Het probleem is misschien wel dat ie afstand van dat milieu moet doen. Het milieu waar al z'n vrienden zitten. Het lijkt me enorm lastig zomaar je vrienden te moeten opgeven. Het zou mooi zij dat alles meteen op de rails stond: Getrouwd was, huisje boompje beestje...een baan en nieuwe vrienden. Helaas gaat daar jaren overheen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:45 schreef Katewalker het volgende:
Dak en thuislozen aan een huis, een baan en van hun schuld afhelpen...ik heb het 1 jaar gedaan...90% is niet te helpen..willen niet geholpen worden..of vallen na een tijdje weer terug..zeer frustrerend...in het begin zeggen ze overal ja op...praten je naar de mond..maar als puntje bij paaltje komt haken ze af...
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:50 schreef riri het volgende:
[..]
Mike is niet zielig...Mike heeft in zijn leven zijn eigen keuzes gemaakt en zal dat ook altijd blijven doen,ook al leeft hij zo dat hij er straks vroeger door zal sterven dan als hij een gezonder leven had gevoerd...het is en blijven zijn keuzes...om daar het woord zielig aan te plakken vind ik een ronduit vernederende air hebben richting Mike...en dat pikt Mike ook niet.
Hem hoeft niet de les gelezen...laten ze zich eerst zelf de les lezen daar...er zijn er sowieso daar twee aanwezig die eens een blik in de spiegel mogen werpen voordat ze anderen gaan bekritiseren
Huub zegt NIET dat hij Mike zielig vind...Huub vind niemand zielig...zielig is notdone...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:50 schreef riri het volgende:
[..]
Mike is niet zielig...Mike heeft in zijn leven zijn eigen keuzes gemaakt en zal dat ook altijd blijven doen,ook al leeft hij zo dat hij er straks vroeger door zal sterven dan als hij een gezonder leven had gevoerd...het is en blijven zijn keuzes...om daar het woord zielig aan te plakken vind ik een ronduit vernederende air hebben richting Mike...en dat pikt Mike ook niet.
Hem hoeft niet de les gelezen...laten ze zich eerst zelf de les lezen daar...er zijn er sowieso daar twee aanwezig die eens een blik in de spiegel mogen werpen voordat ze anderen gaan bekritiseren
Hit the road Mike, en don't you come back...no more no more.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:02 schreef T-lex het volgende:
[..]
Dan had Mike aan het begin aan moeten geven dat hij niet geholpen wil worden. Eerst een beetje zeggen dat dit z'n kans was om een nieuwe start te maken en dat hij alles aan zou grijpen voor een betere toekomst. En dan nu gaan lopen "dreigen" dat hij de poort uit loopt. Praten moet tie... en als het hem niet bevalt rot dan maar op.![]()
Hit the road Mike, en don't you come back...no more no more.
Het is inderdaad zo dat Mike dronken is geworden om Brian te helpen..Mike dacht dat als hij voor de neus van Huub heel veel zou drinken dat Huub het moeilijk zou krijgen, zo moeilijk dat hij agressief zou worden of misschien stiekem ook veel zou gaan drinken...maar het enige resultaat was dat Brian pissig werd op Mike...dus nu vind Mike zich zielig want hij deed het allemaal voor Brian...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:59 schreef riri het volgende:
er werd gisteren door Brian gezegd dat Mike uit de fles had gedronken....dat vond hij niet kunnen...Mike zei dat hij het extra voor Huub zijn ogen deed om hem uit te dagen...
Er zijn beelden dat 2 bewoners die in deze villa zitten een fles aan de mond hielden...Brian was er één van...hoezo met twee maten meten?....Laat hij eerst zijn eigen gedrag eens onder de loep nemen...
Een tijd terug werd die Jeroen dronken gevoerd waarna Selene tegen hem tekeer ging en hem behandelde als een hond...ze hebben het niet van vreemden daar...ze doen elkaar letterlijk na
Ik heb de hele morgen op bed gelegen (buikgriepquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:22 schreef T-lex het volgende:
Waar hangen Amanda en Brian eigenlijk uit? Zijn ze al naar de golfbaan?
Mike zit nu over zijn hond in, wie hem uit gaat laten als hij aan het werk is.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:21 schreef riri het volgende:
Mike JANKT NIET!
En zijn hond doodtrappen?...Wie maakt er in die villa zulke achterlijke opmerkingen?
Wekenlang die hond daar laten zijn zoals die is en dan ineens komen ze erachter dat het ze niet bevalt...
Eerst gedrag goedkeuren en daarna met opmerkingen komen over doodtrappen![]()
TYquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:30 schreef Copycat het volgende:
Beterschap Bq!
Gisteren zeker te veel gedronken op je eigen carnavalsfeestje en nu een Amanda doen?
Dat hij daar tussen mensen zit die ook de hele dag geen ruk uitvoeren helpt natuurlijk ook niet...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:30 schreef blomst het volgende:
[..]
Mike zit nu over zijn hond in, wie hem uit gaat laten als hij aan het werk is.
Ik heb mike nog nooit vroeger op zien staan om zijn hond uit te laten, dat doet de huishouding anders werd die hond niet eens uitgelaten.
Maar Mike zal wel een smoes zoeken zodat hij niet hoeft te werken.
Ik denk dat hij het wel goed vind zo, een poosje op tv, dan later weer de straat op, krijgt hij wat extra's toegestopt omdat de mensen hem herkennen.
quote:12:18 Snapt Claire het spel niet?
In de kapsalon worden niet alleen de carrière plannen van Selène besproken, maar ook de positie van Claire. "Zij begrijpt het spel gewoon niet. Als ik naar mezelf kijk, had ik het al binnen twee weken door, maar zij snapt het gewoon niet", laat de beauty weten. Zou Selène zich beseffen dat zij gastspeler is en geen Miljonair?
Hehe, eindelijk. En laten we hopen dat die gastspeelster snel over haar houdbaarheidsdatum heen is, want ik ben haar spuugzat.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:44 schreef Leandra het volgende:
Zo, het duurde ff maar zelfs bij VV hebben ze inmiddels door dat Selène een beetje in de war is over haar positie..
[..]
Is dat nu van kracht? Gaat dat gebeuren? Of vind jij dat?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:00 schreef kit2u het volgende:
Rookverbod in de Kooi.
Is werkplek, want tv programma.
er zit wat irritatie inderdaadquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:12 schreef mazaru het volgende:
Is Palma met een anti-Mike campagne bezig?
Ze is gebeten door zijn hond dus nu is hij de gebeten hond.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:12 schreef mazaru het volgende:
Is Palma met een anti-Mike campagne bezig?
Wat een onzin. Heeft ze een nieuw slachtoffer nodig nu Lieke weg is?quote:
Ze moeten die hond gewoon een opvoedcursus geven. Dat is ook nog eens hartstikke leuk voor zowel Mike als Dilana.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ze is gebeten door zijn hond dus nu is hij de gebeten hond.
Daar ben ik het mee eens, ongewenst gedrag kun je dieren best afleren, Dilana is verder best een lieve hond.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:20 schreef mazaru het volgende:
Ze moeten die hond gewoon een opvoedcursus geven. Dat is ook nog eens hartstikke leuk voor zowel Mike als Dilana.
Iedereen loopt ook maar te schreeuwen tegen dat beest. Wat hadden ze dan verwacht? Dat beest leeft al jaren op straat, en is gewend om op Mike te passen.
Afmaken of een Muilkorf om.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Palma heeft nu twee voortanden in dr kuit staan
"achter" heeft het Huub laten zien, en daar is ze het niet mee eens.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:23 schreef Scandalous het volgende:
Ik ben aan het bijlezen en ik zie dat Amanda boos was dat haar telefoongesprek met moeders op tv was?
Hoe kan dat nou, ze heeft zelfs als voice-over de brief voorgelezen in de uitzending?
En terecht...die telefoon staat niet voor niets in de private.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:41 schreef blomst het volgende:
[..]
"achter" heeft het Huub laten zien, en daar is ze het niet mee eens.
gelukkig weet huub wat betreft zielig doen precies waar hij over praatquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:10 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Huub zegt NIET dat hij Mike zielig vind...Huub vind niemand zielig...zielig is notdone...
Mike DOET zielig...boehoeeee jullie zijn allemaal tegen mij...woeeehoeeeee jullie willen mijn hond doodtrappen...woeeehoeee dan ga ik maar weg..wooeeehoeee..
En daar kan Huub niet tegen...ik ook niet...
Hup verman je..ben je het er niet mee eens...DOE WAT...GA NIET JANKEN...
lijkt hetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |