Maar wel een terechte kut opmerking.quote:
Je kan er niet eens antwoord op gevenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:02 schreef kissa het volgende:
[..]
Denk maar eens na.
Ik laat het hier verder bij.
Hanibal the Canibal, wie kent 'm niet.quote:13:50 - Monsieur Canibal!
“Op de snelweg om 07.45 zijn tenslotte geen gebakswinkels”, antwoordt Palma sarcastisch op de vraag van Amanda of het hoofd huishouding maandag gebak mee wil brengen. De Amsterdamse schone heeft de smaak te pakken. “We kunnen ook Mc Donald's bestellen”, vervolgt ze lekkerbekkend. “Jaaaa, lekker, zo’n echte hamburger!”, gilt Claire enthousiast mee. “Ik wil liever een hamburger van jou”, zegt Brian tegen zijn vriendinnetje. “Maar dan moet je wel op je zij gaan liggen”, grinnikt de Antilliaan. Nou, tast toe Brian. Smakelijk eten!
Nou je het zegt: Wat een kuthond. Afmakenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:06 schreef Liess het volgende:
[..]
Je kan er niet eens antwoord op geven
Het is geen kutopmerking, Als mijn hond 1 x mij of mijn dochter zou bijten zou ik hem dezelfde dag nog naar een dierenarts brengen en hem afmaken, hoe lief die normaal ook is.
Denk JIJ eens na!
Die hond BIJT, Nu staan er een paar tanden in Palma haar been, de volgende keer bijt ie door, bij 1 van de bewoners of een gast. (Leuk zo'n neefje van Huub ofzo, die in zijn gezicht wordt gepakt.)
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:21 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nou je het zegt: Wat een kuthond. Afmaken![]()
En Brian ook, die slaat.![]()
En Huub, die zuipt![]()
En Liesss, die zeikt![]()
oh nee, Liesss niet, die is liev
Daar is over nagedacht, dat jij het er niet mee eens bent is niet mijn probleem.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:26 schreef riri het volgende:
Dat er hier gesproken wordt over afmaken is natuurlijk iets waarvan je denkt....denk eerst eens na voordat je zoiets roept.
Meteen afmaken vind ik een beetje te ver gaan, goed op de hond letten en er voor zorgen dat ze niet kan bijten als ze onrustig wordt van nieuwe mensen vind ik het minste dat ze kunnen doen en idd een opvoedcursus met evaluatie achteraf, als blijkt dat ze dan nog zo hapgraag is dan zit er weinig anders op.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:29 schreef Liess het volgende:
[..]
Daar is over nagedacht, dat jij het er niet mee eens bent is niet mijn probleem.
Hoe kom jij er bij dat ELKE hond onrustig wordt van drukte en geschreeuw? Dat stomme slappe geouwehoer van jou. Denk zelf na......... Een hond die bijt moet dood of een muilkorf. punt uitquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:26 schreef riri het volgende:
Dilana wordt erg onrustig van drukte en hard geschreeuw....(ze heeft een tijd in een huis gezeten waar geen elektriciteit was en alles pikkedonker was,daar waren veel mensen die daar sliepen,veel vreemde mensen ook,daar is toen dat erge blaffen van Dilana vandaan gekomen zei Mike) ....
Als het rustig is is Dilane gewoon een rustige lieve hond.
Elke hond wordt onrustig van onraad en het gedrag van haar is dan ook niet gek in een huis met zoveel wisselende mensen steeds.
Dat er hier gesproken wordt over afmaken is natuurlijk iets waarvan je denkt....denk eerst eens na voordat je zoiets roept.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:33 schreef noekje het volgende:
Dus honden moeten de streams op dit moment leuk maken?
Vandaar dat ik zei "Afmaken OF een Muilkorf"?quote:
Zelfs de kat die ze net niet te pakken kreeg om dood te bijten was van de week even in beeld. Ik ben het dus met jou eens, humaan spuitje en naar het asiel voor een geschikte hond voor het leven dat Mikey leidt.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:38 schreef Liess het volgende:
Die hond is toch op de stream? (En BIJT op stream)
Of gewoon géen hond, want hij let er toch alleen op als het hem uitkomt.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Zelfs de kat die ze net niet te pakken kreeg om dood te bijten was van de week even in beeld. Ik ben het dus met jou eens, humaan spuitje en naar het asiel voor een geschikte hond voor het leven dat Mikey leidt.
Helaasquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:43 schreef itsme het volgende:
Zijn de 3 slaafjes van brian er nog steeds.
Dilama let op Mike, niet andersom.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:44 schreef Liess het volgende:
[..]
Of gewoon géen hond, want hij let er toch alleen op als het hem uitkomt.
Of die twee hondjes van Amanda, die zijn toch geen aandacht gewend.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:44 schreef Liess het volgende:
Of gewoon géen hond, want hij let er toch alleen op als het hem uitkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |