abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56299183
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 13:48 schreef kissa het volgende:

[..]

Wat een kutopmerking.
Maar wel een terechte kut opmerking.
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
pi_56299217
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:02 schreef kissa het volgende:

[..]

Denk maar eens na.

Ik laat het hier verder bij.
Je kan er niet eens antwoord op geven

Het is geen kutopmerking, Als mijn hond 1 x mij of mijn dochter zou bijten zou ik hem dezelfde dag nog naar een dierenarts brengen en hem afmaken, hoe lief die normaal ook is.

Denk JIJ eens na!
Die hond BIJT, Nu staan er een paar tanden in Palma haar been, de volgende keer bijt ie door, bij 1 van de bewoners of een gast. (Leuk zo'n neefje van Huub ofzo, die in zijn gezicht wordt gepakt.)

Liess.nl helemaal up 2 deet!
  vrijdag 25 januari 2008 @ 14:13:22 #153
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56299377
quote:
13:50 - Monsieur Canibal!

“Op de snelweg om 07.45 zijn tenslotte geen gebakswinkels”, antwoordt Palma sarcastisch op de vraag van Amanda of het hoofd huishouding maandag gebak mee wil brengen. De Amsterdamse schone heeft de smaak te pakken. “We kunnen ook Mc Donald's bestellen”, vervolgt ze lekkerbekkend. “Jaaaa, lekker, zo’n echte hamburger!”, gilt Claire enthousiast mee. “Ik wil liever een hamburger van jou”, zegt Brian tegen zijn vriendinnetje. “Maar dan moet je wel op je zij gaan liggen”, grinnikt de Antilliaan. Nou, tast toe Brian. Smakelijk eten!
Hanibal the Canibal, wie kent 'm niet.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 25 januari 2008 @ 14:21:09 #154
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_56299515
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:06 schreef Liess het volgende:

[..]

Je kan er niet eens antwoord op geven

Het is geen kutopmerking, Als mijn hond 1 x mij of mijn dochter zou bijten zou ik hem dezelfde dag nog naar een dierenarts brengen en hem afmaken, hoe lief die normaal ook is.

Denk JIJ eens na!
Die hond BIJT, Nu staan er een paar tanden in Palma haar been, de volgende keer bijt ie door, bij 1 van de bewoners of een gast. (Leuk zo'n neefje van Huub ofzo, die in zijn gezicht wordt gepakt.)

Nou je het zegt: Wat een kuthond. Afmaken

En Brian ook, die slaat.

En Huub, die zuipt

En Liesss, die zeikt

oh nee, Liesss niet, die is liev
pi_56299577
Nu warm water en een vaatwastablet in de frituurpan. Dan wordt ie pas echt goed schoon.
pi_56299592
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:21 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Nou je het zegt: Wat een kuthond. Afmaken

En Brian ook, die slaat.

En Huub, die zuipt

En Liesss, die zeikt

oh nee, Liesss niet, die is liev
pi_56299608
Zegt de kenner
-Green-White-Army-Groningen-
pi_56299613
Dilana wordt erg onrustig van drukte en hard geschreeuw....(ze heeft een tijd in een huis gezeten waar geen elektriciteit was en alles pikkedonker was,daar waren veel mensen die daar sliepen,veel vreemde mensen ook,daar is toen dat erge blaffen van Dilana vandaan gekomen zei Mike) ....
Als het rustig is is Dilane gewoon een rustige lieve hond.
Elke hond wordt onrustig van onraad en het gedrag van haar is dan ook niet gek in een huis met zoveel wisselende mensen steeds.

Dat er hier gesproken wordt over afmaken is natuurlijk iets waarvan je denkt....denk eerst eens na voordat je zoiets roept.
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_56299665
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:26 schreef riri het volgende:

Dat er hier gesproken wordt over afmaken is natuurlijk iets waarvan je denkt....denk eerst eens na voordat je zoiets roept.
Daar is over nagedacht, dat jij het er niet mee eens bent is niet mijn probleem.
pi_56299752

Gebakjes van Ludo en Danny
pi_56299760
Dus honden moeten de streams op dit moment leuk maken?
Go hard or go home
  vrijdag 25 januari 2008 @ 14:37:57 #162
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_56299849
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:29 schreef Liess het volgende:

[..]

Daar is over nagedacht, dat jij het er niet mee eens bent is niet mijn probleem.
Meteen afmaken vind ik een beetje te ver gaan, goed op de hond letten en er voor zorgen dat ze niet kan bijten als ze onrustig wordt van nieuwe mensen vind ik het minste dat ze kunnen doen en idd een opvoedcursus met evaluatie achteraf, als blijkt dat ze dan nog zo hapgraag is dan zit er weinig anders op.
Ze heeft niet echt doorgebeten, dan hadden de mensen die gebeten waren wel een dokter nodig gehad, ze is een grote hond, als een grote hond echt doorbijt dan ziet het er wel anders uit dan alleen een paar tanden in een kuit.
Dit neemt niet weg dat dit gedrag wel afgeleerd moet worden, met name in een huis waar zo veel aanloop is.
Buiten dit alles moet Mike gewoon op zijn hond letten, hij weet van haar gedrag en als er mensen binnenkomen moet hij haar even vast houden en gerust stellen.
be nice or go away
pi_56299851
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:26 schreef riri het volgende:
Dilana wordt erg onrustig van drukte en hard geschreeuw....(ze heeft een tijd in een huis gezeten waar geen elektriciteit was en alles pikkedonker was,daar waren veel mensen die daar sliepen,veel vreemde mensen ook,daar is toen dat erge blaffen van Dilana vandaan gekomen zei Mike) ....
Als het rustig is is Dilane gewoon een rustige lieve hond.
Elke hond wordt onrustig van onraad en het gedrag van haar is dan ook niet gek in een huis met zoveel wisselende mensen steeds.

Hoe kom jij er bij dat ELKE hond onrustig wordt van drukte en geschreeuw? Dat stomme slappe geouwehoer van jou. Denk zelf na......... Een hond die bijt moet dood of een muilkorf. punt uit
pi_56299857
Die hond is toch op de stream? (En BIJT op stream)
pi_56299866
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:33 schreef noekje het volgende:
Dus honden moeten de streams op dit moment leuk maken?
pi_56299912
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:37 schreef kahaarin het volgende:

[..]
Vandaar dat ik zei "Afmaken OF een Muilkorf"?
Een gedragscursus? daar is dat beest al veel te oud voor, dat werkt bij jonge honden. Tis een hapgrage hond en dat zal die ook blijven ook.
Ze heeft idd nog niet doorgebeten, maar moeten ze daar op wachten???
  † In Memoriam † vrijdag 25 januari 2008 @ 14:42:08 #167
137949 Disana
pi_56299920
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:38 schreef Liess het volgende:

Die hond is toch op de stream? (En BIJT op stream)
Zelfs de kat die ze net niet te pakken kreeg om dood te bijten was van de week even in beeld. Ik ben het dus met jou eens, humaan spuitje en naar het asiel voor een geschikte hond voor het leven dat Mikey leidt.
pi_56299949
Zijn de 3 slaafjes van brian er nog steeds.
pi_56299962
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:42 schreef Disana het volgende:

[..]

Zelfs de kat die ze net niet te pakken kreeg om dood te bijten was van de week even in beeld. Ik ben het dus met jou eens, humaan spuitje en naar het asiel voor een geschikte hond voor het leven dat Mikey leidt.
Of gewoon géen hond, want hij let er toch alleen op als het hem uitkomt.
pi_56299970

Ook Mike beging een schoonheidsbehandeling...de dames vinden hem er moe uit zien.
Mike wil snel terug naar zijn hond...
pi_56299975
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:43 schreef itsme het volgende:
Zijn de 3 slaafjes van brian er nog steeds.
Helaas
pi_56299983
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:38 schreef Borga het volgende:

[..]

Is de rest golfen?
Go hard or go home
pi_56300019
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:44 schreef Liess het volgende:

[..]

Dilama let op Mike, niet andersom.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 14:46:53 #174
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56300023
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:44 schreef Liess het volgende:

Of die twee hondjes van Amanda, die zijn toch geen aandacht gewend.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_56300090
Dan mag Natasia ook met terugwerkende kracht dood want die bijt ook graag.

Brian is aan het trainen en Amanda praat met Mickey en Luc. Ze wil Mickey wat uit de frituur aanbieden.
Go hard or go home
pi_56300097
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:41 schreef Liess het volgende:

[..]

Een gedragscursus? daar is dat beest al veel te oud voor, dat werkt bij jonge honden. Tis een hapgrage hond en dat zal die ook blijven ook.
Helemaal mee eens, dat bijten valt niet meer af te leren, muilkorf lijkt me de beste optie en om te wachten tot ze echt doorbijt kan gewoon niet.

Ben zelf gebeten in mijn gezicht toen ik 8 jaar was maar heb toch 2 lieve grote honden, beide cursus gehad als puppy en daar begint de opvoeding.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_56300147
Amanda gaat frituren en vraagt zich af of alles wel bij elkaar in het sopje kan.
Go hard or go home
pi_56300168
pi_56300200
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:50 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, dat bijten valt niet meer af te leren, muilkorf lijkt me de beste optie en om te wachten tot ze echt doorbijt kan gewoon niet.

Ben zelf gebeten in mijn gezicht toen ik 8 jaar was maar heb toch 2 lieve grote honden, beide cursus gehad als puppy en daar begint de opvoeding.
Ja ik ook, toen ik 4 was, ik heb dan ook een litteken op mijn arm (over de gehele breedte, en een cm breed)

Honden die eenmaal bijten blijven bijten... en Dilana is zo'n hond.
pi_56300203
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:52 schreef noekje het volgende:
Amanda gaat frituren en vraagt zich af of alles wel bij elkaar in het sopje kan.
Als ze nou maar wel handschoentjes aantrekt als ze die dellen gaat gaarwassen
pi_56300204
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:44 schreef noekje het volgende:

[..]

Is de rest golfen?
Geen idee.. In het hokje nieuwe scripts aan het door lezen misschien.
pi_56300310
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:54 schreef tipsch het volgende:

[..]

Als ze nou maar wel handschoentjes aantrekt als ze die dellen gaat gaarwassen
'Eten!!! Ik heb de kroketten afgewassen!!'

Het lijkt me een goed moment dat de krant weer binnenkomt met wat onderwerpen die onderstreept zijn.
Go hard or go home
pi_56300323
Gottegot, dus ze heeft het er in gegooid..
terwijl niet warm was?
Zal vast lekker zijn..
  vrijdag 25 januari 2008 @ 15:03:52 #184
145755 kahaarin
pi_56300384
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 14:41 schreef Liess het volgende:

[..]

Dat is gewoon niet waar, als een hond niet goed is opgevoed, dus niet is gecorrigeerd bij onwenselijk gedrag dan is er heus nog wel iets aan te doen, lees maar:
quote:
Probleemgedrag is dat gedrag van uw hond wat u of anderen vervelend vinden.

Het kan dus ook gedrag zijn waar u zelf geen last van heeft, maar waar andere mensen problemen mee hebben. Het gedrag van de hond wat wij als probleemgedrag ervaren is voor de hond vaak heel normaal gedrag. Op het moment dat de hond bepaald gedrag te vaak of te heftig vertoont spreekt men in het algemeen over probleemgedrag. In veel gevallen is dit gedrag weg te trainen. Het is dan wel belangrijk om te weten waar het gedrag van de hond vandaan komt en waardoor het probleemgedrag niet weggaat. Dit kunt u laten analyseren in het gedragsspreekuur.
Voorbeelden van mogelijke problemen zijn:
- opspringen als begroeting
- trekken aan de lijn
- agressie (tegen honden of mensen)
- aanhoudend blaffen als de bel gaat
- niet alleen thuis kunnen zijn
- onzindelijkheid
- ongehoorzaamheid
- aanvallen van de stofzuiger/ grasmaaier
- overactiviteit
- angstig gedrag (voor mensen of lawaai)
- graven in de tuin
- baknijd

http://www.positivedogstyle.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=36&Itemid=49

Ik vind het zinvol om eerst te proberen Dilana dit gedrag af te leren en haar daarna een evaluatie te geven,
mocht blijken dat haar gedrag niet af te leren is dan ben ik voor een spuitje, niet eerder, als de febo Mike en Dilana in het huis willen houden tot Mike zijn leven weer een beetje op de rails heeft dan vind ik dat ze hier ook aandacht aan moeten besteden, idd voordat het uit de hand loopt.
In mijn ogen is de hond niet vals maar slecht opgevoed, hopelijk is daar nog wat aan te doen.
be nice or go away
pi_56300398
Amanda zit net aan de frituur komt Carlos binnen.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 15:05:46 #186
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_56300416
Ik hoorde net in de auto een interview met Johan Vlemmix. Het ging om de doodsbedreigingen die hij krijgt van Polen n.a.v. zijn liedje "Een busje vol met Polen". Hij vertelde dat hij in het ziekenhuis zat en dat zijn ogen dicht zaten en blauw waren, niet door Polen maar hij vertelde dat hij gisteren in DGK was en achter Jaap aan rende en toen dwars door een deur liep. Hij kon er wel om lachen.
Klopt dus precies met de verslaggeving in de COS.
eurobilltracker.com
pi_56300440
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 15:04 schreef T-lex het volgende:
Amanda zit net aan de frituur komt Carlos binnen.
Waarop Amanda zou kunnen zeggen:
"Eet je mee?"

pi_56300609
Oh ja, Brian's slaapprobleem komt dus door de trainingen van Hans en de aankomende wedstrijd. Hij denkt daaraan en zit gelijk vol adrenaline.
Angst, gok ik zo. Pure angst.
Go hard or go home
  vrijdag 25 januari 2008 @ 15:18:03 #189
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_56300648
Nog even over het bijtincident van vanmorgen, het was vrij rustig in de slaapkamer, Palma liep alleen maar langs Dilana en die hing meteen grommend in haar been. Daarop zei Selene dat Dilana haar ook al gebeten had. Huub zei toen dat tijdens de ruzie met Lieke, hij niet voor niets zo schreeuwde tegen Dilana, dat hij dat echt niet deed omdat Dilana hem aan het aaien was. Palma zei toen nog, jij stond te schreeuwen, ik liep er alleen maar langs.

Op zich ben ik er ook voor om een hond die 2x keer bijt een spuitje te geven.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 15:19:43 #190
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_56300679
Selene probeert te frituren terwijl dat ding uit staat? Mwuhaaaa.
pi_56300729
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 15:18 schreef Marrije het volgende:
Nog even over het bijtincident van vanmorgen, het was vrij rustig in de slaapkamer, Palma liep alleen maar langs Dilana en die hing meteen grommend in haar been. Daarop zei Selene dat Dilana haar ook al gebeten had. Huub zei toen dat tijdens de ruzie met Lieke, hij niet voor niets zo schreeuwde tegen Dilana, dat hij dat echt niet deed omdat Dilana hem aan het aaien was. Palma zei toen nog, jij stond te schreeuwen, ik liep er alleen maar langs.

Dit was vást niet de eerste 2 keer.
pi_56300741
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 15:03 schreef kahaarin het volgende:Ik vind het zinvol om eerst te proberen Dilana dit gedrag af te leren en haar daarna een evaluatie te geven,
mocht blijken dat haar gedrag niet af te leren is dan ben ik voor een spuitje, niet eerder, als de febo Mike en Dilana in het huis willen houden tot Mike zijn leven weer een beetje op de rails heeft dan vind ik dat ze hier ook aandacht aan moeten besteden, idd voordat het uit de hand loopt.
In mijn ogen is de hond niet vals maar slecht opgevoed, hopelijk is daar nog wat aan te doen.
Het risico vind ik veel te groot om dat zonder muilkorf te doen, in dat rijtje wat daar staat daar is agressie naar mensen toe wel het grootste risico in dat huis, baknijd en veel andere dingen kan je daar veel makkelijker mee omgaan en is ook niet zo problematisch.
Spuitje ben ik het ook niet mee eens omdat het doorbijten wat Liess zegt nog niet gebeurt is.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_56300750
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 15:18 schreef Marrije het volgende:

Dilana mag niet eens meer alleen naar buiten omdat ze achter de cameramensen aangaat.... Begin morgen met een opvoedcursus en koop meteen een muilkorf zou ik zeggen. Zo'n dier is natuurlijk totaal onbetrouwbaar, je moet er niet aan denken dat ze bij kinderen in de buurt is.
pi_56300835
Moet Brian niet trainen met Carlos?
  vrijdag 25 januari 2008 @ 15:28:12 #195
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_56300849
Aan de Cos te lezen is het tijd om massaal Martin Gaus te gaan mailen
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  vrijdag 25 januari 2008 @ 15:29:01 #196
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_56300865
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 15:27 schreef T-lex het volgende:
Moet Brian niet trainen met Carlos?
Nee, Hans komt vanavond en daar mag ie mee trainen.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 15:36:20 #197
145755 kahaarin
pi_56300988
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 15:22 schreef mootie het volgende:

[..]

Dilana mag niet eens meer alleen naar buiten omdat ze achter de cameramensen aangaat.... Begin morgen met een opvoedcursus en koop meteen een muilkorf zou ik zeggen. Zo'n dier is natuurlijk totaal onbetrouwbaar, je moet er niet aan denken dat ze bij kinderen in de buurt is.
Precies, houd dat beest bij je en probeer te voorkomen dat ze bijt, een muilkorf wil daar nog wel eens bij helpen.
Mike moet daar imho wel hulp bij krijgen, alleen kan hij dat nooit opbrengen en de febo heeft hem en Dilana in huis gehaald.
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 15:22 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Het risico vind ik veel te groot om dat zonder muilkorf te doen, in dat rijtje wat daar staat daar is agressie naar mensen toe wel het grootste risico in dat huis, baknijd en veel andere dingen kan je daar veel makkelijker mee omgaan en is ook niet zo problematisch.
Spuitje ben ik het ook niet mee eens omdat het doorbijten wat Liess zegt nog niet gebeurt is.
Daar ben ik het natuurlijk mee eens, voorkomen dat ze kan bijten en er iets aan proberen te doen, lukt dat niet dan pas gaan denken aan een spuitje.
Ik zeg ook niet dat het makkelijk te corrigeren is maar om er dan maar helemaal niets aan te doen en het beest meteen een spuitje te doen vind ik te ver gaan.
be nice or go away
  vrijdag 25 januari 2008 @ 15:36:54 #198
145755 kahaarin
pi_56300999
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 15:28 schreef mazaru het volgende:
Zou hij ook huisbezoeken doen?
be nice or go away
pi_56301130
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 15:28 schreef mazaru het volgende:
Dat zei Huub vanmorgen ook al
pi_56301351
Wat ik me nou afvraag hé...Brian had/heeft het er over dat hij tijdens z'n optreden dit weekend dat nieuwe liedje wil doen over die alleenstaande moeders. Maar moet dat nummer niet eerst ff opgenomen worden?! Of gaat hij hem live doen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')