana wordt erg onrustig van drukte en hard geschreeuw....(ze heeft een tijd in een huis gezeten waar geen elektriciteit was en alles pikkedonker was,daar waren veel mensen die daar sliepen,veel vreemde mensen ook,daar is toen dat erge blaffen van Dilana vandaan gekomen zei Mike) ....
Als het rustig is is Dilane gewoon een rustige lieve hond.
Elke hond wordt onrustig van onraad en het gedrag van haar is dan ook niet gek in een huis met zoveel wisselende mensen steeds.

Hoe kom jij er bij dat ELKE hond onrustig wordt van drukte en geschreeuw? Dat stomme slappe geouwehoer van jou. Denk zelf na......... Een hond die bijt moet dood of een muilkorf. punt uit
pi_56299857
Die hond is toch op de stream? (En BIJT op stream)
pi_56299866
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:33 schreef noekje het volgende:
Dus honden moeten de streams op dit moment leuk maken?
pi_56299912
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:37 schreef kahaarin het volgende:

[..]
Vandaar dat ik zei "Afmaken OF een Muilkorf"?
Een gedragscursus? daar is dat beest al veel te oud voor, dat werkt bij jonge honden. Tis een hapgrage hond en dat zal die ook blijven ook.
Ze heeft idd nog niet doorgebeten, maar moeten ze daar op wachten???
  † In Memoriam † vrijdag 25 januari 2008 @ 14:42:08 #167
137949 Disana
pi_56299920
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:38 schreef Liess het volgende:

Die hond is toch op de stream? (En BIJT op stream)
Zelfs de kat die ze net niet te pakken kreeg om dood te bijten was van de week even in beeld. Ik ben het dus met jou eens, humaan spuitje en naar het asiel voor een geschikte hond voor het leven dat Mikey leidt.
pi_56299949
Zijn de 3 slaafjes van brian er nog steeds.
pi_56299962
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:42 schreef Disana het volgende:

[..]

Zelfs de kat die ze net niet te pakken kreeg om dood te bijten was van de week even in beeld. Ik ben het dus met jou eens, humaan spuitje en naar het asiel voor een geschikte hond voor het leven dat Mikey leidt.
Of gewoon géen hond, want hij let er toch alleen op als het hem uitkomt.
pi_56299970

Ook Mike beging een schoonheidsbehandeling...de dames vinden hem er moe uit zien.
Mike wil snel terug naar zijn hond...
pi_56299975
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:43 schreef itsme het volgende:
Zijn de 3 slaafjes van brian er nog steeds.
Helaas
pi_56299983
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:38 schreef Borga het volgende:

[..]

Is de rest golfen?
Go hard or go home
pi_56300019
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:44 schreef Liess het volgende:

[..]

Dilama let op Mike, niet andersom.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 14:46:53 #174
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56300023
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:44 schreef Liess het volgende:

Of die twee hondjes van Amanda, die zijn toch geen aandacht gewend.
pi_56300090
Dan mag Natasia ook met terugwerkende kracht dood want die bijt ook graag.

Brian is aan het trainen en Amanda praat met Mickey en Luc. Ze wil Mickey wat uit de frituur aanbieden.
Go hard or go home
pi_56300097
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:41 schreef Liess het volgende:

[..]

Een gedragscursus? daar is dat beest al veel te oud voor, dat werkt bij jonge honden. Tis een hapgrage hond en dat zal die ook blijven ook.
Helemaal mee eens, dat bijten valt niet meer af te leren, muilkorf lijkt me de beste optie en om te wachten tot ze echt doorbijt kan gewoon niet.

Ben zelf gebeten in mijn gezicht toen ik 8 jaar was maar heb toch 2 lieve grote honden, beide cursus gehad als puppy en daar begint de opvoeding.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_56300147
Amanda gaat frituren en vraagt zich af of alles wel bij elkaar in het sopje kan.
Go hard or go home
pi_56300168
pi_56300200
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:50 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, dat bijten valt niet meer af te leren, muilkorf lijkt me de beste optie en om te wachten tot ze echt doorbijt kan gewoon niet.

Ben zelf gebeten in mijn gezicht toen ik 8 jaar was maar heb toch 2 lieve grote honden, beide cursus gehad als puppy en daar begint de opvoeding.
Ja ik ook, toen ik 4 was, ik heb dan ook een litteken op mijn arm (over de gehele breedte, en een cm breed)

Honden die eenmaal bijten blijven bijten... en Dilana is zo'n hond.
pi_56300203
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:52 schreef noekje het volgende:
Amanda gaat frituren en vraagt zich af of alles wel bij elkaar in het sopje kan.
Als ze nou maar wel handschoentjes aantrekt als ze die dellen gaat gaarwassen
pi_56300204
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:44 schreef noekje het volgende:

[..]

Is de rest golfen?
Geen idee.. In het hokje nieuwe scripts aan het door lezen misschien.
pi_56300310
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:54 schreef tipsch het volgende:

[..]

Als ze nou maar wel handschoentjes aantrekt als ze die dellen gaat gaarwassen
'Eten!!! Ik heb de kroketten afgewassen!!'

Het lijkt me een goed moment dat de krant weer binnenkomt met wat onderwerpen die onderstreept zijn.
Go hard or go home
pi_56300323
Gottegot, dus ze heeft het er in gegooid..
terwijl niet warm was?
Zal vast lekker zijn..
  vrijdag 25 januari 2008 @ 15:03:52 #184
145755 kahaarin
pi_56300384
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:41 schreef Liess het volgende:

[..]

Dat is gewoon niet waar, als een hond niet goed is opgevoed, dus niet is gecorrigeerd bij onwenselijk gedrag dan is er heus nog wel iets aan te doen, lees maar:
quote:
Probleemgedrag is dat gedrag van uw hond wat u of anderen vervelend vinden.

Het kan dus ook gedrag zijn waar u zelf geen last van heeft, maar waar andere mensen problemen mee hebben. Het gedrag van de hond wat wij als probleemgedrag ervaren is voor de hond vaak heel normaal gedrag. Op het moment dat de hond bepaald gedrag te vaak of te heftig vertoont spreekt men in het algemeen over probleemgedrag. In veel gevallen is dit gedrag weg te trainen. Het is dan wel belangrijk om te weten waar het gedrag van de hond vandaan komt en waardoor het probleemgedrag niet weggaat. Dit kunt u laten analyseren in het gedragsspreekuur.
Voorbeelden van mogelijke problemen zijn:
- opspringen als begroeting
- trekken aan de lijn
- agressie (tegen honden of mensen)
- aanhoudend blaffen als de bel gaat
- niet alleen thuis kunnen zijn
- onzindelijkheid
- ongehoorzaamheid
- aanvallen van de stofzuiger/ grasmaaier
- overactiviteit
- angstig gedrag (voor mensen of lawaai)
- graven in de tuin
- baknijd

http://www.positivedogstyle.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=36&Itemid=49

Ik vind het zinvol om eerst te proberen Dilana dit gedrag af te leren en haar daarna een evaluatie te geven,
mocht blijken dat haar gedrag niet af te leren is dan ben ik voor een spuitje, niet eerder, als de febo Mike en Dilana in het huis willen houden tot Mike zijn leven weer een beetje op de rails heeft dan vind ik dat ze hier ook aandacht aan moeten besteden, idd voordat het uit de hand loopt.
In mijn ogen is de hond niet vals maar slecht opgevoed, hopelijk is daar nog wat aan te doen.
be nice or go away
pi_56300398
Amanda zit net aan de frituur komt Carlos binnen.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 15:05:46 #186
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_56300416
Ik hoorde net in de auto een interview met Johan Vlemmix. Het ging om de doodsbedreigingen die hij krijgt van Polen n.a.v. zijn liedje "Een busje vol met Polen". Hij vertelde dat hij in het ziekenhuis zat en dat zijn ogen dicht zaten en blauw waren, niet door Polen maar hij vertelde dat hij gisteren in DGK was en achter Jaap aan rende en toen dwars door een deur liep. Hij kon er wel om lachen.
Klopt dus precies met de verslaggeving in de COS.
eurobilltracker.com
pi_56300440
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 15:04 schreef T-lex het volgende:
Amanda zit net aan de frituur komt Carlos binnen.
Waarop Amanda zou kunnen zeggen:
"Eet je mee?"

pi_56300609
Oh ja, Brian's slaapprobleem komt dus door de trainingen van Hans en de aankomende wedstrijd. Hij denkt daaraan en zit gelijk vol adrenaline.
Angst, gok ik zo. Pure angst.
Go hard or go home
  vrijdag 25 januari 2008 @ 15:18:03 #189
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_56300648
Nog even over het bijtincident van vanmorgen, het was vrij rustig in de slaapkamer, Palma liep alleen maar langs Dilana en die hing meteen grommend in haar been. Daarop zei Selene dat Dilana haar ook al gebeten had. Huub zei toen dat tijdens de ruzie met Lieke, hij niet voor niets zo schreeuwde tegen Dilana, dat hij dat echt niet deed omdat Dilana hem aan het aaien was. Palma zei toen nog, jij stond te schreeuwen, ik liep er alleen maar langs.

Op zich ben ik er ook voor om een hond die 2x keer bijt een spuitje te geven.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 15:19:43 #190
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_56300679
Selene probeert te frituren terwijl dat ding uit staat? Mwuhaaaa.
pi_56300729
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 15:18 schreef Marrije het volgende:
Nog even over het bijtincident van vanmorgen, het was vrij rustig in de slaapkamer, Palma liep alleen maar langs Dilana en die hing meteen grommend in haar been. Daarop zei Selene dat Dilana haar ook al gebeten had. Huub zei toen dat tijdens de ruzie met Lieke, hij niet voor niets zo schreeuwde tegen Dilana, dat hij dat echt niet deed omdat Dilana hem aan het aaien was. Palma zei toen nog, jij stond te schreeuwen, ik liep er alleen maar langs.

Dit was vást niet de eerste 2 keer.
pi_56300741
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 15:03 schreef kahaarin het volgende:Ik vind het zinvol om eerst te proberen Dilana dit gedrag af te leren en haar daarna een evaluatie te geven,
mocht blijken dat haar gedrag niet af te leren is dan ben ik voor een spuitje, niet eerder, als de febo Mike en Dilana in het huis willen houden tot Mike zijn leven weer een beetje op de rails heeft dan vind ik dat ze hier ook aandacht aan moeten besteden, idd voordat het uit de hand loopt.
In mijn ogen is de hond niet vals maar slecht opgevoed, hopelijk is daar nog wat aan te doen.
Het risico vind ik veel te groot om dat zonder muilkorf te doen, in dat rijtje wat daar staat daar is agressie naar mensen toe wel het grootste risico in dat huis, baknijd en veel andere dingen kan je daar veel makkelijker mee omgaan en is ook niet zo problematisch.
Spuitje ben ik het ook niet mee eens omdat het doorbijten wat Liess zegt nog niet gebeurt is.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_56300750
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 15:18 schreef Marrije het volgende:

Dilana mag niet eens meer alleen naar buiten omdat ze achter de cameramensen aangaat.... Begin morgen met een opvoedcursus en koop meteen een muilkorf zou ik zeggen. Zo'n dier is natuurlijk totaal onbetrouwbaar, je moet er niet aan denken dat ze bij kinderen in de buurt is.
pi_56300835
Moet Brian niet trainen met Carlos?
  vrijdag 25 januari 2008 @ 15:28:12 #195
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_56300849
Aan de Cos te lezen is het tijd om massaal Martin Gaus te gaan mailen
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  vrijdag 25 januari 2008 @ 15:29:01 #196
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_56300865
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 15:27 schreef T-lex het volgende:
Moet Brian niet trainen met Carlos?
Nee, Hans komt vanavond en daar mag ie mee trainen.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 15:36:20 #197
145755 kahaarin
pi_56300988
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 15:22 schreef mootie het volgende:

[..]

Dilana mag niet eens meer alleen naar buiten omdat ze achter de cameramensen aangaat.... Begin morgen met een opvoedcursus en koop meteen een muilkorf zou ik zeggen. Zo'n dier is natuurlijk totaal onbetrouwbaar, je moet er niet aan denken dat ze bij kinderen in de buurt is.
Precies, houd dat beest bij je en probeer te voorkomen dat ze bijt, een muilkorf wil daar nog wel eens bij helpen.
Mike moet daar imho wel hulp bij krijgen, alleen kan hij dat nooit opbrengen en de febo heeft hem en Dilana in huis gehaald.
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 15:22 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Het risico vind ik veel te groot om dat zonder muilkorf te doen, in dat rijtje wat daar staat daar is agressie naar mensen toe wel het grootste risico in dat huis, baknijd en veel andere dingen kan je daar veel makkelijker mee omgaan en is ook niet zo problematisch.
Spuitje ben ik het ook niet mee eens omdat het doorbijten wat Liess zegt nog niet gebeurt is.
Daar ben ik het natuurlijk mee eens, voorkomen dat ze kan bijten en er iets aan proberen te doen, lukt dat niet dan pas gaan denken aan een spuitje.
Ik zeg ook niet dat het makkelijk te corrigeren is maar om er dan maar helemaal niets aan te doen en het beest meteen een spuitje te doen vind ik te ver gaan.
be nice or go away
  vrijdag 25 januari 2008 @ 15:36:54 #198
145755 kahaarin
pi_56300999
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 15:28 schreef mazaru het volgende:
Zou hij ook huisbezoeken doen?
be nice or go away
pi_56301130
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 15:28 schreef mazaru het volgende:
Dat zei Huub vanmorgen ook al
pi_56301351
Wat ik me nou afvraag hé...Brian had/heeft het er over dat hij tijdens z'n optreden dit weekend dat nieuwe liedje wil doen over die alleenstaande moeders. Maar moet dat nummer niet eerst ff opgenomen worden?! Of gaat hij hem live doen?
pi_56301420
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 15:54 schreef T-lex het volgende:
Wat ik me nou afvraag hé...Brian had/heeft het er over dat hij tijdens z'n optreden dit weekend dat nieuwe liedje wil doen over die alleenstaande moeders. Maar moet dat nummer niet eerst ff opgenomen worden?! Of gaat hij hem live doen?
Dit is toch geen rappen? Dit kan ik ook nog wel
pi_56301471
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:52 schreef noekje het volgende:
Frituren om 3 uur s'middags? Is dat mens gestoord ofzo?
X
X
X
pi_56301538
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:06 schreef Liess het volgende:

[..]

Denk JIJ eens na!

Een mens slaat toch ook wel eens 'n ander mens? Zo doodnormaal is het niet om het beest na 1 beet af te laten maken. Zonder huisdieren opgevoed?
En dan ook zo'n neefje van Huub erbij halen Ik snap best dat dat de situatie lekker verergert, maar dat is helemaal niet aan de orde, dus zo'n situatie schetsen slaat nergens op. Bovendien is het sowieso niet de bedoeling dat iemand gebeten wordt, of het nou Palma is of een neefje van Huub. Vind ik zo'n gedramatiseer, laten we een klein kindje in een voorbeeld stoppen, want dat maakt de situatie wat erger dus overtuigender..
  vrijdag 25 januari 2008 @ 16:10:18 #204
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_56301643
Amanda weer ziek?
Ze ligt zo treurig te zijn. op bed..............
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_56301674
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 16:04 schreef Taurus het volgende:

[..]

Een mens slaat toch ook wel eens 'n ander mens? Zo doodnormaal is het niet om het beest na 1 beet af te laten maken. Zonder huisdieren opgevoed?
En dan ook zo'n neefje van Huub erbij halen Ik snap best dat dat de situatie lekker verergert, maar dat is helemaal niet aan de orde, dus zo'n situatie schetsen slaat nergens op. Bovendien is het sowieso niet de bedoeling dat iemand gebeten wordt, of het nou Palma is of een neefje van Huub. Vind ik zo'n gedramatiseer, laten we een klein kindje in een voorbeeld stoppen, want dat maakt de situatie wat erger dus overtuigender..
Lees eens even verder dan alleen die post dan, ik héb huisdieren, en ik ben vanaf geboorte af aan al opgevoed met huisdieren. Het voorbeeld tussen 2 slaande mensen kan je niet vergelijken met dit, 2 vechtende honden past daar beter bij.
Ik geef Huub zijn neefjes als voorbeeld omdat dat de enige kinderen zijn die wel eens in de kooi komen (of kwamen eigenlijk). En idd, dat verergert de situatie, tis namelijk altijd heel mooi dat als volwassenen gebeten worden is het minder erg dan als het kinderen zijn.

En zo dood normaal is het wel om een hond af te maken als hij bijt, tis niet normaal dat dat beest daar nogsteeds rondloopt.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 16:14:35 #206
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56301716
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 16:10 schreef Dark het volgende:
Amanda weer ziek?
Voedselvergiftiging na die snacks in een lauwe frituurpan?
pi_56301751
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 16:12 schreef Liess het volgende:

[..]

Lees eens even verder dan alleen die post dan, ik héb huisdieren, en ik ben vanaf geboorte af aan al opgevoed met huisdieren. Het voorbeeld tussen 2 slaande mensen kan je niet vergelijken met dit, 2 vechtende honden past daar beter bij.
Ik geef Huub zijn neefjes als voorbeeld omdat dat de enige kinderen zijn die wel eens in de kooi komen (of kwamen eigenlijk). En idd, dat verergert de situatie, tis namelijk altijd heel mooi dat als volwassenen gebeten worden is het minder erg dan als het kinderen zijn.

En zo dood normaal is het wel om een hond af te maken als hij bijt, tis niet normaal dat dat beest daar nogsteeds rondloopt.
Nogal subjectief. Het ís absoluut niet 'heel mooi dat als volwassenen gebeten worden, dat minder erg is dan wanneer het kinderen zijn'. Waar haal je dat in vredesnaam vandaan? In ieder geval mag men daarover van mening verschillen, dus een kind - die er nota bene niet is/was, die niet eens aan de orde is - erbij betrekken is gewoon een loos argument.

En dat laatste is uiteraard ook subjectief, onzin om dat beest meteen af te maken Er is helemaal geen reden om aan te nemen dat ie doorbijt of enorm gevaarlijk is.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 16:17:27 #208
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56301775
Zit ik in F&F?
pi_56301831
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 16:04 schreef Taurus het volgende:

[..]

Als die beet anders maar erg genoeg is en dat is hier nog niet het geval, maar het risico is te groot en ja dan is het erg om te zien dat een kind aangevallen wordt, heb je kinderen? Zo ja, zou jij ze zomaar bij Dilana laten?
Zelf vind ik het geen gedramatiseer wat Liess zegt maar reeel.
pi_56301842
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 16:16 schreef Taurus het volgende:

[..]
Het is idd JOUW mening dat het onzin is om dat beest af te maken, IK vind het dus geen onzin.
pi_56301865
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 16:20 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Als die beet anders maar erg genoeg is en dat is hier nog niet het geval, maar het risico is te groot en ja dan is het erg om te zien dat een kind aangevallen wordt, heb je kinderen? Zo ja, zou jij ze zomaar bij Dilana laten?
Zelf vind ik het geen gedramatiseer wat Liess zegt maar reeel.
Er zijn geen kinderen in dat huis, waar gaat dit over? Als dat neefje van Huub komt, stuurt Huub die hond even naar buiten, sim-pel.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 16:23:05 #212
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56301892
En wat gebeurt er ondertussen op de streams? Of is die hond kinderen aan het verscheuren?
pi_56301905
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 16:21 schreef Taurus het volgende:

[..]

Er zijn geen kinderen in dat huis, waar gaat dit over? Als dat neefje van Huub komt, stuurt Huub die hond even naar buiten, sim-pel.
Het gaat erover dat Dilana een bijtgrage hond is, dáar gaat het over, dat jij 1 punt van mijn texten eruit pakt omdat ie toevallig nergens op slaat, nee dan gaat het vanzelf nergens meer over.

pi_56301912
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 16:20 schreef Liess het volgende:

[..]

Het is idd JOUW mening dat het onzin is om dat beest af te maken, IK vind het dus geen onzin.
Dat weet ik, dat zei ik net ook.

Maar jij viel over iemand anders heen, door 'denk JIJ eens na' te zeggen. Het is niet de waarheid die jij in pacht hebt, het is slechts jouw mening. Als jij je hond laat afmaken als ie je dochter 1 keer bijt, neem dan vooral geen hond. Een hond is een dier, een levend wezen. Tenzij het zo'n doodsaaie afgerichte golden retriever is: een hond heeft een eigen willetje en er is altijd een licht risico. Maar ik vind het een te verwaarlozen risico, over het algemeen.
Nogmaals, er is geen reden om aan te nemen dat Dilana echt gevaarlijk is - en niet dat mij dat wat uit maakt maar voor jou: er zijn ook geen kinderen in het huis, dus so what.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 16:23:43 #215
158708 gan-sim
the turning point
pi_56301913
en huub pakt claire in met boter en suiker
jezus komt....doe alsof je het druk hebt!
pi_56301930
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 15:29 schreef Marrije het volgende:

[..]

Nee, Hans komt vanavond en daar mag ie mee trainen.
Owkee...zit ik net op VV te lezen. Schrijven ze daar dat Brian naar de sportschool gaat om daar mee te trainen.
pi_56301950
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 16:23 schreef Liess het volgende:

[..]

Het gaat erover dat Dilana een bijtgrage hond is, dáar gaat het over, dat jij 1 punt van mijn texten eruit pakt omdat ie toevallig nergens op slaat, nee dan gaat het vanzelf nergens meer over.

Heet jij Margo37? Nou dan.
  † In Memoriam † vrijdag 25 januari 2008 @ 16:27:59 #218
135305 beequeen
Lost.
pi_56302023
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 16:23 schreef Copycat het volgende:
En wat gebeurt er ondertussen op de streams? Of is die hond kinderen aan het verscheuren?
Ik ben weer even mij bed uit en ik zie dit op de streams, maar dat zal wel aan mij liggen. Huub en Claire kletsen.

“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_56302044
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 16:23 schreef Taurus het volgende:

[..]

Dat weet ik, dat zei ik net ook.

Maar jij viel over iemand anders heen, door 'denk JIJ eens na' te zeggen. Het is niet de waarheid die jij in pacht hebt, het is slechts jouw mening. Als jij je hond laat afmaken als ie je dochter 1 keer bijt, neem dan vooral geen hond. Een hond is een dier, een levend wezen. Tenzij het zo'n doodsaaie afgerichte golden retriever is: een hond heeft een eigen willetje en er is altijd een licht risico. Maar ik vind het een te verwaarlozen risico, over het algemeen.
Nogmaals, er is geen reden om aan te nemen dat Dilana echt gevaarlijk is - en niet dat mij dat wat uit maakt maar voor jou: er zijn ook geen kinderen in het huis, dus so what.
Heb je de pagina daarvoor ook gelezen? Daar werd ook "Denk eens na" gezegd.
Als mijn hond mijn dochter bijt gaat ie regelrecht door naar de dierenarts en maak ik hem af, we hebben het hier niet over een beet die een hond doet omdat ie niks anders kan, maar gewoon uit valsheid.
En of Dilana gevaarlijk is? Geen idee, ik wil het iig niet zien als er iemand wél een hap uit zn been heeft omdat er niks aan dat beest gedaan wordt.

Zoals mijn allereerste post hierover (En hier eindig ik mijn deel in deze discussie ook mee) :

Afmaken of een Muilkorf!
  vrijdag 25 januari 2008 @ 16:29:49 #220
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56302069
Kan die kutdiscussie over die hond niet ergens anders worden gevoerd? COS-vervuiling.
pi_56302099
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 16:25 schreef Taurus het volgende:

[..]

Heet jij Margo37? Nou dan.
Ben het gewoon met Liess eens en dat kan toch? Zelf reageerde ik ook op anderen dat moet kunnen.
En tuurlijk kan je je hond wegdoen als er een kind op bezoek komt maar daar is het probleem nog niet mee opgelost, Dilana heeft nu 3 keer gehapt en zal niet de laatste keer zijn, het gaat om het risico.
pi_56302137
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 16:29 schreef Copycat het volgende:
Kan die kutdiscussie over die hond niet ergens anders worden gevoerd? COS-vervuiling.
Het spijt mij zeer
  † In Memoriam † vrijdag 25 januari 2008 @ 16:34:09 #223
135305 beequeen
Lost.
pi_56302158
Huub wil niet in dezelfde sitautie belanden als met Lieke. Geen dagenlange discussies, gewoon simpel lol maken en knuffelen, niks meer niks minder. Ze zijn allebei wel een beetje verliefd op elkaar, een beetje.
― Mark Twain
  vrijdag 25 januari 2008 @ 16:34:37 #224
158708 gan-sim
the turning point
pi_56302166
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 16:27 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik ben weer even mij bed uit en ik zie dit op de streams, maar dat zal wel aan mij liggen. Huub en Claire kletsen.

[ afbeelding ]
ja en hij is weer aardig op de versiertoer bezig
jezus komt....doe alsof je het druk hebt!
pi_56302194
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 16:34 schreef beequeen het volgende:
Huub wil niet in dezelfde sitautie belanden als met Lieke. Geen dagenlange discussies, gewoon simpel lol maken en knuffelen, niks meer niks minder. Ze zijn allebei wel een beetje verliefd op elkaar, een beetje.
Maar ook Claire heeft Huub fijntjes verteld dat ze irl hem voorbij zou zijn gelopen.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 16:36:43 #226
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56302206
  † In Memoriam † vrijdag 25 januari 2008 @ 16:37:22 #227
135305 beequeen
Lost.
pi_56302227
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 16:34 schreef gan-sim het volgende:

ja en hij is weer aardig op de versiertoer bezig
Claire is oud en wijs genoeg om voor zichzelf te beslissen of ze daar intrapt. BTW, ik vind het nogal meevallen, ze hebben gewoon lol met elkaar, lekker ontspannen, heel anders dan met Lieke.
― Mark Twain
  † In Memoriam † vrijdag 25 januari 2008 @ 16:39:18 #228
135305 beequeen
Lost.
pi_56302261
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 16:36 schreef Verida het volgende:

Maar ook Claire heeft Huub fijntjes verteld dat ze irl hem voorbij zou zijn gelopen.
Dat is inmiddels een standaard zinnetje geworden voor iedereen die daar binnenkomt, ik til daar niet zo zwaar aan.
― Mark Twain
  vrijdag 25 januari 2008 @ 16:41:29 #229
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56302323
Volgens mij is Claire ook wel met een beter gevoel voor humor gezegend dan Lieke. Een groot pluspunt.
  † In Memoriam † vrijdag 25 januari 2008 @ 16:42:56 #230
135305 beequeen
Lost.
pi_56302360
Brian is Amanda weer aan het opgeilen. Hij zegt dat ze er sexy uitziet en als hij streamer was zou hij iedereen zijn computerkamer uit sturen om te ........je weetzzzz.

*duikt mand weer in* Sorry Cc, misschien heb je wat aan VOL, in de COS is niks te doen.
Geniet van je VrijMiBo.

[ Bericht 5% gewijzigd door beequeen op 25-01-2008 16:49:38 ]
― Mark Twain
  vrijdag 25 januari 2008 @ 16:47:26 #231
197808 Jewscky1
Leven en laten leven...
pi_56302428
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 16:10 schreef Dark het volgende:
Amanda weer ziek?
Zal wel weer een veeg willen hebben.
pi_56302432
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 15:54 schreef T-lex het volgende:
Hij gaat hem live doen, Maar eerst z'n 2 ouwe nummers, want dan kan het publiek alvast aan zijn stem wennen.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  vrijdag 25 januari 2008 @ 16:57:31 #233
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_56302592
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  vrijdag 25 januari 2008 @ 16:59:24 #234
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_56302624
Musica Español
Come On
  vrijdag 25 januari 2008 @ 16:59:29 #235
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56302630
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 16:47 schreef petraa het volgende:

Hij gaat hem live doen, Maar eerst z'n 2 ouwe nummers, want dan kan het publiek alvast aan zijn stem wennen.
... en wegrennen.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 17:00:23 #236
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_56302643
Musica Español
Come On
pi_56302648
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 16:59 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is die ragebol ?
  vrijdag 25 januari 2008 @ 17:02:29 #238
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56302678
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 17:00 schreef petraa het volgende:

Wie is die ragebol ?
Amanda, neem ik aan. Maar van die haardracht is geen chocola te maken.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 17:04:10 #239
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_56302711
Musica Español
Come On
  vrijdag 25 januari 2008 @ 17:05:48 #240
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_56302744
Musica Español
Come On
  vrijdag 25 januari 2008 @ 17:06:07 #241
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_56302751
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 17:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Wie is die ragebol ?
Aan de kleding te zien Amanda... maar dan heeft ze die "dure" pruik wel heel erg verpest
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 25 januari 2008 @ 17:07:00 #242
38396 mazaru
pi_56302773
Rat ligt weer te slapen?
Toch wel makkelijk zo'n goddelijke status, paar keer per week de kooi uit, slapen zo lang als je wilt en wanneer je wilt.
Je vriendinnetje in elkaar rammen als je daar zin in hebt. Vanuit de redactie wordt er van alles geregeld, en je mag doen of het allemaal van jou af komt zodat je goddelijke status ook bij de mensen thuis doordringt.
Tja, zo'n aura willen we allemaal wel hebben.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 17:08:06 #243
38396 mazaru
pi_56302796
Ik hoop dat we vanavond de popipoll hebben
  vrijdag 25 januari 2008 @ 17:12:44 #244
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_56302895

Huub heeft zn clowns-schoenen weer aan!
Musica Español
Come On
  vrijdag 25 januari 2008 @ 17:13:55 #245
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_56302918
Musica Español
Come On
pi_56302928
Oh ze gaan Hedda weer bellen, nou kan ze maar zeggen stik met je gore plannetje Brian.
  † In Memoriam † vrijdag 25 januari 2008 @ 17:14:38 #247
135305 beequeen
Lost.
pi_56302933
Foutje van het geluid. Je hoort Brain in de private praten en zeggen dat Hans hem zo gaat bellen, hij mag wrs naar de sportschool. Weer een freebee voor his Holyness.
― Mark Twain
  † In Memoriam † vrijdag 25 januari 2008 @ 17:15:21 #248
135305 beequeen
Lost.
pi_56302949
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 17:14 schreef petraa het volgende:
Oh ze gaan Hedda weer bellen, nou kan ze maar zeggen stik met je gore plannetje Brian.
Ik verstond Hans.
― Mark Twain
pi_56302960
A: Brian heeft vandaag een heel mooi compliment gehad.
B: Op de golfbaan, reed er een man met een BMW M5 langs en die man zwaaide. Toen zei Marco Brian die man kijkt altijd en die vindt jou een hele slimme jongen.
pi_56302975
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 17:12 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Huub heeft zn clowns-schoenen weer aan!
Bij dat interview met het AD van de week stond Huub op de foto met hele leuke roodbruine schoenen, die hebben we daarna nooit meer teruggezien geloof ik.
Het is ook wel opvallend dat Claire heel de tijd op platte schoentjes moet lopen, zelfs gisteren onder dat engelenpakje had zij zwarte platte schoenen aan. Het kan natuurlijk niet dat onze tuinkabouter kleiner is dan zijn vriendinnetje
  vrijdag 25 januari 2008 @ 17:16:18 #251
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_56302977

Hoe moet dat ook al weer, zeker geen stropdassen knopcursus gevolgd ? Zoals er vorig jaar nog in de kooi was voor de miljonairs..
Musica Español
Come On
pi_56302991
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 17:15 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik verstond Hans.
Oh dat kan ook! Dan verstond ik het verkeerd. Maar ik hoop dat als ze Hedda bellen,d at ze het zegt!
pi_56303015
Hans dus!
pi_56303023
Brian gaat naar de sportschool van Hans GVD weer een freebee voor die klootzak.
  † In Memoriam † vrijdag 25 januari 2008 @ 17:18:43 #255
135305 beequeen
Lost.
pi_56303027
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 17:16 schreef petraa het volgende:

Oh dat kan ook! Dan verstond ik het verkeerd. Maar ik hoop dat als ze Hedda bellen,d at ze het zegt!
I told you so, hij mag naar de sportschool.
― Mark Twain
  vrijdag 25 januari 2008 @ 17:19:25 #256
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_56303047

Brian mag naar Hans's sportschool in Beverwijk om te gaan trainen .. Ja waarom niet het is Brian
Musica Español
Come On
pi_56303062
Waar is Mikey eigenlijk?
  vrijdag 25 januari 2008 @ 17:20:38 #258
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56303069
Amanda zal toch zeker ook wel mee mogen?
  † In Memoriam † vrijdag 25 januari 2008 @ 17:20:59 #259
135305 beequeen
Lost.
pi_56303077
Leuk voor Huub, hij zou samen met Brian koken voor JW. Hier moet Huub toch vreselijk van balen.....altijd die RAT weer.
― Mark Twain
pi_56303080
Is elke minuut dat Brian uit de kooi is niet een Freebie voor ons ?
  vrijdag 25 januari 2008 @ 17:22:03 #261
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_56303088

Mike leeft toch nog
Musica Español
Come On
pi_56303097
Brian is bang dat hij compleet wordt afgebeuld vanavond. Nou doe maar Hans make me happy.
pi_56303100
Nou Netty...... stap maar in de auto...... Beverwijk it is...
  vrijdag 25 januari 2008 @ 17:22:48 #264
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56303102
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 17:21 schreef Liess het volgende:
Is elke minuut dat Brian uit de kooi is niet een Freebie voor ons ?
Dat is inderdaad een positievere manier om er tegenaan te kijken.
pi_56303139
en nu maar hopen dat hij met dikke ogen thuis komt
Goedemorgen :W
pi_56303151
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 17:25 schreef blomst het volgende:
  † In Memoriam † vrijdag 25 januari 2008 @ 17:29:17 #267
135305 beequeen
Lost.
pi_56303217
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 17:25 schreef blomst het volgende:
Tussen 6 planken mag ook.
― Mark Twain
pi_56303274
Of gewoon helemaal NIET meer thuiskomt?
  vrijdag 25 januari 2008 @ 17:33:43 #269
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_56303306
Musica Español
Come On
  vrijdag 25 januari 2008 @ 17:35:08 #270
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_56303334
Musica Español
Come On
  vrijdag 25 januari 2008 @ 17:40:04 #271
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_56303431

Mike laat Dilana uit in de paardenbak
Musica Español
Come On
pi_56303451
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 17:32 schreef Liess het volgende:
Of gewoon helemaal NIET meer thuiskomt?
beter.
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 17:29 schreef beequeen het volgende:

[..]

Tussen 6 planken mag ook.
dat is wel heel hard.
Goedemorgen :W
  vrijdag 25 januari 2008 @ 17:41:21 #273
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_56303458

Het kan Fries weinig schelen of Dilana in zijn bak poept
Musica Español
Come On
  vrijdag 25 januari 2008 @ 17:43:21 #274
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_56303500
Huub wil Sylvia uitnodigen, omdat ze deze week in Nederland is.. Heeft ie uberhaupt nog wel punten ? Of verwacht ie dat de popupol snel bekend gemaakt wordt ?
Musica Español
Come On
  † In Memoriam † vrijdag 25 januari 2008 @ 17:44:18 #275
135305 beequeen
Lost.
pi_56303523
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 17:41 schreef blomst het volgende:

dat is wel heel hard.
Ach, ik wel hem gewoon de afgang besparen van de K1, ik bedoel het alleen maar goed.
― Mark Twain
  vrijdag 25 januari 2008 @ 17:44:32 #276
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_56303527

Mike schaakt tegen de computer
Musica Español
Come On
  † In Memoriam † vrijdag 25 januari 2008 @ 17:45:25 #277
135305 beequeen
Lost.
pi_56303545
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 17:43 schreef chufi het volgende:
Huub wil Sylvia uitnodigen, omdat ze deze week in Nederland is.. Heeft ie uberhaupt nog wel punten ? Of verwacht ie dat de popupol snel bekend gemaakt wordt ?
Normaal gesproken is de PoPo woensdag of donderdag, de FEBO is gewoon laat met het bekendmaken.
― Mark Twain
  vrijdag 25 januari 2008 @ 17:46:25 #278
38396 mazaru
pi_56303568
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 17:15 schreef petraa het volgende:
A: Brian heeft vandaag een heel mooi compliment gehad.
B: Op de golfbaan, reed er een man met een BMW M5 langs en die man zwaaide. Toen zei Marco Brian die man kijkt altijd en die vindt jou een hele slimme jongen.
LOL
Nou zeg dat! Wat is Brian toch een slimme jongen.
Hij kan geen normale zin formuleren, en denkt dat de theorie voor een autorijbewijs duizenden euro's kost
  vrijdag 25 januari 2008 @ 17:48:31 #279
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_56303602
Amanda: wat vond je van Huub als je naar hem keek op tv?
Claire: irritant ventje, en met al die vrouwen enzo. . .ik had absoluut niet verwacht dat ik voor hem zou vallen
Amanda: dat zei Lieke ook
Huub: ha, ze heeft wel meer dingen letterlijk gezegd wat Lieke ook zei
Amanda: wat dan?
Huub: dat maakt verder niet zoveel uit
Claire kijkt een beetje zuur
Selene: maar je zei dat je niet 1 van de vele wilde zijn en nu gaat het toch erg snel
Claire: dat komt omdat we er heel veel over hebben gepraat
  † In Memoriam † vrijdag 25 januari 2008 @ 17:49:32 #280
135305 beequeen
Lost.
pi_56303622
Wat zit Amanda nu te zeiken tegen Huub, dat hij zo snel over Lieke heen is en nu wat met Claire is begonnen.
Die snol heeft vanaf haar 14e de ene relaasie na de andere gehad, nog nooit één dag zonder vriendje.
― Mark Twain
  vrijdag 25 januari 2008 @ 17:51:53 #281
38396 mazaru
pi_56303674
Waar blijft Japie???
  vrijdag 25 januari 2008 @ 17:55:00 #282
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_56303735

JW voor het laatst ! Hij gaat 4 maanden op stage naar Bonaire !
Musica Español
Come On
pi_56303754
Jan Willem is er er, leuk jong
  vrijdag 25 januari 2008 @ 17:56:26 #284
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_56303758

Tanner
Musica Español
Come On
  vrijdag 25 januari 2008 @ 17:56:53 #285
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_56303768
Deze COS loopt al meer dan 16 uur.........tis saaaaaaaaaaaiiiiiiii
  vrijdag 25 januari 2008 @ 17:57:37 #286
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_56303787
Wie komt daar?
  vrijdag 25 januari 2008 @ 17:57:50 #287
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_56303794
Musica Español
Come On
  vrijdag 25 januari 2008 @ 17:58:03 #288
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_56303802
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 17:51 schreef mazaru het volgende:
Waar blijft Japie???
De poort is in beeld, dus Jaap zal zo wel komen.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 17:58:20 #289
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_56303805
Jaap is terug.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 17:59:07 #290
38396 mazaru
pi_56303818
Daar komt Japie
  vrijdag 25 januari 2008 @ 17:59:14 #291
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_56303822

Daar is Jaap weer !
Musica Español
Come On
  vrijdag 25 januari 2008 @ 18:00:33 #292
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_56303849
Jaap vertelt dat Johan Vlemmix een schedelbasisfractuur heeft.......
Hij geeft Jaap de schuld
  vrijdag 25 januari 2008 @ 18:02:33 #293
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_56303888
Musica Español
Come On
pi_56303928
Dit doet Luc pijn...... mooi.......

500 singles in een uur.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 18:06:31 #295
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_56303929
Jaap heeft onwijs veel singles verkocht bij de MediaMarkt in Den Haag!

Jaap heeft meer verkocht dan Direct!

500 singles in 1 winkel.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 18:07:10 #296
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_56303943
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 18:06 schreef mootie het volgende:

500 singles in een uur.
Luc en Brian hebben strax beide pijn
pi_56303954
Brian flipt ook door als hij dit hoort. Top!
pi_56303963
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 18:06 schreef mootie het volgende:

500 singles in een uur.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 18:08:45 #299
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_56303980
Jaap wil in een hokje gaan seksen in een winkel, mensen kunnen dan gluren.........

Er komt een gouden wikkel in 1 van de CDtjes en degene die dat wint krijgt de hoofdprijs, een bezoek aan DGK.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 18:09:24 #300
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_56303995
slotje
Voor ik ging slapen zat ik hier ook, gaat niet erg snel
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: