Is dat nu van kracht? Gaat dat gebeuren? Of vind jij dat?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:00 schreef kit2u het volgende:
Rookverbod in de Kooi.
Is werkplek, want tv programma.
er zit wat irritatie inderdaadquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:12 schreef mazaru het volgende:
Is Palma met een anti-Mike campagne bezig?
Ze is gebeten door zijn hond dus nu is hij de gebeten hond.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:12 schreef mazaru het volgende:
Is Palma met een anti-Mike campagne bezig?
Wat een onzin. Heeft ze een nieuw slachtoffer nodig nu Lieke weg is?quote:
Ze moeten die hond gewoon een opvoedcursus geven. Dat is ook nog eens hartstikke leuk voor zowel Mike als Dilana.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ze is gebeten door zijn hond dus nu is hij de gebeten hond.
Daar ben ik het mee eens, ongewenst gedrag kun je dieren best afleren, Dilana is verder best een lieve hond.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:20 schreef mazaru het volgende:
Ze moeten die hond gewoon een opvoedcursus geven. Dat is ook nog eens hartstikke leuk voor zowel Mike als Dilana.
Iedereen loopt ook maar te schreeuwen tegen dat beest. Wat hadden ze dan verwacht? Dat beest leeft al jaren op straat, en is gewend om op Mike te passen.
Afmaken of een Muilkorf om.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Palma heeft nu twee voortanden in dr kuit staan
"achter" heeft het Huub laten zien, en daar is ze het niet mee eens.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:23 schreef Scandalous het volgende:
Ik ben aan het bijlezen en ik zie dat Amanda boos was dat haar telefoongesprek met moeders op tv was?
Hoe kan dat nou, ze heeft zelfs als voice-over de brief voorgelezen in de uitzending?
En terecht...die telefoon staat niet voor niets in de private.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:41 schreef blomst het volgende:
[..]
"achter" heeft het Huub laten zien, en daar is ze het niet mee eens.
gelukkig weet huub wat betreft zielig doen precies waar hij over praatquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:10 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Huub zegt NIET dat hij Mike zielig vind...Huub vind niemand zielig...zielig is notdone...
Mike DOET zielig...boehoeeee jullie zijn allemaal tegen mij...woeeehoeeeee jullie willen mijn hond doodtrappen...woeeehoeee dan ga ik maar weg..wooeeehoeee..
En daar kan Huub niet tegen...ik ook niet...
Hup verman je..ben je het er niet mee eens...DOE WAT...GA NIET JANKEN...
lijkt hetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |