abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 januari 2008 @ 16:36:19 #1
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56302193
Hier verder over bijtgrage Dilana en de maatregelen die daartegen zouden kunnen worden genomen,

Ik stem voor Gaus!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 25 januari 2008 @ 16:36:41 #2
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_56302203
Misschien wel alletwee?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  vrijdag 25 januari 2008 @ 16:37:22 #3
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56302226
Misschien is dat wel het beste!
pi_56302333
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 16:16 schreef Taurus het volgende:

[..]

Nogal subjectief. Het ís absoluut niet 'heel mooi dat als volwassenen gebeten worden, dat minder erg is dan wanneer het kinderen zijn'. Waar haal je dat in vredesnaam vandaan? In ieder geval mag men daarover van mening verschillen, dus een kind - die er nota bene niet is/was, die niet eens aan de orde is - erbij betrekken is gewoon een loos argument.

En dat laatste is uiteraard ook subjectief, onzin om dat beest meteen af te maken Er is helemaal geen reden om aan te nemen dat ie doorbijt of enorm gevaarlijk is.
Ga nou toch eens bij een dierenarts langs. Iedere dierenarts zal adviseren om een hond die herhaaldelijk bijt, in te laten slapen.
Aangezien Dilana zonder aanleiding bijt, is er genoeg reden om aan te nemen dat zij gevaarlijk is.
Dilana bij kinderen is dus absoluut nog een stuk gevaarlijker. Kinderen kunnen nou eenmaal net zo onvoorspelbaar handelen als honden kunnen reageren.

Je kunt Dilana ook niet voor de rest van haar leventje opsluiten en persoonlijk zie ik een muilkorf als een martelinstument voor een hond.
pi_56302410
Ik zeg dus eigenlijk, Dilana moet DOOD

vrijdag 25 januari 2008 @ 16:47:57 #6
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56302438
De hond in de pot!
  vrijdag 25 januari 2008 @ 16:50:13 #7
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_56302473
Ik dacht het een poll was!
Ik wou al op Gaus stemmen
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_56302505
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 16:41 schreef tipsch het volgende:

[..]

Ga nou toch eens bij een dierenarts langs. Iedere dierenarts zal adviseren om een hond die herhaaldelijk bijt, in te laten slapen.Aangezien Dilana zonder aanleiding bijt, is er genoeg reden om aan te nemen dat zij gevaarlijk is.
Dilana bij kinderen is dus absoluut nog een stuk gevaarlijker. Kinderen kunnen nou eenmaal net zo onvoorspelbaar handelen als honden kunnen reageren.

Je kunt Dilana ook niet voor de rest van haar leventje opsluiten en persoonlijk zie ik een muilkorf als een martelinstument voor een hond.
Klopt adviseerde hij ook bij mijn hond toen ze 1,5 jaar was. Ze hapte naar iedereen, behalve naar de mensen uit ons gezinnetje. Ik heb ervoor gekozen cursus te doen bij Gaus (Heeft niet geholpen trouwens) en toch besloten haar te houden, maar er dicht op te zitten. Ze is 13 jaar geworden, heeft nooit echt doorgebeten, maar ze hapte wel ! Het is een kwestie van altijd alert zijn en dan lukt het, maar Mikey heeft al moeite zichzelf in de gaten te houden, dus laat staan die hond.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_56302514
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 16:50 schreef mazaru het volgende:
  vrijdag 25 januari 2008 @ 16:53:12 #10
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_56302523
Een paar maanden geleden zou Dilana nog voorgedragen zijn voor een lintje omdat ze Palma beet...

Niets zo veranderlijk als de voorkeur voor de bewoners en personeel van DGK...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_56302565
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 16:53 schreef Leandra het volgende:
Een paar maanden geleden zou Dilana nog voorgedragen zijn voor een lintje omdat ze Palma beet...

Niets zo veranderlijk als de voorkeur voor de bewoners en personeel van DGK...
Dilana for President
pi_56302700
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 16:51 schreef petraa het volgende:

[..]

Klopt adviseerde hij ook bij mijn hond toen ze 1,5 jaar was. Ze hapte naar iedereen, behalve naar de mensen uit ons gezinnetje. Ik heb ervoor gekozen cursus te doen bij Gaus (Heeft niet geholpen trouwens) en toch besloten haar te houden, maar er dicht op te zitten. Ze is 13 jaar geworden, heeft nooit echt doorgebeten, maar ze hapte wel ! Het is een kwestie van altijd alert zijn en dan lukt het, maar Mikey heeft al moeite zichzelf in de gaten te houden, dus laat staan die hond.
Ja. Die keuze kun je maken en is ook best goed te begrijpen.
Ga je verder met zo'n getraumiseerde zorgenhond waar het hele gezin inmiddels zielsveel van houdt?

Vroeger hebben wij thuis een teckel (! kom maar op) gehad die superlief was voor mij, maar een beest voor z'n omgeving. Ook niet alle mensen in het gezin werden geaccepteerd.
Mijn vader, die een diepe lage stem heeft, moest er nog wel eens aan geloven.

Het beest kon ook niet alleen zijn. Hij heeft tot 2x toe een leren bank gerestyled.
Verder heeft hij o.a. de vreseljke buurman eens flink te grazen genomen. bloeden

Ik was het er toen absoluut niet mee eens dat ze hem lieten inslapen natuurlijk. Ik ben daar erg verdrietig en boos om geweest. Moordenaars!
pi_56302708
Mijn mening had ik al in de cos geplaatst

Maar ik ben dus voor een muilkorf omdat het risico te groot is dat Dilana echt door gaat bijten.
Volgens Mikey had Dilana het voor die tijd nooit gedaan en kan dus met de situatie te maken hebben, voordeel van de twijfel zeg maar.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_56302833
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 16:55 schreef petraa het volgende:

[..]

Dilana for President
Dilana voor de Barbeque
Hoe zou dat smaken, hondenvlees. Zal ieder ras een ander smaakje hebben?
pi_56302850
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 17:03 schreef tipsch het volgende:

[..]

Ja. Die keuze kun je maken en is ook best goed te begrijpen.
Ga je verder met zo'n getraumiseerde zorgenhond waar het hele gezin inmiddels zielsveel van houdt?

Vroeger hebben wij thuis een teckel (! kom maar op) gehad die superlief was voor mij, maar een beest voor z'n omgeving. Ook niet alle mensen in het gezin werden geaccepteerd.
Mijn vader, die een diepe lage stem heeft, moest er nog wel eens aan geloven.

Het beest kon ook niet alleen zijn. Hij heeft tot 2x toe een leren bank gerestyled.
Verder heeft hij o.a. de vreseljke buurman eens flink te grazen genomen. bloeden

Ik was het er toen absoluut niet mee eens dat ze hem lieten inslapen natuurlijk. Ik ben daar erg verdrietig en boos om geweest. Moordenaars!
Dat voelde ik me toen ik hem vorig jaar vanwege ouderdom moest laten inslapen!
pi_56302879
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 17:10 schreef petraa het volgende:

[..]

Dat voelde ik me toen ik hem vorig jaar vanwege ouderdom moest laten inslapen!
Aww. Dat ben je niet hoor. Ik vind het persoonlijk ook echt groots dat je het beest zo'n lang leven gegeven hebt.
pi_56303239
Mijn mening was wel duidelijk dacht ik zo : Afmaken of een Muilkorf.
Liess.nl helemaal up 2 deet!
pi_56303513
Mike verdient een spuitje en Dilana Gaus
pi_56303555
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 16:50 schreef mazaru het volgende:
Poll: Dilana moet..
meer aandacht hebben
naar Martin Gaus
haske doodt
who cares anyway

Tussenstand:

Ook een poll maken? klik dan hier

Je mag stemmen hoor!

Copycat for the win!
Go hard or go home
  vrijdag 25 januari 2008 @ 17:49:32 #20
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_56303623
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 17:45 schreef noekje het volgende:

[..]

Poll: Dilana moet..
meer aandacht hebben
naar Martin Gaus
haske doodt
who cares anyway

Tussenstand:

[ afbeelding ]

Ook een poll maken? klik dan hier

Je mag stemmen hoor!

Copycat for the win!
Naar Gaus!! Of Gaus naar de villa
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_56303763
Ik zeg: Naar Gaus!!!

Een hond kan nog veel dingen leren en hoort maar één baas te hebben.
In die Kooi blert iedereen tegen die hond.

[ Bericht 68% gewijzigd door hetbabbelaartje op 26-01-2008 00:17:33 ]
pi_56304059
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 17:09 schreef tipsch het volgende:

[..]

Dilana voor de Barbeque
Hoe zou dat smaken, hondenvlees. Zal ieder ras een ander smaakje hebben?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hondenvlees
pi_56304222
quote:
quote:
Voor het eten wordt meestal een kruising tussen een Chinese hond en een Sint-Bernard (bij voorkeur een chowchow) met een leeftijd van 6 tot 12 maanden gebruikt
Nou ben ik vooral benieuwd naar de verschillende smaken die passen bij de verschillende rassen en verder ook naar de invloed van de leeftijd van het beest op de smaak. Cullinair laat deze wiki zich daar niet al te uitgebreid over uit.
pi_56304304
Kunnen we geen compromis maken? Dus én Dillana én Martin Gaus een spuitje?
Lach, en de hele wereld lacht met je mee; snurk en je slaapt alleen...
[img]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Dengaman.png[/img]
pi_56304369
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 18:20 schreef tipsch het volgende:

[..]

[..]

Nou ben ik vooral benieuwd naar de verschillende smaken die passen bij de verschillende rassen en verder ook naar de invloed van de leeftijd van het beest op de smaak. Cullinair laat deze wiki zich daar niet al te uitgebreid over uit.
... smaakt als konijn, gedroogde babygeit, of misschien als het vlees van een kalf, maar dan droger.

Hmm.. ik krijg trek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')