quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:50 schreef riri het volgende:
[..]
Mike is niet zielig...Mike heeft in zijn leven zijn eigen keuzes gemaakt en zal dat ook altijd blijven doen,ook al leeft hij zo dat hij er straks vroeger door zal sterven dan als hij een gezonder leven had gevoerd...het is en blijven zijn keuzes...om daar het woord zielig aan te plakken vind ik een ronduit vernederende air hebben richting Mike...en dat pikt Mike ook niet.
Hem hoeft niet de les gelezen...laten ze zich eerst zelf de les lezen daar...er zijn er sowieso daar twee aanwezig die eens een blik in de spiegel mogen werpen voordat ze anderen gaan bekritiseren
Huub zegt NIET dat hij Mike zielig vind...Huub vind niemand zielig...zielig is notdone...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:50 schreef riri het volgende:
[..]
Mike is niet zielig...Mike heeft in zijn leven zijn eigen keuzes gemaakt en zal dat ook altijd blijven doen,ook al leeft hij zo dat hij er straks vroeger door zal sterven dan als hij een gezonder leven had gevoerd...het is en blijven zijn keuzes...om daar het woord zielig aan te plakken vind ik een ronduit vernederende air hebben richting Mike...en dat pikt Mike ook niet.
Hem hoeft niet de les gelezen...laten ze zich eerst zelf de les lezen daar...er zijn er sowieso daar twee aanwezig die eens een blik in de spiegel mogen werpen voordat ze anderen gaan bekritiseren
Hit the road Mike, en don't you come back...no more no more.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:02 schreef T-lex het volgende:
[..]
Dan had Mike aan het begin aan moeten geven dat hij niet geholpen wil worden. Eerst een beetje zeggen dat dit z'n kans was om een nieuwe start te maken en dat hij alles aan zou grijpen voor een betere toekomst. En dan nu gaan lopen "dreigen" dat hij de poort uit loopt. Praten moet tie... en als het hem niet bevalt rot dan maar op.![]()
Hit the road Mike, en don't you come back...no more no more.
Het is inderdaad zo dat Mike dronken is geworden om Brian te helpen..Mike dacht dat als hij voor de neus van Huub heel veel zou drinken dat Huub het moeilijk zou krijgen, zo moeilijk dat hij agressief zou worden of misschien stiekem ook veel zou gaan drinken...maar het enige resultaat was dat Brian pissig werd op Mike...dus nu vind Mike zich zielig want hij deed het allemaal voor Brian...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:59 schreef riri het volgende:
er werd gisteren door Brian gezegd dat Mike uit de fles had gedronken....dat vond hij niet kunnen...Mike zei dat hij het extra voor Huub zijn ogen deed om hem uit te dagen...
Er zijn beelden dat 2 bewoners die in deze villa zitten een fles aan de mond hielden...Brian was er één van...hoezo met twee maten meten?....Laat hij eerst zijn eigen gedrag eens onder de loep nemen...
Een tijd terug werd die Jeroen dronken gevoerd waarna Selene tegen hem tekeer ging en hem behandelde als een hond...ze hebben het niet van vreemden daar...ze doen elkaar letterlijk na
Ik heb de hele morgen op bed gelegen (buikgriepquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:22 schreef T-lex het volgende:
Waar hangen Amanda en Brian eigenlijk uit? Zijn ze al naar de golfbaan?
Mike zit nu over zijn hond in, wie hem uit gaat laten als hij aan het werk is.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:21 schreef riri het volgende:
Mike JANKT NIET!
En zijn hond doodtrappen?...Wie maakt er in die villa zulke achterlijke opmerkingen?
Wekenlang die hond daar laten zijn zoals die is en dan ineens komen ze erachter dat het ze niet bevalt...
Eerst gedrag goedkeuren en daarna met opmerkingen komen over doodtrappen![]()
TYquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:30 schreef Copycat het volgende:
Beterschap Bq!
Gisteren zeker te veel gedronken op je eigen carnavalsfeestje en nu een Amanda doen?
Dat hij daar tussen mensen zit die ook de hele dag geen ruk uitvoeren helpt natuurlijk ook niet...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:30 schreef blomst het volgende:
[..]
Mike zit nu over zijn hond in, wie hem uit gaat laten als hij aan het werk is.
Ik heb mike nog nooit vroeger op zien staan om zijn hond uit te laten, dat doet de huishouding anders werd die hond niet eens uitgelaten.
Maar Mike zal wel een smoes zoeken zodat hij niet hoeft te werken.
Ik denk dat hij het wel goed vind zo, een poosje op tv, dan later weer de straat op, krijgt hij wat extra's toegestopt omdat de mensen hem herkennen.
quote:12:18 Snapt Claire het spel niet?
In de kapsalon worden niet alleen de carrière plannen van Selène besproken, maar ook de positie van Claire. "Zij begrijpt het spel gewoon niet. Als ik naar mezelf kijk, had ik het al binnen twee weken door, maar zij snapt het gewoon niet", laat de beauty weten. Zou Selène zich beseffen dat zij gastspeler is en geen Miljonair?
Hehe, eindelijk. En laten we hopen dat die gastspeelster snel over haar houdbaarheidsdatum heen is, want ik ben haar spuugzat.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:44 schreef Leandra het volgende:
Zo, het duurde ff maar zelfs bij VV hebben ze inmiddels door dat Selène een beetje in de war is over haar positie..
[..]
Is dat nu van kracht? Gaat dat gebeuren? Of vind jij dat?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:00 schreef kit2u het volgende:
Rookverbod in de Kooi.
Is werkplek, want tv programma.
er zit wat irritatie inderdaadquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:12 schreef mazaru het volgende:
Is Palma met een anti-Mike campagne bezig?
Ze is gebeten door zijn hond dus nu is hij de gebeten hond.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:12 schreef mazaru het volgende:
Is Palma met een anti-Mike campagne bezig?
Wat een onzin. Heeft ze een nieuw slachtoffer nodig nu Lieke weg is?quote:
Ze moeten die hond gewoon een opvoedcursus geven. Dat is ook nog eens hartstikke leuk voor zowel Mike als Dilana.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ze is gebeten door zijn hond dus nu is hij de gebeten hond.
Daar ben ik het mee eens, ongewenst gedrag kun je dieren best afleren, Dilana is verder best een lieve hond.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:20 schreef mazaru het volgende:
Ze moeten die hond gewoon een opvoedcursus geven. Dat is ook nog eens hartstikke leuk voor zowel Mike als Dilana.
Iedereen loopt ook maar te schreeuwen tegen dat beest. Wat hadden ze dan verwacht? Dat beest leeft al jaren op straat, en is gewend om op Mike te passen.
Afmaken of een Muilkorf om.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Palma heeft nu twee voortanden in dr kuit staan
"achter" heeft het Huub laten zien, en daar is ze het niet mee eens.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:23 schreef Scandalous het volgende:
Ik ben aan het bijlezen en ik zie dat Amanda boos was dat haar telefoongesprek met moeders op tv was?
Hoe kan dat nou, ze heeft zelfs als voice-over de brief voorgelezen in de uitzending?
En terecht...die telefoon staat niet voor niets in de private.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:41 schreef blomst het volgende:
[..]
"achter" heeft het Huub laten zien, en daar is ze het niet mee eens.
gelukkig weet huub wat betreft zielig doen precies waar hij over praatquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:10 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Huub zegt NIET dat hij Mike zielig vind...Huub vind niemand zielig...zielig is notdone...
Mike DOET zielig...boehoeeee jullie zijn allemaal tegen mij...woeeehoeeeee jullie willen mijn hond doodtrappen...woeeehoeee dan ga ik maar weg..wooeeehoeee..
En daar kan Huub niet tegen...ik ook niet...
Hup verman je..ben je het er niet mee eens...DOE WAT...GA NIET JANKEN...
lijkt hetquote:
Maar wel een terechte kut opmerking.quote:
Je kan er niet eens antwoord op gevenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:02 schreef kissa het volgende:
[..]
Denk maar eens na.
Ik laat het hier verder bij.
Hanibal the Canibal, wie kent 'm niet.quote:13:50 - Monsieur Canibal!
“Op de snelweg om 07.45 zijn tenslotte geen gebakswinkels”, antwoordt Palma sarcastisch op de vraag van Amanda of het hoofd huishouding maandag gebak mee wil brengen. De Amsterdamse schone heeft de smaak te pakken. “We kunnen ook Mc Donald's bestellen”, vervolgt ze lekkerbekkend. “Jaaaa, lekker, zo’n echte hamburger!”, gilt Claire enthousiast mee. “Ik wil liever een hamburger van jou”, zegt Brian tegen zijn vriendinnetje. “Maar dan moet je wel op je zij gaan liggen”, grinnikt de Antilliaan. Nou, tast toe Brian. Smakelijk eten!
Nou je het zegt: Wat een kuthond. Afmakenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:06 schreef Liess het volgende:
[..]
Je kan er niet eens antwoord op geven
Het is geen kutopmerking, Als mijn hond 1 x mij of mijn dochter zou bijten zou ik hem dezelfde dag nog naar een dierenarts brengen en hem afmaken, hoe lief die normaal ook is.
Denk JIJ eens na!
Die hond BIJT, Nu staan er een paar tanden in Palma haar been, de volgende keer bijt ie door, bij 1 van de bewoners of een gast. (Leuk zo'n neefje van Huub ofzo, die in zijn gezicht wordt gepakt.)
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:21 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nou je het zegt: Wat een kuthond. Afmaken![]()
En Brian ook, die slaat.![]()
En Huub, die zuipt![]()
En Liesss, die zeikt![]()
oh nee, Liesss niet, die is liev
Daar is over nagedacht, dat jij het er niet mee eens bent is niet mijn probleem.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:26 schreef riri het volgende:
Dat er hier gesproken wordt over afmaken is natuurlijk iets waarvan je denkt....denk eerst eens na voordat je zoiets roept.
Meteen afmaken vind ik een beetje te ver gaan, goed op de hond letten en er voor zorgen dat ze niet kan bijten als ze onrustig wordt van nieuwe mensen vind ik het minste dat ze kunnen doen en idd een opvoedcursus met evaluatie achteraf, als blijkt dat ze dan nog zo hapgraag is dan zit er weinig anders op.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:29 schreef Liess het volgende:
[..]
Daar is over nagedacht, dat jij het er niet mee eens bent is niet mijn probleem.
Hoe kom jij er bij dat ELKE hond onrustig wordt van drukte en geschreeuw? Dat stomme slappe geouwehoer van jou. Denk zelf na......... Een hond die bijt moet dood of een muilkorf. punt uitquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:26 schreef riri het volgende:
Dilana wordt erg onrustig van drukte en hard geschreeuw....(ze heeft een tijd in een huis gezeten waar geen elektriciteit was en alles pikkedonker was,daar waren veel mensen die daar sliepen,veel vreemde mensen ook,daar is toen dat erge blaffen van Dilana vandaan gekomen zei Mike) ....
Als het rustig is is Dilane gewoon een rustige lieve hond.
Elke hond wordt onrustig van onraad en het gedrag van haar is dan ook niet gek in een huis met zoveel wisselende mensen steeds.
Dat er hier gesproken wordt over afmaken is natuurlijk iets waarvan je denkt....denk eerst eens na voordat je zoiets roept.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:33 schreef noekje het volgende:
Dus honden moeten de streams op dit moment leuk maken?
Vandaar dat ik zei "Afmaken OF een Muilkorf"?quote:
Zelfs de kat die ze net niet te pakken kreeg om dood te bijten was van de week even in beeld. Ik ben het dus met jou eens, humaan spuitje en naar het asiel voor een geschikte hond voor het leven dat Mikey leidt.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:38 schreef Liess het volgende:
Die hond is toch op de stream? (En BIJT op stream)
Of gewoon géen hond, want hij let er toch alleen op als het hem uitkomt.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Zelfs de kat die ze net niet te pakken kreeg om dood te bijten was van de week even in beeld. Ik ben het dus met jou eens, humaan spuitje en naar het asiel voor een geschikte hond voor het leven dat Mikey leidt.
Helaasquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:43 schreef itsme het volgende:
Zijn de 3 slaafjes van brian er nog steeds.
Dilama let op Mike, niet andersom.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:44 schreef Liess het volgende:
[..]
Of gewoon géen hond, want hij let er toch alleen op als het hem uitkomt.
Of die twee hondjes van Amanda, die zijn toch geen aandacht gewend.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:44 schreef Liess het volgende:
Of gewoon géen hond, want hij let er toch alleen op als het hem uitkomt.
Helemaal mee eens, dat bijten valt niet meer af te leren, muilkorf lijkt me de beste optie en om te wachten tot ze echt doorbijt kan gewoon niet.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:41 schreef Liess het volgende:
[..]
Vandaar dat ik zei "Afmaken OF een Muilkorf"?
Een gedragscursus? daar is dat beest al veel te oud voor, dat werkt bij jonge honden. Tis een hapgrage hond en dat zal die ook blijven ook.
Ze heeft idd nog niet doorgebeten, maar moeten ze daar op wachten???
Ja ik ook, toen ik 4 was, ik heb dan ook een litteken op mijn arm (over de gehele breedte, en een cm breed)quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:50 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, dat bijten valt niet meer af te leren, muilkorf lijkt me de beste optie en om te wachten tot ze echt doorbijt kan gewoon niet.
Ben zelf gebeten in mijn gezicht toen ik 8 jaar was maar heb toch 2 lieve grote honden, beide cursus gehad als puppy en daar begint de opvoeding.
Als ze nou maar wel handschoentjes aantrekt als ze die dellen gaat gaarwassenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:52 schreef noekje het volgende:
Amanda gaat frituren en vraagt zich af of alles wel bij elkaar in het sopje kan.
Geen idee.. In het hokje nieuwe scripts aan het door lezen misschien.quote:
'Eten!!! Ik heb de kroketten afgewassen!!'quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:54 schreef tipsch het volgende:
[..]
Als ze nou maar wel handschoentjes aantrekt als ze die dellen gaat gaarwassen![]()
Dat is gewoon niet waar, als een hond niet goed is opgevoed, dus niet is gecorrigeerd bij onwenselijk gedrag dan is er heus nog wel iets aan te doen, lees maar:quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:41 schreef Liess het volgende:
[..]
Vandaar dat ik zei "Afmaken OF een Muilkorf"?
Een gedragscursus? daar is dat beest al veel te oud voor, dat werkt bij jonge honden. Tis een hapgrage hond en dat zal die ook blijven ook.
Ze heeft idd nog niet doorgebeten, maar moeten ze daar op wachten???
quote:Probleemgedrag is dat gedrag van uw hond wat u of anderen vervelend vinden.
Het kan dus ook gedrag zijn waar u zelf geen last van heeft, maar waar andere mensen problemen mee hebben. Het gedrag van de hond wat wij als probleemgedrag ervaren is voor de hond vaak heel normaal gedrag. Op het moment dat de hond bepaald gedrag te vaak of te heftig vertoont spreekt men in het algemeen over probleemgedrag. In veel gevallen is dit gedrag weg te trainen. Het is dan wel belangrijk om te weten waar het gedrag van de hond vandaan komt en waardoor het probleemgedrag niet weggaat. Dit kunt u laten analyseren in het gedragsspreekuur.
Voorbeelden van mogelijke problemen zijn:
- opspringen als begroeting
- trekken aan de lijn
- agressie (tegen honden of mensen)
- aanhoudend blaffen als de bel gaat
- niet alleen thuis kunnen zijn
- onzindelijkheid
- ongehoorzaamheid
- aanvallen van de stofzuiger/ grasmaaier
- overactiviteit
- angstig gedrag (voor mensen of lawaai)
- graven in de tuin
- baknijd
Waarop Amanda zou kunnen zeggen:quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:04 schreef T-lex het volgende:
Amanda zit net aan de frituur komt Carlos binnen.
Dit was vást niet de eerste 2 keer.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:18 schreef Marrije het volgende:
Nog even over het bijtincident van vanmorgen, het was vrij rustig in de slaapkamer, Palma liep alleen maar langs Dilana en die hing meteen grommend in haar been. Daarop zei Selene dat Dilana haar ook al gebeten had. Huub zei toen dat tijdens de ruzie met Lieke, hij niet voor niets zo schreeuwde tegen Dilana, dat hij dat echt niet deed omdat Dilana hem aan het aaien was. Palma zei toen nog, jij stond te schreeuwen, ik liep er alleen maar langs.
Op zich ben ik er ook voor om een hond die 2x keer bijt een spuitje te geven.
Het risico vind ik veel te groot om dat zonder muilkorf te doen, in dat rijtje wat daar staat daar is agressie naar mensen toe wel het grootste risico in dat huis, baknijd en veel andere dingen kan je daar veel makkelijker mee omgaan en is ook niet zo problematisch.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:03 schreef kahaarin het volgende:Ik vind het zinvol om eerst te proberen Dilana dit gedrag af te leren en haar daarna een evaluatie te geven,
mocht blijken dat haar gedrag niet af te leren is dan ben ik voor een spuitje, niet eerder, als de febo Mike en Dilana in het huis willen houden tot Mike zijn leven weer een beetje op de rails heeft dan vind ik dat ze hier ook aandacht aan moeten besteden, idd voordat het uit de hand loopt.
In mijn ogen is de hond niet vals maar slecht opgevoed, hopelijk is daar nog wat aan te doen.
Dilana mag niet eens meer alleen naar buiten omdat ze achter de cameramensen aangaat.... Begin morgen met een opvoedcursus en koop meteen een muilkorf zou ik zeggen. Zo'n dier is natuurlijk totaal onbetrouwbaar, je moet er niet aan denken dat ze bij kinderen in de buurt is.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:18 schreef Marrije het volgende:
Nog even over het bijtincident van vanmorgen, het was vrij rustig in de slaapkamer, Palma liep alleen maar langs Dilana en die hing meteen grommend in haar been. Daarop zei Selene dat Dilana haar ook al gebeten had. Huub zei toen dat tijdens de ruzie met Lieke, hij niet voor niets zo schreeuwde tegen Dilana, dat hij dat echt niet deed omdat Dilana hem aan het aaien was. Palma zei toen nog, jij stond te schreeuwen, ik liep er alleen maar langs.
Op zich ben ik er ook voor om een hond die 2x keer bijt een spuitje te geven.
Nee, Hans komt vanavond en daar mag ie mee trainen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:27 schreef T-lex het volgende:
Moet Brian niet trainen met Carlos?
Precies, houd dat beest bij je en probeer te voorkomen dat ze bijt, een muilkorf wil daar nog wel eens bij helpen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Dilana mag niet eens meer alleen naar buiten omdat ze achter de cameramensen aangaat.... Begin morgen met een opvoedcursus en koop meteen een muilkorf zou ik zeggen. Zo'n dier is natuurlijk totaal onbetrouwbaar, je moet er niet aan denken dat ze bij kinderen in de buurt is.
Daar ben ik het natuurlijk mee eens, voorkomen dat ze kan bijten en er iets aan proberen te doen, lukt dat niet dan pas gaan denken aan een spuitje.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:22 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Het risico vind ik veel te groot om dat zonder muilkorf te doen, in dat rijtje wat daar staat daar is agressie naar mensen toe wel het grootste risico in dat huis, baknijd en veel andere dingen kan je daar veel makkelijker mee omgaan en is ook niet zo problematisch.
Spuitje ben ik het ook niet mee eens omdat het doorbijten wat Liess zegt nog niet gebeurt is.
Zou hij ook huisbezoeken doen?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:28 schreef mazaru het volgende:
Aan de Cos te lezen is het tijd om massaal Martin Gaus te gaan mailen
Dat zei Huub vanmorgen ook alquote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:28 schreef mazaru het volgende:
Aan de Cos te lezen is het tijd om massaal Martin Gaus te gaan mailen
Dit is toch geen rappen? Dit kan ik ook nog welquote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:54 schreef T-lex het volgende:
Wat ik me nou afvraag hé...Brian had/heeft het er over dat hij tijdens z'n optreden dit weekend dat nieuwe liedje wil doen over die alleenstaande moeders. Maar moet dat nummer niet eerst ff opgenomen worden?! Of gaat hij hem live doen?
Frituren om 3 uur s'middags? Is dat mens gestoord ofzo?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:52 schreef noekje het volgende:
Amanda gaat frituren en vraagt zich af of alles wel bij elkaar in het sopje kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |